Avensis III dyzelinio pirkimas

Pradėjo Tuziukas, Kovas 09, 2016, 21:12:39 PM

« ankstesnis - sekantis »

Venza

 O koks skirtumas ka cia sakysi ar rasysi,jeigu ateina zmogelis jau uzsiciklines pirkt dyzeli ir visi sakymai kaip zirniai i siena.Po to ateina cia jau su bedom ir klausimu ka daryt?O ka daryt cia prirasyta daugybe temu,bet niekas nenori skaityt arba naudotis paieska.
Daznai perkasi dyzeli vazinejimui mieste,kas tikrai nera tinkamas variantas ir visiskai ignoruoja hybryda.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

fryzas

Citata iš: Venza Įrašytas Rugpjūtis 30, 2017, 11:10:37 AM
O koks skirtumas ka cia sakysi ar rasysi,jeigu ateina zmogelis jau uzsiciklines pirkt dyzeli ir visi sakymai kaip zirniai i siena.Po to ateina cia jau su bedom ir klausimu ka daryt?O ka daryt cia prirasyta daugybe temu,bet niekas nenori skaityt arba naudotis paieska.
Daznai perkasi dyzeli vazinejimui mieste,kas tikrai nera tinkamas variantas ir visiskai ignoruoja hybryda.
Suprantu, pasitaiko. Na jūsų pašnekesiai ir tai, ką perskaičiau šiame forume pakeitė mano mąstymą apie dyzelinį toyotą :) Tai visgi gal veikia, vienas iš šimto susimąsto

Zaroliz



Citata iš: fryzas Įrašytas Rugpjūtis 30, 2017, 09:07:23 AM

O kaip atskirti variklį ar tai 2.2 110kw D-CAT ar ne? Šiame forume radau, kad gali būti ir D-CAT ir ne nors tie patys 110kw...

T27 Avensiai visi turi dpf


Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Bemsas

Dyzeliai naudoti pigesni del didesniu ridu. Pvz DE  niekur nevazinejant, tik i darba ir i kokia parduotuve nuvazioti - pravazioja apie 40kkm i metus (cia mazdaug palyginama su musu vazinejimais po 10-15kkm i metus). O jei vazineji daug ir 100kkm i metus gali padaryti, kad pvz Lietuvoje tik taksi tiek km suka.

balticam

Citata iš: fryzas Įrašytas Rugpjūtis 30, 2017, 10:33:30 AM
Tai chebra, kam tada visa ši tema, jeigu reziume telpa į tris žodžius: Toyotos dyzeliai nevykę. ..

O as sakyciau Toyota dyzeliai LT po 300-500k nubege, todel ir atrodo kad nevyke.
Pirk nauja, vazinejimui 20% miestas, 80% uzmiestis ir tada atsidziaugt juo negalesi. Tikrai. Patikrinta pacio per 12 paskutiniu metu.

Solara

Kaip cia pasakius su tuo dziaugsmu, brolio tarnybine skoda oktavia 1,6 tdi (2016-02) prie 70 000 keite purkstukus, prie 90 000 remontavo turbina, dabar apie 115000km. Zmogus suauges ir 100-120 daugiau nelaksto. Eksploatuoja max 5% miestas, 95 uzmiestis. Masinai 1,5 metu, rida 115000, cia tiems, kurie perka desimties metu gelezis "tik" 175 000 rida  :D
Sia skoda turbut ir kazkas nusipirks pasibaigus lizingui su 60 000 rida :-)


Citata iš: balticam Įrašytas Rugpjūtis 30, 2017, 19:14:40 PM
O as sakyciau Toyota dyzeliai LT po 300-500k nubege, todel ir atrodo kad nevyke.
Pirk nauja, vazinejimui 20% miestas, 80% uzmiestis ir tada atsidziaugt juo negalesi. Tikrai. Patikrinta pacio per 12 paskutiniu metu.

balticam

Citata iš: Solara Įrašytas Rugpjūtis 30, 2017, 19:40:22 PM
Kaip cia pasakius su tuo dziaugsmu, brolio tarnybine skoda oktavia 1,6 tdi (2016-02) prie 70 000 keite purkstukus, prie 90 000 remontavo turbina, dabar apie 115000km. Zmogus suauges ir 100-120 daugiau nelaksto. Eksploatuoja max 5% miestas, 95 uzmiestis. Masinai 1,5 metu, rida 115000, cia tiems, kurie perka desimties metu gelezis "tik" 175 000 rida  :D
Sia skoda turbut ir kazkas nusipirks pasibaigus lizingui su 60 000 rida :-)



Na mes kalbam apie Toyotas....
Mano Toyota Verso 2012m, 2.0l, D4D - isriedejo is salono su 5 km rida, dabar 440k po 5 metu. Nieko dar nekeiciau, isskyrus 5 komplektus padangu ir einamieji servisai. Nevazineju kaip pensininkas, smaugiu kiek gallig ir pasikrovus iki lubu ne viena karta is UK i LT vazineta.. Si rudeni jau keisiu i nauja. Tik i dyzeli.
Zmonos Toyota Avensis 2013, D4D - dabar rodo 153K. Nieko nedaryta, jokiu problemu. Megsta ir mieste nemazai pasitrint..
T

slashas

Citata iš: kiaules galva Įrašytas Rugpjūtis 30, 2017, 20:58:16 PM
Gal gali pasakyti kokias padangas naudoji, jei su jomis nuvaziuoji po 90k??? Man kazkaip su komplektu padangu pavyskta padaryti 45k maximum. Beje vazineju irgi UK   80% greitkelis ir 20% miestas.
Važiuoja iki kordo :D

spybr3ak

Citataką perskaičiau šiame forume pakeitė mano mąstymą apie dyzelinį toyotą

kiek skaiciau tai dyzelio problemos: tarpine, purkstukai, turbina ir dvimasis smagratis. Tarpines problema isprende, variklio atnaujinimo cut-off datos nebepamenu reik skaityt. Uz ka dar keikt tajotos dyzelius nezinau. Purkstukai, smagratis ir turbina niekuo neypatingi, turi darbo resursa kaip ir kitose masinose. DPF filtra pjauni lauk ir pamirsti.

Pasiziurek kainos skirtuma pacios masinos, kuro kaina pvz 100.000 km (as tiek planuoju vaziuot su sava), ivertink tikimybe purkstuku ir turbinos remontu, man isejo panasiai.

darius555

Citata iš: balticam Įrašytas Rugpjūtis 30, 2017, 19:14:40 PM
O as sakyciau Toyota dyzeliai LT po 300-500k nubege, todel ir atrodo kad nevyke.
Pirk nauja, vazinejimui 20% miestas, 80% uzmiestis ir tada atsidziaugt juo negalesi. Tikrai. Patikrinta pacio per 12 paskutiniu metu.

Pirkau D-CAT nauja, kitas pirko 93kW avensi. Tikrai dziaugsmo daug nebuvo

balticam

#100
Citata iš: darius555 Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 08:59:08 AM
Pirkau D-CAT nauja, kitas pirko 93kW avensi. Tikrai dziaugsmo daug nebuvo

Reiskia gimes po nelaiminga zvaigzde  :)  Arba dziaugtis nemoki....
Mano firmoje 12 masinu: 5 Toyota Verso, 5 Toyota Avensis ir 2 Yariukai. Vis dyzeliai. Visi praleke tarp 211k-579k. Visi pirkti nauji tarp 2012-2013m. Jokiu gedimu nebuvo.
1 Verso pakeista sankaba prie 407k ir 2 masinom pakeisti DPF prie 397ir 411K. Viskas. Masinos Anglijoj pirktos ir eksplotuotos.

darius555

#101
Citata iš: balticam Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 10:30:16 AM
Reiskia gimes po nelaiminga zvaigzde  :)  Arba dziaugtis nemoki....
Mano firmoje 12 masinu: 5 Toyota Verso, 5 Toyota Avensis ir 2 Yariukai. Vis dyzeliai. Visi praleke tarp 211k-579k. Visi pirkti nauji tarp 2012-2013m. Jokiu gedimu nebuvo.
1 Verso pakeista sankaba prie 407k ir 2 masinom pakeisti DPF prie 397ir 411K. Viskas. Masinos Anglijoj pirktos ir eksplotuotos.

D-CAT buvo Lexus IS220d tingiu visa ivykiu loga rasyt bet prie 80k prapute galvos tarpine. Garantinis netvarke nes masinai buvo >3 metu
Avensis T25 tarpines nerpapute, taciau smagratis barsket pradejo prie 150k ir buvo EGR isvalytas pora kartu. Minusai kuro sanaudos  (VW ima litru maziau) ir garso izoliacijos nebuvimas. Mano nuomone jei vazineji didesnius atstumus geriau dasidet ir pasiimt VW Passat (beje nesakau kad tai masina neturinti trukumu).Passatas geriau traukia ir kuro maziau degina ir siaip patogesnis ilgoj kelionej

Kiek esu susidures toyota, tai mano nuomone jei nori tai imk tik atmosferini benzina.Tuomet tikrai atsidziaugt negalesi, nebent kuro sanaudos uzknis. Pats turejau Yaris 2001 1.3 A/T. Per 4 metus nekeiciau nieko, IS200 1999 per 4 metus turejimo pakeistas tik sarnyras - nuvaziuota 100k

slashas

Citata iš: balticam Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 10:30:16 AM
Reiskia gimes po nelaiminga zvaigzde  :)  Arba dziaugtis nemoki....
Mano firmoje 12 masinu: 5 Toyota Verso, 5 Toyota Avensis ir 2 Yariukai. Vis dyzeliai. Visi praleke tarp 211k-579k. Visi pirkti nauji tarp 2012-2013m. Jokiu gedimu nebuvo.
1 Verso pakeista sankaba prie 407k ir 2 masinom pakeisti DPF prie 397ir 411K. Viskas. Masinos Anglijoj pirktos ir eksplotuotos.
O pas mus 6 mėnesiai žiemos automobilius žudo tiesiogine prasme ;)

Bemsas

2.2 ne d-cat rida tikra 160kkm. Egr valytas 2 kartus, vandens pompa pakeista, purkstuku tarpines pakeistos, generatorius sutvarkytas, akumuliatorius pakeistas,katalizatorius pavogtas :) Kaladeliu, tepalu keitimu neskaicioju. 2 kartus teko pasinaudoti tralu. Pries tai turejau benzinines, tralo pagalbos nereikejo. Pavasari eis i pardavima, kol tarpine dar ne pramusta. Sekanti masina bus benzinine. Neisivaizduoju, kaip galima pravazioti 400kkm be jokiu remontu.

darius555

#104
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 15:27:28 PM
2.2 ne d-cat rida tikra 160kkm. Egr valytas 2 kartus, vandens pompa pakeista, purkstuku tarpines pakeistos, generatorius sutvarkytas, akumuliatorius pakeistas,katalizatorius pavogtas :) Kaladeliu, tepalu keitimu neskaicioju. 2 kartus teko pasinaudoti tralu. Pries tai turejau benzinines, tralo pagalbos nereikejo. Pavasari eis i pardavima, kol tarpine dar ne pramusta. Sekanti masina bus benzinine. Neisivaizduoju, kaip galima pravazioti 400kkm be jokiu remontu.

Su MB,BMW,Audi galima dyzeliu tiek pravaziuot. Su Toyota nenoriu tiket nes tas avensis 93kW apie kuri rasiau parduodamas buvo su 280k ir buvo visas suvarytas - smagratis vel barskejo, purkstukam amen buvo dumino kura ede, nors buvo priziurimas ir tikrai nesidraskoma su juo