vibracija

Pradėjo karlas, Vasaris 06, 2010, 12:43:04 PM

« ankstesnis - sekantis »

mamadienis

Vibracija ratuose gali atsirasti del issidevejusiu pussasiu, o diksliau del vidines granatos issidevejimo tai viena is dazniau pasitaikanciu d4d ligu :)

fennix

na taip vibracija ratuose gali atsirast del issibalansavusiu ratu, ka beje daro ir sniegas, del neteisingo ratu gemoetrijos sureguliavimo, del padangu susidevejimo ar broko, del granatu, neteisingo ratlankio uzdejimo, atsisukusiu rato varztu, pusasio linkimo ir dar gausybes priezasciu... Taciau ka bendro turi pusasiai ir d4d niekaip nesuprantu...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

ryckak

mind, EGR voztuvas, stovi (bent jau dyzeliuose) motobloko desineje puseje, stovint pries masina, geriau matosi nuemus plastmasine apsauga, toks geltonas (dazniausiai) grybo formos. Ant dyzeliu atsekt paprasta, nuo ant radiatoriaus esancio vakuminio jungiklio sekti plona slangute iki pat voztuvo, tas jungiklis yra desineje puseje ant radiatoriaus virsaus nepastebet neimanoma. patikrint voztuvo veikima (jei jis neatvirkstinio principo) uzkurus auto, is apacios uzkist pirsta, ten vienoj vietoj yra skyle ir su pirstu ji galima uzdaryti, uzdarius palaikyti, auto turi pradet "dusti" sunkiau dirbti, atleidus turi viskas vel ok buti, jei nelabai skirtumo pajutot, tai neuzdaret, blogai uzdaret arba jau voztuvas uzsikises ar pan. Jei atvirkstinio veikimo principas tai jis uzsidaro i apacia taip patikrinti neiseis (uzkisus pirsta jausis, kad nieko nuspaust neina). Ant benzininiu viskas taip pat, tik nesu tikras del buvimo vietos, bet neturetu labai nukistas buti.
foto, ne toyotos, bet is dalies panasiai atrodo http://www.focushacks.com/images/shrink_egrvalve.jpg

cipas

kas liečia tą vibraciją, tai ir pas mane atsirandi ji apie 90km/h važiuojant ...    nepriklausomai ar butu uždėti žieminiai ratai ar vasariniai...  
 toks jausmas, kad vibracija atsiranda nuo variklio prie tam tikru apsukų ...  bet aš, kaip minėjo kolega jau pripratau ir nekreipiu dėmesio ....  pergazuoju tiesiog ir viskas ok...  :)
 

oscar666

o tas erg voztuvas ar nesivadina dar droseliniu voztuvu?man autotojoj buva nustate tokia diagnoze kaip droselinio voztuvo problemos.paprase 4000lt uz ta daikta.....bet man cia buvo uzsidegusi lempute variklio,kai statoilinio kuro uzsipyliau,bet paskui isvazinejau,viskas uzgeso ir nieko nekeiciau.o bedos budavo,kad auto pats imdavo gazuotis ant laisvu apsuku iki kokiu 3000 mesteldavo....o dabar irgi jauciu jog kazkaip netaip vaziuoja auto.lyg pridususi kazkokia ir begejasi sunkiai jei i kalna koki...o duodant gazo,tai jauciasi toks lyg paveluotas suveikimas....jei vaziuojant pries koki posuki sankryzoj pristabdai ir isimeti paskui 2 pavara,tai auto taip net sudreba tarytum bandyciau ne antra pavara o kokia 4 pradet vaziuot prie 20km\h greiciu na isivaizduojat tikriausiai ta poveiki kai per didele pavara isimeti.tai va o cia atrodo lyg ir normaliai turetu but,imetei i 2 spustelejai gazo ir varai..bet ne...dar turi pavirpet biski auto,paskui tik pasijaucia,kad pagavo ugnies ir pradeda normaliai vaziuot...tai ar cia irgi gali but tas erg ?kaip ji tvarkyt?
lygis

Edvatronas

ne erg (cia ne jokia ne erogenine zona) o egr (exaust gas recirculation).
Celicistai tai meta ji velniop, ir uzglusina viska. siaip nereikalingas daiktas... manyciau... galima ji bandyt pravalyt, kazkur maciau aprasymas buvo su fotkem.... reiktu paieskot prie progos...

droselinis kitas man rodos, ten gal koks laisvos eigos ar pan... bet cia nieko bendro su egr neturi.

HDPaulius

Sveiki,

Nenorėjau naujos temos kurti. Norėjau pasiteirauti protingų žmonių. Atleidinėjant sankabą ir duodant truputį gazą atrodo mašina pasitampo truputį, kol išvis sankabos neatleidi, tuo metu kaip atleidinėji, gal čia vadinasi prabuksavimus ar kaip?


Ačiū

oscar666

o tai jei ismetus ta voztuva,gaunasi tiesioginis padavimas kaip suprantu,tada niekas nesikims ir viskas turetu but O>K>?bet ar  nebuna paskui kokiu pasekmiu,juk jeigu jau jis stovi,tai logiskai mastant kazka daro....
lygis

NNZ

na jis skirtas tam kad CO2 ir dar visokio š... kurio išeina iš variklio, būtų mažiau. Na jei myli gamtą tai moki, kad suremontuotų, o kitaip, tai ištrauki šlangutę iš to vožtuvo kur ateina išmetimo dujos ir įkiši medvarštį... ;)
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Edvatronas

Jei myli gamta - vazineji dviraciu, vielabraukiu, arba vaikstai pescias (nerukydamas) arba perki priusa... :) Beje faina filma turiu "kas nuzude elektromobili"

Edvatronas

CitataHDPaulius parašė:
Sveiki,

Nenorėjau naujos temos kurti. Norėjau pasiteirauti protingų žmonių. Atleidinėjant sankabą ir duodant truputį gazą atrodo mašina pasitampo truputį, kol išvis sankabos neatleidi, tuo metu kaip atleidinėji, gal čia vadinasi prabuksavimus ar kaip?


Ačiū

Pauliau man rodos tokius dalykus jau turetum zinot...
prabuksavimas buna, kai tu spaudi gaza, apsukos kyla, o masina nesibegeja... arba pradeda begetis po kazkiek laiko.

o tavo tampymasis sunku man spet dabar, ar nuo variklio tamposi ar nuo sankabos? Gal cia tas legendinis smagratis eina i pabaiga?

HDPaulius

Edvatronas,

Dar neteko bendrai susidurti, tiesiog įdomus jausmas atleidinėjant sankabą, atrodo lyg variklis pasikrato ir tiek, atleidi išvis - viskas gerai.

Edvatronas

CitataHDPaulius parašė:
Edvatronas,

Dar neteko bendrai susidurti, tiesiog įdomus jausmas atleidinėjant sankabą, atrodo lyg variklis pasikrato ir tiek, atleidi išvis - viskas gerai.

Nu man panasu i plaukiojaanti ta smagrati... jeigu pas tave toks.
Cia NNZ galetu dar pakomentuot.

HDPaulius

Mašina 00m, D-4D, kai sušyla variklis, tada viskas gerai.

Edvatronas

CitataHDPaulius parašė:
Mašina 00m, D-4D, kai sušyla variklis, tada viskas gerai.
tada nemanau....
kazkas su kuro padavimu, ar oro ar dar kazkas.