Prius 3 aptarnavimas

Pradėjo Babah, Vasaris 02, 2017, 01:57:00 AM

« ankstesnis - sekantis »

tomas7926

Ponai Priusiečiai,o kiek +- paklojat už III prūsų draudimą?

Venza

 Uz 2014m Prius mokejau 420eur/metams.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

bestest

Aš už tą patį moku 70 per metus už civilinį (nes žmona be patirties irgi vairuoja) ir 25 per mėnesį už kasko.


Sent from my iPhone using Tapatalk

evaldas1980

Sveiki, sakykit , o kaip su greiciu dezes tepalais, kada reiktu keisti ir ar reikia isviso keisti? pas mane 100tks. nuvaziavus. Bet teko girdet kad tepalo isvis keist nereikia. kaip cia yra???

Henris

atstovybese sako, kad nereikia bet pasiskaicius uzsienio forumus yra ivaoriu nuomoniu apie cvt aptarnavimus, priklauso nuo markes ir modelio. Tik as nezinau ka ten tas tepalas tepa, gal tu besisukanciu kugiu guolius? Nes cia gi me senasis automatas, kur viskas dirba nuo tepalo slegio i pusleje. Juolab pas mane auris hibride, net tepalo matuokles nera, tai matyt, keitimas nenumatomas kaip ir mechaninej dezej. Kol mepabyra tol nieks ir nekeicia :) kai jau tvarko deze tada ir pakeicia. Gamintojui pofig, jam svarbiausia, kad deze atlaijytu 150k km :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

slashas

Priuso greičių dėže yra unikali ir jokių puslių ar dar ko nėra, ten net nėra metalinio diržo ir kriauklių kaip paprastame CVT.
O gamintojas sako, kad nereikia keisti pagal savo reglamentą, kuris yra garantinis laikotarpis. Paprastoms CVT keičiama gamintojo kas 40-60k km. Papriestiems automatams ir ecvt tipo lifetime, bet aš vistiek kas 60k km keisčiau. Pvz paprastame automate keitėme po 60k km ir tepalas buvo nelabai švarus, tai būtų įdomu kaip jis atrodytų po 120-180k km. Tepalas skystis kuris irgi dėvisi kaip ir dalys ;)

Henris

o tai toyota hibriduose ne ecvt stovi? Nes pas mane auris tai ecvt. Ir slashas kokia realiai funkcija atlieka alyva siose dezese? jei stovi grandine kuri varineja tuos kugius.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

slashas

Citata iš: Henris Įrašytas Balandis 26, 2018, 16:17:48 PM
o tai toyota hibriduose ne ecvt stovi? Nes pas mane auris tai ecvt. Ir slashas kokia realiai funkcija atlieka alyva siose dezese? jei stovi grandine kuri varineja tuos kugius.
Nėra pas mus kūgių/kriauklių, alyvos paskirtis tepti, plius ji specifinė nes joje ir elektros varikliai tepasi/aušinasi, dėžes schema apačioje, realiai grandine naudojama tik perduoti sukimą į ratus:

Henris

tai toj schemoj ir pazymetos tos dvi spulkos geltonos, kurias ir vadinu kugiais. Tu cia imetei visa schema hibridines pavaros, bet deze realiai susideda is tu dvieju geltonai pazymetu riciu. Nebent dezes tepalas dar kazkur cirkuliuoja, bet kazkaip abejoju ar dezes tepalas nueina iki el variklio per visus inverterius. Elektros variklis isvis tepimo nereikalauja kiek suprantu :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

slashas

#39
Na mažai matosi dėžę šią matęs iš vidaus, įsijunk YouTube.
Į dėžę įeina ir MG1/2, power split, Gear reductor ir t.t.

Fatmann

Citata iš: Henris Įrašytas Balandis 26, 2018, 17:35:51 PM
tai toj schemoj ir pazymetos tos dvi spulkos geltonos, kurias ir vadinu kugiais. Tu cia imetei visa schema hibridines pavaros, bet deze realiai susideda is tu dvieju geltonai pazymetu riciu. Nebent dezes tepalas dar kazkur cirkuliuoja, bet kazkaip abejoju ar dezes tepalas nueina iki el variklio per visus inverterius. Elektros variklis isvis tepimo nereikalauja kiek suprantu :)
Ne, Slashas visiškai teisus. Nėra ten jokių "kūgių", nėra nieko net panašaus į CVT variatorių. Dėžė nesusideda iš "tų dviejų geltonai pažymėtų ričių".
Viskas ten tepale - ir grandinė tepale (I - II kartos Prius, vėliau panaikinta ir ji, III kartos Prius nebeturi, Auris nebeturi, galia tiesiai dantračiais perduodama), ir dantračiai, ir abu varikliai tepale. Pačiame gale dėžės (žvelgiant nuo variklio pusės) yra tepalo pompa.
Inverteris yra atskira HSD dalis, nesusijusi su transmisija.

Ar reikia keisti alyvą? Mano manymu, reikia. Buvo atlikti cheminiai naudotos HSD alyvos tyrimai, nustatyti reikšmingi pakitimai ir metalų priemaišos.
Tinka tik "Toyota WS" alyva, jokios kitos naudoti negalima.
Keitimo intervalas - pagal kiekvieno norus ir kišenę, aš pirmą sykį keičiau po 150 000 km, dabar keisiu kas 50 000 km.

balticam

Citata iš: Fatmann Įrašytas Balandis 27, 2018, 08:43:21 AM
Ar reikia keisti alyvą? Mano manymu, reikia. Buvo atlikti cheminiai naudotos HSD alyvos tyrimai, nustatyti reikšmingi pakitimai ir metalų priemaišos.
Tinka tik "Toyota WS" alyva, jokios kitos naudoti negalima.
Keitimo intervalas - pagal kiekvieno norus ir kišenę, aš pirmą sykį keičiau po 150 000 km, dabar keisiu kas 50 000 km.

Pasakysiu tik is Savo patirties:
Pazystamas babajus turi 9 Toyota Prius taksus. 2012-2014 meta gamybos. Visi prabege virs 490k, o du su 602k rida. Tepalai greiciu dezeje nekeisti nei karto. Servisus atlikineja Toyotos atstovybeje, nei karto nesiule keist. Visos vaziuoja puikiai - jokiu problemu.

Tai as tikrai nekeisciau.

slashas

Tai tu nekeisk, kiekvienam savo :)

evaldas1980

Ar pas visus yra juntamas variklio uzsikurimas vaziuojant? Kai vaziuojant, is El. variklio persijungia i benzinini. Nes pasmane jauciasi, kartais stipriau kartais silpniau. Ir ar pakeitus greiciu dezes tepalus gali kazkas pasikeisti?

slashas

Pas mane juntama ir visuose hibriduose tai jaučiau, net Lexuse.