greiciu dezes netinkamas gedimas*

Pradėjo Miroslav, Balandis 22, 2010, 18:48:29 PM

« ankstesnis - sekantis »

gogas

ar sinhronizatoriu greiciu dezei buna nauju pirkti?

Edvatronas

Citatagogas parašė:
ar sinhronizatoriu greiciu dezei buna nauju pirkti?
Aisq

azart

Tik jokie cia sinchronizatoriai! Analogiska situacija ir pas mane. Sunkiai kalasi trecias begis. Isardeme visa kulisa, patikrinom "obuolius", visa sutepem, daverzem, viskas ciki. Pas toyota kulisa trosine ir gerai iscentruota, tad joks reguliavimas ar ivores ten negali buti. Visa diena lauzeme galva kame reples: sinchronizatoriai, deze, kulisa ar dar koks velnias. Ir ka gi pagalvojome. Sankaba pas avensiuis hidrauline. Jei 3 begi kalame su pertrauka po 2-o, tai begis jungiasi gerai, reiskia spaudimas yra, hidraulika dirba gerai ir daspaudzia diskatoriu pati, ko mes neistengiame padaryti spaudziant pedala sankabos iki dugno. Diskatoriui amen arba jau prie galo, pavargusi sparnuote. Patikrinom elementariai. O gi kiekvienoje auto sankabos pedalas turi tai vadinama "laisva eiga", o gi dasukom verzle ir padareme taip kad pedalas sankabos "dirba" nuo pat pradzios. Iseina taip kadlyg gyliau galima butu ispausti sankabos pedala efektas. I ka gi? Puikiai metosi ta 3 pavara! Faktas chebra kad 3/5 pavaros sunkus jungimas yra ne kas daugiau kaip pavargusio diskatoriaus problema.
festina lente

hobbit

Ot maladėc azart B) jei esi teisus, sutaupei marias laiko ir pinigų kolegoms :)

azart

#19
Na ka galiu pasakyti, ta nezimu traskesi gali duoti pavargusi diskatoriaus sparnuote ir nebutinai smagratis. Aisku ta pamatyti galima tik nuemus deze, taciau smagratis dazniausiai duoda vibracija virs 3000 aps/min. diapazonu, po to duoda smugi pajudant is vietos ir nemalonu traskesi.
Panaikinus sankabos pedalo laisva eiga jau antra diena vazinejame po visa miesta su malonumu, 3 ir 5  ir visi kiti begiai junginejasi fantastiskai net staigiai metant pavaras is 2 i 3-a. Bei sankabos sukibimo laikas siek tiek pailgejo. Manau dar kazkiek laiko pratempsime kol nesusirinksime pinigeliu naujam sankabos komplektui, nes anksciau su stringancia 3 pavara isvis tragedija buvo, kol persijungsi is 2 su pertrauka i 3 begi apsukos krenta, prarandi sukimo momenta, o jei dar koks kalniukas tai :@ Na jei hidraulika gerai veikia, tai panaikinus ta pedalo laisva eiga aiskiai matosi sankabos bukle ir ar cia ji kalta ar ne. Uz mensio, kito planuojame nuimti deze ir ziuresiu kas bus, tikiuosi uzteks tik diskatoriu su sankabos disku ir isminamuoju pakeisti, nepanasu man i tai kad smagratis atsipalaidaves. Kai subresime sankabos keitimui viska bandysiu uzfiksuoti ir pateikti fotomedziaga.
festina lente

Dar746

CitataMiroslav parašė:
Sveiki, jau pora men vazineju ir buna 3 pavara sunkiai jumgiasi. Arba reikia prideti truputi jegos arba perjungant pavara iskarto ant laisvos pavaros atleist ir tik tada 3 jungt. t.y. nevisada galima greitai perjungt is 2 i 3. Girdejau, kad su 5 pavara avensiuse budavo panasiu problemu, bet pas mane su 5 viskas ok. Gal kas is savo patirties ka galit pasakyt?
Mano avensiui su 3 pavara buvo lygiai taippat. Kadangi buvo sankaba prie pabaigos (kaip isardzius paaiskejo-diskatoriaus problema) pakeistas visas sankabos komplektas ir 3 begio problema issisprende. Aplamai pradejo lengviau begiai jugtis - budavo, kartais pradejus vaziuoti is 1 begio svirti reikedavo jega rauti.
Toyota Avensis '01 m. 1.8 VVT-i +LPG
Toyota Corolla Verso '06 m. 2.0 D4D

azart

#21
;)
festina lente

Raiforas

Sia tema reiktu isvis rakinti bent senesniu toyotu dezes yra neuzmusamos ir jos praktiskai neturi gedimu, o gedimai gali atsirasti tik per kvaila galva;)

despou

CitataDar746 parašė:
Mano avensiui su 3 pavara buvo lygiai taippat. Kadangi buvo sankaba prie pabaigos (kaip isardzius paaiskejo-diskatoriaus problema) pakeistas visas sankabos komplektas ir 3 begio problema issisprende. Aplamai pradejo lengviau begiai jugtis - budavo, kartais pradejus vaziuoti is 1 begio svirti reikedavo jega rauti.

Corolla, 2003, vvti, lygiai ta pati problema, 1 pavara uzstringa, reikia pagazuot, kad isjungt, 3 pavara kartais neisijungia, tai jau ipratau iskart 4, o tada 3 ijungt, su 5 tas pats. Gal kas preliminariai zinote kiek corollai sankabos komplektas kainuoja?

azart

to Raidas:
paskaicius foruma visur tik tamstos protingi komentarai. Arba vairuot visi nemoka, arba visos problemos tik del kitu kvailu galvu. Nemanot, kolega, kad per drastiskai issireiskiat su tokiais teiginiais?
to despou:
pabandyk susukt i Tekstara, Lirosta, Acura. Avensiui 2002 m. sankabos komplektas 448 lt kainuoja, manau kad kazkas panasiai ir Corollai.
festina lente

despou

Citataazart parašė:
pabandyk susukt i Tekstara, Lirosta, Acura. Avensiui 2002 m. sankabos komplektas 448 lt kainuoja, manau kad kazkas panasiai ir Corollai.

Dėkui ;) Reiks pasiskambint.

despou

Susisiekiau su Tekstara. Jei kam reiktų info:

CitataSankabos komplektas F12050PR PREMIUM Korėja 200Lt/kpl, AISIN Japan(toks pats stovi pas Jus originale) 292Lt/kpl;

dalis turi Panerių g. 62/1, Vilnius.

Raiforas

to azart.
Nemanau.....    Kad vairuot nemokam tai cia sventa teisybe, as taip pat neisimtis, sugebu pagrybauti ,nors vairuoju jau 19 metu ir be avariju! aciu Devui jis mane saugo.O automobiliu gedimu atsiranda 50% tik per musu nesugebejimus uzbegti ivykiams uz akiu, nes vaziuojam kol sugrius, Mano manimu tai ir yra kvaila galva.:p

azart

Na cia tik tavo subjektyvi nuomone. Kazkaip visus vairuotojus i viena eilute vis bandai surikiuoti. Perkant nenauja auto 80-90% su ja susijusiu problemu mes paveldim is buvusio semininko. Tokiu atveju, kai nezinai auto tikros praeities ir sunkiausia, nes viska tenka aiskintis ir tvarkyti paciam. Aisku vieni vadovaujasi tokia politika - palakstyti, damusti, uzmaskuoti ir veliau prastumti turguje. Kiti (kuriu tikiuosi dauguma) renkasi auto ilgesniam laikotarpiui, bando sutvakyti iki idealios technines ir vizualios bukles na ir t.t. As asmeniskai kiekvienai savo auto po pirkimo pradedu vesti asmenine "serviso istorija" su atliktu darbu, detaliu ar kt. problemu sprendimu aprasymais ir t.t. Ziauriai nervuoja net nedeganti skydelio apsvietimo lepute-kuria tuo paciu momentu turiu zut but pakeisti, jau nekalbant apie rmtesnius techmazgus ir varikli. Tad visos auto kurias parduodu visada iskeliauja su atitinkama sukaupta info ;)
festina lente

Saulius_

Azart, kur tvarkei, kiek kainavo? Pas mane kartais pirma ir atbuline pavaros sunkiai isijungia.