Prius III pirkimas

Pradėjo Babah, Lapkritis 22, 2016, 18:18:45 PM

« ankstesnis - sekantis »

LM

Citata iš: sinkleris Įrašytas Spalis 29, 2020, 11:02:08 AM
Jau metai turiu Voltą gen 2 žmonai nupirkęs, tai mieste apie 100 km nuvažiuoja vien elektra, kol kas labai patenkinti, puiki dinamika, eina kaip raketa. Minusai: šeimai ankštokas, nors bagažinė nemaža, žemas, daugiau trūkumų kaip ir nepastebėjau. Žmonai kasdien trintis Vilniuje pasaka, ryte A juosta lekia, juokdamasi iš stovinčių kamštyje, parkuojasi senamiestyje nemokamai, kad ir mėlynoje zonoje. Savaitgaliui užtenka ir iki kaimuko už 100 km nulėkt. Anksčiau man Toyota buvo dievas, dabar kai užmigo ant hibrido laurų ir nieko iš EV nesiūlo, po truputį tenka atsisveikinti.
Draugas amerikėj būna kažkiek turi reikalų, tai ten gana gerai kotiruojami Wolt'ai kaip ir Priusai, bet priusai būna labai jau suvažinėti. O Woltu galima geros būklės rasti.
Čia jeigu apie dėvėtus auto.

sinkleris

Citata iš: Astuonkojis Įrašytas Spalis 29, 2020, 11:09:22 AM
O Voltui galioja nemokamas stovejimas ir A juostos? Sitos lengvatos taikomos tik grynai elektromobiliams. Draugas turejo Volta tai jokios lengvatos nebuvo taikomos nesvarbu kad gauni EV numerius.

Galioja, nes ratus suka elektros variklis, benzinis varikllis skirtas tik krovimui. Tas pats kaip BMW I3.

LM

Priuso konstrukcija irgi man atrodo tokia, kad perdavimas į ratu vyksta per el. motora.
Pradėjus šlubuoti el. daliai su vidaus degimo motoru nelabai ką pavažiuosi, bet prūsas neturi teisės važnyčiotis A juosta  :think:

Meskinas500

Voltas kaip ir patiktų 80km man per akis. Tik jau iš nuotraukų matosi kad gale keleiviams vietos trūks :( :D

O Voltas stabdant krauna akumą? Jei gerai supratau, tai volte kai akumas išsikrauna, įsijungia vidaus degimo variklis ir krauna bateriją, o iš baterijos per el. variklį į ratus energija perduodama, tai čia toks per aplinkui gaunasi. Kodėl negalėjo padaryti kad tiesiogiai suktų ratus.

Astuonkojis

#169
Citata iš: sinkleris Įrašytas Spalis 29, 2020, 14:19:52 PM
Galioja, nes ratus suka elektros variklis, benzinis varikllis skirtas tik krovimui. Tas pats kaip BMW I3.

Nu nzn nzn gal nuo 2020 m ir isejo kokia pataisa, bet labai abejoju, nuo 2018 nemokamas parkavimas tik elektromobiliams:
https://www.google.com/amp/s/m.delfi.lt/auto/article.php%3fid=78670121&amp=1

Vilniaus miesto savivaldybės tarybai priėmus sprendimą, vietinė rinkliava už naudojimąsi mokamomis automobilių stovėjimo vietomis nebus taikoma tik visiškai elektra varomiems automobiliams, neturintiems vidaus degimo variklio.

Todel kai pardavineja plug in ir sako kad gali parkuotis nemokamai ir A juosta vazinet yra melas.

Ir siaip negali su elektromobiliu atvaziuot is Kauno ar Klp ir Vilniui nemokamai parkuotis, turi issiimti leidima.
https://www.parking.lt/lt/2/116

LM

Citata iš: Meskinas500 Įrašytas Spalis 29, 2020, 17:33:03 PM
Voltas kaip ir patiktų 80km man per akis. Tik jau iš nuotraukų matosi kad gale keleiviams vietos trūks :( :D

O Voltas stabdant krauna akumą? Jei gerai supratau, tai volte kai akumas išsikrauna, įsijungia vidaus degimo variklis ir krauna bateriją, o iš baterijos per el. variklį į ratus energija perduodama, tai čia toks per aplinkui gaunasi. Kodėl negalėjo padaryti kad tiesiogiai suktų ratus.
Dar yra vienas įdomus egzempliorius Volvo V60 dyzelinas/elektra... :smoke: :think:

sinkleris

Citata iš: Astuonkojis Įrašytas Spalis 29, 2020, 22:59:46 PM
Nu nzn nzn gal nuo 2020 m ir isejo kokia pataisa, bet labai abejoju, nuo 2018 nemokamas parkavimas tik elektromobiliams:
https://www.google.com/amp/s/m.delfi.lt/auto/article.php%3fid=78670121&amp=1

Vilniaus miesto savivaldybės tarybai priėmus sprendimą, vietinė rinkliava už naudojimąsi mokamomis automobilių stovėjimo vietomis nebus taikoma tik visiškai elektra varomiems automobiliams, neturintiems vidaus degimo variklio.

Todel kai pardavineja plug in ir sako kad gali parkuotis nemokamai ir A juosta vazinet yra melas.

Ir siaip negali su elektromobiliu atvaziuot is Kauno ar Klp ir Vilniui nemokamai parkuotis, turi issiimti leidima.
https://www.parking.lt/lt/2/116

Yra išimčių, kaip jau minėjau Volt, BMW i3 pagal Vilniaus tvarką yra priskiriami elektromobiliams. Pats turiu Vilniaus savivaldybės Voltui  išduotą leidimą nemokamam parkavimui iki 2025 metų. Tokios pat išimtys galioja parkavimui taip pat Kaune ir Klaipėdoje. Priusui plug in deja, nemokamas parkavimas nepriklauso.

pecionka

Jo, pasiteiravau, tai wolt/ampera skaitosi kaip elektromobiliai, patenka į tą kategoriją, ale ratus varo vien elektro varikliai.
Užtenka emailą parašyt ir išduoda leidimą, galima bet kur parkuotis ir A juosta čiuožinėt. Šiaip kas dirba centre, tai labai didelis gėris.
Bet va paimkim honda crz, ten benzininis variklis kuris pakrauna akumus, o ratai varomi tik pagaminta elektra bet toks variantas nesiskaito kaip EV.  :)

sinkleris

Citata iš: pecionka Įrašytas Spalis 30, 2020, 12:56:49 PM
Jo, pasiteiravau, tai wolt/ampera skaitosi kaip elektromobiliai, patenka į tą kategoriją, ale ratus varo vien elektro varikliai.
Užtenka emailą parašyt ir išduoda leidimą, galima bet kur parkuotis ir A juosta čiuožinėt. Šiaip kas dirba centre, tai labai didelis gėris.
Bet va paimkim honda crz, ten benzininis variklis kuris pakrauna akumus, o ratai varomi tik pagaminta elektra bet toks variantas nesiskaito kaip EV.  :)

Kiek žinau Voltų turėtojai anksčiau susivienijo ir kryžiaus kelius ėjo, kad įrodyt savivaldybei, kad Voltas tai elektromobilis, o variklis tik baterijos krovimui, kai atsiras pakankama Hondos CRZ šeimininkų bendruomenė, taurės įrodyt tą patį, taip kad sėkmės;)

Astuonkojis

Na cia dvigubi standartai jau, elektromobilis jeigu baterija issikraus jis liks stoveti vietoje. Voltas - jeigu issikraus, tiesiog isijungs benzo variklis ir jis varys toliau. Kiek ryja benzo Voltas? Kokius 7 - 8 l/100 km. Jis mieste gali maltis vien ant benzo.. Taip kad cia tiesiog hibridas ir tiek. Aisku smagu kad pramuse Volto fanai kad skaitytusi kaip elektromobilis. Saunu.

Henris

Siaip Volt ir CRV skirtingai dirba. Volt is pradziu naudoja visa ikrauta baterija, o tik pasibaigus ikrovai naudoja benzina, tai cia labiau i EV panasu. CRV dirba benz variklis beveik visada, nes baterija nera talpi, kaip ir Toyotu hibriduose, tik skirtumas tas, kad CRV hibridine sistema padaryta kad tik elektros motoras suktu ratus (nera pavaru dezes) o benz variklis pastoviai isijungineja kas kelis km, kad ikrauti batarke ir dirba kaip generatorius, neturi sasajos su perdavimu i ratus. Zodziu co2 ismetimo kiekiais crv labiau panasu i iprasta hibrida o ne EV
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

sinkleris

Citata iš: Henris Įrašytas Spalis 30, 2020, 20:09:44 PM
Siaip Volt ir CRV skirtingai dirba. Volt is pradziu naudoja visa ikrauta baterija, o tik pasibaigus ikrovai naudoja benzina, tai cia labiau i EV panasu. CRV dirba benz variklis beveik visada, nes baterija nera talpi, kaip ir Toyotu hibriduose, tik skirtumas tas, kad CRV hibridine sistema padaryta kad tik elektros motoras suktu ratus (nera pavaru dezes) o benz variklis pastoviai isijungineja kas kelis km, kad ikrauti batarke ir dirba kaip generatorius, neturi sasajos su perdavimu i ratus. Zodziu co2 ismetimo kiekiais crv labiau panasu i iprasta hibrida o ne EV

Voltas turi keturis važiavimo rėžimus:

Normal - važiuoja tik elektra, kai pasibaigia, įsijungia variklis;
Sport - visą baterijos elektros galią atiduoda ratams, smagiai eina, bet greit mažėja nuvažiuojamas atstumas baterija, kai pasibaigia įsijungia varikis;
Hold - važiuoja kaip hibridas naudodamas elektrą ir variklį, priklausomai nuo apkrovos;
Mountain - kalnų rėžimas, jei baterijos likę mažai įsijungia variklis ir pasikrauna bateriją, kad važiuojant kalnuota vietove nepritrūkų elektros;)

pecionka

#177
Henri, šiaip aš ten minėjau honda crz, ne crv :) Bet esmė ta pati. Ir visai jie neekonomiški.

Henris

tai Honda ir Toyota hibridu ekonomika labai pabasi +-0,5l
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Meskinas500

Durnas klausimas, bet ar Toyota Auris turi tą pačią hibridinę sistemą (baterija, variklis, regeneruojantys stabdžiai ir t.t.) t.y skiriasi tik kėbulas ir salonas? ar dar kažkas?