Neišsprendžiama bėda

Pradėjo rav4130kw, Rugpjūtis 11, 2016, 20:43:01 PM

« ankstesnis - sekantis »

rav4130kw

sveiki, gal kas turit ideju, nes nebezinau jau ka ir daryt toliau.
toyota rav4 2006m 130kw.
Vaziuojant pradejo dingt trauka ir mest check engine klaidas. Uzgesinus varikli ir vel uzkurus kuriam laikui atsirasdavo, bet visada po keliu km vel dingdavo.

Padarius diagnostika parode, kad su dpf filtru klaida. Nuvaziavau pjaut DPF filtro, paaiskejo, kad jo jau nera. Ok.
Nuvaziavau, kad priprogramuotu per naujo ar pan (zodziu isgydytu galutinai sita beda). Visa diena programavo, sake labai sunku sitai masinai, bet padare. Ok dingo klaidos, vaziuoju namo ir dziaugiuosi trauka ir vel uz 3-5km dingo trauka, BET KLAIDU nebemeta jokiu, anksciau visada kai dingdavo trauka mesdavo iskart check engine. Sekancia diena vel vezu elektrikui, vel is pradziu gera trauka, po keliu k  dingo kaip visada. Pas elektrika pastovejo masina, kaip visada uzkurus jam gerai vaziavo ir pajungus kompa jokiu klaidu nerode ir jis pravaziavo pagal ja pie 20km bande visaip vaziuot (kelt apsauks ir tt ir pan), bet trauka nedingo jau. Pasiimu masina is jo, nuvaziuoju 5km i darba viskas ok, vaziuoju atgal po darbo namo ir vel dingsta trauka.... Is esmes matau, kad elektrikas jau neturi supratimo, nes pagal ji kompas jokiu klaidu nerodo, viskas veikia gerai.
gan keistas dalykas, kad uzgesinus varikli visada trauka vel atsiranda kazkuriam laikui. kuriasi gerai, jokiu dumu nera ar pan. ir kaip minejau diagnostika jokiu klaidu nerodo ir parametrai visi geri.

rav4130kw

maciau, kad visada patariate daryt diagnostika ir viskas bus aisku, o ka daryt, kai diagnostika nieko nerodo blogo isvis, o masina nevaziuoja? Ant laisvo begio max 3k apsuku spaudziant gaza iki dugno, o siaip vaziuojant ir iki 2k nepakyla trbt, kas reiskia, kad iki 40km isibegt jau yra ka veikt, o daugiau nebent nuo kalno. (ta prasme ne tas atvejis, kad biski blogiau traukia, o tiesiog neimanoma vazinet)

ginciavas

Jei diagnostika nieko nerodo, keiti diagnostiką. Stebuklų nebūna.

Donis7

Aha, pradžiai ir aš diagnostiką pasikeisčiau....su EGR nėra problemų?

Bemsas

Diagnostikos buna keliu rusiu:
1. Pajungia kompa, nuskaito klaidas. Klaidu nera - viskas gerai, palik babkes ir varyk is cia :)
2. Nuskaito klaidas. Jei klaidu nera, bet kazkas blogai - ziuri motoro parametrus realiu laiku. Tada ir nustato kame problema. Ar kuro mazas slegis, ar oro mazai ir t.t

rav4130kw

tas ir yra, kad ziurejo motoro parametrus realiu laiku ir rodo viskas gerai. sakau, nera cia taip paprasta, kaip jums atrodo.

augisz

Siulyciau pas toyotos atstovus geraiu apsilankyt. Pas jau vakar per sarlatanus pravaziavau kelis. Del purkstuku kalenimo ( kas bus greiciausiai pramusta tarpine ju/jo ) pasirenge pakeist visus kompensatorius bei grandine nauja su visais itempejais, nes gali bet kada nutrukt.  :bedantis: Net jei ir sumokesi brangiau, bet bent su normalia iranga viska pracheckins ir pasakys galutinai kame beda.

Egis_

turiu as taip pat savo versija - blogai isjungtas dpf filtras. Istrintas DTC (diagnostiniu klaidu lentele is variklio valdymo programos) tarkim 3/4 ir esant gedimui kompas klaidos nefiksuoja...pradziai reiktu atjungineti daviklius, purkstukus ir pan... bei ziureti pasijungus kompa ar meta atjungtu davikliu klaidas ar ne. Toyotos nera vienos is lengvuju isjunginejant DPF, reikia atitinkamu ziniu bei patirties.

Bemsas

Pilnai galimas variantas. Kreivai isprogramuotas filtras, del to nemeta JOKIU klaidu, bei isijunges avarinis rezimas. Del to ir netraukia