Reik gero elektriko kontaktų

Pradėjo Aivis77, Gruodis 08, 2017, 08:31:57 AM

« ankstesnis - sekantis »

Aivis77

Kokiu būdu tai galima atlikti?? patikrinti tepalo lygi transmisijoje?

slashas

Citata iš: Aivis77 Įrašytas Gruodis 11, 2017, 16:15:26 PM
Kokiu būdu tai galima atlikti?? patikrinti tepalo lygi transmisijoje?
Per papildymo varžtą, nes keičiamas tepalas būna šaltas tai neišipletęs, o tikrinant karštai turi arba bėgti, arba pirštą įkišus jausti tepalą.

Fatmann

Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 11, 2017, 15:18:05 PM
Reiktų transmisijoje tepalo lygį patikrinti.
Reikėtų.
Kita vertus, net po pasivažinėjimo dugnais MG1 ir MG2 temperatūra pernelyg nešoko į viršų. Nebūtų tepalo, užkaistų viskas.

slashas

Citata iš: Fatmann Įrašytas Gruodis 12, 2017, 08:03:26 AM
Reikėtų.
Kita vertus, net po pasivažinėjimo dugnais MG1 ir MG2 temperatūra pernelyg nešoko į viršų. Nebūtų tepalo, užkaistų viskas.
A tai tikrinote temperatūrą važiuojant, tada turėtų būti Ok, bet blogiau nebus patikrinus.

bladas

Citata iš: Aivis77 Įrašytas Gruodis 11, 2017, 11:04:43 AM
Kiek sakičiau tai priusai yra suvirinti is dalių, ir per tuos virinimo taškus teka vanduo, vakar stoga užklijavau, žiūrėsim dabar kaip bus.
Visi automobiliai suvirinti iš gabalų, nuo senatvės (nors tavo auto nėra tokia sena) gali pro plyšelius sunktis vanduo, arba jei buvo gauta smūgis. Dar bagažinės šonuose būna angos, uždengtos guminėmis "ausimis", jei angų nebūtų, neuždarytum bagažinės, neleistų suspaudžiamas bagažinės oro tūris. Tos ausys gali būti užlinkę ar deformuotos, ir tada vanduo gali patekti į bagažinės vidų. Iš lauko tas angas dengia bamperis.

Egis_

Citata iš: bladas Įrašytas Gruodis 12, 2017, 15:38:27 PM
Visi automobiliai suvirinti iš gabalų, nuo senatvės (nors tavo auto nėra tokia sena) gali pro plyšelius sunktis vanduo, arba jei buvo gauta smūgis. Dar bagažinės šonuose būna angos, uždengtos guminėmis "ausimis", jei angų nebūtų, neuždarytum bagažinės, neleistų suspaudžiamas bagažinės oro tūris. Tos ausys gali būti užlinkę ar deformuotos, ir tada vanduo gali patekti į bagažinės vidų. Iš lauko tas angas dengia bamperis.
[vz.honda jazz gamyklyskai hermetines siules itruksta per laika ir leidzia tarp stogo ir sparno ir skverbiasi vanduo i bagazine. ipjaunamas gamyklinis hermetikas ir per nauja hermetizuojamas tos vietos.

LM

Pasirodo pas prius daznas reikalas kad bega i bagazine. Vienas ruselis ivardijo kaip minusa t.y. 1 is minusu. O bega per stoga i galines stokes ir bagazinen .
po dekoratyvine stogo guma uztepa hermetiku ir baigta. Bet jis ivardijo priezasti kad prastais kelais veziojo po kelis maisus smelio, suprask nuo svorio atsivere plysiukai ir t.t.
Nezinau ... gal bet manau gave i gala  tie Priuselia ir taip atsirade deformacijos. Japonu skardos plonos ir po smugio neimanoma 100%  atitampyti ir atstatyti gamyklines bukles.
Kas del klaidu, tai dar tikrai reiktu pasiziureti ar veikia inverterio siurbliukas, cirkuliacija. Keista kad rimta klaida ir taip lengvai isnulinama... Ne visada uzsidega gal pakanka ausinimo o kai jau uzkaista meta trikampi

Fatmann

Citata iš: LM Įrašytas Gruodis 13, 2017, 23:47:50 PM
Kas del klaidu, tai dar tikrai reiktu pasiziureti ar veikia inverterio siurbliukas, cirkuliacija. Keista kad rimta klaida ir taip lengvai isnulinama... Ne visada uzsidega gal pakanka ausinimo o kai jau uzkaista meta trikampi
Veikia, cirkuliuoja, aušinimo skysčio pakanka. Ne tame problema.

Fatmann

Na, kurmiai, pasitarkim.

Štai pagrindinė klaida P0AA6 / 526:


Raudonas trikampis ir lempučių girlianda. Nėra READY, kol neatjungiamas 12V akumuliatorius, nepadeda net klaidų ištrynimas.
Aš vis labiau linkstu prie transmisijos bėdų. Greičiausiai apvijos padegę ir trumpina. Iš čia ir High Voltage Isolation Fault.


Bet čia ne visos bėdos. Kartais variklis ima purtytis, dirba didesniais sūkiais. Misfire 4 cilindre. Žvakės/ritės nekeistos. Dar įtariu, kad su MAF ne viskas tvarkoj, akceleratoriaus sklendę reikėtų išsivalyt. 12V akumuliatorius naujas.
P0A0F (Engine failed to start - nepavyko užvesti VDV). Kartu yra P0420 ir P3191.


Variklio live data tuo metu, kai yra klaida P0A0F:


Kažkaip atrodo, kad per didelė skysčio temperatūra. Aukšti laisvi sūkiai. Jau minėtas misfire 4 cilindre.
Dar papildomai meta katalizatoriaus efektyvumo klaidą. Manau, kad kaltas B1S2 O2 sensorius. Live data stebėdamas pamačiau, kad jo varžą rodo didesnę nei 12 000 ohm (paveikslėlyje tėra 170 ohm, bet ir tai gerokai per daug).

slashas


LM

 :think: puokštė ligu
Chebra nevažiuojnatį Priusą "pakrapštę" tam kartui sugebėjo parduoti :think:
"Negydomos ligos progresuoja ir išaukia kitus, sunkesnius lėtinius negalavimus"
Kai tokia galybė klaidų ir problemų tikėtina kad viena problema gali išaukti ir kitas.
Manau reiktų paklausti pačio Aivio ką toliau darom? Bet ką čia padarysi reikia bandyti remontuoti.
Aš galvoju reikia pradėti iš eilės nuo lengviausių ir aškiausių dalykų: žvakės, sensoriai, droseliai ir pnš.
Pašalinus dauguma smulkesnių gedimų, žiūrėti toliau...

Fatmann

MAF, droselio sklendė, žvakės (blogesniu atveju - uždegimo ritės), O2 sensorius - viskas gana nesunkiai ir ne itin brangiai sutvarkoma.

Daugiau reikalų su HV klaida. Gerai, jei ten išties transmisija. Jos genda, bet tai pavieniai atvejai, o šrotuose jau pilna NHW20 Prius'ų, tad manau, kad kaina neturėtų kandžiotis - ne deficitinis komponentas.
Tik darbo bus viską pakeisti. 

LM

Kad kainuos tai nieko kitaip neišgalvosi.
Kažkam kitam parduoti..? Kažin ar pavyktų...
Aš bandyčiau kantriai ir nuosekliai šalinti gedimus. Jeigu noro ir žinių pakankamai, tai manau viskas padaroma. Na o Aivis atsidaro piniginukę ir pirmyn.

Kažkokiam info mačiau kaip keičia statoriaus apvijas... nuėmus dangtelį ant apvijų raudonas skystis matosi.
Nežinau ar tai aušinimo ar tepimo, nes gal abu raudoni?
Kitas dalykas, kad ten neturėtų būti jokių skysčių  :think:
O jeigu "ten yra", tai tada turi mažėti "kitur"...

slashas

#43
Citata iš: LM Įrašytas Gruodis 14, 2017, 14:35:12 PM
Kad kainuos tai nieko kitaip neišgalvosi.
Kažkam kitam parduoti..? Kažin ar pavyktų...
Aš bandyčiau kantriai ir nuosekliai šalinti gedimus. Jeigu noro ir žinių pakankamai, tai manau viskas padaroma. Na o Aivis atsidaro piniginukę ir pirmyn.

Kažkokiam info mačiau kaip keičia statoriaus apvijas... nuėmus dangtelį ant apvijų raudonas skystis matosi.
Nežinau ar tai aušinimo ar tepimo, nes gal abu raudoni?
Kitas dalykas, kad ten neturėtų būti jokių skysčių  :think:
O jeigu "ten yra", tai tada turi mažėti "kitur"...
Kad pas priusa generatoriai tepale maudosi... ten apvijas tikrai nepakeisi taip paprastai, aš tiesiog dar pažiūrėčiau ar variklio skyrius nebuvo plautas, nes gal kas trumpina iš el jungčių

Kodų vizualizacija:

Fatmann

Slashai, blogiausia, kad po 526 nėra jokio papildomo kodo. Nei 612, nei 613, nei 614. Būtų kur kas paprasčiau.