Ar verta pirkti Toyota Avensis 2016 metu?

Pradėjo Mediaguru, Kovas 03, 2018, 12:59:52 PM

« ankstesnis - sekantis »

Mediaguru

Sveiki forumieciai,
Nutariau paklausti Jusu nuomones del Toyotu.
Taigi, turiu Toyota Verso 2012 metu, 2.0L D4D  ir vairuoju nuo naujos, isriedejusios is salono. Per visa ta laika prabegau 108K ir esu patenkintas-jokiu problemu neturejau. Dabar vis pamastau apie atsinaujinima. Galvoju apie Avensis 2016. Ar verta keist? Ir kokiu varikliu ziureti: 1.6 ar 2l? Kalbu apie dyzeli, nes vazineju tik pagrinde uzmiestyje ir sykiu nuvaziuoju ne maziau 90 km.
Tikiuosi sulaukti Jusu nuomoniu. Is anksto dekingas.

Venza

 Avensis paskutiniai metai kaip prekiaujama,nuo kitu metu iseis Camry vietoj Avensio.Gal geriau palaukt kitu metu ir pasiimsi naujausia modeli?
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

balticam

Pritariu Venza.
O siaip tai gal ir galima  didesne nuolaida ismust rysium su tuo?
Jei jau kalbam apie nauja, tai optimalus laikas keist; primoki kokius 7-8000€ ir turi kita nauja...

Maveric

Prie tos pačios temos: mane irgi domina Avensis nuo 2016 m. tačiau benzinas automatas, tai dilema dabar kurį pirkti 1.8 108 kW ar 2.0 112 kW ant popieriaus jie labai panašūs, kokios jūs nuomonės, kuris patvaresnis ar gersnis?

ketvirtasis


balticam

Auriss, o kodel benzas domina? Negi tiki pasakom, kad NAUJAS dyzelis byra labiau??? Naujas dyzelis tau pergyvens 3 nujotus benzininius, patikek. As savo Toyota Verso 2012 2l D4D droziau kaip ismanydamas ir per 5 metus bei 388k nepavyko uzmust nei variklio, nei vaziuokles-nieko neatsitiko visai.
Dabar droziu Avensi Business Edition, 2017m, 2l D4D. Gasdino cia mane chebra kad BMW motoras atseit neekonomiskas ir t.t., o is tikruju I 4,7l/100km sutelpu misriu rezimu ir visiskai ,visiskai netaupydamas. Palyginimui Verso vazinejant taip pat eme 5.6l

Maveric

Benzina dėl to, kad per metus nuvažiuoju tik iki 15 k km. ir 80% mieste važinėju. Turejau Auris, 2.0 dizelis d4d, tai kimšosi nuolat egr'as, ir dpf filtras o gale subyrejo variklis :D manau su benzu mažiau problemų bus. Kaip suprantu iš komentarų 2.0 l variklis tiesiog maloniau trauks, eksplitacijos ir patikimumo prasme jie vienodi?

Na jei 4,7 l ryja tai trikai gerai, praktiškai kaip hibridas :)

balticam

Auriss, tu gal turejai sena Auris dyzeli, tai ir kisosi viskas. Man nei karto EGR ar DPF nebuvo uzsikises per 300k+, o mieste tekdavo irgi nemazai maltis. Dar karta sakau-jei ziuri i nauja , nesuk galvos del visu dyzeliu problem, nes ju tiesiog nebus. O jei ka, tai gi 3 metai minimum garantija(5 metai cia UK)
Dabar apie tavo pamineta benzinini : 2l kazkokio labai didelio skirtumo nepriduos, ypac jei vazinesi 80% mieste. O vat kuro tai kaip minimum 1.5l pridek ka 1.8 ims.
Jei as vazineciau 80% mieste ir noreciau didesnio, bet taupaus auto - ziureciau I Prius. Nebent finansai neleidzia..

slashas

#8
Man 1.8 ir 2.0 vienodai mieste valgo, užmiestyje paradoksas, bet 2.0 taupesnis, abu automatai.

Bemsas

Citata iš: balticam Įrašytas Liepa 04, 2018, 15:40:31 PM
Auriss, o kodel benzas domina? Negi tiki pasakom, kad NAUJAS dyzelis byra labiau??? Naujas dyzelis tau pergyvens 3 nujotus benzininius, patikek. As savo Toyota Verso 2012 2l D4D droziau kaip ismanydamas ir per 5 metus bei 388k nepavyko uzmust nei variklio, nei vaziuokles-nieko neatsitiko visai.
Dabar droziu Avensi Business Edition, 2017m, 2l D4D. Gasdino cia mane chebra kad BMW motoras atseit neekonomiskas ir t.t., o is tikruju I 4,7l/100km sutelpu misriu rezimu ir visiskai ,visiskai netaupydamas. Palyginimui Verso vazinejant taip pat eme 5.6l

NAUJU dyzeliniu Avensis net ir noredamas nenusipirksi. Baltijos regione jie tiesiog neparduodami. Yra tik benzinas 1.8L.

Mediaguru

Tikrai LT neradau naujo dyzelinio Avensio, bet nupirkau nauja Belgijoje :)
Labai patenkintas. Stipriai pasitaise nuo senesniu modeliu tiek viduje, tiek ir isoreje. Smagu vaziuot, ypac ilgesneje kelioneje. Ekonomiska tikrai. Per kiek daugiau nei 3740km vidurkis 4.9l/100km matuojant nuo pylimo iki pylimo. Kompas rodo 4.8l/100km, irgi pazanga, ne puse litro meluoja kaip ankstesnese.

Bemsas

Tai juk modelis taspats liko kur buvo 2009m. Tiesiog padare trecia facelifta.

Maveric

Taip dyzelių nebepardavinėja, toyota atstovybėse Lietuvoje, atstovybėje sakė, kad daug problemų su jais būną, todėl tik benzinus paliko ir hibridus, keista dar tai kad paliko tik 1.8l benzina, nuėmė 2.0l.

Pravažiavau su 2.0l benzu nėra akivaizdaus skirtumo traukoje lyginant su 1.8.

Kas dėl kuro sanaudų tai benzas vidutiniškai 7l, ima kas tikrai nedžiugina lyginant su dyzeliu kaip rašėt kad iki 5l.

balticam

Citata iš: Bemsas Įrašytas Liepa 05, 2018, 09:15:50 AM
Tai juk modelis taspats liko kur buvo 2009m. Tiesiog padare trecia facelifta.

Teisybe. O gyvenimas eina i prieki ir pazanga didele tame "facelift'e" paemus 2009 ir 2016 m modelius. Man asmeniskai patinka Safety Sense sistema(nezinau ar LT ji veiktu normaliai prie tokiu keliu zenklinimu ir ju kokybes),jau kelis kartus pagelbejo...Motoras ekonomiskesnis ir dinamiskesnis. Triuksmo izoliacija geresne.Tikrai. Priekines sedynes patogesnes, multimedija-didelis zingsnis I prieki nuo tos kur 2009 m modelyje.
Tas pats kaip su mobiliakais: tiek Samsung'as tiek Apple jau geri 5 metai vos vos atnaujina modelius, bet pazanga su kiekvienu atnaujinimu matosi.

balticam

Citata iš: Auriss Įrašytas Liepa 05, 2018, 10:06:20 AM
Taip dyzelių nebepardavinėja, toyota atstovybėse Lietuvoje, atstovybėje sakė, kad daug problemų su jais būną, todėl tik benzinus paliko ir hibridus, keista dar tai kad paliko tik 1.8l benzina, nuėmė 2.0l.

Pravažiavau su 2.0l benzu nėra akivaizdaus skirtumo traukoje lyginant su 1.8.

Kas dėl kuro sanaudų tai benzas vidutiniškai 7l, ima kas tikrai nedžiugina lyginant su dyzeliu kaip rašėt kad iki 5l.


Pasiziurinek Toyota EU puslapius-visur yra dyzeliai. Pagal dyleri, reiskia EU dyzelis patikimas, o LT - ne. Vejai kazkoki. Pasirinkimas visada gerai, tik ne LT. Kazkokia kvailiu politika Lietuvelej...isima naujus dyzelius, o senu pilna, kurie ir tersia aplinka labiausiai. Viskas ne nuo to galo, deja. Negaliu atsistebet ziuredamas is tolo...