PROBLEMA Ismetimo kolektoriuje su katalizatoriais*

Pradėjo GR, Sausis 06, 2010, 13:32:34 PM

« ankstesnis - sekantis »

GR

iskilo problemele,eina nemalonus garsas is ismetimo kolektoriaus,nuo didesniu apsuku i salona netgi atsiduoda vibracija kaip is metalinio kibiro,meistras sake kad reikia keisti nauja ar padeveta,nes tipo isdege katalizatoriaus viduriai ir nieko nebepribursi,na o padeveto niekur negaliu gauti,gal kas zinot kas ardo Avensi 2001m 1.8vvt-i varikliu, kur nors netoli Mazeikiu 50km spinduliu,siaip sake galetu padaryti ispjovus katalizatoriu,bet ten stovi 3 ar 4 lembdezoidai ar kaip jie ten,tai va,tipo jie kazka ten reguliuja,ispjovus katalizatorius pradetu imti beprotiskai daug kuro:o Gal kas ka nors zinot, ar patarti galit.Aciu
TOYOTA IR AFRIKOJ TOYOTA!!!

gogas

868743956.Darbenai pabandyk paskambinti, kai pirkau nissanui greiciu deze tai buvo keli avensiai ardomi tai buvo pries menesi aisku iki darbenu ne 50km.o kazkur 90km.tenai tik japoniski auto kainos aukstokos bet ka padarysi kai niekur kitur nerandi.

fennix

Pala pala, cia problema ismetimo kolektoriuje ar katalizatoriuje????
Jei isdege katalizatoriaus viduriai- turi 2 variantus- keist i nauja arba tiesiog isimti, isrinkt vidurius ir idet atgal. Jei jau ten tokia fantastika, kurios dar nesu girdejes ir pas tave stovi 4 lambda zondai, tai nu tiek to, palik juos ten kur stovi ir vazinek spakainiai. Pas mane stovi vienas ir tas pats vamzdyje tarp katalizatoriaus ir ismetimo kolektoriaus  Lambda zondas matuoja ismetamuju duju misini, tik nepamenu ar kiek ten deguonis ar kiek ten CO(greiciau CO) ir pagal tai kompas reguliuoja kuro padavima. Jei jo nera - tikrai gali ir logiskai turi daugiau valgyt pradet. Dabar del kolektoriaus. Jei jis vibruoja, tai net nezinau, arba varztu prisukt kazkas nemoka, arba reikia nuimt, nuslifuot, uzdet nauja tarpine nu gal uz 30 lt ir vaziuot toliau ramia galva...Aisku neatmetam varianto, kad tau katalizatoriaus viduriai isdege barska tik garsas per kolektoriu rezonuojasi ir daugiau girdisi...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

GR

Sunku ir pasakyti kaip ten is tikruju yra,man meistras pakeites kazkokias kompensacines movas prie kolektoriaus pasake kad didziausias garsas yra is kolektoriaus,jis net nearde tik pasisviezdamas is apacios pasake kad cia nieko nepribursi nes stovi keletas lemdazoidu ir sake kad reikia ieskoti kito i vieta,bet padevetas gali buti toks pat isdeges o naujas as manau kainuoja tukstantis kitas,gal kokie taivaniai gamina,ar siaip imanoma ka nors padaryti kad tie lemdezoidai taip nereguotu
TOYOTA IR AFRIKOJ TOYOTA!!!

zally

Vietoj katalizatoriaus dedi paprasta rezonatoriu (geresnis variantas) arba ismusi katalizo vidurius.Bet kokiu atveju limbda zondai lieka savo vietose ir toliau puikiai reguliuoja kuro misini.Su kolektoriumi problema gali buti didesne,1,6 VVTI tikrai turejo tokia beda, kad atsipalaiduoja viduje esanti metaline plokstele(neaisku kam ji reikalinga) ir tada prasideda tie bildesiai.Dileriai visada keicia kolektoriu, kainuojanti labai daug,Chebra Rusijoj paprasciausiai isgrezia kolektoriuje skyle ir isuka ten varzteli, kuris prispaudzia ta plokstele.Kadangi 1.6 1.8 kolikas tas pats, gali buti ir pas tave ta pati problem.Daugiau info ieskok rusu Toyota klubo forume.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

Edvatronas

Tai butent, kad kai stovi 4 liamdos taip paprastai katalizatoriaus isoperuot neiseina. Cia matyt 2 katalizatoriai stovi. 1 liamda pries katalizatoriu, kita uz, lygiai taip pat kitos dvi liamdos. Ir kai isoperuoji katalizatoriu, arba pakeiti ji kokiu rezonatoriumi, kompas pradeda metyti klaidas. Kazkur buvau siam forume linka imetes, galima bandyti burti ant antru liamdu varza ilituoti ir taip apgauti kompa. To nepadarius karts nuo karto metys kompas klaidas. Cia taip jau kazkam yra buve.

Dar746

1.8 VVTi  yra 3 liambda zondai, 2 pries katalizatoriu, o vienas uz katalizatoriau.
Mano avensiui tas kur uz katalizatoriaus jau kuris laikas yra mires, skydelyje dega vadinamas "check endine".
Masina vaziuoja normaliai, kuro ziema ima apie 9-10 litru.
Toyota Avensis '01 m. 1.8 VVT-i +LPG
Toyota Corolla Verso '06 m. 2.0 D4D