2.0 108 Kw VVT-i tepalo dingimas, trūkčiojimas bėgėjantis

Pradėjo AntoskaLT, Vasaris 14, 2018, 10:44:23 AM

« ankstesnis - sekantis »

slashas

Citata iš: Venza Įrašytas Vasaris 14, 2018, 21:51:04 PM
Pas mane ir Jariui ir Sienna vienodos zvakes eina : DENSO FK 20 HR11 IRIDIUM
O nors viena iš jų su tiesioginiu įpurškimu? :)

Venza

Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

kudikis

Citata iš: slashas Įrašytas Vasaris 14, 2018, 22:46:12 PM
Eolto katalogas grybą pjauna, ten toyotai kaldinai tinkamos žvakės, kurių sriegio žingsnis ilgesnis, avensiui eina trumpesnės 19 žingsnių, su G raide kaldinai 22 žingsnių.
Eolto kataloga as kaip pavyzdi imeciau,kad tai dvi skirtingos zvakes,nes ir nurodytam pavyzdyje rodo,kad tinka tik 2.4 varikliui,nors realiai tinka 2.0 varikliui.

AntoskaLT

Citata iš: kudikis Įrašytas Vasaris 14, 2018, 21:13:13 PM
Man kiek googlas rodo tai zvakes turetu buti ne DENSO SK20BGR11  https://e-shop.eoltas.lt/SK20BGR11-DENSO/?searchparam=SK20BGR11  ,o turetu buti  DENSO SK20BR11 https://e-shop.eoltas.lt/SK20BR11-DENSO/?searchparam=SK20BR11  .
Kaip tik pries savaite per BUMFIX platforma buvau padares uzklausa del siu zvakiu,gavau 6 pasiulymus-nuo 8,75 eur (Autonemunas) iki 16,5 eur. (Eoltas),kitu pardaveju kaina nuo 10 iki 12 eur.
  AntoskaLT mesteliu nuorada,kur gali oro srauto matuokle pagal varza patikrinti http://static.e92.ru/upload/file/180407/57643e7c24d58/TOYOTA_1AZ-FE,_2AZ-FE._1AZ-FSE(D-4)_2671_.pdf   153psl.
Venza-zvakes kodas 90919-01230   SK20BR11  ,jei turetum domintu :),nes pas mane taip pat yra salto variklio(apie 1 km) lengvas trukciojimas uzspaudus tapke.

Ačiū :) Reiks pasitikrint, tik ten kiek suprantu droselis taip tikrinasi, bet gerai, nes turiu aš įtarimų ir dėl jo, kažkaip keistai ta sklendė judėjo kai aš jį valiau paskutinį kartą.

maaz

Citata iš: slashas Įrašytas Vasaris 14, 2018, 22:46:12 PM
Eolto katalogas grybą pjauna, ten toyotai kaldinai tinkamos žvakės, kurių sriegio žingsnis ilgesnis, avensiui eina trumpesnės 19 žingsnių, su G raide kaldinai 22 žingsnių.

Sorry, čia aš suklydau. Šiam varikliui eina SK20BR11.
T.y. be G raidės. Matyt su ta G jau eina 2.4 varikliams.
Nepastebėjau tos raidukės kopindamas...

slashas

Citata iš: maaz Įrašytas Vasaris 15, 2018, 08:27:39 AM
Sorry, čia aš suklydau. Šiam varikliui eina SK20BR11.
T.y. be G raidės. Matyt su ta G jau eina 2.4 varikliams.
Nepastebėjau tos raidukės kopindamas...
Su G raide eina Toyota Kaldina, be G raides eina avensiams 2.0 ir 2.4 ;)

maaz

Dįsiu paprieštarauti. Kai sau rinkausi man tikrai visos sitemos rodė be G. Nekalbu apie eoltą ir panašius prekybinius katalogus.
Atstovybė taip pat siųlė be G.

Net ir čia be G: http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,8553.0.html

Manau su G yra tik 2.4 varikliui. didesnis variklis ilgesnė žvakė.

slashas

Citata iš: maaz Įrašytas Vasaris 15, 2018, 12:26:19 PM
Dįsiu paprieštarauti. Kai sau rinkausi man tikrai visos sitemos rodė be G. Nekalbu apie eoltą ir panašius prekybinius katalogus.
Atstovybė taip pat siųlė be G.

Net ir čia be G: http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,8553.0.html

Manau su G yra tik 2.4 varikliui. didesnis variklis ilgesnė žvakė.
Kas ten didesnio? Degimo kamera ir tiek... realiai vos ne identiški varikliai.

AntoskaLT

Sveiki,

Tai šiek tiek įlindau į žvakes. Sudėtos BOSCH double platinum fr7kpp33u+. Jos yra su viena ta kojele (nežinau kaip ji vadinasi). Pagal tą kodą kur jūs rašėt, tai matau, kad ten ant galo yra net trys kojelės. Tai žvakės susuktos kaip ir netinkamos?

Prie to paties pamatavau kompresiją, visuose cilindruose parodė 12,5 Bar, (plius minus 0,1-2 bar, sunku pasakyt, matuoklio gradacija nėra labai detali). Ar čia normali kompresija?

Niekada neturėjau benzininės mašinos, bet man atrodo, kad ji visiškai pas mane netraukia. Sukėliau apsukas pirmu bėgiu, numečiau sankabą, o ji net ratų neprasuko ant šlapio asfalto... Nežinau ar aš čia pripratau prie turbininio dyzelio, ar rimtai ji nifiga netraukia....


maaz

atsakant į slashas komenratą, tai ten, jei neklystu zvake 3mm ilgesne. Vadinasi kibirkstis yra 3 mm nutolusi nuo originalios vietos. Šiems DI varikliams labai svarbi kibirkšties vieta, nes jie kartais dirba Lean ir dar ten visokiais mode, kai lamda=1 formuojamas tik dalyje cilindro (prie žvakės), todel žvakė labai svarbu. Aišku galima ginčytis kiek įtakos turi tie 3 mm. bet 2.4 variklio del didesne galios, gali but galvute "storesne", del to zvakes ir purkstuko pozicija kita.

Temos autoriui galioja tas pats. Keičiam žvakes, kitaip nebus;) Aš niekada nevažinėjau kitokiomis, bet slashas labai gyrėsi, kad auto pagyvėjo įsidėjus kokios priklauso;) Ir butinai arsiliepimą parašom kaip įtakojo žvakės;)

Na lygint su turbininiu dyzelio nereikėtų. Žinoma galios mažiau, Jei nepavyksta prakasti, tai keista. Aš su automatiu kai skubu, tai sucypia kartais. O kiek apsukas sukėlei? Bent 3k ? Fuel trim būtų labai įdomu pamatyti. Gal ir pending klaidų yra kokių?

Bet dabar laukiam atsiliepimo po žvakių keitimo ;)

slashas

Dar pasikeisk PCV vožtuvą, vistiek, kapeikas kainuoja, bet tepalą taupo, plius jis visokių keistų bėdų pridaro kaip Pvz perdidelis slėgis karteryje.
Aš išvis apie oil catch can galvoju, nes DI varikliams tepalas įsiurbimo kolektoriuje yra lėtas variklio apauginimas šlaku ir su tuom susijusiomis bėdomis. Aš su kameriniu zondu apžiūrėjau įsiurbimo vožtuvus, tai apaugę, ne kritiška, bet su paprasto įpurškimo sistema tokio nepamatysi vaizdelio.

AntoskaLT

Sveiki,

jei tas PCV vožtuvas yra viršutinėje kairėje variklio pusėje, tai aš jį buvau išsukęs, praploviau su carb cleaneriu (ten viduje jaučiasi kažkoks šratas ritinėjasi), tai jis kaip ir sveikas, į vieną pusę oras eina į kitą ne. Po jo valymo tepalo dingimo problema nepakito (1000KM ~1 litras tepalo). Dėl tepalo aš galvos nesuku, kompresija tvarkinga, vadinasi ne žieduose problema (greičiausiai bus vožtuvų "salnykai"). Jei bėda vožtuvuose, tai tegu kol kas taip ir būna, nes ten tuos "salnykus" pakeisti yra nemažai reikalų.

Dabar kas dėl žvakių, tai pasimečiau, kokio kodo žvakės turi eiti į šį variklį (1A-FSE)? Su G raide ar be G? Kiek turi būti tų "kojelių" žvakės gale 1 ar 3?

slashas

Citata iš: AntoskaLT Įrašytas Kovas 12, 2018, 12:47:44 PM
Sveiki,

jei tas PCV vožtuvas yra viršutinėje kairėje variklio pusėje, tai aš jį buvau išsukęs, praploviau su carb cleaneriu (ten viduje jaučiasi kažkoks šratas ritinėjasi), tai jis kaip ir sveikas, į vieną pusę oras eina į kitą ne. Po jo valymo tepalo dingimo problema nepakito (1000KM ~1 litras tepalo). Dėl tepalo aš galvos nesuku, kompresija tvarkinga, vadinasi ne žieduose problema (greičiausiai bus vožtuvų "salnykai"). Jei bėda vožtuvuose, tai tegu kol kas taip ir būna, nes ten tuos "salnykus" pakeisti yra nemažai reikalų.

Dabar kas dėl žvakių, tai pasimečiau, kokio kodo žvakės turi eiti į šį variklį (1A-FSE)? Su G raide ar be G? Kiek turi būti tų "kojelių" žvakės gale 1 ar 3?
Aš tą patį padariau, bet ten viduje spyruoklė susėda, tad geriau pasikeisti. Be G turi būti, nes su G yra ilgesnės ir skirtos Toyota kaldina ir kitose auto kur yra EGR. Mūsų atveju nėra. Turi būti 3 kontaktų. 2.4 galva tokio pačio didžio kaip ir sriegio žingsnių kiekis kaip ir 2.0, skyriasi tik cilindrų tūris, realiai net blokas tas pats. Žiūrėkite į 2.4 kaip į forsuotą 2.0.

AntoskaLT

Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 12, 2018, 13:11:31 PM
Aš tą patį padariau, bet ten viduje spyruoklė susėda, tad geriau pasikeisti. Be G turi būti, nes su G yra ilgesnės ir skirtos Toyota kaldina ir kitose auto kur yra EGR. Mūsų atveju nėra. Turi būti 3 kontaktų. 2.4 galva tokio pačio didžio kaip ir sriegio žingsnių kiekis kaip ir 2.0, skyriasi tik cilindrų tūris, realiai net blokas tas pats. Žiūrėkite į 2.4 kaip į forsuotą 2.0.
O gal gali parašyti tą PCV vožtuvo kodą?

slashas

Citata iš: AntoskaLT Įrašytas Kovas 12, 2018, 13:30:18 PM
O gal gali parašyti tą PCV vožtuvo kodą?
12204-28020 berods 13€ mokėjau atstovybėje.