Avensis III dyzelinio pirkimas

Pradėjo Tuziukas, Kovas 09, 2016, 21:12:39 PM

« ankstesnis - sekantis »

Gmc

Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 15:27:28 PM
2.2 ne d-cat rida tikra 160kkm. Egr valytas 2 kartus, vandens pompa pakeista, purkstuku tarpines pakeistos, generatorius sutvarkytas, akumuliatorius pakeistas,katalizatorius pavogtas :) Kaladeliu, tepalu keitimu neskaicioju. 2 kartus teko pasinaudoti tralu. Pries tai turejau benzinines, tralo pagalbos nereikejo. Pavasari eis i pardavima, kol tarpine dar ne pramusta. Sekanti masina bus benzinine. Neisivaizduoju, kaip galima pravazioti 400kkm be jokiu remontu.
Del ko teko trala naudot?
Mano senesne 2007 2.2 100kw. Rida buvo apie 180 jei nesukta. per 50 k km pakeistas 1 parktronikas, laidai tvakyti  nes del dregmes po sedyne airbag error mete, kalades ir st. diskai keisti. variklis- vaziuokle - niekas nedaryta.

Bemsas

Citata iš: Gmc Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 17:34:21 PM
Del ko teko trala naudot?
Mano senesne 2007 2.2 100kw. Rida buvo apie 180 jei nesukta. per 50 k km pakeistas 1 parktronikas, laidai tvakyti  nes del dregmes po sedyne airbag error mete, kalades ir st. diskai keisti. variklis- vaziuokle - niekas nedaryta.
Iki 120kkm visiskai jokiu problemu nebuvo. Prie 120kkm uzsikirto pompa, nutrauke generatoriaus dirza, isvare ausinimo skysti. Be tralo toliau nevaziosi. Prie 160kkm sugedo generatorius Lenkijoje. Davaziavau iki tikslo ir masina uzgeso. Teko vel naudotis tralu vezti i servisa genero tvarkymui. Kasko jega :)

Laisvidas

Citata iš: darius555 Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 16:04:32 PM
Su MB,BMW,Audi galima dyzeliu tiek pravaziuot. Su Toyota nenoriu tiket nes tas avensis 93kW apie kuri rasiau parduodamas buvo su 280k ir buvo visas suvarytas - smagratis vel barskejo, purkstukam amen buvo dumino kura ede, nors buvo priziurimas ir tikrai nesidraskoma su juo


Gali bobutei pasakot jog prie 150k  smagrati reikejo keist. Arba tu ten tampei namukus arba vien po miesta daveisi ,  93kw smagraciai pakankamai gerai laiko. Blogiausia situacija budavo su t22 kur prie 150k pareidavo smagraciai.
Man idomu su kuriuo BMW , audi nieko nedarius galima tiek nuvaizuot? Visuose dyzeliuose tos pacios problemos smagraciai ,dpf , egr,purkstukai ir t.t. Dyzelis skirtas vaziuot ,o nesitrint po miesta jau n kartu isdiskutuota tas.


Citata iš: darius555 Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 13:11:45 PM
D-CAT buvo Lexus IS220d tingiu visa ivykiu loga rasyt bet prie 80k prapute galvos tarpine. Garantinis netvarke nes masinai buvo >3 metu
Avensis T25 tarpines nerpapute, taciau smagratis barsket pradejo prie 150k ir buvo EGR isvalytas pora kartu. Minusai kuro sanaudos  (VW ima litru maziau) ir garso izoliacijos nebuvimas. Mano nuomone jei vazineji didesnius atstumus geriau dasidet ir pasiimt VW Passat (beje nesakau kad tai masina neturinti trukumu).Passatas geriau traukia ir kuro maziau degina ir siaip patogesnis ilgoj kelionej

Kiek esu susidures toyota, tai mano nuomone jei nori tai imk tik atmosferini benzina.Tuomet tikrai atsidziaugt negalesi, nebent kuro sanaudos uzknis. Pats turejau Yaris 2001 1.3 A/T. Per 4 metus nekeiciau nieko, IS200 1999 per 4 metus turejimo pakeistas tik sarnyras - nuvaziuota 100k

augisz

O kaip paaiskint naujo smagracio barskejima po 50k? Ne avensis, bet vistiek.

slashas

Citata iš: augisz Įrašytas Rugsėjis 02, 2017, 19:17:25 PM
O kaip paaiskint naujo smagracio barskejima po 50k? Ne avensis, bet vistiek.
Taip, kad dabar gamina visišką šudą ir nuo gamintojo nepriklauso, visi auto dabar "greito" vartojimo...

augisz

Pirktas buvo is ebay NAUJAS LuK smagratis. Metai praejo jau barska. Priekabu netmapiau, vazineju nesidraskydamas. Aisku sake pardavejas siust atgal, jie ji ivertins ir paskaiu nezinau ar nauja duos, ar pinigus grazins. Nezinau ar veta, nes keitimas atgal i senaji originalu 150e.