d-4d tamposi

Pradėjo upas, Kovas 20, 2010, 12:33:54 PM

« ankstesnis - sekantis »

upas

Gal kam buvo panasiai-kuriasi ne "spolabarota",salta vaziuoja gerai,pasiekus darbine temperatura dingsta trauka nuo 1500 iki 2500 rpm.
Pirma-trecia pavaromis tamposi,o ketvirta penkta visai netraukia-nepriima gazo.Chek Engine nedega.Pakeiciau visus filtrus-taspats.Pasireiskia tik kai temperatura apie 0,slapias kelias,ypac pavaziavus uz daug purslu kelancios masinos.Bandziau atjungti oro srauto matuokle-iskart pagerejo.Nusipirkau deveta savaite  lyg ramu buvo(-2-15),dabar tirpsta sniegas-vel tamposi,o diena kai +6 vel viskas gerai.Kai tamposi borto kompas sanaudu didesniu kaip 8L/100km nerodo nors spausk pedala kiek nori.Nebezinau kur slieku ieskoti.Tinka betkokios nuomones-pats jau neturiu fantazijos.Visi forumai ir googles perskaitytos.

audrius

#1
SLAPIA ,GAL LIAMDA ZONDO LAIDU IZOLIACIJA PAZEISTA. SIAP TAI I DIAGNOSTIKA TAU LAIKAS, NES VISKO NEPAKEISI T.Y KURO SLEGIO, TURBINOS SLEGIO, ORO SRAUTO MATUOKLIUKLIU NEISKAITANT PURKSTUKU ,BAIGIANT KURO SIURBLIO SLEGIU.
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

upas

Dekui uz nuomone,butinai pasitikrinsiu.Chek engine nedega Toyotos atstovai tik rankom skescioja-diagnostika nieko nerodo.Siandien labai slapia,vazinejau visur,kol nepapuoliau uz furos-iskart dingo trauka.Parvaziaves namo issiardziau oro filtro deze,nuemiau oro  paemimo triuba,ji visa slapia,vidus dregnas,stovi po fara ir vandeni tik ir gaudo tarp lempos ir buferio.Taip pat radau senu plaukeliu nuo oro filtro ant tinklelio pries oro srauto matuokle-nuvaliau.Viska surinkau (be oro paemimo triubos)ir i trasa ieskoti furu.Masina dirba garsiau,gaudzia,bet pavaziavus 5km uz furos pursluose variklis net nesutrukciojo.Kolkas dar nesidziaugiu,ryt bandysiu ideti triuba,nes be jos komforto mazai.

horn

tai oro srauto matuoklė grybavo, nes bet koks plaukelis jai parodymams kenkia.

upas

Ryte surinkau filtro deze pagal gamintojo sumanima ir i trasa.Pavasaris,gamta bunda,dregna.Sulaukiau furos ir sedau ant galo.15km vaziavau-jokio truktelejimo.Gal tikrai tas plaukeliu pluostelis ant tinklelio gaudavo dregmes ir keisdavo oro pralaiduma,negi del tokio nieko vos viso oro paemimo neisardziau,kita matuokle nusipirkau,kuro siurbli nusipirkau(gerai kad nespejau pasikeisti),savo matuokle sugadinau nuosirdziai isploves,visus vakumo vamzdelius prapuciau,turboslegio davikli patikrinau,vos katalizatoriaus neispjoviau,o kiek kuro sistemos valikliu pripyliau :@.Vargau apie menesi,tik parasiau i foruma-iskart geriau :),respect forumui.

Edvatronas


horn

Aš anksčiau turėjau panašią bėdą, tik su nisanu ir dujomis, kai įdėjo dujas ir pradėjo trūkčioti ant benzo. Tada man paaiškino, kad bet koks oro matuoklės netgi dalinis uždengimas, netgi plaukelis labai stipriai įtakoja važiavimo kokybei, t.y. matuoklė blogai apskaičiuoja srautą, dėl to kompas neteisingai paduoda kurą ir prasideda tampymas.

upas

Trumpai dziaugiausi :( ir vel ji tamposi,nebezinau ka daryt,dar uzpyliau Toyota purkstuku valiklio,diagnostika padare,istryne klaidas ir liepe atvaziuot pirmadieni.Parasysiu kaip seksis.

Henris

Jei tampymasis vyksta tik tada kai pries tave vaziuoja masina ir pucia vandens pruslus, manau pats zinai kur beda. Reiskia vanduo papuola iki oro filtro, kur mano manymo jo neturetu buti. Zinoma truba turi buti iki oro filtro, bet gal su ta truba kazkas jau yra kazka veikes, gal buvo masina lupta ir truba samadielka, arba joje kokio nors sietelio nera. Arba kur nors oaksiduojasi laidai, kurie svarbus variklio valdyme, bet cia sunkesne situacija, manau reiktu paziuret nuo tokios pat masinos ta truba kaip ji atrodo ir ar jos identiskai vienodos...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

upas

Su purkstuku valikliu vaziuoja zymiai geriau,per 400km tik viena karta dingo trauka.Kompas klaidu neparode,tai meistras liepe tikrinti purkstukus.Siaulieciai,gal zinote ar imanoma siauliuose prasitestuoti komonrailinius purksukus,ar atiduoti Sovli,jie sako veza i Vilniu?

Minju

O kuro bakas išvalytas ir jame esantis filtras švarus? Po žiemos jame visko gali būti.

modeliuka

jei jau lupsi purkštukus lauk, tai iš karto užsisakyk ir tarpines jiems, nes tų pačių, ypač metalinių, nenaudok.
Modeliuka

GALLANT

Citataupas parašė:
Su purkstuku valikliu vaziuoja zymiai geriau,per 400km tik viena karta dingo trauka.Kompas klaidu neparode,tai meistras liepe tikrinti purkstukus.Siaulieciai,gal zinote ar imanoma siauliuose prasitestuoti komonrailinius purksukus,ar atiduoti Sovli,jie sako veza i Vilniu?
Gali nuvaziuoti pas Vlada, jis gerai gaudosi dyzeliuose, tuo paciu purkstukus pasitikrinsi. Vladas randasi tame buvusiame kariniame miestelyje kur ant Kairiu vaziuojant yra.
Beje mano nuomone purkstukai cia niekuo kalti, nes jei gedimas atsiranda tik kai masina gauna isorines dregmes, tai ji niekaip negali itakoti purkstuku.

arunaskeras

Gal kas zinot kur Siauliuose purkstukus patikrinti
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

GALLANT

#14
Citataarunaskeras parašė:
Gal kas zinot kur Siauliuose purkstukus patikrinti

Vladas 869997187