Laisva Pavara

Pradėjo Jonasa, Balandis 10, 2018, 07:45:55 AM

« ankstesnis - sekantis »

Jonasa

Norejau paklausti, vaziuojant normaliu greiciu 50 - 70 ar galima ijungti laisva pvara "n" ir riedet? stabdryt? spaust gaza? ir vel pereit i D?

Gmc

Citata iš: Jonasa Įrašytas Balandis 10, 2018, 07:45:55 AM
Norejau paklausti, vaziuojant normaliu greiciu 50 - 70 ar galima ijungti laisva pvara "n" ir riedet? stabdryt? spaust gaza? ir vel pereit i D?
Galima, bet prasmės iš to visiškai nematau. Nei ekonomijai nei šiaip :)  Dar nelabai suprantu, kam spausti gazą ant N?

LM

Aš kelis kartus bandžiau įjungti N kai nuo ilgesnio kalnelio riedi, o bateriją jau rodo pilną, variklis pradeda užti, kaip suprantu prasideda "stabdymas varikliu". Tokiu atveju N padėtyje nustoja krauti beteriją ir jeigu niekas netrukdo, nereikia stabdyti tai gal ir verta.
N padėtyje dirba tik variklis nevyksta baterijos krovimas, man taip atrodo.  :think:

Jonasa

Citata iš: Gmc Įrašytas Balandis 10, 2018, 07:48:15 AM
Galima, bet prasmės iš to visiškai nematau. Nei ekonomijai nei šiaip :)  Dar nelabai suprantu, kam spausti gazą ant N?

Prasme ta issiaiskinti kas uzia ar varyklis, ar kazkas kita, ar transmisijos.

slashas

Citata iš: LM Įrašytas Balandis 10, 2018, 08:05:25 AM
Aš kelis kartus bandžiau įjungti N kai nuo ilgesnio kalnelio riedi, o bateriją jau rodo pilną, variklis pradeda užti, kaip suprantu prasideda "stabdymas varikliu". Tokiu atveju N padėtyje nustoja krauti beteriją ir jeigu niekas netrukdo, nereikia stabdyti tai gal ir verta.
N padėtyje dirba tik variklis nevyksta baterijos krovimas, man taip atrodo.  :think:
Variklis dirbti galį, bet laisva eiga nes alkūninis atjungtas juk, ūžia greičių dėžė. Jei nori stabdyti varikliu tam yra skirtas režimas B.

LM

Mano atveju užia D padėtyje, kai baterija jau pilnai įkrauta, o dar važiuoji nuo kalno.
Kai išjungi i N  neužia.  :think: Na reiks dar šiandien grižtant išmėgyt...
N padėtyje ar sukasi el. varikliai dėžėje? :think: Man atrodo kad ne... :think: nes nevyksta baterijos krovimas.
N gerai girdisi jeigu guoliai ratų užia.

Jonasa

Citata iš: LM Įrašytas Balandis 10, 2018, 08:35:42 AM
Mano atveju užia D padėtyje, kai baterija jau pilnai įkrauta, o dar važiuoji nuo kalno.
Kai išjungi i N  neužia.  :think: Na reiks dar šiandien grižtant išmėgyt...
N padėtyje ar sukasi el. varikliai dėžėje? :think: Man atrodo kad ne... :think: nes nevyksta baterijos krovimas.
N gerai girdisi jeigu guoliai ratų užia.

Vat ir idomu issiakinti ar guoliai uzia ar kas ten.

slashas

#7
Citata iš: LM Įrašytas Balandis 10, 2018, 08:35:42 AM
Mano atveju užia D padėtyje, kai baterija jau pilnai įkrauta, o dar važiuoji nuo kalno.
Kai išjungi i N  neužia.  :think: Na reiks dar šiandien grižtant išmėgyt...
N padėtyje ar sukasi el. varikliai dėžėje? :think: Man atrodo kad ne... :think: nes nevyksta baterijos krovimas.
N gerai girdisi jeigu guoliai ratų užia.
Elektriniai varikliai visada sukasi, paleisk juos be įtampos ir suksis kaip balastas, o inverteris jau reguliuoja ką jiems veiktį, krauti ar atiduoti į ratus. Nepykite, bet šita tema yra total bullshit, eikite literatūros paskaityti nespėliodami, daugiau naudos bus.

LM

Citata iš: Jonasa Įrašytas Balandis 10, 2018, 08:38:52 AM
Vat ir idomu issiakinti ar guoliai uzia ar kas ten.
Guoli gali patikrinti pakėlęs auto domkartu ir pasukti ranka ratą, svirtis N padėtyje. Mano atveju girėdjosi guolio užimas, keičiau guolį.
Važiuodamas pasukiok vairą, jeigu garsas pasikeičia, lyg ir sumažėja - kaltas guolis.
N padėtyje ir užimas girdėjosi, bent manuoju atveju.

LM

Citata iš: slashas Įrašytas Balandis 10, 2018, 08:58:15 AM
Elektriniai varikliai visada sukasi, paleisk juos be įtampos ir suksis kaip balastas, o inverteris jau reguliuoja ką jiems veiktį, krauti ar atiduoti į ratus. Nepykite, bet šita tema yra total bullshit, eikite literatūros paskaityti nespėliodami, daugiau naudos bus.
(H-) kam skaityti jeigu kolega gali paaiškinti  ;)
:D kad sukasi tai aišku. Vadinasi el. varikliai dėžeje užia perimdami ratų stabdymą.

mindogasm

Citata iš: LM Įrašytas Balandis 10, 2018, 08:35:42 AM
Mano atveju užia D padėtyje, kai baterija jau pilnai įkrauta, o dar važiuoji nuo kalno.
Kai išjungi i N  neužia.  :think: Na reiks dar šiandien grižtant išmėgyt...
N padėtyje ar sukasi el. varikliai dėžėje? :think: Man atrodo kad ne... :think: nes nevyksta baterijos krovimas.
N gerai girdisi jeigu guoliai ratų užia.

O tu pabandyk nuo to pačio kalno riedėdamas įjungti B pavarą ir pastebėk ar ne taip pat ūžia kaip D pavara su pilna baterija. Teoriškai turi būti tas pats, nes D pavaroje nori nenori Prius įjungia stabdymą varikliu kad nekrautu baterijos daugiau. Realiai tavo atveju, kai žinai kad bus pilna baterija, B rėžimą turėtum pradėti naudoti jau anksčiau. taip baterija mažiau bus apkraunama didele doze krovimo, o krausis po truputi, paskirstant energiją į variklį ir baterija proportinckai viso nusileidimo metu.

Grįžtant prie N pavaros, tai ji nieko tau neduotu gero, nes tada stabdyti turėsi vien naudojant stabdžių sistemą, o iš to naudos nedaug. Visgi ji kaista, dėvisi. Bet jei labai labai norisi tos N pavaros tai jei neklystu į ją galime pereiti važiuojant jei palaikai sviltelėti N padėtyje kelias sekundes. Dėl šito galiu ir klysti.

Fatmann

Citata iš: slashas Įrašytas Balandis 10, 2018, 08:58:15 AM
Elektriniai varikliai visada sukasi, paleisk juos be įtampos ir suksis kaip balastas, o inverteris jau reguliuoja ką jiems veiktį, krauti ar atiduoti į ratus. Nepykite, bet šita tema yra total bullshit, eikite literatūros paskaityti nespėliodami, daugiau naudos bus.
Amen!

slashas

Citata iš: mindogasm Įrašytas Balandis 10, 2018, 09:19:54 AM
O tu pabandyk nuo to pačio kalno riedėdamas įjungti B pavarą ir pastebėk ar ne taip pat ūžia kaip D pavara su pilna baterija. Teoriškai turi būti tas pats, nes D pavaroje nori nenori Prius įjungia stabdymą varikliu kad nekrautu baterijos daugiau. Realiai tavo atveju, kai žinai kad bus pilna baterija, B rėžimą turėtum pradėti naudoti jau anksčiau. taip baterija mažiau bus apkraunama didele doze krovimo, o krausis po truputi, paskirstant energiją į variklį ir baterija proportinckai viso nusileidimo metu.

Grįžtant prie N pavaros, tai ji nieko tau neduotu gero, nes tada stabdyti turėsi vien naudojant stabdžių sistemą, o iš to naudos nedaug. Visgi ji kaista, dėvisi. Bet jei labai labai norisi tos N pavaros tai jei neklystu į ją galime pereiti važiuojant jei palaikai sviltelėti N padėtyje kelias sekundes. Dėl šito galiu ir klysti.
O dabar atsidarome user manual ir paskaitome kam naudojamas B režimas, o kad stabdžių neperkaitinti Pvz serpantinuose ;) lietuviškoje realybėje D režimas ir apie kitus pamirštame :)

mindogasm

Citata iš: slashas Įrašytas Balandis 10, 2018, 09:36:12 AM
O dabar atsidarome user manual ir paskaitome kam naudojamas B režimas, o kad stabdžių neperkaitinti Pvz serpantinuose ;) lietuviškoje realybėje D režimas ir apie kitus pamirštame :)

Geriau jau tegu B naudoja, negu N. N aplamai yra riedant pavojingas, nes jei kokia situacija, kai staiga reikia gazuoti norint išvengti nelaimės, tai tų kelių sekundžių gali ir nepakanki kad perjungti į D. Galva sukti reiktu kada tokia situacija gali būti, bet gal geriau nelaimių ir neieškoti.

slashas

Aha riedi nuo kalno ant N, o po to pyst D kai greitis didėja, variklis su greičių dėže synchronizuojantys galį ir redline pasiekti, nesaugu ir kenkia agregatams. Vieninteliu atveju N naudoju tik tunelinėje plovykloje kur tave reilingai tempia. Norite kažką junginėti, pirkite auto su mechanine dėže, žiūriu toyotos vairuotojai prisigalvoja visokių keistų dalykų :)