Kokie turi būti šalto variklio sūkiai?

Pradėjo Pulkininkas, Balandis 15, 2010, 14:58:49 PM

« ankstesnis - sekantis »

Pulkininkas

Sveiki,
mano versiuko benzinis 1,8 l variklis kol šaltas, užvedus burzgia net 1800 apsisukimų per minutę greičiu. Tik po kelių miinučių apsukos sumažėja, ir tik kai variklis visiškai sušyla, sūkiai laisva eiga nukrenta iki   700 aps/min.
Pasakykit, ar kam nors yra taip, kad tik užvedus variklis taip smarkiai suktųsi? Tai, ko gero, nelabai ekonomiška.

Bogey

pas mane sukasi :) ziama ir iki 2000 rpm sukdavosi, kol susildavo :)

cu

gajus tavo veršiukas :)
kai šalta - tai ir turi pakilti. automatinis padsosas veikia.
mano d4d iki 1,2 žiema pakyla :)

Pulkininkas

CitataBogey parašė:
pas mane sukasi :) ziama ir iki 2000 rpm sukdavosi, kol susildavo :)
Þiemą suprantu, o kaip dabar?
Pavyzdžiui, šį rytą temperatūra buvo + 2 C, vistiek sūkiai 1800.

Pulkininkas

Citatacu parašė:
gajus tavo veršiukas :)
kai šalta - tai ir turi pakilti. automatinis padsosas veikia.
mano d4d iki 1,2 žiema pakyla :)
Geras mano veršiukas. O ką, tavo padsosas neveikia, kad tik 1,2?

Bogey

dabar po nakties irgi 1.6-1.8 , bet greiciau nukrenta :)

Pulkininkas

CitataBogey parašė:
dabar po nakties irgi 1.6-1.8 , bet greiciau nukrenta :)
Ačiū už atsakymą.
Bet man panašiai būna ne tik  po nakties.
Štai šiandien, automobilis visą dieną stovėjo kieme ant saulės. Po darbo atėjau, užvedžiau, kompiuteris rodo plius 20 laipsnių, o apsukos vis tiek 1800. Tiesa, jos gana greitai nukrito.

fennix

Oro sklende reikia pamegint pareguliuot... Gal truputi pasukta...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

oscar666

viskas normaliai,nesuk galvos,taip nebus,kad iskart ant kokiu 900 dirbtu.pas mane irgi iskart apie 1.8 bunabet gal dabar tik greiciau nukrenta nei diena...o kad ir diena tau buna aukstesnes apsukos,tai cia irgi normalu.juk masina neskiria nakties nuo dienos:)))jei ilgiau pastovejo,variklis atsalo ir viskas....
lygis

NNZ

oscar666 gerai sako, nes variklis tik atšalo iškart padsosas suveiks ir pakils tos apsuko, bet ko didesnė oro temperatūra tuo greičiau užšyla variklis to greičiau nukrenta apsukos...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

arunaskeras

pas mane tai kai saltas variklis tiek dabar tiek ziema budavo apie 1200 bet nukrenta iki  900 tik kai pavaziaves visiskai sustoju o taip laikosi apie 1000
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

NNZ

Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Pulkininkas

Citataoscar666 parašė:
viskas normaliai,nesuk galvos,taip nebus,kad iskart ant kokiu 900 dirbtu.pas mane irgi iskart apie 1.8 bunabet gal dabar tik greiciau nukrenta nei diena...o kad ir diena tau buna aukstesnes apsukos,tai cia irgi normalu.juk masina neskiria nakties nuo dienos:)))jei ilgiau pastovejo,variklis atsalo ir viskas....
Suprantama, kad mašina neskiria dienos nuo nakties, bet maniau, kad gal turėtų skirti -20 laipsnių temperatūrą nuo + 20.
Dėkoju visiems už atsakymus, supratau, kad čia viskas normalu ir nereikia dėl to sukti galvos :)

Edvatronas

tai skirt tai skiria, kompas viska mato.
Bet kadangi variklio normali darbine temperatura +90 C, tai ar tu vediesi prie -20 ar prie +20, jam vistiek per mazai.... pamegink uzvedinet prie +90.

horn

#14
prie sklendės yra sklendės padėties daviklis iš salono pusės žiūrint, man rodos su juo galima kažkiek pareguliuot.