Automatas, persijungiant begiams sutrukcioja, net bisky pristabdo masina.

Pradėjo Tiutis, Lapkritis 22, 2013, 11:35:02 AM

« ankstesnis - sekantis »

melrunas

na per kamščius sutinku visos sankabos labiau dega, o šiaip sustojus darbinėj padėty, laikant stabdį nuspaustą pavara po 2 sek. atsijungia...

MindaugasB

Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Nerijuscorrola

Sveiki visi.
Forume minimas toks auksarankis Vova, gal galėčiau gauti kontaktus?


slashas

Citata iš: MindaugasB Įrašytas Gruodis 21, 2013, 20:23:49 PM
o kiek kainuoja DSG keitimas kai ir ji sudega?
Žiūrint kokia ar sausa ar šlapia, sankabų komplektas šlapiai 400eur~, sausai 500~, soleinoidai su dangteliu šlapiai apie 130eu, nueina tik tuo atveju jei mechatrono smegenys sugenda, va mechatronikas apie 1300eur, bet jis genda tik tuo atveju kai tepalai su perdaug metalo priedų naudojami, tiesiog išgriaužia "smegenys" ir užtrumpina.
Šlapias DSG 6 bėgių laiko be problemų iki 250k km, o vat su sausa 7 bėgių blogiau, sankabos laiko iki 100k km...

P.S. Visos DSG dėžės dviejų sankabų ;) juk toks prinsipas šių dėžių...

slashas

Citata iš: Bemsas Įrašytas Lapkritis 25, 2013, 16:50:16 PM
Tiptronikas ir automatas neturi sankabu - ten automatai su Hidrotransformatoriais. MMT -automatizuota mechanine deze. Sankaba vietoj vairuotojo maigo motoriukas. VW turi irgi neautomata - DSG. "Neautomatines" dezes vadinami ROBOTAS
Kaip tai automatas neturi sankabų, na frikciniai diskai labai panašų darbą dirba ir irgi devysi, plius turi "stabdžius" kurie irgi dėvisi, visos dėžės tiek robotai, tiek automatai turi savų pliusų ir minusų.

Bemsas

Sankaba skirta greiciu dezes atjungimui ir pajungimui prie variklio. Frikciniai diskai cia jau dezes konstrukcija. Paprastame automate sankabos funckcija atlieka hidrotransformatorius.