Nuomonės apie Prius+

Pradėjo Liutas111, Vasaris 28, 2016, 11:39:54 AM

« ankstesnis - sekantis »

Gmc

Citata iš: Venza Įrašytas Gegužė 29, 2016, 15:07:45 PM
Stabdziai hybridu tuo ir ipatingi,kad is pradziu stabdo generatoriaus apkrovimu ir tik veliau pasijungia kaladeles.Gal del to atrodo ne tokie efektyvus,bet ismokus jais tobulai naudoti,kaladeliu keitimas labai nutoltu  ;)
Taip, skaiciau, kad kaladeles vos ne kas 100k km keiciasi :D
Siaip faini tie hibridai, kazkaip po sito ne hibrido jau matyt nenoreciau :D

sinkleris

Citata iš: Gmc Įrašytas Gegužė 29, 2016, 18:38:56 PM
Taip, skaiciau, kad kaladeles vos ne kas 100k km keiciasi :D
Siaip faini tie hibridai, kazkaip po sito ne hibrido jau matyt nenoreciau :D

Maniškė prabėgus 120 000 km. stabdžių diskai kaip nauji, jokio nusidėvėjimo kanto kaip būna įprastom auto, kaladėlių detaliai nežiūrėjau , bet jaučiu, kad irgi nudilę minimaliai.

Beje šiandien važiavau Vilnius - Kaunas- po Kauną pasivažinėjau - Vilnius, tai vidutinės kuro sąnaudos 5,2 L/100 km nors ir kondiškę naudojau , nes buvo karšta, bet nesupratau, ar čia aš perpratau kaip važiuot, ar vėjas palankus buvo, ar kuras iš neste oil, nes prieš tai neaiškioj nedalinėj buvau užsipylęs.

Venza

 Tikrai ne kuras kaltas.Benzinas siais laikais visose kolonelese panasus,o varikliai kurui nera labai jautrus.Pagrindine problema buvo pastoviai veikiantis kondicionierius,jis kuro sanaudas didina tikrai zenkliai.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

kalava

Nu tai labai normalios Priusui sanaudos, su paprastu benzininiu varikliu tikrai butum daugiau vidutiniskai sunaudojes
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Gmc

#169
As kaip suprantu kolega dziaugiasi tokiom mazom sanaudom.
O siaip tiesa, kad reikia ismokt vaziuot su hibridu :) Bent as ismokau, kad jei neskubu - isibegeju, atleidziu gaza ir tada po truputi ji spaudziu greicio palaikymui. Tuomet daug elektra nuvaziuot galima.
Del kaladeliu  - as saviskei visas pasikeiciau su diskais, tai dabar viskas kaip nauja. Rankinio trosus reik pasikeist, nes nuo nenaudojimo viskas ten apkerpeja :)
O del sanaudu, tai panasios galios draugu masinos mieste suryja ~50-60% daugiau kuro.

sinkleris

Citata iš: Gmc Įrašytas Gegužė 29, 2016, 22:39:35 PM
As kaip suprantu kolega dziaugiasi tokiom mazom sanaudom.
O siaip tiesa, kad reikia ismokt vaziuot su hibridu :) Bent as ismokau, kad jei neskubu - isibegeju, atleidziu gaza ir tada po truputi ji spaudziu greicio palaikymui. Tuomet daug elektra nuvaziuot galima.
Del kaladeliu  - as saviskei visas pasikeiciau su diskais, tai dabar viskas kaip nauja. Rankinio trosus reik pasikeist, nes nuo nenaudojimo viskas ten apkerpeja :)
O del sanaudu, tai panasios galios draugu masinos mieste suryja ~50-60% daugiau kuro.

Va, va tas paspaudimas įsibėgėjant: paspaudi, atleidi, tada vėl spusteli ir ji tolygiai kažkaip greitėja iš inercijos, taip atrodo ekonomiškiau įsibėgėji. Pradžioje spausdavau ir laukdavau, kol pasieks norimą greitį ir nesuprasdavau ko tas variklis rėkia.

MindaugasB

Sinkleri, jeigu su anglu kalba neturi problemu, tai youtube pasiziurek filmuku apie "glaidinga". Rasyk panasiai kazka i "prius pulse glide" ar kazkokias panasias kombinacijas. Gal ir rusai kazko panasaus prifilmave yra, bet USA ten kazkada seniai buvau rades video, kur stebuklingu budu pagal protingai parinkta marsruta su daug nuokalniu nuvaziavo apie ~40km vien su elektra. Benzo sanaudos buvo nulis :) Pasimokyk, gal pravers.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

balticam

Pravaziavau 117k su Prius Plius-nepatiko! Vazinejau miestas-trasa 50:50 Kuro sanaudos tikrai nedziugino, vidurkis 6,4l nes kai spusteli trasoj 180,visa ekonomija dingsta. Vazinejau Vokietijoje. Tad vel su dyzeliu puskuoju, vidurkis tuo paciu marsrutu - 5.6l ; ir kuras pigesnis ir maziau valgo jo. Apie remontus nesuku kiausu,nes masinas perku naujas ir po 3-5 metu parduodu...

Venza

 Reikejo IQ nusipirkt ir raizyt autobanais  :D .Kalbam apie tai,kad kas vazineja uzmiestyje,dideliais atstumais,dideliais greiciais ir daug,renkasi dyzeli,kas malasi mieste renkasi benzina,o geriausia hybrida.O as b,b,dejau ant dyzelio ir varineju su dujom.Man autobane 160km/h ramiai vaziuojant 15,5 l/100km  (y) .Neperspjausi ir su dyzeliu  :-)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Gmc

As vistiek nesuprantu kaip galima tiketis ekonomijos is hibrido vaziuojant 180? Jis praktiskai veikia kaip paprastas benzas, tai ir sanaudos tokios pat.
Visiskai pritariu tam, ka Venza parase.
Cia matyt tik lietuviai sugeba pirktis dyzeli, kai pravaziuoja 5000km per metus... Tiesa jie tiki, kad iki to su ta masina irgi tiek pat vazineta buvo :D

sinkleris

#175
Nesuprantu aš tų amerikietiškų PriusV modelių, atrodo daryta, nedadaryta arba prikišta opcijų, kurios nachrien reikalingos. Keli pastebėjimai, kurie ekplotuojant erzina, nežinau gal čia aš jau nuo karščio sudirgęs.

Priekinis žibintų apiplovimas, kuris įsijungia kas kelintas kartas apiplaunant langus, nors faros paprastos. Nusiplauni mašiną, kelis kart valytuvais pavalai langus ir pyst farų apiplovimas su visais purslais ant priekio, niekaip neįkertu kam jis reikalingas ir nemanau, kad jis tokiu myžčiojimu tas faras nuplauna, kažkaip europiniam auto toks briedas nereikalingas.

Galinio vaizdo veidrodėliai, atrodo žiguliuos tik tik toki buvo kalbant apie matymo kampą, kaskart reik kraipyt galvą kad ką nors pamatyt, nes jų matymo kampas labai ribotas, net nepagalvočiau, kad 2012 m. mašinoj jie tokie nevykę, vėlgi ar čia amerikonų išmislas, nes kažkaip Auryje tikrai puikiai matosi.

Vairas, nors salonas odinis, pats vairo ratas paprasto plastiko, pagailėta net vairo apsiuvimui. Aišku ne bėda 60 eur. ir apsiųs vietoje, bet kažkaip Toyotai nesolidna, ir t.t.

Bemsas

Cia amerikieciu veidrodziai su didele akla zona. Keisk stikliukus i europines (jeigu atitinka forma). VISADA USA masinu buna paprastesne komplektacija, nei analogiska EU. Pvz 2005m Toyota modeliai dar buvo su VISAIS mechaniniais langu keltuvais, tuo tarpu EU priekiniai jau seniai buvo elektriniai.
Kadangi USA labai didele konkurencija, tai viska lemia kaina. Todel padaroma kaip galima pigiau.
Del faru apiplovimo - taip ir turi buti visur. Kiek teko matyti - LT rinkos masinos visos turi apiplovimus jau standarte.

Zaroliz

O lempų apiplovimas kartais ne nuo trečio apipurškimo paspaudimo pradeda veikti? Ar turi būti tik šviesos įjungtos?

Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt


Gmc

sinkleris>Del veidrodziu visiskai pritariu ir nesuprantu, kodel nebuvo galima ideti "normaliu" ir kuo amerikieciais kaip zmones skiriasi, kad per juos kazka mato :D  Mazi papildomi veidrodeliai neatrodo labai estetiskai, bet problema issprendzia. Jei imanoma, kaip bemsas sake, reikia pasikeisti stikliukus.
Del komplektaciju irgi tiesa - kaina viska lemia, kai kuriu variantu kokybe irgi.
Del neodinio vairo, cia komplektacijos reikalas, pas mane pilna oda.  Bet faktas, kad amerikonui svarbiausia automatas, kondiske (ne klima), odinis salonas (ne visiems) ir padekliukai puodeliams :D  Todel bent as ieskojau max imanomos komplektacijos, kur butu liukas, klima, navi ir pan.

Venza

 Lempu apiplovimas pas amerikonus labai retas dalykas.Cia europietiskas ismislas ir neversk bedos amerikonams  :D  .Daugeliui modeliu net su xenon zibintais apiplovimo nebuna.Veidrodeliai tikrai sudini,nors mane gelbeja,kad Sienna patys veidrodziai dideli,tai apzvalgos uztenka.
O tavo atveju,jeigu yra faru apiplovimas,tai turejo xenonai but?Ar yra elektrinis faru aukscio reguliavimas?Ir vairas prie geros komplektacijos gal odinis turejo but?Nebandei nuotrauku dauztos apziuret?
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...