Trukcioja ties mazom apsukom(dujos)*

Pradėjo Kabutto, Kovas 31, 2010, 16:50:22 PM

« ankstesnis - sekantis »

Kabutto

Sveiki,
turiu tokia problemele - 98m. 2.0 benzinas/dujos, trukcioja pirmu, antru begiu apsukom iki 2k., toliau tai nelabai jauciasi. buna kartais apsukos nukrenta uzuot iskart kilusios judant is vietos.

Kompiuteris mete klaida : intake oro temperatura -40celsijaus . tai buvo nulauzhtas laidas nuo fishkes, sutvarkius nieko nepasikeite.

siandien issukau zvakes - stovi vieno elektrodo bosch'ai - kaltininkas? taipogi, viska atgal sudejus masina pradejo elgtis kiek kitaip. uzsivedus - apsukos greitai vaiksto aukstyn zemyn. muturiuojasi 100-150 rpm intervale, bei trukciojimas nebetaip jautesi (galbut del silto oro lauke? )

ka butu galima patikrinti? Zvaklaidziu varzos vienodos turi but?
noreciau patikrint ka galiu, prie pradedamas kisti po 50litu uz zvake :)

zally

Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

Kabutto


kisa

buvo panasiai man su wv panasai variau diagnostikon tai jie duju pajungima perdare elektros dali sake kad puse kompo uzmarinta buvo del to kazkas kasko nevaldo nors pries tai vazinejau apie du metus ir dujos buvo detos brc firmoj po to viskas normalai tik dregnesniu oru kartais pati pasigazuoja arba krenta apsukos bet tai retai tiesa ispradziu liepe pasikeisti oro filtra ir dar  ipurskimo valdimo temperaturos daviklis neveike buvau idejas toki pigu tai po savaites parejo  pozimai buvo tokie patis pirkau savartine kita ir vel viskas gerai  gal kom padejau sekmes

zally

Pirmiausia isvalyk oro sklende ir oro srauto matuokli skysciu karbiuratoriams plauti.Reiktu kompa nuresetint.Kas uzgesino klaida?Ar bandei palyginti variklio darba su atjungtu oro srauto matuokliu.Jei taip darysi atsimink, kad prijungus atgal kompas vel ismes chek engine.Bosch zvakes mesk nafik.Dek DENSO pvz IK16.Ar gedimas islindo staigiai?
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

Kabutto

masina man nauja, tad negaliu palygint kas buvo anksciau.
del klaidos nuresetinimo- buvau akuma atjunges valandai, lyg ir turetu uztekt?
MAF'o nebuvau atjunges, nelyginau :)

o siaip check engine nedega kolkas

Henris

Dujininkai isiminkit, po ziemos 90 procentu dujininku kencia nuo sueizejesiu ZVAKIU LAIDU, arba PASKIRSTYTOJO, pirmiausia siulyciau tikrinti cia. Nes dujom itin svarbi zvakiu, laidu kokybe...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Kabutto

o kaip patikrinti?
vizualines inspekcijos budas nieko neparode :>

Del paskirstytojo, tai tokio rodos cia net nera ? Stovi kazkiek ignition amplifier'iu (liaud. babinos?) is kuriu makaroniniai laidai ateina i zvakes

mind

#8
Susirask kolegą su tokiu pačiu varikliu- apsikeisit laidais ir patikrinsi koks rezultatas, po to draugiškai - alaus. :)

Tik nevažiuokit po alaus niekur :) , o tai aš čia dar kaltas liksiu.
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

horn

CitataHenris parašė:
Dujininkai isiminkit, po ziemos 90 procentu dujininku kencia nuo sueizejesiu ZVAKIU LAIDU, arba PASKIRSTYTOJO, pirmiausia siulyciau tikrinti cia. Nes dujom itin svarbi zvakiu, laidu kokybe...

Ar tu čia su balandžio 1? :D Kuo žvakių laidai ir paskirstytojas susiję su žiema ir dujom? Kokybė tai svarbi ir labaiu jaučiasi kai važiuoji dujomis, bet nuo to jie nei sensta nei trūkinėja. Laidus keiti tada kada pasensta arba kitaip tariant po 10 metų, o žvakes kada priklauso pagal ridą ir žvakių tipą 20.000 ar 100.000km, paskirstytojas kartu su laidais arba žvakėm. Kitaip sakant keiti viską kaip ir priklauso pagal amžių/būklę, o ne žiema/vasara ar benzinas/dujos.

horn

CitataKabutto parašė:
Sveiki,
turiu tokia problemele - 98m. 2.0 benzinas/dujos, trukcioja pirmu, antru begiu apsukom iki 2k., toliau tai nelabai jauciasi. buna kartais apsukos nukrenta uzuot iskart kilusios judant is vietos.

Kompiuteris mete klaida : intake oro temperatura -40celsijaus . tai buvo nulauzhtas laidas nuo fishkes, sutvarkius nieko nepasikeite.

siandien issukau zvakes - stovi vieno elektrodo bosch'ai - kaltininkas? taipogi, viska atgal sudejus masina pradejo elgtis kiek kitaip. uzsivedus - apsukos greitai vaiksto aukstyn zemyn. muturiuojasi 100-150 rpm intervale, bei trukciojimas nebetaip jautesi (galbut del silto oro lauke? )

ka butu galima patikrinti? Zvaklaidziu varzos vienodos turi but?
noreciau patikrint ka galiu, prie pradedamas kisti po 50litu uz zvake :)

Oro srauto matuoklė 100%-arba kažkoks šapas jai maišo arba pati nusprogo (jei dujos šauna, kai įranga paprasta) arba pamiršai laidą pajungti.

Henris

Citatahorn parašė:

Ar tu čia su balandžio 1? :D Kuo žvakių laidai ir paskirstytojas susiję su žiema ir dujom? Kokybė tai svarbi ir labaiu jaučiasi kai važiuoji dujomis, bet nuo to jie nei sensta nei trūkinėja. Laidus keiti tada kada pasensta arba kitaip tariant po 10 metų, o žvakes kada priklauso pagal ridą ir žvakių tipą 20.000 ar 100.000km, paskirstytojas kartu su laidais arba žvakėm. Kitaip sakant keiti viską kaip ir priklauso pagal amžių/būklę, o ne žiema/vasara ar benzinas/dujos.

O kaip atsakysi i tai kad dujininkam rekomenduojama tik keram. zvakes, kuriu kaina dvigubai skirasi nuo iprastu. Nesakau, kad po kiekvienos ziemos reikia keisti zvakes ir zvaklaidzius, bet jei jie nebuvo ziureti eile metu, tai si ziema galejo dakalt... Beje nesakau, kad juos reikia keisti, bet pasitikrint BUTINAI. Pries 3 metus vazinejau su benzu, tai po ziemos nuo zemu apsuku spustelint gagazo masina uzsipurtydavo, neveikdavo pora cilindru, ypac dregnu oru. Pasikeiciau jokiu problemu. AIsku gali buti ir oro srauto mat., gali buti ir EGR (bet cia labiau turetu itakoti traukos nebuvima)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Edvatronas

Kas cia per keram zvakes? Pirma kart girdziu (beje bendraves ir su dujininkais).

horn

henris, žinok, jei kažkas rekomenduoja kažką dujoms, niekuomet netikėk ;) žinok, geriausiai veikia originalios dalys. Aš 5 automobilius naudojau su dujom, neskaitant kiek dar teko trumpai naudoti. Þvakės geriausiai dirba tokios kokios priklauso tam automobiliui. Jei bandysi įdėti kažką "mandro" tai š... gausis su trauka arba su šaudymu.

deficky

kas kiek reikia keist zvakes bendzininiams varikliams avensiuj mk1 su dujom vazinejant