Vairo siurblys?

Pradėjo Popilas, Kovas 19, 2018, 20:57:00 PM

« ankstesnis - sekantis »

maaz

Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 21, 2018, 21:31:29 PM
Tikrai taip, tik vieniems anksčiau resursas ateina, kitiems vėliau.

Kai naudojam vandenį ypač greit tas resursas ateina :D Ypač vairo stiprintuvui  :D

Popilas

Tokis gal tinka?

slashas

Citata iš: Popilas Įrašytas Kovas 23, 2018, 13:49:34 PM
Tokis gal tinka?
Jei užrašyta dexron, tai tik dexron ir būtinai dar skaičių pažiūrėk 2/3.

Popilas

#18
Visur sako kad tas pats  :think:.
Rašo user dextron type atf

slashas

#19
Citata iš: Popilas Įrašytas Kovas 23, 2018, 17:02:30 PM
Visur sako kad tas pats  :think:
Dexron 3 nėra lygus ATF3 nes yra tam tikros specifikacijos ir priedai. Taip jis nieko nesugadins jei visa sistema bus ant ATF3, bet jei plausi, jei ne tai vistiek susimaišys su likučiais. Žiūrėk specifikacijas, nes čia realiai tik pavadinimai, reikia kreipti dėmesį į specifikacijas.
Pvz:
Specifikacijos: ALLISON C3/C4, Caterpillar TO-2, Ford M2C -138CJ, 166H, 186A, GM DEXRON III F/G, MAN 339 Type F, MERCON-N2C-194A, Nissan ECVT, Voith DIWA 55.63335.10, ZF TE-ML 02F, 04D, 09A, 09B, 11B, 14A, 17C

slashas

Tai išsiaiškink koks Dexron pas tave buvo 2/3 ir kokia raidė D/EG/H ir tada gali atitikmens ieškoti, neturiu manualo ir autodatos šalia, tai negaliu tau tiksliai pasakyti.

Popilas

Pasimeciau dabar jau visai  :-{ , ant dangtelio rašo dextron type ATF tiktai 😁, manau sistema vistiek visą pasikeis

slashas

#22
Bėda tame, kad daug ATF dabar atitinka Dexron 4/5/6, o tavo atveju bus koks Dexron 2/3, tai ir atitinkamo ATF reikia ieškotis, nes jei specifikacijos neatitiks, salnikus suvalgyti per laiką galį, nes skirtingos gumos naudojamos, skirtingiems skysčiams ;)

Popilas

#23
pries metus kaip keiciau taip pat pyliau atf 3 tiktai ipakavimas buvo kitokis

Dar gal matęs kartais video kaip tą dirželį numesti?
Yra tas varztas jisai prisuktas į dešinę ,
Tai ta vazta atsukus nulenkti?

slashas

Citata iš: Popilas Įrašytas Kovas 23, 2018, 19:12:22 PM
pries metus kaip keiciau taip pat pyliau atf 3 tiktai ipakavimas buvo kitokis

Dar gal matęs kartais video kaip tą dirželį numesti?
Yra tas varztas jisai prisuktas į dešinę ,
Tai ta vazta atsukus nulenkti?
Tai juk įtempėją nulenki ir tiek.

Popilas

Nu va ,pasikeiciau siurblį , dirželį atlaisvinti reikia atlaisvinti skyvuka , tada tuo varztu reguliuojasi,
Pakeičiau ir skystį , sena stūmė tokį kaip juoda, net įdomu , dabar sistemoje raudonas reikės sekti lygį ir spalva, vairas tapo "lengvesnis" dėkui už pagalba

slashas

Nėra už ką, svarbu susitvarkei ir dar pats ;)

Dariusas

Sveiki,
Atvėsus orams (vasarą to nebuvo) (tik praitą žiemą) vėl pradėjo strigti vairas, pirmas dvi minutes kažkur ant laisvo stringa vairas, jei pakeli apsukas tada kaip ir pramuša. Pernai žiemą prasidėjo ši problema, tai vasarą pasikeičiau skysti, bet ir taip vasara viskas ok buvo (ir iki keitimo), nu o šį rudenį vėl kartojasi šios bėdos. Kažkaip temperatūra įtakoja kiek pastebėjau.
kas čia galėtų būti?

slashas

Siurblys į pabaigą, alyvos keitimas tiesiog atitolino gedimą šiek tiek.

Dariusas

#29
 :-{
bet kodel tik kai salta nuo +8temp ir zemyn  ir tik pirmas dvi tris minutes, tai kas ten po to ivyksta kad pradeda normaliai veikti :) 

pakeist ne problema kaip sakant, bet reikia isitikinti kad tikrai jo cia problema :)  naujas ~120e kiek ziurejau, naudotas ~50-60e. Tai keitimo atveju ar verta taupyt ta 60e ir naudota det? :)