Problemos atšalus orams su matoriuku 1CD-FTV 81KW

Pradėjo RDeEsser, Gruodis 31, 2015, 14:26:22 PM

« ankstesnis - sekantis »

RDeEsser

#30
Citata iš: Egis_ Įrašytas Sausis 04, 2016, 19:49:24 PM
SCV voztuvu neskubekit keisti - pirma rekomenduoju praplauti rimtoj ultragarsinej vonelej. Dazniau del prasto kurimosi beda buna purkstukuose, kurie nelaiko slegio, nei kad SCV, bet pasitaike ivairiu variantu - cia jau reikia tikrinti ir testuoti viska is eiles. Tiesa, dar esu turejes idomu varianta (toyota avensis d4d 81kw), kur prastai ir netolygiai vedesi del pradegusiu saibu po purkstukais(trauka taip pat susilpnejusi buvo)....
Gal gali smulkiau papasakot apie purkštukų praplovimą?Vonelę turiu,gal per silpna,nežinau,šiaip ką į ją pilt prieš nardinant vožtuvus :think: .Niekur kažkaip nerandu smulkesnės info apie tai,bandyčiau pasiterliot prieš keičiant kol dar šalta...
E

Egis_

Citata iš: RDeEsser Įrašytas Sausis 04, 2016, 20:27:08 PM
Gal gali smulkiau papasakot apie purkštukų praplovimą?Vonelę turiu,gal per silpna,nežinau,šiaip ką į ją pilt prieš nardinant vožtuvus :think: .Niekur kažkaip nerandu smulkesnės info apie tai,bandyčiau pasiterliot prieš keičiant kol dar šalta...
skysti gali naudot toki: http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=62985
as vezu plaut i rimta dyzeliu servisa plauti tuos SCV voztuvus, nes reikia rimtos voneles, kuri pageidautina ir kaitintu skysti. Kiek ploviau kartu - padejo. Zalias voztuvas yra zemo slegio, o raudonas - auksto. Vien tik su prijungtu zaliu voztuvu(jei jis geras, nepastriges), automobilis turi vestis ir dirbti.
To ''Venza''- kodel lupo galva negaliu atsakyt, nes masina ne mano remontavo. Kiek zinau tokias problematiskas zvakes isiminedavo uz 150lt/vnt. Panevezyje yra pilietis,kuris puikiai susitvarko su siuo reikalu kiek zinau(kiek zinau esi panevezietis tai turetum ji pazinot) ir placiau pakomentuot kas ir kaip, gal kam prireiks ateity.

Venza

 Tas zmogus vardu Rolandas,mes esam labai seni pazistami ir jo kontaktus as esu idejes i tema apie pakaitinimo zvakes.Man ir idomu kodel lupo galva vietoj zvakiu istraukimo?Juk tai kainavo brangiau?
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Egis_

Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 04, 2016, 21:15:09 PM
Tas zmogus vardu Rolandas,mes esam labai seni pazistami ir jo kontaktus as esu idejes i tema apie pakaitinimo zvakes.Man ir idomu kodel lupo galva vietoj zvakiu istraukimo?Juk tai kainavo brangiau?
reikes paklaust kai pasimatysim ar tik del zvakiu lupo ar dar ir kita beda buvo, bet kad trys zvakes issukant nuluzo tai faktas ;)

Viktoras777

Na pasiskaiciau forume, kad cia daug kam tos zvakes luzineja, ant 85kw d4d, net baisu sukti darosi jas dabar.... NGK nusipirkau zvakes pakaitinimo, zadu keisti. Gal pirma geriau su kuom nors supurksti pries sukant senas lauk? nes nesinori laimeti kelione i Panevezi :D

RDeEsser

Citata iš: Viktoras777 Įrašytas Sausis 04, 2016, 22:50:31 PM
Na pasiskaiciau forume, kad cia daug kam tos zvakes luzineja, ant 85kw d4d, net baisu sukti darosi jas dabar.... NGK nusipirkau zvakes pakaitinimo, zadu keisti. Gal pirma geriau su kuom nors supurksti pries sukant senas lauk? nes nesinori laimeti kelione i Panevezi :D
Nepadės joks purškalas,nes į ten ties kur lūžta ta žvakė jis nepapuls.O nulūžta žvakės pats galiukas,tas kuris ir kaista,o jis yra giliai galvoje.Geriausiai išsukinėti žvakes esant šiltam varikliui ir melstis kad nebūtų prikepę.Būna ir taip jog žvakes pavyksta išsukti nesulaužytas,bet štai įsukant naują - ji ima ir užlūžta,nes jos kaitiklis storesnis nei senosios.Taigi perkant naują žvakę reikia būtinai atkreipti dėmesį ir į tai.
E

Egis_

na kolega motoristas vienas yra minejes, kad jei keisi zvakes toyotai - butinai gerai uzkaitink varikli pries sukant jas lauk.

Artūras Alytus

Aš savo auto žvakes keičiau kaip tik prie didelio minuso apie 25 šalčio buvo. Tikrinant su lempute iš 4 - 3 buvo mirę. Prieš tai supurškiau wd. Reikėjo truputį jėgos, bet viskas atsisuko normaliai. Ta viena sveika pajungus, vos vos galiukas ikaito. Prieš isukant naujas sriegius sutepiau tepaliuku.

Rolkis72

Ruosiuosi ir as savo Avensiukui keisti pakaitinimo zvakes,gal kas parekomenduos kokias geriausiai imti ir i ka atsizvelgti, kokiu ismatavimu pakaitinimo zvakes tinka 2001.09 metu 81 kw. 2,0 dyzeliukui...Dekoju.

RDeEsser

#39
Neįtikėtina,šiandien mirė visos 4 pakaitinimo žvakės ir mano avensiui  :-{ .Vakar dar kūriau be problemų,šiandien ryte reikėjo lėkt į polikliniką - pyst ir nesiveda,teko kitais būdais dasigaut...Ką gi,gryžęs patikrinu žvakes - visos mirusios,kame gali būti šaknys?
Beje dabar dairausi kokias pirkti naujas,ir čia klaustukas vėl išlindo :think: - vienos yra 11V kitos jau 12V tam pačiam auto,kaip čia suprast?Kiek suprantu pas mane buvo 11V (nes ant žvakių įmušta markė HKT "PT-157 11V 2D-JAPAN"),matyt dėl to ir sudegė.Tai po velnių,kokios jos ten turi būt,automobilis tai 12-voltis,kas pasakys?
E

egariukas1

11 voltu turi but.Paruotuvej pagal kataloga parinks.Siemet susukau denso,nes bosch kaip tai prastai silde

dzonas

Taip, visiems 1CD-FTV  varikliams 11V.  O kodel visos zvakes atrodo kaip naujos? Neseniai idetos? Gal nuo to pradekim.
15 metu su dyzeliu

RDeEsser

Citata iš: dzonas Įrašytas Sausis 06, 2016, 20:37:47 PM
Taip, visiems 1CD-FTV  varikliams 11V.  O kodel visos zvakes atrodo kaip naujos? Neseniai idetos? Gal nuo to pradekim.
Įdėtos prieš tris metus ir kaip minėjau dar vakar veikė,gal ne visos bet dalis jų veikė nes mašina be didesnio vargo užsivedė prie -15.Šiandiena nesivedė nors tu ką,net "negriebė",tiesa ryte kažkiek įtartinai pasirodė kad nėra jokio garso suveikiant pakaitinimo žvakėms,nes kiek esu pripratęs,tai anksčiau girdėdavosi toks labai tylus/minkštas tarytum traškesys...
Beje atrodo kaip naujos gal dėl to kad visos buvo suteptos vario tepalu.
E

dzonas

#43
Traskesio tai neturi buti. (Ti klapt kai isijungia, o kada issijungia nei neisgirsi nes variklis jau sukasi)
Kaip nustatei kad zvakes blogos? Yra tik 2 patikimi budai patikrinti ir zvakes
(1) jei zvakes neissuktos: prie zvakes pliuso jungi apie 50w halogenine lempa, okita lempos kontakta prie akumo. Lempa turi ryskiai sviesti. Jei naudosi mazo galingumo lempa, apie 15W - ji gali normaliai sviesti, bet zvake gali buti bloga.
(2) geriausia kai zvake yra issukta ir tiesiai prijungta prie akumo. Jei ji gera - ikaista iki oranzines spalvos gana greitai.
15 metu su dyzeliu

RDeEsser

#44
Citata iš: dzonas Įrašytas Sausis 06, 2016, 21:00:27 PM
Traskesio tai neturi buti. (Ti klapt kai isijungia, o kada issijungia nei neisgirsi nes variklis jau sukasi)
Kaip nustatei kad zvakes blogos? Yra tik 2 patikimi budai patikrinti ir zvakes
(1) jei zvakes neissuktos: prie zvakes pliuso jungi apie 50w halogenine lempa, okita lempos kontakta prie akumo. Lempa turi ryskiai sviesti. Jei naudosi mazo galingumo lempa, apie 15W - ji gali normaliai sviesti, bet zvake gali buti bloga.
(2) geriausia kai zvake yra issukta ir tiesiai prijungta prie akumo. Jei ji gera - ikaista iki oranzines spalvos gana greitai.
Nežinau,pas mane girdėjosi toks specifinis garsas,na bet čia ne esmė.Supratau dėl to kad testeris tarp visų žvakių šynos bendrai ir masės rodė begalybinę varžą,arba tiksliau visiškai nieko.Ko dar čia nesuprast?
Ai dar atsiminiau:-Prieš išsukant žvakes nori nenori reikėjo kažkaip užvest variklį ir pašildyt jį,taigi kaip ne kaip tai pavyko padaryt ir pastebėjau kad senoji bėda (dėl ko kūriau šią temą) "čekas" lenda šaltam varikliui būtent ant laisvų apsukų,spaudžiant gazą ir laikant kad ir 2000 apsukų čeko nėra,bet užtenka tik nuimti gazą ir čekas vietoj/matoras gesta.Bet ir tai dar įdomiai kad užvedus mašiną visi tie bajeriai ne iš karto pasireiškia o po kurio laiko,tai yra ~ po kokių 5 minučių variklio darbo.O po kokių 10 čękų kai į saloną jau pradeda pūsti šiltą orą čekai baigias ir variklis dirba gražiai be jokių problemų.
Taigi kiek supratau tai žaliasis lyg atsakingas už laisvas apsukas ar raudonas SCV?
E