Previa d4d slopsta trauka

Pradėjo Arvis, Birželis 01, 2011, 20:47:31 PM

« ankstesnis - sekantis »

Arvis

Gal yra susidūrusiu su variklio D4D traukos mažėjimu nuo 3000 aps/min.
Automobilis Previa D4D 2006m.
Kompiuterinė diagnostika SOLVI specams klaidų nerodo, check nedega.
Šalta, šilta prie -20C vedasi normaliai.
Kuro sąnaudos apie 7 litrai.
Filtrai oro, kuro keisti, suodžių filtrą "chemikai" pašalino pokyčio jokio.
O situacija tokia 4 pavara gazas dugnas apsukos pakyla iki 3000aps/min. ir beveik prie jų sustingsta, greitis apie 110km/h. Tapke nuo dugno atleidžiant kaip ir galima sugauti tarpą kai šiokia tokia trauka atsiranda.
Tuo metu apsukoms artėjant prie 3000aps/min. momentines kuro sąnaudas rodo apie 10l/100km. ir šiaip 5pavara daugiau kaip 15l/100km kuro sąnaudų nematau.
Ant laisvos pavaros apsukos be problemos pasiekiamos iki 5000aps/min.
??? Help!!!

Kesteliss

velnias cia zino. mano durna galva tai as pradziai paziureciau kokis spaudima duoda siurblys  sekantis ziurejimas butu turbina. gal ten ta traukike neslankioja. Tiek tu patarimu is manes
tel.868737941

Modka

ziurek su turbina, labai panasus simptomai i turbo slegio daviklio problemas. Nors siaip daug kas gali buti: purkstukai, oro srautas... Bet didziausia tikimybe su turbina bus.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Arvis

Dėl turbinos glumina tirštų dūmų nebuvimas, bei normalios kuro sąnaudos.

Kesteliss

yra pas mus garaziniai vieni turi diagnostika. jei nori galiu susitarti.
tel.868737941

Arvis

Diagnostika Sovli servise parodė, kad nedapučia turbina prie 3000aps/min
apie 15% iki normos. Toliau šokiai apie turbiną ir neprotingas keitimo kainas. Kesteli, tu turbinų specas man porina, kad Previjos turbinos sraigė kitokia nei Avensiu ir netinka nuo jų, o gali tik restauruoti seną. Tiesa?

Kesteliss

Ka jie ten tau siule uz kokia kaina?????? jei kas yra mano telefonas, susuk, papasakosiu.
tel.868737941

Henris

#7
CitataArvis parašė:
Diagnostika Sovli servise parodė, kad nedapučia turbina prie 3000aps/min
apie 15% iki normos. Toliau šokiai apie turbiną ir neprotingas keitimo kainas. Kesteli, tu turbinų specas man porina, kad Previjos turbinos sraigė kitokia nei Avensiu ir netinka nuo jų, o gali tik restauruoti seną. Tiesa?
Idomu kaip tikrino iputima ant 3000rpm, ar su apkrova (t.y. vaziuojant) ar stovint vietoje? Jei stovint vietoje tai tokie ir meistrai :) Turbos apkrova geriausia patikrint, isedi prisijunges kompa i masina, vaziuoji 3 pavara 40km/h ir tada spaudi iki dugno, ir lauki kol apsukos pasieks didziausia sukimo momenta. Beje reikia nepamirsti issiaiskinti, ties kuriom apsukom tavo auto pagal dukomentacija turi pasiekti didziausia galinguma. Pvz. tie patys varikliai D4D 85kw skirtingose auto, turi skirtinga galingumo diapazona, kazkur rasiau, kad Avensis Verso pasiekia maximuma ant 3500rpm, o Avensis ant 3000rpm. Nors metai ir varikliai tokie pat, tai matyt arba pavaru dezes perdavimas kitoks arba turbo iputimas kitaip sureguliuotas.
Beje turi zinot ir kiek ta turba turi atmosferu ipust, bet jei pasijungi kompa, aisku priklausomai nuo progr. irangos, turi salia momentiniu turbo duomenu, rodyti, kokia max norma ir pan.
O jei vietoje gazavo iki 3000rpm, tai cia normalu, kad turba nedapucia 15proc, gali vietoje stovint ir viso 30proc nedapust...
Beje del turbo mazo slegio, gali buti daug visokiu priezasciu, sklendes uzsikises katalizas per karstas oras ir t.t.
Man pamenu buvo, kad turba per daug pusdavo, tai iskart check'a ismesdavo, pas mane sklende neprisidarydavo virs 3000rpm, tai eidavo kai lektuvas. Ta sklende neiasku kodel bludijo, tai atstovybej pamenu prisuko mechaniniu budu kazkaip slegi, tai daba apie 10proc, mazesni pucia, bet uztat, nebetrukcioja ant trubo sukimo ir check'o nemeta, jau 2 metai. Nes jie taip ir neissaiskino kodel ta sklende pakibdavo. Dar priezasciu gali buti, kur nors kokios slangos nesandarumas ir tas oras eina pro sona. Bet tada manau turetum girdet nemaza garsa po kapotu, kai isisuka turba, svilptu kaip reikiant...
Beje karstom dienom pas daugeli dyzelistu masinos vaziuoja vangiai, jau cia kazkur forume esam snekeje. Tarkim kad ir 30 laipsniu diena oro tankis vienoks, o 28 laipsniai vakare ir tankis keiciasi, tai atgyja ta masina kaip raketa. O atrodo kad oro temperatura neturetu turet dideles reiksmes. Kai turejau benza tokiu dalyku nejausdavau, bet dyzelis, dideles kompresijos, kad gaut ta zversika kompresija, oro temperatura, tankis daug itakos daro. Pasiziurekit, kaip dyzeliukai vasara nuo sankryzos startuoja, atrodo nesmaugia, bet vistiek nusiperdzia juodu dumeliu, del to, kad nepakanka oro kurui sudegint, na bet cia chemijos ir fizikos desniu puikiai ismano fennix, gali jis pakomentuot tiksliau :)
beje, jei ties 3000rpm sustingsta apsukos ir nekyla vaziuojant, tai as abejoju kad turbos bedos :) Bus kazkas su elektra, na turiu omeni, kad turba mechaniskai sveika, bet jos valdymas gal grybauja. Kad mechaniskai nebepustu lygiai ties 3000rpm, nenoriu tiket, kazkas kazka blokuoja...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Arvis

Pabaiga įdomiausia. Turbinos slėgį tikrino važiuojant prie 3000aps/min ir judant 3 pavara, nes mieste pats supranti aukštesnėm pavarom pritiek apsukų jau bus virš 100km/h. Buvo bandytą į turbinos geometrijos valdymą paduoti vakuumą tiesiogiai apeinat VSV vožtuvą - pagerėjimo jokio. Pasiūlyta keisti turbiną ... tuom su meistrais ir išsiskyrėm, bet kadangi mieste nelabai yra kaip įsibėgėti tai tik į sekančią dieną užmiestyje pajutau, kad traukia!!!  Neįtikėtina, bet ši manipuliacija matomai  išjudino turbinos geometrijos valdymo mechanizmą ir kol kas netekęs žado laukiu ar ilgam ši laimė mane aplankė, nes problema kankino pusmetį nuo pat auto pirkimo.

Kesteliss

Nu ir sauniai tada, bet va beda, kad dabar galvosi ar tai pasikartos ar ne :) bet gal viskas gerai bus, busi Pkr, uzsuk, alaus ta proga isgersim :)))))
tel.868737941

Henris

CitataArvis parašė:
Pabaiga įdomiausia. Turbinos slėgį tikrino važiuojant prie 3000aps/min ir judant 3 pavara, nes mieste pats supranti aukštesnėm pavarom pritiek apsukų jau bus virš 100km/h. Buvo bandytą į turbinos geometrijos valdymą paduoti vakuumą tiesiogiai apeinat VSV vožtuvą - pagerėjimo jokio. Pasiūlyta keisti turbiną ... tuom su meistrais ir išsiskyrėm, bet kadangi mieste nelabai yra kaip įsibėgėti tai tik į sekančią dieną užmiestyje pajutau, kad traukia!!!  Neįtikėtina, bet ši manipuliacija matomai  išjudino turbinos geometrijos valdymo mechanizmą ir kol kas netekęs žado laukiu ar ilgam ši laimė mane aplankė, nes problema kankino pusmetį nuo pat auto pirkimo.
Tai visgi is tavo aprasymo, as speju, kads bet bus tam paciam voztuve, nes kiek suprantu nuo to voztuvo ir reguliuojasi geometrija, kuo voztuvas daugiau atsidaro, tie geometrijos sparneliai labiau pasikreipia, nes jie tiesiogiai su voztuvu sujungti. Voztuvas prisidaro ir sparneliai pakrypsta atgal ir t.t. Kazkur youtubei netgi vizualizacija yra tokios turbos, kaip veikia.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

AVENSIS D4D CHIP

CitataHenris parašė:
CitataArvis parašė:
Pabaiga įdomiausia. Turbinos slėgį tikrino važiuojant prie 3000aps/min ir judant 3 pavara, nes mieste pats supranti aukštesnėm pavarom pritiek apsukų jau bus virš 100km/h. Buvo bandytą į turbinos geometrijos valdymą paduoti vakuumą tiesiogiai apeinat VSV vožtuvą - pagerėjimo jokio. Pasiūlyta keisti turbiną ... tuom su meistrais ir išsiskyrėm, bet kadangi mieste nelabai yra kaip įsibėgėti tai tik į sekančią dieną užmiestyje pajutau, kad traukia!!!  Neįtikėtina, bet ši manipuliacija matomai  išjudino turbinos geometrijos valdymo mechanizmą ir kol kas netekęs žado laukiu ar ilgam ši laimė mane aplankė, nes problema kankino pusmetį nuo pat auto pirkimo.
Tai visgi is tavo aprasymo, as speju, kads bet bus tam paciam voztuve, nes kiek suprantu nuo to voztuvo ir reguliuojasi geometrija, kuo voztuvas daugiau atsidaro, tie geometrijos sparneliai labiau pasikreipia, nes jie tiesiogiai su voztuvu sujungti. Voztuvas prisidaro ir sparneliai pakrypsta atgal ir t.t. Kazkur youtubei netgi vizualizacija yra tokios turbos, kaip veikia.
stringa ne voztuwas o pacios menteles turbale,isrenki isvalai ir viskas veikia toliau

Henris

Idomu kas apsiimtu toki darba daryt, nuimti isrinkti turba ir vel viska sudet. :) jauciu kaip restauravimo kaina gautusi :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

AVENSIS D4D CHIP

CitataHenris parašė:
Idomu kas apsiimtu toki darba daryt, nuimti isrinkti turba ir vel viska sudet. :) jauciu kaip restauravimo kaina gautusi :)
na yra zmoniu kurie tai daro Vilniuje,šiaip ten apie diena darbo tai kapeikas nekainuos bet nemanau kaip restauracija

Kesteliss

naujas bajeris ziuriu :))))) tai nuimti, isrinkti, sudeti, vel isbalansuoti. Idomus vel cia kazkas naujo. man jau baisu daros :)
tel.868737941