Problemos atšalus orams su matoriuku 1CD-FTV 81KW

Pradėjo RDeEsser, Gruodis 31, 2015, 14:26:22 PM

« ankstesnis - sekantis »

Egis_

del ceko reikia jungt diagnostika ir ziuret. Veikiausiai visom zvakem atejo paskutinioji arba keliom vienu metu del to ir pavede siryta Jus sis senas, bet tikrai geras automobilis ;)

RDeEsser

Citata iš: Egis_ Įrašytas Sausis 06, 2016, 21:26:32 PM
del ceko reikia jungt diagnostika ir ziuret. Veikiausiai visom zvakem atejo paskutinioji arba keliom vienu metu del to ir pavede siryta Jus sis senas, bet tikrai geras automobilis ;)
Tai diagnostika matai dariau,pirmam poste rašiau kad tai "EDU circuit 97(2)" (arba P1215),bet grandinės gedimą aš kažkaip linkęs atmesti,nes tai jau buvo ir pernai žiemą,tik ne taip ryškiai kaip šią.Bet koks blogas kontaktas per metus laiko būtų tiek apaugęs,kad jo visiškai jau nebūtų likę,o čia tik žiemą ši problema ir tik šaltam varikliui...O štai kaip atkapsčiau vėliau,kad ši klaida gali lysti ir esant SCV vožtuvo problemom,taigi aš čia labiau tuo linkęs tikėt.
E

Zaroliz

Citata iš: RDeEsser Įrašytas Sausis 06, 2016, 21:12:00 PM
Nežinau,pas mane girdėjosi toks specifinis garsas,na bet čia ne esmė.Supratau dėl to kad testeris tarp visų žvakių šynos bendrai ir masės rodė begalybinę varžą,arba tiksliau visiškai nieko.Ko dar čia nesuprast?
Ai dar atsiminiau:-Prieš išsukant žvakes nori nenori reikėjo kažkaip užvest variklį ir pašildyt jį,taigi kaip ne kaip tai pavyko padaryt ir pastebėjau kad senoji bėda (dėl ko kūriau šią temą) "čekas" lenda šaltam varikliui būtent ant laisvų apsukų,spaudžiant gazą ir laikant kad ir 2000 apsukų čeko nėra,bet užtenka tik nuimti gazą ir čekas vietoj/matoras gesta.Bet ir tai dar įdomiai kad užvedus mašiną visi tie bajeriai ne iš karto pasireiškia o po kurio laiko,tai yra ~ po kokių 5 minučių variklio darbo.O po kokių 10 čękų kai į saloną jau pradeda pūsti šiltą orą čekai baigias ir variklis dirba gražiai be jokių problemų.
Taigi kiek supratau tai žaliasis lyg atsakingas už laisvas apsukas ar raudonas SCV?
Tas garsas, tai relės išsijungimas. Bet iki tiek nereikia šildyti, nea po to garso, jau šąla

RDeEsser

Citata iš: Zaroliz Įrašytas Sausis 06, 2016, 21:55:32 PM
Tas garsas, tai relės išsijungimas. Bet iki tiek nereikia šildyti, nea po to garso, jau šąla
Ne apie relės klaksėjimą kalbu,žinau tą garsą,be to relė ir be žvakių gražiai klaksi.Tiek to,ne apie tai kalba.
E

Egis_

Citata iš: RDeEsser Įrašytas Sausis 06, 2016, 21:36:08 PM
Tai diagnostika matai dariau,pirmam poste rašiau kad tai "EDU circuit 97(2)" (arba P1215),bet grandinės gedimą aš kažkaip linkęs atmesti,nes tai jau buvo ir pernai žiemą,tik ne taip ryškiai kaip šią.Bet koks blogas kontaktas per metus laiko būtų tiek apaugęs,kad jo visiškai jau nebūtų likę,o čia tik žiemą ši problema ir tik šaltam varikliui...O štai kaip atkapsčiau vėliau,kad ši klaida gali lysti ir esant SCV vožtuvo problemom,taigi aš čia labiau tuo linkęs tikėt.
Reikia labai gerai patikrinti mases. Ant EDU valdymo bloko pramatuok su testeriu 6B kontakta (turi buti gera mase ant sio laido). Taip pat jei turi galimybe pramtuok laidus nuo EDU kurie nubega ant forsunkiu, ypac gerai apziurek fyskes. Jei noresi pats kapstytis, surasysiu kur ka jungt patikrinimui. Si klaida galima ir del forsunkes gedimo, siaip butu labai idomu, kuomet meta sia klaida tau uzmesti ant purkstuku oscilografa, butu aisku ar geras valdymas pareina. Zalios spalvos SCV voztuvas atsakingas uz zema slegi ;)

Egis_

Siaip dar duosiu viena patarima - uzmesk storesni papildoma masini laida nuo motoro ant akumuliatoriaus mases ;)

RDeEsser

Citata iš: Egis_ Įrašytas Sausis 06, 2016, 23:23:15 PM
Reikia labai gerai patikrinti mases. Ant EDU valdymo bloko pramatuok su testeriu 6B kontakta (turi buti gera mase ant sio laido). Taip pat jei turi galimybe pramtuok laidus nuo EDU kurie nubega ant forsunkiu, ypac gerai apziurek fyskes. Jei noresi pats kapstytis, surasysiu kur ka jungt patikrinimui. Si klaida galima ir del forsunkes gedimo, siaip butu labai idomu, kuomet meta sia klaida tau uzmesti ant purkstuku oscilografa, butu aisku ar geras valdymas pareina. Zalios spalvos SCV voztuvas atsakingas uz zema slegi ;)
Bandysiu pats,bet dabar pirmoj eilėj reikia žvakes susisukt.Čia su žvakėm irgi reikalas slidus,reikia žiūrėt ką perki.
Šiaip nesupykčiau kad patartum kažką jei jau esi tai praėjęs.Blemba niekur nerandu to pirmuko su 1CD-FTV matoru elektros schemų.Be schemos labai jau įkyru skambinėt tuos laidus vien tam kad išsiaiškint kas kur nueina.
O dėl žalio vožtuvo,tai man ir sakau kad labai panašu į tai kad jam chana.Žemas slėgis,manu tolygus laisvom apsukom,ar ne taip?O pas mane būtent šaltas variklis ir nenori dirbti ant tų laisvų...
E

Egis_

Citata iš: RDeEsser Įrašytas Sausis 06, 2016, 23:41:44 PM
Bandysiu pats,bet dabar pirmoj eilėj reikia žvakes susisukt.Čia su žvakėm irgi reikalas slidus,reikia žiūrėt ką perki.
Šiaip nesupykčiau kad patartum kažką jei jau esi tai praėjęs.Blemba niekur nerandu to pirmuko su 1CD-FTV matoru elektros schemų.Be schemos labai jau įkyru skambinėt tuos laidus vien tam kad išsiaiškint kas kur nueina.
O dėl žalio vožtuvo,tai man ir sakau kad labai panašu į tai kad jam chana.Žemas slėgis,manu tolygus laisvom apsukom,ar ne taip?O pas mane būtent šaltas variklis ir nenori dirbti ant tų laisvų...
galimas ir toks variantas, but gerai bent kad turetai galimybe nuvezt kam nors kad rimtoj ultragarsinej vonelej tau ta zalia ar abu voztuvus praplautu, kad ir profilaktiskai. Turetai atrast savo mieste (tiesa, nezinau is kokio miesto esi), rimtus dyzelistus - jie tikrai  turetu tureti sia vonele.Anksciau esu rimtai dirbes su automobiliu elektra/elektronika/diagnostika, tad gali klausti - patarsiu.

Egis_


Egis_

A94 yra EDU, Y137-140 - purkstukai. Pati EDU valdo pagrindinis ECU...turesi daugiau klausimu - klausk.

RDeEsser

#55
Tai pats EDU prie D sparno,su dviem fyškėm?Gal tų fyškių cokoliuote žynai?
P.S. Visk jau radau,beliko testuoti...
E

RDeEsser

Ką gi,kaip ir tikėjausi nieko neradau,masė ideali ant EDU,ištyrinėjau po laidelį visą jo obviazke,nėra nieko dėl ko kas nors turėtų neveikti,t.y niekas niekur netrumpina ir niekas nenutrūkę,žodžiu viskas tvarkoj.Taigi belieka arba pačio bloko gedimas arba kaip ir įtariau iš pat karto - SCV.Beje atjungus žalią SCV vožtuvą variklis dirba lygiai taip pat kaip ir su juo,t.y. su tais pačiais čekais ir kapryzais.Atjungus raudoną vožtuvą variklio net užvesti neina,nesikuria visiškai,net negriebia...Išvada ta kad žalias vožtuvas pas mane net nereikalingas,nes ar su juo ar be jo motoras vienodai elgiasi :D
E

Rolkis72

Sveiki vyrai,nesijuokite,nesenai as si Avensiuka turiu,visados tik vokiskas auto turejau,kur siame Avensiuke rasti variklio kodo numeri?

RDeEsser

Citata iš: Rolkis72 Įrašytas Sausis 07, 2016, 20:10:34 PM
Sveiki vyrai,nesijuokite,nesenai as si Avensiuka turiu,visados tik vokiskas auto turejau,kur siame Avensiuke rasti variklio kodo numeri?
Kas tai yra variklio kodo numeris?Čia kalbi apie variklio markės užrašą ar apie variklio serijos numerį?Pas mane bent kiek pamenu ir vieną ir kitą galima rasti palindus po mašina ant variklio šono iš salono pusės,bet yra dar lipdukas pačiame viršuje tik nuėmus apsaugą,nežinau,gal dar kur yra...
Čia kalba eina apie D4D jei ką.
E

Egis_

dar neteke susidurti su pacio EDU gedimu, nemanau kad jame beda. Greiciausiai problema purkstukuose ar kaip pats minejai - SCV. Gali ir ''ukiskai'' tikrinti SCV: dirbanciam varikliui atjungineti SCV, jei atjungus nuo vieno voztuvo fyske variklio darbas pablogeja ar automobilis uzgesta - galima tiketis jog voztuvas dirba. jei niekas nevyksta atjungus fyske dirbanciam varikliui nuo vieno ar nuo kito SCV - didele tikimybe kad jis yra blogas (uzsiterses ar stringantis), toki voztuva reikia keisti.