2.0 108 Kw VVT-i tepalo dingimas, trūkčiojimas bėgėjantis

Pradėjo AntoskaLT, Vasaris 14, 2018, 10:44:23 AM

« ankstesnis - sekantis »

AntoskaLT

Sveiki,

Kelios bėdos užpuolė.

1. Dingsta tepalas. Niekur variklis neleidžia, sausas švarus, mėlynai ne dūmyja, viskas vizualiai ok, tačiau per 2 tūkst. km. dapyliau ~ 1,8 L tepalo. Forumo temas kur apie tai diskutuota perskaičiau ir išskyrus tai, kad 1.8 ryja tepalus o 2.0 neturi ryt - jokiu variantų neradau. Gal kažkas gali patarti nuo ko pradėti tikrinti ir t.t?

2. Kol automobilis šaltas staigiau paspaudžius gazą 2 ar 3 bėgiais tarp 2-3 tūkst. apsukų automobilis važiuoja vangiai ir trūkčioja, po 3 tūkst apsukų toks vaizdas, kad "pramuša" ir pradeda važiuot normaliai. Kai automobilis įšyla arba kelis kartus gerai duodi gazo (iki 5-6 tūkst. apsukų) viskas susitvarko ir trūkčiojimas nesikartoja. Taip pat kartais automobilis juntamai traukia geriau, arba blogiau (užgesini, užvedi ir kartais pasikeičia trauka), niekada anksčiau neturėjau benzininio automobilio, tačiau manau, kad 108 Kw turėtų traukti kiek geriau. Pats valiau droselinę sklendę, buvo apaugusi ir labai plaukiojo apsukos, išvalius susitvarkė apsukų plaukiojimas, tačiau nežinau ar trūkčiojimo problema buvo iki valymo, nes pradėjau važinėti su šiuo automobiliu jau po droselio valymo. Ar yra kokių idėjų? Gal oro srauto matuoklė ar ta pati droselinė sklendė ką nors ne taip daro?

slashas

Aš sumažinau tepalo valgymą su karterio alsuoklio vožtuvo valymu, bet jaučiu reikės jį nauju keisti, nes per laiką spyruoklė "susėda" viduje. Dėl trūkčiojimo, tai belekas galį būti, nuo degimo sistemos iki kuro padavimo, pradžiai važiuodamas pažiūrėčiau kuro slėgį ar nekrenta kai trukčioja. Ant laisvų berods 8 esant apsukoms berods 12 turį rodyti.

maaz

Šiaip tas trukčiojimas tarp 2-3k apsuku labai jau rodo degimo sistemos (pirmiausiai žvakių) problemas.
Jei neklystu čia variklis 1az-fse? Tuomet žvakės turi būti DENSO SK20BGR11 ir jokios kitokios.

AntoskaLT

Variklio kodo nežinau :( Žvakės buvo pakeistos, bet jos nebuvo brangios, meistras sakė, kad šitiems varikliams žvakės nėra brangios. Prieš žvakių keitimą problema buvo ta pati, pakeitus problema nedingo...

Kažkaip man atrodytų gal oro srauto sensorius galėtų būti kaltas? Nes automobiliui sušilus kaip ir viskas gerai, gal per daug droselį atidaro arba kaip tik per mažai kol šaltas variklis ir gaunasi koks blogas mišinys. Ar nelabai realu?

Įmanoma patikrinti oro srauto sensorių pagal varžą?

slashas

Man meistras irgi sudėjo tokias kokias rodė eolto katalogas, o rodė bosch su vienu kontaktų... tad dėk būtinai tokias kokios priklauso, maaz parašė kokias. O OSM su spec skysčiu praplauk.

maaz

Tikrai ne, tik per dignostini prietaisą žiūrėti.
Šiaip ir FUEL TRIMS reiktų pažiūrėti, jie parodytų, jei kas su mišiniu negerai. Žinoma, jei lambdos sveiki.

Bet žinoma pirma reikia pasirūpinti alsuoklio vožtuvu, nes tepalą greičiausiai jis suvalgo. Tiek ryjant, jau gal gali ir mišinys nelabai tikt.

Man variklio aprašymas sako, kad tai 1az-fse, nebent kažkas paprieštaraus ir pasakys kad su tokiais duomenim yra ir kitu kodu variklių.
Tuomet ir žvakės nėra jau tokios pigios, pvz.: https://e-shop.eoltas.lt/SK20BGR11-DENSO/?searchparam=SK20BGR11
Spėju meistrelis bent ką susuko, kad ir https://e-shop.eoltas.lt/13427-FEBI/?searchauto=17345

Beja, kiek kainavo žvakės?

AntoskaLT

Žvakės kainavo berods kažkas link 30-40 eur (čia už visas), ko gero nelabai realu su nuolaida už tiek nupirkti tas kokių reikia. Bet esmė, kad ir su senom žvakėm buvo tas pats trūkčiojimas ir su pakeistom, logiškai turėtų būti vistiek kažkoks pasikeitimas jeigu kaltos žvakės.

Alsuoklio vožtuvą bandysiu išsukt ir išvalyt. Kaip galima nustatyti ar jis geras? Ar nėra reikalo jo valyt, reikia keist į naują ir viskas?

Dar forume išskaičiau, kad gali būti šioje detalėje bėda CAMSHAFT TIMING OIL CONTROL VALVE 15330-28020, jeigu ji netinkamai veikia tai kažką įtakoja...

Be to borto kompas rodo sąnaudas vidutines ne mažiau 11-12 litrų. Važinėju praktiškai tik mieste ir daugiausiai kamsčiuose (mechaninė greičių dėžė). Ar čia normalios sąnaudos tokiam varikliui (labai greitai neskraidau)? Su pilnu baku gaunasi nuvažiuoti maždaug 500 Km.


maaz

Dėl žvalkių vis tiek gali būti. Iš gerų bent kokių pakeitė į geras bent kokias, todėl nieks ir nepasikeitė :D Reikia tiesiog žiūrėti kas įsukta...

Alsuoklio vožtuvas į viena pusę turi praleisto orą į kitą ne. Ir nebūt pilnas molio :)

Dujom važinėju, tai dėl sąnaudų sunku pasakyti, gal slashas labiau galėtų. Mano borto rodo 9.3. Ir tai su teigiamais trimais. Bet aš kamšiuose beveik nebūnu...

AntoskaLT

Na bandysiu pradžiai tuomet tą vožtuvą patikrinti/pravalyti, prie to pačio dar kartą droselinę sklendę apžiūrėsiu, gal ten kažkas negerai.

O dėl dujų, kiek skaičiau tai į tuo 2.0 D4 VVTI nelabai dedasi, dėl plastikinio kolektoriaus? Ar čia mitas?

Venza

 Del duju tikrai mitas.Cia labai senos kartos dujoms buvo problemos su saudymu ir visokiom nesamonem,dabar to tikrai nebera.Jeigu kartais reiks orginaliu zvakiu,parasyk koda,turiu praktiskai nauju iridiniu is dauztu masinu.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

maaz

:D

Tikrai ne dėl plastikinio kolektoriaus :D

Dedasi STAG 400 DPI. Tik tu rask Lietuvoj kas normaliai sudės...

slashas

Man paskutinį mėnesį ir 13 sąnaudas parodė kai šalčiau buvo, bet nebuvau net į užmiestį išlindęs, viskas mieste, dabar 12.2 rodo vien mieste važiuojant, o važiuoju belekaip, netaupau :)

kudikis

Man kiek googlas rodo tai zvakes turetu buti ne DENSO SK20BGR11  https://e-shop.eoltas.lt/SK20BGR11-DENSO/?searchparam=SK20BGR11  ,o turetu buti  DENSO SK20BR11 https://e-shop.eoltas.lt/SK20BR11-DENSO/?searchparam=SK20BR11  .
Kaip tik pries savaite per BUMFIX platforma buvau padares uzklausa del siu zvakiu,gavau 6 pasiulymus-nuo 8,75 eur (Autonemunas) iki 16,5 eur. (Eoltas),kitu pardaveju kaina nuo 10 iki 12 eur.
  AntoskaLT mesteliu nuorada,kur gali oro srauto matuokle pagal varza patikrinti http://static.e92.ru/upload/file/180407/57643e7c24d58/TOYOTA_1AZ-FE,_2AZ-FE._1AZ-FSE(D-4)_2671_.pdf   153psl.
Venza-zvakes kodas 90919-01230   SK20BR11  ,jei turetum domintu :),nes pas mane taip pat yra salto variklio(apie 1 km) lengvas trukciojimas uzspaudus tapke.

Venza

 Pas mane ir Jariui ir Sienna vienodos zvakes eina : DENSO FK 20 HR11 IRIDIUM
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

slashas

Citata iš: kudikis Įrašytas Vasaris 14, 2018, 21:13:13 PM
Man kiek googlas rodo tai zvakes turetu buti ne DENSO SK20BGR11  https://e-shop.eoltas.lt/SK20BGR11-DENSO/?searchparam=SK20BGR11  ,o turetu buti  DENSO SK20BR11 https://e-shop.eoltas.lt/SK20BR11-DENSO/?searchparam=SK20BR11  .
Kaip tik pries savaite per BUMFIX platforma buvau padares uzklausa del siu zvakiu,gavau 6 pasiulymus-nuo 8,75 eur (Autonemunas) iki 16,5 eur. (Eoltas),kitu pardaveju kaina nuo 10 iki 12 eur.
  AntoskaLT mesteliu nuorada,kur gali oro srauto matuokle pagal varza patikrinti http://static.e92.ru/upload/file/180407/57643e7c24d58/TOYOTA_1AZ-FE,_2AZ-FE._1AZ-FSE(D-4)_2671_.pdf   153psl.
Venza-zvakes kodas 90919-01230   SK20BR11  ,jei turetum domintu :),nes pas mane taip pat yra salto variklio(apie 1 km) lengvas trukciojimas uzspaudus tapke.
Eolto katalogas grybą pjauna, ten toyotai kaldinai tinkamos žvakės, kurių sriegio žingsnis ilgesnis, avensiui eina trumpesnės 19 žingsnių, su G raide kaldinai 22 žingsnių.