2.0 108 Kw VVT-i tepalo dingimas, trūkčiojimas bėgėjantis

Pradėjo AntoskaLT, Vasaris 14, 2018, 10:44:23 AM

« ankstesnis - sekantis »

AntoskaLT

Citata iš: maaz Įrašytas Kovas 23, 2018, 08:45:24 AM
Dėl to "susidėvi" dar norėčiau padiskutuoti:) Man įdomu kokia to vožtuvo paskirtis? Jis grįžtamasis ar redukcinis?

Jei grįžtamasis:
Tas vožtuvas išleidžia dujas iš variklio viršaus į kolektorių, bet neleidžia joms judėti priešinga kryptimi.
Todėl logiškai mastant jei vožtuvas lengviau atsidaro, tai tepalų neturėtų daugiau ryti, o atvirkščiai.
Tepalų turėtų daugiau ryti, tik jei vožtuvas stringa, tuomet jau variklio viršuje susidaro slėgis (o gal net apačioje, tuo blogiau) ir tas slėgis po truputį stumia tepalą per visur (vožtuvų gumeles, ir žiedus, jei ir apacioje slėsis atsiranda).

O mąstant iš kitos pusės, tai gal tas vožtuvas yra ne grįžtamas, o redukcinis? T.y. jis palaiko kažkokį reikiamą slėgį variklio viršuje. Tuomet pavargus spiruoklei jis palaiko per mažą slėgį variklio viršuje, tai su daugiau dujų prapūsdamas ir daugiau teplalo į kolektorių.

O dėl temos autoriaus bėdos, tai manau reiktų jam pasižiūrėti fuel trims. Nes tokie trukčiojimai labai jau panašūs į neuždegtą mišinį. Gali būti, kad kuriam nors cilindre ar banke formuojamas neteisingas mišinys. Tai išduotų labai skirtingos kuro korekcijos pagal lambdas.
O tada jau būtų galima ieškoti problemų. Gal lambda kuri grybauja, ar kuro purkštukai.

O gal galima detaliau apie tuos Fuel Trims? Nes daug kur apie juos kalba. Kaip juo patikrinti? Kokie jie turi būti? Kaip juos reguliuoti?

slashas

Patikrinti gali su betkokiu OBD Readeriu. Realiai reiktų žiūrėti long term fuel trim, visi trimai turi būti kuo arčiau 0. Jei + ar - reiškias liesas mišinys arba riebus, kas tai įtakoja, tai vakuumo nuotėkis, uždegimo problemos, MAF, lambdos ir taip toliau.
Jie nereguliuojami, kompas juos valdo.
Čia daugiai info apie tai http://www.aa1car.com/library/what_is_fuel_trim.htm

slashas

Šiaip pabandyk, kai trukčioja gazas dugnas, nes tada open loop ir fuel trimai nebenaudojami, o naudojamas default mapas, turėtų nustoti trūkčioti, jei tai buvo kuro formavimo bėda, jei vis dar trukčioja, tai bus kuro tiekimo/uždegimo bėda ;)

maaz

Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 25, 2018, 22:26:01 PM
Pvz audi šiek tiek traukia, išvis audi yra didelis siurblys nes ten viskas po vakuumu ir vakuumo špangelių karalystė.

Na as kazkur radau info, kad turi silpnai traukt, ir jei ne taip, tai rodo PCV vostuvo gedima.

maaz

Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 26, 2018, 09:30:26 AM
Šiaip pabandyk, kai trukčioja gazas dugnas, nes tada open loop ir fuel trimai nebenaudojami, o naudojamas default mapas, turėtų nustoti trūkčioti, jei tai buvo kuro formavimo bėda, jei vis dar trukčioja, tai bus kuro tiekimo/uždegimo bėda ;)

ne visai default mapas tada naudojamas. Tada eina default mapas + LTFT (t.y. naujas default mapas). Todėl jei kompas prisigaudes blogu duomenu, tai pries toki testa reiktu adaptacijas isvalyt.

slashas

Citata iš: maaz Įrašytas Kovas 26, 2018, 10:55:25 AM
ne visai default mapas tada naudojamas. Tada eina default mapas + LTFT (t.y. naujas default mapas). Todėl jei kompas prisigaudes blogu duomenu, tai pries toki testa reiktu adaptacijas isvalyt.
Gazas dugnas visalaiką default įpurškimo mapas, nes open loop ir trimai nebeziūrimi, jei gazas ne dugnas.

maaz

Default + LTFT. Tam jie ir yra įrašinėjami, kad būtų kažkokia reali atspara (ne pilnai gamyklinė), kai lambda dar nematuoja, ar jau nematuoja.
fuel trim yra korekcijos, todel ir perejus i open loop, short term eina į 0, o long term visdar koreguoja.

Jie tam ir skirti, kad senstant varikliui jis ir toliau nedarytų korekcijų nuo gamyklinių parametru. Daro ne nuo gamyklinių, o nuo gamyklinių plius long term (ilgalaikių adaptacijų).
O esant open loop rėžimui, lamda jau nebedirba, nes lamda koeficientas varikliui nebe 1 būna tuomet jau. Mišinį užriebina esant didelei apkrovai.

maaz

 (H-)
Nors kirta vertus, sunku pasakyti ar naudoja tuos LTFT. Sunku įlysti į variklį :D
Čia tik logiškai mąstant gaunasi, kad turi naudoti, juk kam daugiau juos rinkti, jei vėliau jų nenaudoja, kad nematuojamas STFT? Tik tam, kad gražiau STFT atrodytų?

slashas

Citata iš: maaz Įrašytas Kovas 26, 2018, 11:15:12 AM
Default + LTFT. Tam jie ir yra įrašinėjami, kad būtų kažkokia reali atspara (ne pilnai gamyklinė), kai lambda dar nematuoja, ar jau nematuoja.
fuel trim yra korekcijos, todel ir perejus i open loop, short term eina į 0, o long term visdar koreguoja.

Jie tam ir skirti, kad senstant varikliui jis ir toliau nedarytų korekcijų nuo gamyklinių parametru. Daro ne nuo gamyklinių, o nuo gamyklinių plius long term (ilgalaikių adaptacijų).
O esant open loop rėžimui, lamda jau nebedirba, nes lamda koeficientas varikliui nebe 1 būna tuomet jau. Mišinį užriebina esant didelei apkrovai.
Open loop, jokie fuel trim nenaudojami, tas pats kas ir šaltą uzvestum, kol neįšyla zondai.
Tam padarytą kai full throttle, kad detonacijos nepasigautum, pila kurą pilnai, fuel trimai naudojami tik iki tam tikros ribos droselio. O patikrinti paprasta, pasižiūri purkštukų ms ir matysi, kad prie gazas dugnas pilnai atidaryti.
Tai va trimai naudojami važiuojant įprastu režimu, tada taupomas kuras kiek įmanoma derinant mišinį.

maaz

Nesiginčysiu, nes tikrai tiksliai nežinau, tik pamenu kažkur skaičiau, kad LTFT ir yra kaupiami tam, kad kuriant variklį (ir kol pašyla lambda), būtų naudojamas ne default mapas, o default mapas pakoreguotas ilgalaikėm adaptacijom, sukauptom anksčiau, taip neva pasiekiamas sklandesnis ir ekologiškesnis variklio darbas, kol lamdos dar nedirba. Bet kaip sakiau - šaltinių pateikti negaliu  (H-)

Apie PCV radau įdomų ir detalų straipsniuką, tai jums leidus patalpinsiu čia.
http://dannysengineportal.com/pcv-positive-crankcase-ventilation-valve-faq/

Pasirodo tas vožtuvas ne toks ir "simple" kaip atrodė :)

slashas

Kad kol lambda zondas šaltas irgi open loop, o lambdos pas mus gan greitai sušila nes yra kaitinamos, todėl ir short/long fuel trim gan greitai pradeda veikti. Spėk kodėl katalizatorius ant išmetimo kolektoriaus, kad žali žmogeliukai būtų patenkinti, kad greičiau išyla.

AntoskaLT

O dar tokia durna idėja. Negali būti kokia bėda su kuro filtru? Kiek girdėjau benzuose jį nelabai kas keičia, o mano variante manau jis niekada nebuvo keistas. Rida 266k

slashas

Citata iš: AntoskaLT Įrašytas Kovas 29, 2018, 16:25:46 PM
O dar tokia durna idėja. Negali būti kokia bėda su kuro filtru? Kiek girdėjau benzuose jį nelabai kas keičia, o mano variante manau jis niekada nebuvo keistas. Rida 266k
Pas mus vadinamas nekeičiamas filtras, jis ant pačio benzino siurblio, toks sietelis. Jei būtų filtras, pastoviai bėdų turėtum. O ypač spaudžiant kai kuro daug siurbia.

Zydas

Sveiki,

Kelios bėdos užpuolė.sveikas,ar isiaiskinai del tepalu dingimo?

1. Dingsta tepalas. Niekur variklis neleidžia, sausas švarus, mėlynai ne dūmyja, viskas vizualiai ok, tačiau per 2 tūkst. km. dapyliau ~ 1,8 L tepalo. Forumo temas kur apie tai diskutuota perskaičiau ir išskyrus tai, kad 1.8 ryja tepalus o 2.0 neturi ryt - jokiu variantų neradau. Gal kažkas gali patarti nuo ko pradėti tikrinti ir t.t?

2. Kol automobilis šaltas staigiau paspaudžius gazą 2 ar 3 bėgiais tarp 2-3 tūkst. apsukų automobilis važiuoja vangiai ir trūkčioja, po 3 tūkst apsukų toks vaizdas, kad "pramuša" ir pradeda važiuot normaliai. Kai automobilis įšyla arba kelis kartus gerai duodi gazo (iki 5-6 tūkst. apsukų) viskas susitvarko ir trūkčiojimas nesikartoja. Taip pat kartais automobilis juntamai traukia geriau, arba blogiau (užgesini, užvedi ir kartais pasikeičia trauka), niekada anksčiau neturėjau benzininio automobilio, tačiau manau, kad 108 Kw turėtų traukti kiek geriau. Pats valiau droselinę sklendę, buvo apaugusi ir labai plaukiojo apsukos, išvalius susitvarkė apsukų plaukiojimas, tačiau nežinau ar trūkčiojimo problema buvo iki valymo, nes pradėjau važinėti su šiuo automobiliu jau po droselio valymo. Ar yra kokių idėjų? Gal oro srauto matuoklė ar ta pati droselinė sklendė ką nors ne taip daro?

maaz

1. PCV vožtuvas?
2. Nors ir neesu tikras, bet pirmiausia keisčiau žvakes. Būtinai dėti: DENSO SK20BR11 ir jokias kitas (dėl kodo suklysti šiek tiek galėjau, nes 2.4 variklaims eina šiek tiek kitokios ir man labai kodai maišosi...)