Nuomonės apie Prius+

Pradėjo Liutas111, Vasaris 28, 2016, 11:39:54 AM

« ankstesnis - sekantis »

DIY

#300
Citata iš: slashas Įrašytas Balandis 20, 2018, 22:45:53 PM
DIY tu pats tą straipsnį skaitei? Ten jis apeina tik variklio temperatūrą...
Katalizatoriaus temperatūra tiesiogiai proporcinga variklio kuro sąnaudoms per laiko vienetą. Ir tai yra proporcinga variklio temperatūrai. Tai elementari fizika.
Šiuo atveju variklio temperatūra yra atraminis taškas užtikrinant katalizatoriaus efektyvumą pagal EUR5.

slashas

Citata iš: DIY Įrašytas Balandis 20, 2018, 22:59:44 PM
Katalizatoriaus temperatūra tiesiogiai proporcinga variklio kuro sąnaudoms per laiko vienetą. Ir tai yra proporcinga variklio temperatūrai. Tai elementari fizika.
Šiuo atveju variklio temperatūra yra atraminis taškas užtikrinant katalizatoriaus efektyvumą pagal EUR5.
Galinei lambdai vistiek nepatiks, nes nuo 40 laipsnių labai jau greitai variklis atvėsta kartu ir katalizatorius. Plius tokiems testams be 0w20 tepalų net nevažiuočiau... įdomu kokia tepalo temperatūra su tokiu apgaviku.

DIY

Bet kokiu atveju "apgavikas" pradeda veikti tik įkaitus aušinimo skysčiui daugiau nei 40 laipsnių, t.y. variklis pakankamai šiltas ir tinkamas "šaltam užkūrimui" ir  apgavystė aktyvi iki 73 laipsnių ribos, kai "apgavikas" vėl išsijungia, kad variklis nenukrypų nuo standartinio darbo režimo ir nebūtų perkaitimo.
Jei straipsnį skaitėte atidžiai, įrenginys veikai tik šalto variklio užkūrimo metu užtikrinant EUR5!!!

slashas

Vistiek nematau tikslo, sutaupysi kapeikas, važiuosi šaltai, negi japonų inžinieriai tokie kvaili ir negalėjo geriau :) matyt yra priežasčių kodėl nepadarė taip ;)

balticam

Dar kartą isiterpsiu: skūpas moka du kartus...
Galiu duot ranką nukirst-sutaupyti centai atsirūgs šimtais(jei ne tūkstančiais eurų)
Kažkoks apsišaukėlis rašo vėjus ir nori pasipinigaut,nieko daugiau. Dabar pilnas internetas  tokių patarimu ir nesamonių....gaila man tų žmonių kur patiki tokiais paistalais.

Zaroliz

Visiškai pritariu balticam, čia jis sugalvojo savo puslapį pareklamuoti, nes visi jo parašyti post'ai yra šioje temoje, iš pradžių klausia, o po to jau įrodinėja, kad ten viskas gerai aprašyta.
Turbūt prisipirko apgavikų ir dabar nori parduoti :D

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Bemsas

#306
As sau situs isidejau magnetus, kuro ima 20% maziau :D  reikia dar 1 komplekta sumontuoti - taupymas gausis 40%
http://www.magnufuel.com/LT_official_T19/


Prius labiau tiktu FUEL SHARK :D

DIY

Citata iš: Zaroliz Įrašytas Balandis 21, 2018, 09:55:03 AM
... čia jis sugalvojo savo puslapį pareklamuoti, nes visi jo parašyti post'ai yra šioje temoje, iš pradžių klausia, o po to jau įrodinėja, kad ten viskas gerai aprašyta.
Turbūt prisipirko apgavikų ir dabar nori parduoti :D
Puslapis ne mano ir neturiu jokių planų kažką pardavinėti.
Straipsnyje žmogus pakankamai nuodugniai aprašė, kodėl vykdomas priverstinis šalto variklio perteklinis greitas užkaitinimas, ko iki EUR5 įvedimo visai nereikėjo daryti ir variklis savaime užkaista nenaudojant perteklinio kuro tik per ilgesnį laiką.
Apgaviką reikia susilituoti poačiam, o kadangi schema pakankamai paprasta, manau yra verta dėmesio.

slashas

Citata iš: DIY Įrašytas Balandis 21, 2018, 11:18:16 AM
Puslapis ne mano ir neturiu jokių planų kažką pardavinėti.
Straipsnyje žmogus pakankamai nuodugniai aprašė, kodėl vykdomas priverstinis šalto variklio perteklinis greitas užkaitinimas, ko iki EUR5 įvedimo visai nereikėjo daryti ir variklis savaime užkaista nenaudojant perteklinio kuro tik per ilgesnį laiką.
Apgaviką reikia susilituoti poačiam, o kadangi schema pakankamai paprasta, manau yra verta dėmesio.
Ar tikrai tik dėl euro? O apie lambda zondo šildymą pamiršote? Open loop būna šaltai ir pila kurą pagal default mapą nepriklausomai nuo euro jei jau lambdos yra. Dabar greičiau į closed loop pereina ne dėl perpilimo kuro, o dėl lambdų su pakaitinimo elementų, todėl air/fuel ratio galį naudoti greičiau.

Venza

 Sveiki,kolegos!
Susiduriau su problema.Surinkineju vaikams 2017m Prius V,ikeliau varikli su pavaru deze,uzpylineju tepala ir pastebejau,kad leidzia tepala deze per kampa (deze is dauztos masinos ir uzgauta buvo).Trauksiu lauk ir keisiu dabar.Taigi turiu deze nuo Prius V 2013m (rida apie 200 000km)ir deze nuo paprasto Prius 2010m (rida apie 25 000km).Aisku noreciau det deze su mazesne rida  :) . Klausimas toks,ar visos dezes analogiskos ir ar nebuvo modernizuotos per ta laikotarpi?Tikrai ne pats maloniausias darbas ikelt ir iskelt varikli su deze vien del pabandymo  :D
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Bemsas

Pagal kataloga rodo, kad PRIUS 2010 deze tokiapati kaip LEXUS CT200H, ir Auris hibridas nuo 2012m. Prius V buvo keletas modernizaciju, bet nuo 2013.07 iki sios dienos stovi tapati deze.

tauragnas

Kasnors gali reziumuot, prius'as zjbs ar ne? :D

slashas

Citata iš: tauragnas Įrašytas Vasaris 26, 2019, 23:08:23 PM
Kasnors gali reziumuot, prius'as zjbs ar ne? :D
Visi priusai ne taksi z.j.b.s

GALLANT

Citata iš: slashas Įrašytas Vasaris 27, 2019, 00:08:26 AM
Visi priusai ne taksi z.j.b.s
Tai, kad 95% ju taxi 😁, ir tik i LTU perekupai iskirtinai ne taxi varo 😂

slashas

Citata iš: GALLANT Įrašytas Vasaris 27, 2019, 08:19:34 AM
Tai, kad 95% ju taxi ????, ir tik i LTU perekupai iskirtinai ne taxi varo ????
Turiu ne taksi buvusį priusą, tad tiesiog reikia ieškoti ;)