Problemos atšalus orams su matoriuku 1CD-FTV 81KW

Pradėjo RDeEsser, Gruodis 31, 2015, 14:26:22 PM

« ankstesnis - sekantis »

Artūras Alytus

Stai Jums atsakymas tiesiai is Denso inzinieriu.

Good afternoon,

We looked into this for you and this is what our technical engineer confirmed:

These are SCV's for what we call HP2 pump.
096710-0052 / 096710-0062 is the old part number
096710-0120 / 096710-0130 is the new part number (for Toyota application you are referring to)

So both are OK to use, but recommended is the 0120 / 0130.

Kind regards
DENSO marketing team

Artūras Alytus

Labai idomu kaip sekasi, ar jau pirkai ar keitei, kiek, pagerejo.

negis02

#77
Sveiki. Galiu pasidziaugti/pasiguosti turiu lyg ir tokia pacia problema. Kuri pasireiksdavo pavasari ir rudeni. Kai temstat orai salsta, dregneja o nakti gal ir minusas o diena silta +10. Vasara ir ziema prie visisko minuso problemi nebudavo. Tai zodziu pavazinedavau nejungdamas peciuko, valytuvu, tik gabaritais, kol variklis isildavo ar dregme is kur nors iseidavo, ar atsirasdavo geras kontaktas ar dar kas nors.
Bet po sios ziemos problema neprapuola. Ryte, vakare arba diena kai lyja, salta varikli uzvedus po keletos sekundziu ar minuciu gesta ar trukcioja trukcioja ir uzgesta. Tai tik uzvedes kuo greiciau spaudziu gaza ir palaikau apsukas 4000, taip pabirbines minute po biski nuleidziu iki 900. Ir po to vaziuoju isijunges tik gabaritus. Gesta prie sankrizu staiga nuemus gaza. O va sausa grazia diena kai buvo +13ir ikaites salonas nuo saules pravaziavau normaliai be uzgesimu.
Pries savaite vaziavau link klaipedos, lijo. Tai vaziavau tik su gabaritais. Salono nesildziau, arba minimaliai. Vaziuojant autostrada 110 greiciu jei ijungtom dienos sviesos lempom ir jungiu valytuva arba peciuka arba rodau posukiu signala, su kiekvienu elektros apkrovos pokyciu jausdavosi variklio timpciojimai ar net variklio uzgesimu, tiksliau tai vadinciau degimo dingimu, nenuspaudus sankabos su ijungtu begiu truputeli sukteledavau ir atleisdavau(kuo greiciau, kad nespetu pradeti suktis starteris) uzvedimo rakteli ir degimas bei variklio veikimas sugryzdavo.
Kolkas nieko nedariau, tik pakeiciau oro filtra. Problema kiekviena diena dabar kartojasi.
Per forumus skaitant kilo mintis apie galimas priezastis:

Uzvedimo spyneles kontaktai. Tai dabar bandau ja pasiekti. Nzn kaip nuimti ja nuo vairo. Idomus ten varztai. Gal kas esate ja arde?

Kita mintis gal kemsasi/uzsikises katalizatorius. Pabirbinus ant 4000apsuku jis isyla ir dar kazka praleidzia. Bendrai paemus gal jau keturi metai kai lyg ir butu traukos trukumas ir isaugusios kuro sanaudos su pilnu baku misriai vaziuojant tik 600km eina nuvaziuot, kai seniau 900km.

Ir trecia mintis is sio forumo del auksto slegio kuro siurblio SCV voztuveliu. Nors pries penketa metu siurblys buvo keistas devetu. Tada uzeidavo ir isvis dingdavo trauka. Neidavo net furos aplenkti. Tada kompas mesdavo klaida fuel pum malfunkcion.

Ketvirta mintis prastas elektros maitinimo kontaktas i kompa (ecu). Tai jei ten dingineja eletra belekokias klaidas galetu metyti. Klausimas kurioje vietoje jis stovi ir kaip ji pasiekti?



Išsiųsta naudojantis SM-N910C Tapatalk 4 Lt

NNZ

kontaktine grupe pasiekime gan paprastai, reikia viska darti is apacios. Lauko salygom su vienu komplektu galvuciu daejau iki ten kai dingo kontaktai. O tai elektrikas koks ziurejo sita beda ?
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

RDeEsser

Citata iš: NNZ Įrašytas Gegužė 01, 2016, 23:52:01 PM
kontaktine grupe pasiekime gan paprastai, reikia viska darti is apacios. Lauko salygom su vienu komplektu galvuciu daejau iki ten kai dingo kontaktai. O tai elektrikas koks ziurejo sita beda ?
Apie kokią čia kontaktinę grupę kalba eina nelabai suprantu :think: ?Tas žmogelis negis02 čia įdomiai prirašęs,labai panašūs reikalai ir pas mane,tik dar ne tiek žiauriai kaip pas jį...Diagnostikos matyt nedarė :think: ?
E

NNZ

kontaktine grupe - uzvedimo spyneles kontaktine grupe.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

negis02

#81
Taip. Spynele matosi ir is jos galima atjungti jungtis. Bet klausimas, kaip nuimti pacia spynele? Kad eitu ja isardyti ir pravalyti jos vidinius elektros kontaktus.
Diagnostikos ar i koki servisa dar nevaziavau.
Dabar problema reiskiasi net prisilusiame nuo saules  salone +19. Atsitiktinai dingineja degimas. Dazniausiai tada kai nuimi gaza pries stabdant. Vazineju tik su ijungtais gabaritais.

Išsiųsta naudojantis SM-N910C Tapatalk 4 Lt

RDeEsser

#82
Citata iš: negis02 Įrašytas Gegužė 04, 2016, 02:09:35 AM
Taip. Spynele matosi ir is jos galima atjungti jungtis. Bet klausimas, kaip nuimti pacia spynele? Kad eitu ja isardyti ir pravalyti jos vidinius elektros kontaktus.
Diagnostikos ar i koki servisa dar nevaziavau.
Dabar problema reiskiasi net prisilusiame nuo saules  salone +19. Atsitiktinai dingineja degimas. Dazniausiai tada kai nuimi gaza pries stabdant. Vazineju tik su ijungtais gabaritais.

Išsiųsta naudojantis SM-N910C Tapatalk 4 Lt
Tai droži tu variklį taip varydamas,akuma irgi greit išmest reiks...Tvarkyt čia reik mašiną,jei pats nekandi rodyk kažkokiam elektrikui kuris turi įrangos biški...
Kiek pavyko rasti,tai spynelė yra dažna liga tų avensių,bet problema būna ne kontaktuose o plastikinėje detalėje kuri pasisuka kartu su raktu.Kita vertus neradau niekur kad pas ką spynelės gedimas iššauktų tokius simptomus.Pagrindinė bėda,tai nesikuria auto,tiksliau nesuka starteris,nes nesusijungia kontaktai...
http://www.toyota-club.by/forum/viewtopic.php?t=7208
E

Artūras Alytus

Mind kažkada ardė ir keitė. Štai , gal pravers. Tik gaila foto nėra. http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,3195.msg107017.html#msg107017

Užvedimo spynelės remontas
« Atsakymas #28: Kovo 21, 2015, 18:19:42 pm »
Citata
Senai kažką jau remontavau savo automobilyje,bet gyvenimas nestovi vietoje ,automobilis taip pat, todėl kartais jis sugenda. Gerą pusmetį kankinausi sukiodamas užvedimo raktelį, visaip kraipydamas , vartydamas, kad pradėtų suktis starteris.
Kažkada jau rašiau, kad buvau radęs informacijos rusų forume apie problemos sprendimą, o jis labai paprastas,tik nebuvo poreikio išbandyti, o kai atsirado poreikis, pritrūko noro, tik kai dėl tingėjimo pradėjo rankos ir kojos kentėt(teko stumdyt)- teko prisiverst save tiems darbams.

Medžiagos: dvikomponenčiai klijai (gerai ir greitai kietėjantys visokie super duper netinka, kitaip sakant "eboksidkė" arba kaip ruseliai užvadini- skysta svarkė). "Strech" plėvelės gabalėlis 4 cm2. Kryžminis atsuktuvas, nuardyt apdailai aplink vairo kolonėlę ir išardyt pačiai spynelei.

Darbo eiga:nuardyt vairo kolonėlės apdailas, iš apačios spynelės atjungt visas "fyškes" ir atsukt du varžtus gale spynelės. Išimt kontaktų grupę,pačios grupės ardyt nereiki, tik atsargiai žiūrėkit kad nepasibarstytų pati.
Užsimaišot klijų ir į tą vietą, kur per vidurį kontaktų dėžutės yra įdubimas įpilat kelis lašus klijų (nepersistenkit).
Kada pajausit kad klijai pradeda kietėt-uždenkit skiaute plėvelės
ir sujunkit kontaktus su spynele. Galima prisukt varžtelius iš apačios spynelės. Rakto nesukiokit kol klijai pilnai neišdžius(vadovaukitės klijų instrukcija). Susukite ir sujunkite viską,ką buvot išardę.
Sėkmės.

P.S. turiu ir foto,tik kad mano imagečakas užsibugino.
« Paskutinį kartą keitė: Kovo 21, 2015, 21:44:02 pm sukūrė mind »

RDeEsser

Šiandien smalsumo dėliai išsiėmiau savo kontaktus.Na susidaro įspūdis kad reikia juos valyti,nes pasukus raktelį sujungiant kontaktus rodo varžą kelių ar net dešimčių omo vietoj to kad turėtų būti trumpas,arba tiksliau nulinė varža...
E

RDeEsser

#85
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Sausis 06, 2016, 18:54:05 PM
Neįtikėtina,šiandien mirė visos 4 pakaitinimo žvakės ir mano avensiui  :-{ .Vakar dar kūriau be problemų,šiandien ryte reikėjo lėkt į polikliniką - pyst ir nesiveda,teko kitais būdais dasigaut...Ką gi,gryžęs patikrinu žvakes - visos mirusios,kame gali būti šaknys?
Beje dabar dairausi kokias pirkti naujas,ir čia klaustukas vėl išlindo :think: - vienos yra 11V kitos jau 12V tam pačiam auto,kaip čia suprast?Kiek suprantu pas mane buvo 11V (nes ant žvakių įmušta markė HKT "PT-157 11V 2D-JAPAN"),matyt dėl to ir sudegė.Tai po velnių,kokios jos ten turi būt,automobilis tai 12-voltis,kas pasakys?
Pacituosiu savo paties postą tam kad pasakyčiau jog bėda pasikartojo realiai po metų ir vėl,gal tik išimtis jog mirė ne visos o tik trys,viena liko sveika.
Kas lemia jų tokį trumpą tarnavimo laiką?Jei jos kainuotų po 5€,nelabai kreipčiau dėmesį,bet kai kainuoja po 15 ir daugiau,tai kur gi čia nekreipsi...
Šiandien Eoltas įsiūlė BOSH žvakes,patenkintas į garažą ir - pyst jos netinka,neįsisuka iki galo nes pats kaitinimo elementas kitoks ir per tą paplatėjimą ties korpusu kažkur atsiriame,o tai reiškia kad įsisuka tik iki to paplatėjimo,kai senoji žvakė susisuka visa realiai iki galvos.Pavarčius rusų forumas paaiškėja kad jau ne vienas yra šitaip naują žvakę susitrupinęs ją priveržus su visomis po to lūžusio antgalio iškrapštymo atrakcijomis...Kodėl jie taip išdūrinėja klientus,ar jie paprasčiausiai nežino ką pardavinėja ir nežino kas kur tinka?O gal visgi paslaptis yra kažkur kitur kodėl neįsisuka? :think:
E

RDeEsser

#86
Teko šiandien pasikeisti parduotuvėj Bosh'us į pigesnes gerokai,kažkokias Hidria.Bet jau šios tiko ir įsisuko kaip priklauso.Neaišku tik kiek laikys,nes prieš tai buvusios žvakės kainuoja dvigubai brangiua nei šios - 21€ vienetas,ir tai jos man tik laikė metus laiko,arba realiai vieną žiemą :think:.Manau jei taip ir toliau,tai nafig mokėti pinigus už tai ką vistiek greitai reikės išmesti...
Bet čia kilo klausimas - gal jos per ilgai kaitina pas mane?Kiek žiūrėjau,tai užsivedus varikliui pačios žvakės dar gauna maitinimą apie 1,5 minutės,nors skydelyje lemputė dega tik kelias sekundes užvedus variklį.Relė gera,neprilimpa,tikrinau.Kas žino kiek laiko tas kaitinimas turi vykti,kodėl jis neatsijungia užsivedus matorui o dar kaitina vos ne dvi minutes?Kas žino kažką gal apšviesit?
E

dzonas

Tai, kas parasyta ant dezutes Duratherm Bosh 0250202125 tinka tavo auto, bet dezuteje juk kitokia zvake, nes plika akimi matosi, kad kaitinamoji dalis ilgesne. Paziurek, kas isgraviruota ir jei sutampa - tai jau skandalas.
Kataloguose raso kad maitinimo itampa t. buti 11V.  Manau del to, kad kaitinimo metu zvakes gerokai pasiurbia (dar ir starteris prisideda) sroves, tai itampa krenta nuo 14-12V iki 11V.
Pusantros minutes kaitinimui - normalu, taip turi buti.
15 metu su dyzeliu

RDeEsser

Tai kas parašyta ant dėžutės,tas parašyta ir ant žvakės.Neilgesnė ji,o storesnis kaitinimo elementas ties korpusu kaip matosi foto.Kai nunešiui grąžinti,jie skė nėra girdėję kad taip būtų.Paprašiauparodyti Denso žvakes,jos irgi storesnės.Nežinau ką daugiau galiu pasakyti.O dėl kaitinimo tai nesuprantu kam taip ilgai kaitinti jei variklis jau dirba ir kaista pats,beje tada jau ant žvakių sėdi 14,2V.Tai kaip jos gali laikyti jei jos 11V?
E

maaz

Nors variklis kaista, bet dar nebūna įkaites. Mačiau pezo, kuris 5 min po uzvedimo kaitindavo, visada. Pvz. benzinas naudoja dvigubus impulsus iki pat 80 C.
11V yra minimali įtampa, kad atliktų darbą savo. Taigi net 15V dirbant varikliui (žvakė aušinasi dirbant) tikrai ne problema.
Tai ko detaliu pardavejai negirdeja, tai nereiskia kad nebuna :D
Dėl trumpo tarnavimo, tai galima tik spėlioti. Gal naudojate lietuvių rekomenduojamą pašildymą kelis kartus? Gal laikote degimą ilgai įjungtą kartais ir žvakės kaista nedirbant varikliui tas 1.5 min? O gal žvakės tiesiog fake? Nes ir man buve, kad po metų kokios 3 jau negyvos, pakeiti ir laiko 5+ m. Tiesiog manau ant kazko negero uzsiroves buvau.
Dėl netilpimo, tai tikimybė mažoka, bet gal gali būtų del mažesnės žvakės apkerpėjus ta vieta ir todėl netelpa?
Visko neskaičiau, bet čia žvakė pagal VIN parinkta?