Balnojam (chipuojam) broliai auto :))

Pradėjo Kestutis777, Sausis 08, 2010, 23:30:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

Kestutis777

Citatahorn parašė:
Jei su tuo nauju 3.0d nori lygintis, tai nemanau, kad čipas padėtų.

Na taip. Nes net po cipavimo Avensis turetu 480Nm, o BMW 530d originaliai turi 500Nm. Tai jei tas BMW dar ir uzcipuotas bus, tai paskandins dulkese :))
Na, as savo D-CAT ne dragams pirkau ;) Man ne tai svarbiausia :))
Jei labai noresiu dragint, tai atitinkama masina ir isigysiu ;)
Kolkas esu ir su savo Avensiuku patenkintas :))

horn

pas jį originaliai arklių daug daugiau ir pats variklis didesnis. O avensis ir be čipo pakankamai užsuktas, nes ne visi benzai 2.5 tiek turi.

Kestutis777

Na ir dzin :)) Tegu lekia :) Svarbiausia, kad as ne BMW sedziu ;)

AVENSIS D4D CHIP

Tai nera ko cia lyginti 3ltr. ir 2,2 ltr,bet siaip kaip is 2,2ltr tai labai pakankamai jegos isspaysta skaitau:p

horn

Šiaip padalink arklius ir sukimą iš darbinio tūrio 175/2.2=79,54ag/L,  231/3=77ag/L, 400/2.2=181,8Nm/L, o 500/3=166Nm/L. Taip, kad toyota geriau užukta negu bmw, nes iš litro +2,5ag ir +15,8Nm daugiau turi ;)

Pagonis

BMW numeskit 20-25% dėl galinių varomų ratų. Važinėju kartais su žmonos 328 benzinu, tikrai iš 200ag butu galima daugiau tikėtis.

fennix

Dabar toks mini klausimelis.... jei lyginam bmw ir toyota... Koks suspaudimo laipsnis vieno ir kito variklio? Kaip greitai abu varikliai "renka" apsukas, ty kiek begijimasi stabdo pats variklis?
Kai skirtumas toks nedidelis... kaip keli ag/l tai manot koks tas juokingas cipukas nieko nepakeistu?... Jei jau lygint... tai lyginkit viska, tame tarpe ir automobilio mase.
O galiniai ratai nera toks isradimas del kurio 20-25% reikia numest.
Startuojant mases centras pajuda i gala del to galiniai ratai gauna didesni sukibima, paskui pradeda veikt automobilio aerodinamika, spoileris jei toks yra....
2.8 benzas tikrai yra variklis is kurio galima daugiau nei 200 ag turet... Dabar dar klausimas jei kokiuos 300 kg is masinos ismestum ar butu lengviau vaziuot? :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Pagonis

Norėjau parašyt 20-25 ag, ne %. Sukibimas su ag neturi nieko bendro, o galią į ratus praranda dėl perdavimo per kardaną.
Ir apskritai, kai kalbama apie automobilius, sveriančius virš 1.300 ir turinčius mažiau nei 200ag, sukibimas dėl priekinių/galinių ratų nėra esminis dalykas.

dtinas

#83
pries kelias dienas stota su audi kupe 2,8 benzas quatro. Is eigos daug maz lygiai. Is vietos audi soka i prieki per kelis korpusus, po vel apylygiai. Nemaniau, kad taip toyota eina, pas mane tik 110 kw... kaip tada d-catas turi vaziuot:o o jei dar chipintas ...


NNZ

na tai paimkit ir pastatyki tarkim toyota avensis I su passat kuris turi ten 2 raudinas raides, panašių metų. Kiek bandėm passat'as visada pasilikdavo. 2.0 D4d (81/85kw) vs 1.9TDi (81/85kw)
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Kestutis777

Nius, parkeliauja mano dezute :)) Ziuresim, kas ten bus per dalykas :))

audrius

Man ir labai idomu stebuklingos dezutes poveikis. As kategorisai esu pries tai kad is dyzelio daryti dragini auto, be jei nebrangiai galima 20 proc pakelti galia butu saunu.
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

Kestutis777

As ir nedraginsiu :)) Padangas visada naujas perku :)) Gaila man dilint jas i asfalta :)) O galia pasididinsiu, nes bus prikolniau vazineti ;) ir laikas nuo laiko spustelt, kokiam bmw ar naujesniai audinei is po nosies :))
Pamenu, su passatu vienakart nuroviau bmw is po nosies :)) Tai prie sekancios sankrizos nurove jis cypdamas :)) as jau neberoviaus i prieki, bet buvo linksma stebeti, kaip bicas isiuto ir kad jau nupute zviegianciom padangom :))) kaip cia ji passatas galejo padeti :D
tiesiog labai nemegstu vairuotoju, kurie prie sviesoforo apvaziave kitus uzkisa savo masinas i prieki... dazniausia tai buna bmw..
Nieko pries juos neturiu ;) BMW gera auto ;) bet pas mus BMW ne automobilio marke, o diagnoze.....

mmersass

CitataKestutis777 parašė:
Nius, parkeliauja mano dezute :)) Ziuresim, kas ten bus per dalykas :))

Kada turetum ja jau gaut? :)
'05 Avensis 2.0 D4D TSpirit