Duminimas

Pradėjo Karlitas, Vasaris 16, 2010, 21:47:14 PM

« ankstesnis - sekantis »

dtinas

#75
Tai autotoja sako, kad 3000 apsuku reikia laikyti norint priverstines regeneracijos???
O kaip Tu uzkisai kataliza? ramiai vazinejai? kiek kainavo naujas? Kokia rida masinos? Gal kuras buvo blogas?

As su savuoju d-cat vazineju jau menesi. Pravaziavau apie 4000 km. Vos tik nusipirkus Vokietijoje is islekus i autobana eme valytis katalizatorius. Draugas vaziaves is paskos sake saudo balta duma kaip is patrankos :D Bet ne po ilgai, o trumpai laiks nuo laiko. Nors as to nemaciau, nes kai greitis 140-150 ziuri i prieki. Beje, tuo metu apsukos buvo apie 2500. Dar karta valesi katalizas Lenkijoje viena kart, bet labai trumpai.  Tada is vis greitis buvo apie 100 km/h. Issivale katalizas po keliones ir kuro sanaudos susinormalizavo, nes pries tai rijo apie 10l/100km prie 150km/h. Beje manojo auto rida 90000km neatsukta.
Dabar menuo vazineju Lietuvoje, jokiu dumu nematau, tiesa pasakius ir neziuriu. O jie labai matosi kaip vyksta regeneracija? imanoma ju nepastebeti? :)
Butu idomu daugiau suzinoti kaip ir kas ten vyska su tuo d-cat.. Pamenu, kazkur skaiciau, kad d-cat regeneracija nevyksta esant greiciui didesniam nei 160km/h ir tada kai vairiklis neuzsyla pilnai ir vazinejama trumpais atstumais.

siigiis

na tada kai as vaziavau tai greitis ir buvo gal virs 140 tai is tikro labai nesekiau veidrodelio bet kartais uzmezfavau aki (na kaip ir priklauso pasiziuri ar kas nesiveja ar panasiai).

na man pavasari tas valymasis ir lyg buvo pora kartu tai tiesa sakant tikrai maciau nemaza dumu sleifa paskui save.. atrodo kad jau su masina paskutines valandas skaiciuojancia vaziuoji.
paskui anot autotojos meistru kaip man sake katalizatorius uzsikimso del uzsikimsusio penkto purkstuko.  kodel jis uzsikiso nezinau. pirkau naudota katalizatoriu, nes naujo kaina apie 3500-4000, o as mokejau 600 Lt.  Kura visad pilu orlen degalinese, nes ten darbas apmoka reikiamas islaidas. dabar pradejau pilti ta verva kura. skaičiau kad geresnis ir labiau tinkantis tokiems varikliams kaip d-cat'ai

kiek masina pavaziavus tai tik pats dievas ir pardavejas zino. faktas kad turbut atsukta buvo. del vazinejimo tai gal pagrindine beda kad as daugiau po kauna maluos. reciau i koki vilniu tenka vaziuot. tai gal del to uzsikiso.

siaip galvoju gal ir dabar palakscius kartais veikia ta regeneracija, nes cia vienu patikrindavau koki ora ismeta pro duslintuva tai jis budavo labai kartas, o kartais vesus.

oi cia pazeriau minciu kratini. klausimas ar pavyks atsirinkti.

dtinas

atsirenku :) jei uzsikiso 5 purkstukas, tai turejo mest klaida kompas gal? O Tau ta purkstuka keite?

siigiis

ne. tik isvale is sake viskas ok. siaip galvoju pries ziema nuvaryt kad padarytu ta regeneracija per kompa priverstine. susimokesiu 100 lt ir ramesnis busiu nes vistiek ziema ramiai vazineji tai ir tos regeneracijos gali maziau but..

dtinas

#79
na siandien pamaciau dumus is savoto d-cato :D pasipyle mieste vaziuojant trecia pavara pastoviu greiciu 50-60 km/h. Apsukos buvo apie 2000. Regeneracija buvo trumpa apie 5 sekundes. Taip iseina, kad nereikia "drozti" variklio, kad suodziu filtras valytusi..?

Luna

Viena iš nedaugelio juodų dūmų priezastis: Kai paspaudi ir duodi "gazo" išmeta gan nemažai juoždių, tai tūrbinos valdymo blokas. Na kažkas tokio:(:(:(

dtinas


Subaruturbo

CitataHenris parašė:
Tai va, o as jau ne is pirmo girdziu tokia nuomone. Kad ypac dabar ale apynauju masinu neverta pirkt. Jei ieskot 2008 tarkim dyzeliuko, jo rida bus tarp 150-200k km, tai nusipirksit pacios prasciausios bukles. Naujesni auto gaminami vos ne tam kad atlaikytu garantini, taikomi visokie euro 5 standartai, nuo to tik trumpeja variklio tarnavimo amzius, mandrus egr, katalizai, purkstukai, viskas tam, kad saugoti gamta ir + dar isgaut galinguma. Niekada nebuvo ir nebus galingos ir ekolgiskos auto viename. Su kuriuo snekejau, varineja masinas is belgu ir vokieciu, kaip visi aptvarko ir stumia. Aisku iesko dauztu ir pan. Ir pats kaskarta sau passima, kas 3 metus apynauje auto. Tai pats yra isitiknes, kad kuo toliau tuo prasciau. Su benzais sake situacija dar padori, o su dyzeliukais tragedija, jei paimsi dabar 2007-2008 dyzeliuka, sake reik po pusmecio tiketis, purkstuku, turbos, katalyzo problemu, priklausomai nuo auto uz remonta siu mazgu gali paklot apildomai nuo 5000 iki 10000lt. Tai man jis dave patarima: sako, jau vaziuoji beveik 4 metus, savo auto pazisti ir zinai, kad pasikeites viena ar kita mazga ir toliau vaziuosi normaliai. O nusipirksi apynauje, ziurek dirzus pakeisk itempejus jau 1000lt ir dar drebek nezinodamas, kas tuoj islis....
Tai sakau: kaip daba cia gaunas taigi visa gyvenima su savo aviku nevazinesiu :) kol kojos pro dugna islys :), tai jis man sako: visas pasaulis ir tie patys zaliukai veda link to, kad kuo daugiau vartotoju vaziuotu naujais, ekologiskais auto. Pavaziavai 3 metus atidavei ir vel imi nauja, tik zinoma ne su musu piniginem tai igyvendint. Cia aisku apsurdiskas dalykas, valstybe nori kad butu kuo naujesnis autoparkas pas mus, o tai padaryt savo pilieciams net nepadeda. Taigi galetu taikyt lengvatas, perki koki eko hibrida ir tu gali pvm susigrazint ar pan.
Jei koks eko auto tarkim kainuoja 80k km tai numetam pvm jau ji galima paimt uz kokius 65k lt, tai ir menesio imoka mazeja, tada manau daug kas pamastytu ar verta zaist loterijoj perkant apynauji naudota, ar turet nauja su garantija... Na aisku servisai irgi savo ruoztu galetu garantiniu aptarnavimu kainas perziuret....

Nesutinku su Jusu nuomone, turejau 1993 legacy 2.0T numyniau su juo 340 000 km keista deze, turba ir keletas smulkmenu pardaviau kontrabandininkam puikus auto! Tarnybinis buvo 2007 forester 2.0 nuvaziuota 384 000 keista galiniai amortikai 3 kartus, sankaba ir suvirinta mova sakute prie pavaru dezes, viskas! taip kad geros tos naujos masinos tikrai geros. Dabartine corolla nuo naujos 160 000 km tvarkiau deze, keiciau smagrati, keiciau pusasius. kilometrai sukasi greitai ziuresim ir duosim zinot ar bus maziau gedimu.

mantasss

Klausimelis :
Kartais, is po nakties uzkurus   2.0D4d, kelias sekundes variklis nestabilai dirba, kelias sekundes ismeta truputi melso dumelio, ir paskui viskas OK. Tai buna, principe, kai auto diena kita stovi nevaziuojanti. Toliau, dienos begyje, arba ant silto variklio tai nestebima.
Kokio gedimo sie simptomai..?

dtinas

Citatasiigiis parašė:
Sveiki,
noriu kreiptis i d-cat turetojus. Kokius jus rezimu vaziuojat ir koki laika kad pravalyt katalizatoriu? nes buvau cia isokes i autostrada ir laikiau apsukas apie 3000 bet baltu dumu nepavyko pamatyt nors pravaziavau apie kokia 40 km.

nau kelis kart matau regeneracija pas savo auto ir jos vyksta mieste. Apsukos buna miesto rezimu apie 2000 per min ir duminimas trunka iki 5 sekundziu. Pries kelias dienas maciau kita corola verso Klaipedoje irgi apsipylusia regeneracijos dumais.
Dar kiek pavyko issiaiskinti, regeneracija nevykstas d-catui, jei greitis didesnis kaip 160 km/h.

Belekas404

Kas galetu buti, dingo trauka ir pradejo dumyti kai uzspaudi, kalidu jokiu nerodo. Variklis 2.0 D4D?

mmersass

'05 Avensis 2.0 D4D TSpirit

xaudrius

Man taip buvo atsitike-staiga dingo trauka,beveik visai neprieme didesniu apsuku,tik dumais juodais apsipyle.Gedimas buvo oro srauto matuoklej-kazkoks laidelis valdymo nekontaktino.
Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

mmersass

CitataSTurbo parašė:
IN & OUT CLEANER Dyzelinio variklio (kuro sistemos,degimo kameros,VNT turbinos geometrijos,DPF/FAP sodžių filtro,katalizatoriaus,ir visos išmetimo sistemos valiklis).

Aprasymas:
http://salditurbo.lt/xenum/in-out-clean ... #more-1222

Video 3-cias is virsaus:
http://salditurbo.lt/xenum/video-2/?lang=lt
kas nors bande sita preparata?
'05 Avensis 2.0 D4D TSpirit

egariukas1

Citatammersass parašė:
CitataSTurbo parašė:
IN & OUT CLEANER Dyzelinio variklio (kuro sistemos,degimo kameros,VNT turbinos geometrijos,DPF/FAP sodžių filtro,katalizatoriaus,ir visos išmetimo sistemos valiklis).

Aprasymas:
http://salditurbo.lt/xenum/in-out-clean ... #more-1222

Video 3-cias is virsaus:
http://salditurbo.lt/xenum/video-2/?lang=lt
kas nors bande sita preparata?
Manau eilinis pinigu ismelzimas