Duminimas

Pradėjo Karlitas, Vasaris 16, 2010, 21:47:14 PM

« ankstesnis - sekantis »

vagaze

2.2 d cat nezinau ar gera bet pas mane 2.0 d cat tai vargstu as su ja ir kura gera pilu visteik neina man ji :) brangai eksplotacijo to d cat kainuoja :) Ir dabar neina man ji ceka meta ir nevaziuoja ji man  :) reikes vel lekt i vilniu ziuret kas yra  :)

audrius

as cia vistiek nesuprantu, o tau ar matavo slegius ismetimo sistemoje pries ir po keitimu , tai ir yra viena is priezasciu del ko suveikia 5 purkstukas, o gal  slegio daviklis susiknises.
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

vagaze

matavo sake gerai viskas jis ten vamzdelius prapute teme filtra bet vel ismete ceka tai meistras sako reik 5 purkstuka pravalit :) zodziu reikia vel lekt pas ji i vilniu ir ziures jis vel :)

asaka

Buvo pradeje duminti ir man panasiai. Nei antifrizo nei tepalo lygis nemazejo. Vazinejau vadinamu "pencininko stiliumi" kai apsukos retai kada 2000 apsuku virsidavo. Tai paskutiniu metu apsuku uzmetu iki 5000 tai baigesi visi dumaeliai ir vel svariai vaziuja. Vadinasi megsta si sistema prasivalyti, bet ziuresim kaip toliau bus. Seksiu aisku vagaze istorija ir ziuresiu kuo baigsis, gal pas mane tos pacios bedos pradzia.

Memelis

As tai irgi su savo Avensiu ramiai vazineju, o kaip paemu Verso, tai duodu varikliui prasisukti, kad tokiu bedu nebutu.
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

Ralfas

#50
na va turiu as Avensiuka 2,0 D4D 2003m pora sav ir pastebejau toki dalyka,tiksliau paprasiau kad kiti pasiziuretu kai vaziuoju kas vyksta tai sake,kad ismeta tuo metu kai jungiamas begis sviesu nei tai balta nei tai melsva dumeli vat man idomu,kame cia beda galetu buti??? Nes bijau,kad nebuciau tik vargo isigijes...
ir dar klausimukas ant karsto variklio atsukus tepalo uzpylimo propke ar turi kazkiek tokio kaip garo eiti ar ne??

ketvirtasis

CitataRalfas parašė:
na va turiu as Avensiuka 2,0 D4D 2003m pora sav ir pastebejau toki dalyka,tiksliau paprasiau kad kiti pasiziuretu kai vaziuoju kas vyksta tai sake,kad ismeta tuo metu kai jungiamas begis sviesu nei tai balta nei tai melsva dumeli vat man idomu,kame cia beda galetu buti??? Nes bijau,kad nebuciau tik vargo isigijes...
ir dar klausimukas ant karsto variklio atsukus tepalo uzpylimo propke ar turi kazkiek tokio kaip garo eiti ar ne??
Paskaityk gal padės:
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=110&thread_id=1730

Ralfas

EGR ir oro srauto matuokle pas mane jau pilnai isvalyti...

Ralfas

ir dar ka pastebejau,kad ant karsto variklio atsukus ausinimo bakelio kamsti gaunasi toks gana nemazas nusiorinimas itariu cia jau galima itarti kad galva pramusta???

Henris

CitataRalfas parašė:
ir dar ka pastebejau,kad ant karsto variklio atsukus ausinimo bakelio kamsti gaunasi toks gana nemazas nusiorinimas itariu cia jau galima itarti kad galva pramusta???
Nesiparink taip turi buti, pasiziurek, pas tave radiatorius jokio kamscio neturi, ispletimo bakelis yra su slegiu, cia tas pats, kas atidarinetum ikaitusi radiatoriu, geriau tokiu bajeriu nedaryk, net ant kamstuko uzrasyta, do not open when hot. Nes kita kart gausi i akis karsto antifrizo doze. Ten slegi  apie 1 bar yra. Pas mane netgi kai temp rodykle jau buna nukritus iki minimumo po vaziavimo ir tai atsukus biski snipsteli. Tik jau po nakties atsukinejant nebera slegio. Taip, kai auto buna su dviem kamsciais ant radiatoriaus ir issipletimo bakelio, tai bakelis buna daznai beslegis. O cia yra gudriai padaryta...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Ralfas

Na dekui henri uz atsakyma,nes jau galvojau uzsokau ant bedos tai zmona is namu ismestu mane... Bet vat man keista del balto vos vos ismetamo dumelio kai tarkim jungi begi prie kokiu 3000aps/min,kur cia suo pakastas?? Ir del to rukimo kazkokio kaip balto dumelio ant karsto motoro atsukus tepalo propke,cia irgi norma?:) Siaip dekui uz atsakymus ir konsultacijas :)

Henris

Pas mane atsukus dangteli siek tiek pagaruoja, bet kokias 5s ir viskas. Nemanau, kad cia kazkokia problema. Jei eitu, garai pro tepalo probke kaip ziema is glusako, tada gal ir susirupinciau. Ir beje, jei dyzeliui ziuret kaip jis padumija virs 3000rpm, tai gali sau tik nervus susigadint, prie tokiu sukiu, ypac isibegejant, ten detis gali daug, kas, siek tiek per mazai oro gal gauna ir kuras nesudega pilnai, ar tepalo myzteli pro turbos kokia ivore i ismetima. Jei galva butu nuejus saibom, kiltu temperaturos rodykle ir pro glusa jau dumytu kaip reikiant, jei antifrizas patektu i cilindra. Antifrizo jei nemazeja, tepalo sanaudos jei padorios (as laikau padoriom iki 1l - 10000km), jei kuro sanaudos mieste vasara  iki 8l trasoje apie 6l, tai nemanau, kad reikia sukt galva. Stebek skyscius ir jei kas bus netaip pastebesi...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Ralfas

na kiek laiko pagaruoja nestebejau,bet siek tiek pagaruoja :) kas man keistai kai ieskojau masinos tas zmogelis kuris tikrino man ja ir siaip yra toyotu specas pasake,neziurek i rida,nes gali rasti auto kad ir su 300k,bet ji bus tokio stovio,kad geriau negu su 150k plius cia bent jau zinosi,kad rida tikra,o kur 150k ir dazniausiai atsuktos buna,nes kiek as ju neperziurejau,atvarai ant spydiko 128k ir pan,o vaire kai kur jau net skyles budavo...

siigiis

Sveiki likimo draugai kas kovoja su katalizatorium...
taigi bevaziuojant uzsidege tops stebuklingos klaidos lemputes. na galvoju reik nuvaryt i toyotos atstovybe (autotoja) ir gal paziures kas ten yra. taigi istorija papunkciui:
1. Na paziurejo ir sako kad uzsikises katalizatorius. reik isvalyt ir bus ok. na vale vale jie ten ji ir kita diena atidave ir sake turetu but OK. uzsikisimo priezastis buvo uzsikises 5 purkstukas, kuris neatliko savo funkciju.
2. visgi pataisymas truko neilgai. pravaziavus apie savaite (apie 300 km) vel uzsidege stebuklingos lemputes. nuvarius atgal i autotoja ir po papildomos patikros buvo pasakytas verdiktas kad reik keist katalizatoriu. nauja katalizatoriu pasirode kazkaip per brangu det (kaina apie 4000 Lt) todel buvo nupirktas naudotas uz 600 Lt.
3.pakeitus katalizatoriu isgirdau kita dziugia naujiena. jau dabar pasirodo tas penktas purkstukas dirba nuolat nes pakeite katalizatoriu jie pamatavo temperaturas ir pamate, kad jis dirba nuolat ir nuolat paduoda kura i katalizatoriu. del to kaltas variklio kompas, kuri irgi reik keist.

Gal kas turi kokiu kitu minciu ka daryt???

Ralfas

siaip ka tik isigija toyota kaip patikima auto,bet is forumieciu suprantu,kad ji nera jau tokia patikima ir turi gana nemazai rimtu bedu...