Problemos atšalus orams su matoriuku 1CD-FTV 81KW

Pradėjo RDeEsser, Gruodis 31, 2015, 14:26:22 PM

« ankstesnis - sekantis »

RDeEsser

Citata iš: ginciavas Įrašytas Sausis 01, 2016, 21:10:43 PM
Vasariniame viskas tvarkoj.
Ir žieminiame kai variklis šiltas nejaučiu jokių problemų.Diagnostiką daryta šaltam varikliui dėl to kad būtų matyt dėl ko atsiranda čekas.Kai šiltas variklis - jokių bėdų ir čekų nėra,taigi ir išklotinė manau bus panaši į vasarinę.Na ryt pabandysiu atlikt.
Šiandien nusiėmiau tą EDU bloką,nieko nepamačiau :think:,viskas blizga,gražu...
E

Artūras Alytus

Vis labiau galvoju, kad bus kalti SCV. Pas mane auto (irgi d4d 81kw 110ag)is akumo eina minusas i kebulą kažkur netoli po akumuliatoriumi, netoli egr. Pažiūrėk ar ten gerai priveržta.Būtų gerai gauti kokį blogą SCV, būtent nuo mūsų auto ir patyrinėti.

RDeEsser

#17
Citata iš: Artūras Alytus Įrašytas Sausis 01, 2016, 21:23:34 PM
Vis labiau galvoju, kad bus kalti SCV. Pas mane auto (irgi d4d 81kw 110ag)is akumo eina minusas i kebulą kažkur netoli po akumuliatoriumi, netoli egr. Pažiūrėk ar ten gerai priveržta.Būtų gerai gauti kokį blogą SCV, būtent nuo mūsų auto ir patyrinėti.
Ryt pažvelgsiu.Baisiai landyt po mašina kažkaip nelabai yra noras šiom dienom,garažas nešildomas,pirščiukai šąla...
Beje gal kas esat kur užmatę elktrines schemas I Avensiui su 1CD-FTV varikliu.Turiu krūvą schemų I Avensiui,bet nėra su tokiu varikliu,o su kitais varikliais yra šiokių tokių skirtumų pačioj pravodkėj.Norėčiau konkrečiau išsiaiškint kaip pajungtas tas EDU blokas,kas kur nueina,tuo pačiu gal ir kokį prastą kontaktą tokiu būdu kur aptiksiu...
E

ginciavas

Kadangi problema sena, tai manau tas scv voztuvas per tiek laiko butu galutinai numires. Cia greiciausiai bedos bus su elektra.

RDeEsser

Citata iš: ginciavas Įrašytas Sausis 01, 2016, 22:09:07 PM
Kadangi problema sena, tai manau tas scv voztuvas per tiek laiko butu galutinai numires. Cia greiciausiai bedos bus su elektra.
Variklio skyriuje visas mases šiandien išblizginau,kiek netingėjau patikrinau fyškių krūvą - visur kontaktai blizga,gražūs švarūs,nėra prie ko prikibt.Taigi situacija nepasikeitė,niekas nepagerėjo...
Šiaip iškilo klausimas kuo skiriasi žalias ir raudonas SCV apart spalvų ir skirtingų raktų užmauti fyškei?Jų pačių sandara kažkuo kardinaliai skiriasi,nieks nežinot?
E


Viktoras777

Mano ir sunkiai vestis pradejo avensis II 2005m 2.0  85kw  variklis.  Siandien tik is kokio 5 karto tik uzvedziau prie -15C . Itariu kad tas scv voztuvas grybauja, pas mane jis vienas, pilkas . nes buna vedasi gerai iskart ir buna kad sunkiai, pasukt reikia... ir tik esant saltiems orams.  na dar purkstukai gali buti. bet logiskai mastant, tada visada prastai vestusi esant zemai temperaturai. O mano atveju, kartais gerai vedasi, kartais sunkiai. Ir pastebejau bent siandien, kad tas voztuvas (bent is jo garsas sklinda saltam varikliui ,tikrai ne purkstuku garsas). kad caksi garsiai kuri laika. lauke net girdeti. ar tai normalu? suprantu kad reikia daryti diagnostika, varyti i servisa, nes niekas cia neatspes kas yra:). Ta ir darysiu artimiausiu metu:) Tiesiog idomu ar normalu kad tas scv voztuvas klaksi dirbant saltam varikliui esant laisvom apsukom? Ir kas susidure gali pasakyti kokios kainos dabar Scv voztuvu?  konkreciau 1CD ftv variklio? pilkas vienas jis pas mane. Dekui ;)


Artūras Alytus

#23
Citata iš: Viktoras777 Įrašytas Sausis 02, 2016, 21:36:54 PM
Mano ir sunkiai vestis pradejo avensis II 2005m 2.0  85kw  variklis.  Siandien tik is kokio 5 karto tik uzvedziau prie -15C . Itariu kad tas scv voztuvas grybauja, pas mane jis vienas, pilkas . nes buna vedasi gerai iskart ir buna kad sunkiai, pasukt reikia... ir tik esant saltiems orams.  na dar purkstukai gali buti. bet logiskai mastant, tada visada prastai vestusi esant zemai temperaturai. O mano atveju, kartais gerai vedasi, kartais sunkiai. Ir pastebejau bent siandien, kad tas voztuvas (bent is jo garsas sklinda saltam varikliui ,tikrai ne purkstuku garsas). kad caksi garsiai kuri laika. lauke net girdeti. ar tai normalu? suprantu kad reikia daryti diagnostika, varyti i servisa, nes niekas cia neatspes kas yra:). Ta ir darysiu artimiausiu metu:) Tiesiog idomu ar normalu kad tas scv voztuvas klaksi dirbant saltam varikliui esant laisvom apsukom? Ir kas susidure gali pasakyti kokios kainos dabar Scv voztuvu?  konkreciau 1CD ftv variklio? pilkas vienas jis pas mane. Dekui ;)
Kūrimasis sunkai kai šalta, tai žvakes tikrinčiau pirma, kuro filtra paskui ? Buvo ir man žiemą, visai neužsivedė. Tik viena žvakė veikė. Sudėjau visas naujas ir kaip bitė prie minus 20.

Artūras Alytus

Citata iš: RDeEsser Įrašytas Sausis 02, 2016, 20:19:43 PM
Variklio skyriuje visas mases šiandien išblizginau,kiek netingėjau patikrinau fyškių krūvą - visur kontaktai blizga,gražūs švarūs,nėra prie ko prikibt.Taigi situacija nepasikeitė,niekas nepagerėjo...
Šiaip iškilo klausimas kuo skiriasi žalias ir raudonas SCV apart spalvų ir skirtingų raktų užmauti fyškei?Jų pačių sandara kažkuo kardinaliai skiriasi,nieks nežinot?
Manau jie abu vienodi, o spalvos tik akių dūmimas. Abu laikiau rankose, nieko nesiskyrė tik spalva. Bandžiau keisti vietomis niekas nepasikeitė su variklio darbu. Atjungiau viena, paskui kitą, varikliui dirbant ant laisvų kažkokių sutrikimų nepastebėjau. Reiktų pavažiuoti ir bus aiškiau su trauka. 

Viktoras777

#25
Rytoj bus pirmi darbai, nusipirkt zvakes ir pasikeisti, taip pat ir kuro filtra. Bet abejoju kad pades, nes zvakes tikrinau rudeni, tada veike. Del kuro filtro traukos nebutu jei pasikises butu... o dabar viskas ok kai uzsiveda. Na bet kokiu atveju keisiu ir bus matyt. Jei nepades zvakes ir filtras, beliks diagnostika, Scv arba purkstukai.
    Dar mastau kad starteris gali buti vienas is blogo vedimosi priezasciu.. Bet kiek domejausi, visiem pasireiskia si liga esant karstam motorui, o pas mane saltas prastai vedasi.... Akumuliatorius apynaujis geras...

Awriuxx

Citata iš: Viktoras777 Įrašytas Sausis 03, 2016, 19:13:07 PM
Rytoj bus pirmi darbai, nusipirkt zvakes ir pasikeisti, taip pat ir kuro filtra. Bet abejoju kad pades, nes zvakes tikrinau rudeni, tada veike. Del kuro filtro traukos nebutu jei pasikises butu... o dabar viskas ok kai uzsiveda. Na bet kokiu atveju keisiu ir bus matyt. Jei nepades zvakes ir filtras, beliks diagnostika, Scv arba purkstukai.
    Dar mastau kad starteris gali buti vienas is blogo vedimosi priezasciu.. Bet kiek domejausi, visiem pasireiskia si liga esant karstam motorui, o pas mane saltas prastai vedasi.... Akumuliatorius apynaujis geras...

Na ir kas, kad rudenį žvakes tikrinot? Joms perdegti nereikia metų, pakanka vieno lemtingo karto ir perdega. Ar ne pigiau prieš jas keičiant pradžiai patikrinti? Gal tik 1 tereikia, tai kam visas keisti? O gal jos visos geros...

Egis_

pats esu isitikines, kad zvakes gerai patikrint gali tik issuktas, realiai ziurint kaip jos kaista. Matuojant su lempute nelabai pamatysi kaip ji istikruju veikia, na dar is dideles bedos gali matuot varza, geras variantas jei turi sroves reples, taip pat gali matyt kiek valgo sroves kiekviena zvake individualiai... Keisdami toyotai zvakes, atsargiai sukit, nes jos megsta luzineti. Dabar pazistamas motoristas, keite avensiui 85kw D4d zvakes - is 4 net 3 nuluzo, teko lupt galva...silpnas starteris/akumuliatorius ypac isryskina bloga karsta kurimasi. SCV voztuvu neskubekit keisti - pirma rekomenduoju praplauti rimtoj ultragarsinej vonelej. Dazniau del prasto kurimosi beda buna purkstukuose, kurie nelaiko slegio, nei kad SCV, bet pasitaike ivairiu variantu - cia jau reikia tikrinti ir testuoti viska is eiles. Tiesa, dar esu turejes idomu varianta (toyota avensis d4d 81kw), kur prastai ir netolygiai vedesi del pradegusiu saibu po purkstukais(trauka taip pat susilpnejusi buvo)....

Venza

 O tai kam reikejo galva lupt?Yra kas be galvos lupimo istraukia nuluzusias.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Shelby-

Man taip pat D4D 85kw neužsivedė prie -15, akumas pirktas prieš du mėn, po starterio gręžimo  voltažas buvo 12,5, dakroviau, ryt statysiu atgal. Kas liečia žvakes, tai skydelyje neturėtu pranešti, kad jos neveikia? Nes taip buvo prieš 4m, kai nupirkau auto, prie +6 ar 8 dėl jų check buvo užsidegęs, tai tada pakeičiau ir nuo to laiko 4 metus nieko nedaryta. Tiesa jau prie 0 būdavo, kad variklio viduriai bent porą kartų turėdavo persiverst, kad užsivestų. Beje, karštas vedasi be problemų. Dar skaičiau, kad visokiems D-CAT ir 2,2 110kw varikliams būna softą reikia perrašyti į "žieminį" jei iš šiltesnio krašto atvarytas auto, mano iš Italų (ar mano varikliui gali to reikėti, ne per senas jis?). Anksčiau irgi sunkiau vesdavosi (per didesnius šalčius automobilis beveik nebuvęs paliktas lauke), bet užsivesdavo, ir didžiąją laiko dalį ji stovėdavo garaže, kuriame nebūdavo mažiau 0, kol jame neatsirado naglesnis auto.
02 IS300 10XE 3.0 2JZ
04 Avensis T250 2.0 1CD
08 Auris E150 1.8 2ZR
17 Avensis T270 2.0 3ZR