D-4D 1999–2002 užsivedimas

Pradėjo joske5, Vasaris 21, 2010, 15:19:03 PM

« ankstesnis - sekantis »

ryckak

pavyzdys: vien uzvedimui isnaudota energija akume atsistato tik po 15-20 min. vaziavimo, jei i darba kelias trumpesnis, akumui labai greit gali but kaputt!

saskelas

Sveiki. Problema išspresta dėl to gesimo uzsikurus, pasirodo kaltas buvo kuro filtras ir ;) ten dar varlyciu truko, o Mototojoj sakė kad dar normalus:| .......

Virgelis

Nors mano benzininis (1,8 VVTi), bet vedasi irgi po  maždaug 3 apsisukimų. Porą kartų užsivedė tik po kokių 5 aps.  Akumuliatorius paveldėtas su mašina, kažkoks no-names, nenaujas, tikriausiai, tai irgi turi įtakos. Kažkur skaičiau (anlgliškamo forume), kad užvedimo metu, besukant variklį, jei kompiuteris aptinka rimtą gedimą, tai mašinos užvesti neleidžia. Naujiems modeliams gal ir realu, bet senesniems kažkaip nesitiki, kad taip galėtų būti?  Kaip minėjo kiti, akumuliatorių rudenį prieš šalčius rekomenduojama pilnai įkrauti pakrovėju.
Virgelis

eVo

Sveiki,
Man ir buvo keista, kad toyota nesiveda is puses apsisukimo, bet kiek isiakinau, cia taip ir turi buti. Mane neramina kitas dalykas - kartais uzvedant, negraziai sudreba variklis (sakyciau net garsas toks kietokas girdisi). Taip buna ne visada. Idomu ar dar kam nors taip pasitaiko? Pazyistamas praeita savaite pirko toki pati avensi kaip mano, tai jis minejo, kad jam tas sudrebejimas buna ne tik kurimo momentu, bet ir uzgesinimo. Gal cia kokios variklio pagalves? Bet kaip minejau, tas negrazus uzvedimas buna ne visada.

tamoshius88

Pas d4d visai koitokia kuro ipurskimo sistema, ne kaip pas senus variklius, ji vadinasi common rail, stovi siurblys, jis pumpuoja kura i magistrale, o is magistrales kiekvienas prkstukas pasiema kiek jam reikia atsidarydamas su elektroimpulsu ir kol nesukelia slegio (jei neklystu apie 350 bar) tol ir nesikuria, ir o jei dar kokie purkstukai pavarge ir pila tai dar daugiau gali tekt pasukt kad uzkurt. Todel d4d ir kuriasi ne taip greit, jau pas naujasnius variklius, kaip 2ad arba 1 ad stovi greitesnis starteris ir galingesni akumai, bet visiek turi apsissuk kelis apsisukimus alkune, kad auazsikuru, bet tas vyksta greiciau.

fennix

Citatatamoshius88 parašė:
ir kol nesukelia slegio (jei neklystu apie 350 bar)
Kolega klystate, toks slegis sulamdo povandenini laiva kaip piktas bomzas skarbonke nuo alaus. Taigi griztam prie realybes- greiciau 3.5 bar, o dar realiau 6. Yra auksto slegio pompos iki 9 baru, bet ten zarneliu jau reikia laaaabai tvirtu...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

#36
Citatafennix parašė:
Citatatamoshius88 parašė:
ir kol nesukelia slegio (jei neklystu apie 350 bar)
Kolega klystate, toks slegis sulamdo povandenini laiva kaip piktas bomzas skarbonke nuo alaus. Taigi griztam prie realybes- greiciau 3.5 bar, o dar realiau 6. Yra auksto slegio pompos iki 9 baru, bet ten zarneliu jau reikia laaaabai tvirtu...

nauji d4d turi 1350 bar ;)
truputi pradžiamokslio apie common rail http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail

fennix

Sumaisiau su kuro pompa :( 350 atmosferu siurblys baka istustinutu per 5 sekundes... , va taip buna kai skubi skaityt... Sorry, my mistake... del purkstuku nesiginciju...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

cu

mano d4d irgi pasisukdamas kelis kartus užsikuria. bet aš nepykstu - tik dvi žvakės veikia. žiemą pravažinėjau su visa viena :o
o paaiškėjo tai kai bekurdamas nusodinau visai akumą prie -27:p

tamoshius88

Citatahorn parašė:
Citatafennix parašė:
Citatatamoshius88 parašė:
ir kol nesukelia slegio (jei neklystu apie 350 bar)
Kolega klystate, toks slegis sulamdo povandenini laiva kaip piktas bomzas skarbonke nuo alaus. Taigi griztam prie realybes- greiciau 3.5 bar, o dar realiau 6. Yra auksto slegio pompos iki 9 baru, bet ten zarneliu jau reikia laaaabai tvirtu...

nauji d4d turi 1350 bar ;)
truputi pradžiamokslio apie common rail http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail
nieks ir nesako, kad common raile ne tiek baru, as tik sakiau, kad common railas pirmos kartos pas toyotas kuriasi tik sukelus slegi apie 350 bar, o tu fenixai dar eik i smelio deze pasimokyt apie savo laivus :D ;)

AVENSIS D4D CHIP

Citatatamoshius88 parašė:
Citatahorn parašė:
Citatafennix parašė:
Citatatamoshius88 parašė:
ir kol nesukelia slegio (jei neklystu apie 350 bar)
Kolega klystate, toks slegis sulamdo povandenini laiva kaip piktas bomzas skarbonke nuo alaus. Taigi griztam prie realybes- greiciau 3.5 bar, o dar realiau 6. Yra auksto slegio pompos iki 9 baru, bet ten zarneliu jau reikia laaaabai tvirtu...

nauji d4d turi 1350 bar ;)
truputi pradžiamokslio apie common rail http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail
nieks ir nesako, kad common raile ne tiek baru, as tik sakiau, kad common railas pirmos kartos pas toyotas kuriasi tik sukelus slegi apie 350 bar, o tu fenixai dar eik i smelio deze pasimokyt apie savo laivus :D ;)
Na tu cia Fenix nusikliedejai eilini karta:D

fennix

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
[Na tu cia Fenix nusikliedejai eilini karta:D
Kaip graziai esu linksniuojamas. Nuosirdziai ACIU. Visiems klaidu pasitaiko. Jei sumaisiau slegi purkstukuose su slegiu pompoj, gi pats kaltas. Bet dar karta aciu kad priminet. OK, uzteks gal man jau placiai savo nuomone skleist. Maloniu diskusiju...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

kaktusas

Tai negi nori kad kai gerai pasakai kas pagirtų, aišku iškolios tik kai suklysti  ;)  :D

tamoshius88


edas

mažiau linksniuokit o geriau paaiškinkit žmogui kaip kas bet ne lietuvio specialybė kaip pasirodyt kietesniu :|