Balnojam (chipuojam) broliai auto :))

Pradėjo Kestutis777, Sausis 08, 2010, 23:30:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

fennix

aha, paemiau nuo astros.... dyzeliuka... droztas buvo, kompresija kritus.... pagalvojau man kaip tik benzinui.... sugerziau skylytes, idejau zvakes, elektronini uzdegima su magnetuku nuo veleno, i baka benzo ipyliau... brukst- uzsivede... apsales net buvau....

O jei rimtai kalbant, tai kai slifuoji galva, bloka, turis mazeja... buvo 1762, liko 1708 cc... nelabai tinka 1.8 bevadint...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

AVENSIS D4D CHIP

Citatafennix parašė:
aha, paemiau nuo astros.... dyzeliuka... droztas buvo, kompresija kritus.... pagalvojau man kaip tik benzinui.... sugerziau skylytes, idejau zvakes, elektronini uzdegima su magnetuku nuo veleno, i baka benzo ipyliau... brukst- uzsivede... apsales net buvau....

O jei rimtai kalbant, tai kai slifuoji galva, bloka, turis mazeja... buvo 1762, liko 1708 cc... nelabai tinka 1.8 bevadint...
ir is kur taip isroviai kad fuel economy?:Dtai ka tu puse bloko nuslifavai kad darbinis turis pasikeite?gal tik suspaudimas pakito;)ir ka ten gausi is 1.8 nuslifaves+2AG?:D

fennix

#257
:D puse bloko :) prajuokinai... nuslifavau 0.5mm bloko ir 0.5 mm galvos. Bet ji anksciau dar buvo slifuota 1mm. Taip, pasikeite suspaudimo laipsnis.... gamyklinis 9.5:1 dabar 13.5:1 Kai lauke -30 biski sunkiau uzvest bet siaip viskas normaliai... vazineju ant duju nes oktaninis skaicius ju didesnis suspaudimo laipsnis kaip tik nemaiso... Ag nesiekiau gaut ir negavau (aisku svajoju, bet reikia tam reikalui antra masina pirkt...).... siekiau sumazint tepalo vartojima nes 30 litru /10 000 km daugoka buvo... dabar nekeliant apsuku virs 5000rpm tepalo valgo apie 0.3-0.5 l /10 000 km... O siaip kai ziuri variklio modeli tai skaicius reiskia variklio numeri seimoje, raide varikliu seima. O kas uz bruksnelio :
A- Valvematic variable lift intake head
B- Twin SU-style side-draft carburetors
C- Carburated / California Emissions Controlled
D- Twin Downdraft carburetors
E- Electronic Fuel injection
F- Economy narrow-angle valve DOHC
G- Performance wide-angle valve DOHC
H- High compression like 9.8:1 (example: 5E-FHE)
I- Single-point fuel injection
J- Autochoke (Early models) or unknown pollution control
L- Transverse
M- Philippines' market (meaning unknown)
N- CNG fuel
P- LPG fuel
R- Low Compression (For 87 and below octane fuel)
S- Swirl intake (1980s)
SE- Direct injection (1990s)
T- Turbocharged
U- With Catalytic converter Japan-spec emissions
V- Common Rail Diesel Injection (D-4D)
X- Atkinson cycle (typically also indicates a Hybrid engine, as Toyota only uses the Atkinson cycle with hybrids)
Z Supercharged

Gali issisifruot ka CAT reiskia :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

zally

O kam fennix slifavai galva, ar variklis perkaitintas buvo? Jei spaudei galva , reikia 98 benzo.Kiek zinau sie varikliai ejo ir su turbina, su dideliu suspaudimo laipsniu jos nebeidesi. Matai,IMCHO Celica siaip jau sportinio tipo masina neziurint koks variklis joje stovi.Ir papildomi 50 kg bagazinej masinos charakteristiku tikrai nepagerina.Cia tik mano nuomone.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

fennix

#259
velias zino kas ten su juo padaryta buvo.... traukt netrauke visai, nors aisku perlipau is corollos 1.6 bet ta tai skraide jei lygini su celica... tiesiog neturejau litu o uz 2700 ka gavau is draudimo uz pilnai tvarkinga masiniuka nelabai buvo ka nupirkt... , ir paaiskejo kad po 10 000 km prasidejo visos bedos... na bet prisiruosiau, perskaiciau siek tiek literaturos, pasisnekejau su meistrais, pasiemiau 2 savaites atostogu... ir susitvarkiau pradedant varikliu baigiant stabdziais...Visos dalys ir darbai kuriu negalejau padaryt pats kainavo 700 lt... Slifuojant galva tik is 3 karto ji visa tapo lygi.... Reikia 98, bet vaziuoja ir su 95 be didesniu problemu :) Sitie varikliai niekada nejo su turbina ir niekada neturejo sportinio varianto... cia 7A gi... 4A modelis buvo ir sportinis ir su turbina... bet aisku seima ta pati, galvas sukeist ir stumoklius uztenka kad turetum 7A-GTE pvz varianta... Oficialiai tokio nera, bet galima tiesiog surinkt ir viskas tinka ir veikia...  Celica 1.8 nera sportine masina :) Ja kaip vairavimo megejas pirkau del vaziuokles ir del to kad ji plati... labai maloniai ji ant kelio stovi. Jei kalbam apie svori... tai as ja ir siaip pasunkinau 100- 150 kg.... tai tas svoris neturi itakos... Balionas nezinau kiek sveria... gal 20 kg, o kai bakas tuscias tai to svorio kaip ir nelabai prisideda... na neneigiam nesumazeja tikrai... Na o siaip svajoju apie 6 celica GT-4... Patinka man AWD... Surinksiu as gal ja kadanors :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

zally

Aisku, sumaisiau variklius.Kazkaip su savo 1.6 neiseina skraidyt.Traukia gerai kol variklis saltas, veliau suprasteja.Man tai keista kai gamintojas raso, kad HB,WAGON ir  SEDAN 100km/h pasiekia per ta pati laika, juk auto svoris skiriasi.
Nekuriant naujos temos gal galit kas pasakyti, kas per nesamone yra virsutiniame oro filtro dezes dangtyje(is vidaus).Uzdetas apvalus cilindro formos antgalis su grotelemis priekyje.Ar tai rezonatorius?Kyla didelis noras ji isimti.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

fennix

Auto svoris ne visa itaka daro... didele itaka daro maksimalus apsuku skaicius, greiciu deze, net padangu dydis...  ir aisku tarpine tarp vairo ir sedynes... Visi siluminiai varikliai traukia geriau kai salta. Del to pas mane ir buvo didintas radiatorius ir pilna sistema corolloj sutvarkyta taip kad kai temperatura ~ 0 lauke tai vaziuojant ~80 km/h nepakildavo temperatura virs pirmojo bruksnelio :D sustoji- susyla iki normos.... isibegeji iki 70, ijungi 5 pavara ir ziuri kaip  500 metru nuvaziavus akyse nukrenta praktiskai iki pacios apacios. Neisivaizduoju kas ten pas tave ideta, pas mane filtras tuscias buvo... Is principo tai jo ten nelabai reikia... bet ar jis tau maiso? gal jis prilaiko filtra siek tiek, a?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

zally

Tas cilindras i eina ioro kanala, kuriame stovi MAF sensorius.Kitas cilindro galas prieina prie pat filtro elemento.Tos groteles ramybes neduoda- labai jau jos smulkios ir matomai daro itaka oro srautui
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

AVENSIS D4D CHIP

Citatafennix parašė:
:D puse bloko :) prajuokinai... nuslifavau 0.5mm bloko ir 0.5 mm galvos. Bet ji anksciau dar buvo slifuota 1mm. Taip, pasikeite suspaudimo laipsnis.... gamyklinis 9.5:1 dabar 13.5:1 Kai lauke -30 biski sunkiau uzvest bet siaip viskas normaliai... vazineju ant duju nes oktaninis skaicius ju didesnis suspaudimo laipsnis kaip tik nemaiso... Ag nesiekiau gaut ir negavau (aisku svajoju, bet reikia tam reikalui antra masina pirkt...).... siekiau sumazint tepalo vartojima nes 30 litru /10 000 km daugoka buvo... dabar nekeliant apsuku virs 5000rpm tepalo valgo apie 0.3-0.5 l /10 000 km... O siaip kai ziuri variklio modeli tai skaicius reiskia variklio numeri seimoje, raide varikliu seima. O kas uz bruksnelio :
A- Valvematic variable lift intake head
B- Twin SU-style side-draft carburetors
C- Carburated / California Emissions Controlled
D- Twin Downdraft carburetors
E- Electronic Fuel injection
F- Economy narrow-angle valve DOHC
G- Performance wide-angle valve DOHC
H- High compression like 9.8:1 (example: 5E-FHE)
I- Single-point fuel injection
J- Autochoke (Early models) or unknown pollution control
L- Transverse
M- Philippines' market (meaning unknown)
N- CNG fuel
P- LPG fuel
R- Low Compression (For 87 and below octane fuel)
S- Swirl intake (1980s)
SE- Direct injection (1990s)
T- Turbocharged
U- With Catalytic converter Japan-spec emissions
V- Common Rail Diesel Injection (D-4D)
X- Atkinson cycle (typically also indicates a Hybrid engine, as Toyota only uses the Atkinson cycle with hybrids)
Z Supercharged

Gali issisifruot ka CAT reiskia :)
nu tu cia nusvaigai su raidem:D o D-CAT jeigu ka reiskia DIESEL CLEAN ADVANCET TECHNOLOGY:D

fennix

Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

fennix

Citatazally parašė:
Tas cilindras i eina ioro kanala, kuriame stovi MAF sensorius.Kitas cilindro galas prieina prie pat filtro elemento.Tos groteles ramybes neduoda- labai jau jos smulkios ir matomai daro itaka oro srautui

tai jei uz filtro tai jau nieko jos tau ir negelbeja... Gali issiimt jei lauzyt nereikia... jei bus kas ne taip- idesi atgal. Siaip jei per daug oro irgi prastai misinys dega, taip kad nezinau ar verta kazka reguliuot
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

D-Cat variklių kodas yra 2AD-FHV tai iš to reikia šifruot.

to fenixx iš kur traukiai duomenis, gal ten yra ir stiklų žymėjimo reikšmės???
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

fennix

CitataNNZ parašė:
D-Cat variklių kodas yra 2AD-FHV tai iš to reikia šifruot.

to fenixx iš kur traukiai duomenis, gal ten yra ir stiklų žymėjimo reikšmės???

Visagalis internetas.... apie stiklus neradau nieko, apie variklius nemazai esu paskaites... puslapiu skaicius seniai jau 3 nuliu zona perlipes...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Kestutis777

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatafennix parašė:
:D puse bloko :) prajuokinai... nuslifavau 0.5mm bloko ir 0.5 mm galvos. Bet ji anksciau dar buvo slifuota 1mm. Taip, pasikeite suspaudimo laipsnis.... gamyklinis 9.5:1 dabar 13.5:1 Kai lauke -30 biski sunkiau uzvest bet siaip viskas normaliai... vazineju ant duju nes oktaninis skaicius ju didesnis suspaudimo laipsnis kaip tik nemaiso... Ag nesiekiau gaut ir negavau (aisku svajoju, bet reikia tam reikalui antra masina pirkt...).... siekiau sumazint tepalo vartojima nes 30 litru /10 000 km daugoka buvo... dabar nekeliant apsuku virs 5000rpm tepalo valgo apie 0.3-0.5 l /10 000 km... O siaip kai ziuri variklio modeli tai skaicius reiskia variklio numeri seimoje, raide varikliu seima. O kas uz bruksnelio :
A- Valvematic variable lift intake head
B- Twin SU-style side-draft carburetors
C- Carburated / California Emissions Controlled
D- Twin Downdraft carburetors
E- Electronic Fuel injection
F- Economy narrow-angle valve DOHC
G- Performance wide-angle valve DOHC
H- High compression like 9.8:1 (example: 5E-FHE)
I- Single-point fuel injection
J- Autochoke (Early models) or unknown pollution control
L- Transverse
M- Philippines' market (meaning unknown)
N- CNG fuel
P- LPG fuel
R- Low Compression (For 87 and below octane fuel)
S- Swirl intake (1980s)
SE- Direct injection (1990s)
T- Turbocharged
U- With Catalytic converter Japan-spec emissions
V- Common Rail Diesel Injection (D-4D)
X- Atkinson cycle (typically also indicates a Hybrid engine, as Toyota only uses the Atkinson cycle with hybrids)
Z Supercharged

Gali issisifruot ka CAT reiskia :)
nu tu cia nusvaigai su raidem:D o D-CAT jeigu ka reiskia DIESEL CLEAN ADVANCET TECHNOLOGY:D

Negi tu to nezinojai, Fennix???  :o

fennix

#269
as nieko nezinau apie dyzelius. Zinau veikimo principa, kai kuriuos gedimus, ju priezastis ir panasiai, Taciau cia ne mano sritis... tiesiog nedomina... Jei domintu- zinociau viska... pradedant purkstuku ar voztuvu matmenimus baigiant stumokliu geometrines formos modeliu... Neturiu nieko pries bet kad ir koks geras bebutu, mieliau su savo dujom vaziuosiu nei su dyzeliu :) na bet gyvenimas gali priverst... Beje reikia pasitaisyt savo variklio modeli i 7A-PFE :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!