Keistas karsto variklio garsas po purkstuku keitimo

Pradėjo eDVAi, Sausis 25, 2018, 15:12:37 PM

« ankstesnis - sekantis »

eDVAi

Pakeiciau senus 3 purkstukus ir ju 4 tarpines, nauji purkstukai padeveti, bet pratestuoti (ebay).
1. Raiberiavau visus lizdus, tiesa 2 ir 4 cilindo lizdai buvo labiau pazeisti po tarpiniu isemimo, tai juos giliau greziau ~1mm. Viska isvaliau.
2. Suverziau purkstuku laikikiu ir griztamojo kuro varztus vienodai pagal manuala.
3. Isoreje variklio ar prie kuro tiekimo vamzdeliu nuotekiu nera, nors pradzioje buvo nubege dyzelio del silpno prisukimo.

Masina ant salto variklio kuriasi gerai, jokiu vibraciju, apsukos laikosi idealiai, vaziuoja be dumelio, nors anksciau juodai dumijo net ir ramiai vaziuojant. Jau buvau apsidziauges sekmingu remontu, bet po pasivazinejimo dar palikau dirbti laisva eiga 20min. uzgesinau ir poto iskarto bandziau kurti ir pasigirdo skardus garsas. Atrodo, kad net nebande sukti starterio variklis, is trecio karto uzsikure nrml.

Tas garsas aiskiai girdisi video per pirma bandyma kurt nuo 01 iki 05sec. Toks garsas kartais budavo dar pries keiciant purkstukus, bet tada tarpines buvo kiauros.
https://www.youtube.com/watch?v=YwxOpYnTj1g
Techstreame rodo, kad kuro sistemos spaudimas krinta kartais iki 26MPa, vidurkis 31MPa ant laisvu apsuku. Be to retai keiciasi purkstuku parametrai, kuriu lizdai buvo giliau grezti 2 ir 4 cilindro, ant salto dar parodo -0.150 poto visada rodo 0.03 net ir padavus gazo (zr. foto). Atidarius tepalo bakeli, bucia kaip is feno. Jauciasi salone biski dyzelio klapo, bet speju cia del to, nes pradzioje kazkiek jo prisilaiste po varikliu.

Bemsas


augisz

Tikrai taip, tas pats buvo nissanui musu. Starteri perrinko ir vuolia.

egariukas1

Jo,bendeksas ismusa.Litais mokejau 70 su pakeitimu