Gal imobilaizerio problema

Pradėjo ramuniuks, Lapkritis 17, 2017, 07:37:05 AM

« ankstesnis - sekantis »

ramuniuks

Sveiki,
Įtarimai pasitvirtino, surastas laido defektas pynėje po bardačioku, išėjime į variklio skyrių.
Akumas visai ne prie ko, kaip ir dariau prielaidą. Kas labiausiai siutina, tai mūsų meistrų bukumas ir noras greitai ir daug uždirbti. Vienas puola lituoti, programuoti,kitas raktus ištrina. Elniai tie tavo meistrai, taip pasakė žmogus iš užsienio forumo ir sutiko padėti. Kai buvo jam pateikta problemos esmė, jis iškart darė prielaidą kad problema laiduose.
Laidai sutvarkyti, perrašytos eeprom trims blokams ir mašiniukas vėl važiuoja.
Dėkui visiems, kas bandė padėti. Bet esminę pagalbą buvo gauta iš užsienio forumų. Labai gaila, kad niekas nepasiūlė savo paslaugų Lietuvoje.
Jai kam kiltų problemų su smart raktais, ar bėdomis  panašiomis į mano, galėčiau padėti.
Dviejų mėnesių epopėją baigėsi
Buvo C5 dabar Prius 30

Venza

 Tau pakliuvo labai nestandartine problema.Kokiu budu buvo nutrauktas laidas?Cia ko gero avarijos pasekme?Daznai buna,kad po remonto kazkas automobilyje neveikia,tai visada ieskau tame kampe kur buvo pazeistas ir 90% pasitvirtina.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

slashas

#92
Nepaminėjai kaip laidas buvo pažeistas? Korozijos ar fiziškai?
1. Darome prielaidą, kad kažkas jau ten lindo, signalizacijos montuotojai?
2. Venzos variantas.
3. Iš gamyklos abejoju, kad taip būtų, nes ne masinis reiškinys, tad gal tik tau nepasisekė.
4. Laidus juk rašei, kad praskambinai ar aš klystu?

ramuniuks

Laidas pažeistas oksidacijos per lenkimo vietą. Tikrinta buvo maitinimo, masės grandinės. Tik vėliau LIN linija. Sutvarkius laidą atsirato ir Smart sistemos data list., ir liko sutvarkyti tik raktus, kas ir buvo padaryta.
Buvo C5 dabar Prius 30

slashas

Na tai arba surinkimo brokas arba papildomos įrangos montavimo ;) šiaip  nesu girdėjęs apie tokias bėdas priusuose...

bladas

Būna, deja, gamyklinio broko. Prieš keletą metų, vasarą, nusipirko žmonės iš USA naują, nuliovą Lexus RH450. Vilniuje, AUTOCOMP servise, jį sutvarkė link europietiško - mylios, km, farenheitai, celcijai , radija ir t.t. Po kokios savaitės dingo vidaus, panelės apšvietimas, muzika, navigacija, dar kažkas iš elektros... Nuvarė į Vilnių, į Autocomp, ten sutvarkė. Po svaitės ar dviejų - vėl viskas užgęso. Vėl varo iš Mažeikių į Autokomp. Ir laimei, taip sutapo, kad į servisą mašiną atvarė ne dieną, o vėlai vakare, ir tie specai pastebėjo, kad pulsuoja automobilio žibintų šviesos. Pradėjo kapstytis po laidus, ir rado kažkokį laidų gamyklinį broką. Jį sutvarkė, ir nuo to laiko mašina negenda.