2.0 D4D apsukos

Pradėjo Angelinio, Sausis 25, 2011, 16:10:23 PM

« ankstesnis - sekantis »

Angelinio

sveiki, pries savaite pirkau avensi 2007 2.0 D4D dyzeli, todel turiu visokiu neaiskumu ir kalusimu. uzvedus varikli ant laisvo begio apsuko pakyla iki 1.2, isjungus ventiliatoriu nuktenta iki 1 ar tai normalu? kokios realiai turetu buti apsukos? ar gali skirtis silto ir salto variklio apsukos esant laivai pavarai? dekoju.

Linas112

Viskas normoje pas Jus :)

FUX

kai susils variklis nukris iki 0,8 :) cia visos toyotos taip sildo varikli. As tai specialiai kai kamstyje stoviu atsuku kad pustu salta ora, o kai vaziuoju jungiu max sildyma ;]
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

Angelinio

Draugiskas forumas, greiti atsakymai, saunu :) dekoju uz atsakymus

pauliusdd

Kai nėra poreikio šildyti saloną, tai ir variklio apsukos nukrenta sumažinus temperatūrą.
टोयोटा इस बल.

vytautask

ar tai normalu,kad uzvedus salta varikli ziemos metu apsukos soka iki 2-2,2, vasara buvo iki 1,8, varikliui isilus nukrenta iki 0,8.variklis 1,8 benzinas 2008m.

vytska

#6
daugoka apsukų, vasarą išvis neturetų kilti, bet ir žiemai daugoka manau.Manau turėtų būti kokia 1,0-1,2 žiemą šaltam varikliui.
vytska

vytautask

gal kas zino kame gali buti gedimas

egiosa

Angelini, viskas pas tave yra OK. Pas avinus dyzelius taip jau yra.

Henris

egiosa: pas dyzelius jei taip butu - tai nebutu gerai :) Saltas dyzelis 1200rpm susiles 800rpm, priklausomai ar peciukas ijungtas ar ne - taip va yra normalu. Bet zmogus klausia apie benzininy varianta, tai saltam benzinui apie 2000rpm ant salto irgi siaip daugoke, turetu manau laikyti ant salto apie 1500rpm, o pasiles apie 900rpm Bent jau pas mane taip buvo ant 1,6L Mitsubishi Lancer benzino. Tik tiek kad tas auto nereaguodavo i peciuko ijungima, palaikydavo apsukas kazkiek laiko, gal 5 min ir viskas, tik pamenu jis reaguodavo i kitus faktorius, pvz vaziuojant susuki vaira ir apsukos siek tiek kildavo, bet nedaug apie 200rpm.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019