Balnojam (chipuojam) broliai auto :))

Pradėjo Kestutis777, Sausis 08, 2010, 23:30:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

GALLANT

Citata iš: kapsis Įrašytas Rugpjūtis 30, 2013, 14:01:10 PM
  Power Box  laurai kaip buvo taip ir liko, ne man tave itikineti...... ne veltui liaudies ismintis sako,  kad kvailys visada  tas, kuris daug sneka nepabandes........  pabandyk praktiskai, tada kitaip snekesi     :goodboy: 
man irgi taip buvo (+) 

na jei kas duos boxa uz max 50lt tai gal ir bandysiu, siaip as pripazystu tik programini chipavima, deja nera su kuom nuskaityti toyotos softo is Denso kompo.

Ralfas

Tik programinis chipavimas ir yra geras dalykas, o tie boxai nieko doro. Ten pofyk kokios bukles tavo auto kur bekisi visur vienodai kw dades :) zodziu patinka darytis kapitalinius jamk boxa ir spausk gaza :)

GALLANT

Kapitalinio tai tikrai nereiks darytis, tik paprasciausei is box neimanoma tiek isgauti, kiek is normalaus chipavimo, bet deja DENSO kompam siai dienai nera nera kito pasirinkimo..... :-/

Bemsas

#438
Dabar pamastom, kiek tas Box dadeda kw. D-Cat turi 130kw, d4d paprastas 110kw. Skirtumas tarp ju 20kw ir 60Nm. Is kur tie 20kw ir 60Nm atsirado?
1. Padidintas kuro slegis sistemoj (sita ir powerbox moka padaryti)
2. Stovi pjezo purkstukai, kurie suveikineja greiciau ir tai leidzia tiksliai dozuoti kura.
3. Padidintas turbinos slegis.
4. Sumazintas suspaudimo laipsnis.

kapsis

#439
na kiek kas vazineja, dar negirdejau  kad del boxo reiks daryti kapitalini....   jei taip butu, tai ka kalbeti apie d-cat  su boxu?      siaip 93kw ir 110 kw  varikliai kaip ir  turi rezervo lyginant su d-cat,  o  130 kw su boxu tai jau turetu kaip ir padidinus kw skaiciu,  iskarto nusprogti.... bet kazkodel  taip nera,  kiek  girdejau  is praktikos, net  d-cat boxa deda ne del to kad  truksta galios jam,  o del to kad  geriau trauktu prie zemu sukiu iki 2000 apsuku.....
ir apskritai,  negaliu sakyti taip tiesiogiai kad boxas kw dadeda,  kazkaip kitoks  apibrezimas tam reikalui turetu buti,  nes  galia ryskai jauciaisi padidejusi iki 2000 sukiu, masina jautresne gazo paspaudimui,  bet  imant jau auksciau nuo 2000-3000 sukiu,kai isiskuka jau turbina,  tai ta trauka praktiskai ta pati kaip ir be boxo buvo ......  tai siaim  sukiu diapazone nepavadinciau kad boxas dadeda galios.... pradzioj , kai isidejau ir jis buvo  biski per stipriai sureguliuotas,  galios padidejimas pasijausdavo dar didesniuose sukiuose,  jei be boxo  smagiai variklis sukasi iki  3500  sukiu,  tai su juo jis smagiai sukdavosi iki kazkur 3800-3900  sukiu.... :)    na bet sumazinus  pacio boxo  "galinguma" ,  pastarasis traukos pagerejimas dideliuose sukiose dingo.....   
taip kad is boxo  naudos yra tik  tiek, kad auto  gerokai jautriau  reaguoja i gazo paspaudima iki 2000 apsuku(kol neisiuka turbina)  ir bendra kuro ekonomija.....  kas liecia aukstesnius sukius, lieka tas pats  93 kw variklis....  todel nepavadinciau kad boxas bendrai  visada varikliui dadeda galios......
pvz is praktikos ,  be boxo mieste vazinejant, normaliai vazinejant  kad trauktu tedavo sukius kelti iki 2500 3000  ribos...  idejus boxa  mieste vazineju nekeldamas sukiui daugiau kaip 2000.......  vat sioj vietoj visi boxo laurai  ir ekonomija , nesvarbu ar tai butu 93, ar 110  ar 130 kw variklis.....   
tai tiek tu praktiniu mano pastebejimu,  tikiuosi kazkam jie naudingi bus.....  (y)

kapsis

Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugpjūtis 30, 2013, 08:06:08 AM


Kapsi, man atrodo kad pats bezninu nevazinejai, ir techninem charakteristikom nesidomejai :D . Dyzelis visada traukia nuo zemu apsuku geriau, del didelio sukimo momento prie mazu apsuku. Benzina visada reikia "sukti".

teoriskai taip, nieks nesigincija,  nebereikalo ir turbina yra,    praktiskai  imam  sukius tik iki 2000....  apribokim  sukiuis iki 2000  ribos  benzininiui ir dyzeliniam auto  ir padarykim draga......  kuris  laimes?   abejoju ar dyzelis bus pranasesnis siuo atveju......   

arytis


Saulius SSS

Dekui Kapsi. Iki siol beveik visi apie boxsa atsiliepdavo ,na sakykim,nekaip. Bet kogero niekas is ju juo ir nesinaudojo. Tik naudojasi paplitusiu stereotipu,kad tai nera gerai. Na ,as manau,kad mieste traukos padidejimas ant mazu sukiu tai,ko man ir reikia. Dekui uz tavo pastebejimus. Nereikia painioti sportinio vaziavimo su kasdieniniu. Nieko tam varikliui neatsitiks. Cia ne dragas.
Na, kazkas mazdaug taip. Turbut suprasite.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Bemsas

Citata iš: kapsis Įrašytas Rugpjūtis 31, 2013, 21:59:46 PM
teoriskai taip, nieks nesigincija,  nebereikalo ir turbina yra,    praktiskai  imam  sukius tik iki 2000....  apribokim  sukiuis iki 2000  ribos  benzininiui ir dyzeliniam auto  ir padarykim draga......  kuris  laimes?   abejoju ar dyzelis bus pranasesnis siuo atveju......   

Be abejones dyzelis laimes, nes masina "traukia" kai pasiekiamas maksimalus sukimo momentas. 93kw motoras pasiekia 310nm prie 1,800 – 2,400rpm,  tuo tarpu kai 1.8L benzino sukimo momentas pasiekiamas prie 4400rpm.


Mes vedam prie to, kad boxas yra paprasciausias lohatronas. Jo savikaina 10lt, o parduodamas uz kosmine kaina. Kaip ir buvo sakyta, kad pagrindine jo paskirtis - tik padidinti kuro slegi sistemoje (t.y sumazinti kuro slegio daviklio parodymus). Daugiau jis nieko nedaro. Ir tas Boxas del to ir yra universalus, tinka ant visu dyzeliniu motoru. Ir jis niekaip neprilygsta programiniam cipavimui.

kapsis

Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Rugpjūtis 31, 2013, 22:38:01 PM
Dekui Kapsi. Iki siol beveik visi apie boxsa atsiliepdavo ,na sakykim,nekaip. Bet kogero niekas is ju juo ir nesinaudojo. Tik naudojasi paplitusiu stereotipu,kad tai nera gerai. Na ,as manau,kad mieste traukos padidejimas ant mazu sukiu tai,ko man ir reikia. Dekui uz tavo pastebejimus. Nereikia painioti sportinio vaziavimo su kasdieniniu. Nieko tam varikliui neatsitiks. Cia ne dragas.
Na, kazkas mazdaug taip. Turbut suprasite.
mano nuomone kol nepabandziau irgi buvo kad tai nera gerai,  be abejones nera gerai bet koks isikisimas i  auto gamyklinius parametrus,   bet  vaziavimo kokybes pagerejimas su boxu (kad ir koks jis banalus ir techniskai bevertis)   siuo atveju ima virsu... ir uzsimerkiu i  gal but  galima variklio ir kitu su tuo sijusiu auto  daliu ilgaamziskumo sumazejima....   droztum  ta masina visa gyvenima tai  tada taip, butu svarbu, o  kasdienybej retas kuris pravaziuoja su viena auto daugiau kaip 100 tukst....  Dujos benzininam automobiliui irgi  mazina jo ilgaamziskuma, bet visi vaziuoja , nes pigiau. Siuo atveju tik pabandes praktiskai isitikinau kad ir boxas taupo pinigus, anksciau irgi buvau skeptikas..... per  musu  organizuota  GM  (tada buvau ka tik isidejes)  mano nuvaziuotas atstumas buvo 900 km , ir , lyginant su iprastom pries tai buvusiom kuro sanaudom panasiomis   salygomis, boxas man sutaupe 50-70 lt.... 
cia kaip minejau  kaip ir su rukymu....  visi zino kad tai labai blogai, bet malonumas ima virsu...... :)   is kitos puses, jei ir  kas nors numire nuo plauciu vezio del rukymo, tai nera garantijos kad jai jis nebutu rukes, tai prie jo kokia kita zaraza nebutu pristojusi, ir jis nebutu numires anksciau..... :)   

kapsis

Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugpjūtis 31, 2013, 23:07:02 PM
Be abejones dyzelis laimes, nes masina "traukia" kai pasiekiamas maksimalus sukimo momentas. 93kw motoras pasiekia 310nm prie 1,800 – 2,400rpm,  tuo tarpu kai 1.8L benzino sukimo momentas pasiekiamas prie 4400rpm.

bet matai benzas traukia iki tu 4400  galima pavadinti gan tolygiau.....  o dyzelis turi savybe "rauti" prie gerokai  zemesniu sukiu ........   gerai, tada imam apsukas iki  1800....  dyzelis tuo metu  bus  dar gan bukas, o benzas tures tokia pat trauka kaip ir sakysim pasiekus 3000 sukius..... 
is praktikos, gryzes pas tevus,  vaziuot grybauti i miska pasiimu is tevo  savo buvusia audi 100 ( gaila braizyt sabakstynais savo  toyota :)  ) tai    audine  100 kw  benzas tikrai geriau traukia  iki 2000 sukiu nei  dabartinis avensis....  dabar su boxu  zymiai geriau avensisi eina,  bet be jo,  zemuose sukiuose, vienareksmiskai  geriau audi 100  rauna....  vat tokia praktika...... pries avensi turejau  benzinine  opel omega 85kw, tai ji  sakyciau  ant lygiu su avensiu eitu  iki 2000 sukiu....   
dar turetas  dyzelinis  be turbinos 2.4l  123'as mersas cia jau atskira kalba......  ten  numyne tapke iki dugno, o ar traukia ar ne cia jau  tik nuo jo nuotaikos priklausydavo, :D ( bet uztat kaip ir  arytis minejo, gali treciu begiu is vietos pajudeti ) tai  uz toki dyzeli tai  ir litrine kokia nisan micra geriau eitu.....  :D

MindaugasB

Kapsi, empirinis suvokimas dažnokai būna gana stipriai subjektyvus.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

arytis

kapsis, matai tas mersas turėjo  65-73 AJ, o masė virš 1600 kg. Sunku būtų iš tokio kažko tikėtis. O kad Toyota buka prie žemų apsukų, tai čia Toyotos bėda. Kiti gamintojai geriau su tuo susitvarkę.
Beje tokiam įsivaizduojamame drage kuo mažesni sūkiai bus, tuo naudingiau dyzeliui.

Saulius SSS

Nemoku lituoti ,pajuoti,esu zalias radijo elektronikoj tai nusipirksiu koki nebrangu boxsa ir isbandysiu. Jeigu ten is tikruju stovi tik varza,tai koks skirtumas ar ji pigi ar brangi. Visvien ji savo daro. Ar as teisus??? Radistai pasakykit. Ten tai prie boxsu raso,kad perskaiciuoja daznius ar dar kazka ir vienas uz kita geresnis. Ar cia lempa???
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Bemsas

#449
Na ant CR varzu jau nera, visi jau eina su procesoriais. Kadangi boxas universalus, todel ir persijungia programos kiekvienai masinai kad tiktu. I proca irasyti keli variantai ir gali pasirinkti tinkama, veikianti be klaidu. O del dazniu - tai visi procai turi taktini dazni :) Cia daugiau eina reklaminis dalykas. Pvz, Race Chip PRO 2 - kurio kaina 229eur turi jau brangesni proca , kurio kaina net 20$ :D