Oro srauto matuoklė, laisvų apsukų sklendė

Pradėjo LM, Gruodis 22, 2017, 08:49:41 AM

« ankstesnis - sekantis »

LM

Sveiki,
Ar profilaktiškai valot oro srauto daviklį?
Ar profilaktiškai valot laisvų apsukų sklendę?
Jeigu susidūrę, tai ar patys atliekat ar servisiukui patikit šiuos darbus.
Kaip supratau ten nieko sudėtingo nėra , bet yra kažkokie "tiuninginiai niuansai", vieni daro vienaip kiti kitaip... (H-) :think:
Klausiu nes prie žemesnės temperatūros (~-5*C) užvedus auto kažkiek padirbus, jaučiasi benzo kvapas, lyg ir užriebintas mišinys. Pernai žiemą prie dar žemesnių temperatūrų -10, -15*C dar atsirasdavo specifinis garselis, toks kaip zyzimas.

bioparo

Kazkaip maf tai pravalau as, bet apie laisvu apsuku sklende neteko susidurt, kaip parasiai kad atsalus benzo kvapas jaucias, tai tikrai taip buna, apsukos pastoviai nestabilios, bet gal tigi prius cia tai labai nekreipiau del to demesio. Bet kaip matau pas mane ta pati beda

LM

Taip kalba apie MAF ir apie  droseline sklende. Tai kaip ir susieta. Ta sklende stovi po oro filtro deze. Yra daug tos informacijos. Vieni mano, kad nerikia kisti nagu kol viskas veikia ir nemeta klaidu. Kiti tokia prieziura daro kai keicia tepalus ir oro filtra. Tuo paciu pravalo prapurskia sklende ir MAF. Sklende ir MAF itakoja ir i kuro sanaudas ir i variklio dinamika ir i apsukas ir variklio gesinimasi ir tolygu grazu darba. Ir baterija dazniau galim matyt pazaliavusia... Ne is pykcio ;)
As kazko labai neturiu skustis variklis dirba normaliai nors saltas variklis turi tokio netolygaus pulsavimo, paskui pasiles viskas liuks, sanaudos normalios apie 5l/100km, bet vat paspaudus saltukui atsiranda mineti garso ir kvapo niuansai. Antra ziema, nuvaziavau apie 50000 km,  jokios purkstuku ulttagarso profilaktikos, nei anskciau minetu praplovomu valymu nesu dares.
Ta profilaktika ir patys zmones bando pasidaryti, be serviso. Bet is atsiliepimu ne visiems tai skalndziai pavyksta, priidaro dar blogiau, pradeda klaidas rodyti, apsukos dideles, negesta variklis , kuro sanaudos isauga  ir t.t.  Kitiems pasiseka ir lieka patenkinti.
Daug ifo rusu saituose, jie ten masiskai tais valymais uzimti. Bet ten gal pas juos ir benzas kazkos prastesnis ar kas ten. Tiesa jie ten pila 92 benza, kiti ir 95 ir 98.
Vieni ten vos viska nusiardo nuima oro filttro deze , isima sklende isvalo vel viska sudeda. Ajungia MAF prapurskia ir ji.
Kiti nieko nenuimineja, tik oro filtra isima kad prie sklendes prietu, ji po filtru. Ir dada pravalo su ivairais clyneriai, su skudurelias, ktapstukai ir t.t.
MAF atjungia isima ir su spec. spiritiniu putskikliu atsargiai nupurskia  jutiklius.
Kodel tai daro?
Jeigu viska teisingai padarai pagereja variklio darbas, vedasi, gesinasi svelniau, apsukos tolygios, kuro sanaudos sumazeja, pagereja auto dinamika, trauka ir t.t. :smoke:
Amerikej ir Rusijoj siuos dalykus tikdliau prifilaktinius dalykus atlieka gana masiskai.
Pas mus kazkaip gal mazai tu Priuseliu yra tai gal todel tos infos kazkaip nelabai.
Mes is karto suverciam visus galus ant pagrindines baterijos del didesniu kuro sanaudu, blogos traukos, aukstu apsuku ir viso kito.
As galvociau kad verta atsizvelgti ir rupintis YPAC Priuselio kuro padavimosistema.
Kaskas buvo rases kad jeigu sistemingai pasiziuresi ipurskimo sistemos svara tai vaziuosi ir vaziuosi su Pruseliu :think:
Manau tam dar turi itakos kad Prius variklio siluminis rezimas zemas,daznai uzsigesina, zemesne motoro temperatura skatina ivairiu nuosedu susidaryma. Vazinejimas tik meste nedideliu greiciu ir sudaro salygas formuotis ir uzsilikti visokiam brudui. Sakyciau vis taxai mieste turetu buti ''bukiai'' be traukos nes ju toks gyvenimas :smoke:
Pati transmisija ir labai neleidzia '' prasipusti'' kaip kad galima su mechanine pvr.dz.



slashas

#3
Valiau ir sklendę ir MAF niekas nepasikeitė.
O taksai mažiau apaugę būna, nes pastoviai važiuoja ir taksistai tų priusų negaili, tad spaudžia ir tiesiog ten viskas prasivalo.

LM

Tai gal gera situacija buvo isvalei ir niekas nepasikeite. Nebuvo uzsinese, apmusije.  :smoke:
Kiek kas vale tai daznai situacija tik pablogeja padideja sanaudos, ar apsukos pradeda makaluotis. Gal nelabai teisingai kazka atlieka ar ne visus burtus zino :goodboy:

Man kelis kartus lenkiant ir is salutinio bandant prasmukti spustelejus Pruselis kniubtelejo , nerystingai pasielge ko tai... :think:
Bet as tada suverciau kalte, kad dar saltas variklis...
Kiti atvejai , kai didesnis minusas lauke tik uzvedus ir dar stovint pasijaucia benzo kvapas ir keistas zyzimas, gal sklendes motoriukas vargsta...

Nors neseniai ryte su bendradarbiu sankryzoje surengeme nedideles lenktynes -prius ir avensius D4D 2.2l , 120 kW. Varikliai abieju apsile tik avensio mechanine pav. deze.
Atstumas buvo iki perejos apie 100 geru metru ir ka jus manot , per kebulo ilgi kolega buvo aplenktas :smoke:

LM

Gal ir yra tiesos del taksistu nes jeigu avarija ir su taxu butinia pruselis vienas is dalyviu :smoke: gal su stabdziais pas juos blogai :D
Tik mieste gal nelabai kur nuleksi  sankryza, pereja.  Kitas dalykas kad daug vaziuoja , variklis visada siltas.

slashas

#6
Dorselis buvo pakankamai užsinešęs, todėl ir valiau, bet nieko nepajaučiau tavo išsakyto, čia jau taip reikia būti apsileidus arba rida 400k, kad kažką justum ar kuras blogas. Kitu atveju tik placebo efektas

LM

Lig sioliai nieko nevaliau, rida 270000km o pamineti trikdziai buvo reti, klaidu nerodo.
Fatmann gelbedamas Aivi uzsimine apie MAF davikli. Paskui ir pats pasidomejes uztikau info. Passirodo cia visas ritualas su tais valymais. Tai kilo mintis paklausti pas Prius veteranus  :D