Sveiki,
gal galite kas pakomentuoti (patarti). Kai ant Corollos uždėti žieminiai ratai su padangomis 185/60 R14 automobilis važiuoja gerai. Uždėjus vasarinius 195/50 R15 automobilis tampa labai nestabilus (reikia gaudyti ant kelio važiuojant ir 60 km/val). Vieni padangistai man pataria pabandyti ant tu pačiu disku dėti padangas ne 50 o 55 auksčio. Kaip manote ar masina taps stabilesne?:o
vaziuoju su 195/60/R15, lyg tais nevaiksto po kelia.
uzsuk i http://www.etyres.co.uk/tyre-size-calculator.htm ir pasiskaiciuok kaip teisingai turi buti parinkti ratai, nors nzn ar tas turi lb tam itakos.
Citatabakalaurass parašė:
Sveiki,
gal galite kas pakomentuoti (patarti). Kai ant Corollos uždėti žieminiai ratai su padangomis 185/60 R14 automobilis važiuoja gerai. Uždėjus vasarinius 195/50 R15 automobilis tampa labai nestabilus (reikia gaudyti ant kelio važiuojant ir 60 km/val). Vieni padangistai man pataria pabandyti ant tu pačiu disku dėti padangas ne 50 o 55 auksčio. Kaip manote ar masina taps stabilesne?:o
Ratlankiai toyotos? Koks išnešimas?
Citatamind parašė:
Citatabakalaurass parašė:
Sveiki,
gal galite kas pakomentuoti (patarti). Kai ant Corollos uždėti žieminiai ratai su padangomis 185/60 R14 automobilis važiuoja gerai. Uždėjus vasarinius 195/50 R15 automobilis tampa labai nestabilus (reikia gaudyti ant kelio važiuojant ir 60 km/val). Vieni padangistai man pataria pabandyti ant tu pačiu disku dėti padangas ne 50 o 55 auksčio. Kaip manote ar masina taps stabilesne?:o
Ratlankiai toyotos? Koks išnešimas?
Diskai 7Jx15H2 ET35, t.y. isnesimas 35
Na tas aukstis jei skirsis 5% tai nieko praktiskai nereiskia ... zemesnes padangos visada bus stabilesnes, bet masina neturi vaiksciot po kelia ir su 80 aukscio padangomis. Taip kad del aukscio realiai skirtuma turetum jaust tik per duobes vaziuodamas ir posukiuose. Kitas klausimas, ar ratai gerai suvesti, ir ar ratlankis gerai uzdetas ir teisingai prisuktas... Ar i viena puse nesioja, ar i abi? Vairo traukes nebarska? Vairo laisvumo nera?
Citatafennix parašė:
Na tas aukstis jei skirsis 5% tai nieko praktiskai nereiskia ... zemesnes padangos visada bus stabilesnes, bet masina neturi vaiksciot po kelia ir su 80 aukscio padangomis. Taip kad del aukscio realiai skirtuma turetum jaust tik per duobes vaziuodamas ir posukiuose. Kitas klausimas, ar ratai gerai suvesti, ir ar ratlankis gerai uzdetas ir teisingai prisuktas... Ar i viena puse nesioja, ar i abi? Vairo traukes nebarska? Vairo laisvumo nera?
Ratu suvedimas, isvirtimas, paciu ratu prisukimas teisingi ir tvarkingi. Masina ne tai kad traukia i viena puse, bet jinai labai nestabili, lyg vaziuotum be ratu suvedimo. Vairo laisvumo, traukiu laisvumo nera. Kas yra keisciausia, kad su zieminiais skardiniais ratais viskas ok (5,5Jx14H2ET49 jo isnesimas 49mm) o su vasariniais 7Jx15H2ET35 kur isnesimas 35mm) tragedija. Realiai pagal Corollos rekomendacijas isnesimas gali buti:
Offset Corolla 35...38 tai kaip tik turetu tikti butent vasariniu ratu isnesimas, o ne zieminiu. Gal kas ismano apie tai giliau?:(
Kažkada tėvas turėjo panašią problemą su Vento, tai keitė amortikus - nepadėjo, po kiek laiko kažkoks protingas žmogus pasiūlė pasikeisti guolius. Iš karto susitvarkė. Nežinau kiek tai gali padėti Toyotoms, bet variantas galimas.
jei mašiniukas tvarkoje,tai pas mane problema buvo ratlankių ir padangų išmatavimuose,reikėtų naudoti išmatavimus nurodytus mašinos aptarnavimo vadove. Þieminės padangos yra minkštos dėl to ir nesijaučia "vaikščiojimo".toyotos forumuose rusų kalba labai daug apie tai rašyta.Sėkmė produkto pasirinkime.
Sakyčiau 195 ant 7J ratlankio per siauros padangos.
Pas mane irgi su zieminem padangom nevaiksciojo, pasikeiciaus i vasarines-pradejo vaikscioti, vairas pasidare lengvas, gali vairuoti vienu pirsteliu. Manau, kad taip yra delto, kad uzsidejau asimetrines padangas, ir nesiparinu
Citatabakalaurass parašė:
Ratu suvedimas, isvirtimas, paciu ratu prisukimas teisingi ir tvarkingi. Masina ne tai kad traukia i viena puse, bet jinai labai nestabili, lyg vaziuotum be ratu suvedimo. Vairo laisvumo, traukiu laisvumo nera. Kas yra keisciausia, kad su zieminiais skardiniais ratais viskas ok (5,5Jx14H2ET49 jo isnesimas 49mm) o su vasariniais 7Jx15H2ET35 kur isnesimas 35mm) tragedija. Realiai pagal Corollos rekomendacijas isnesimas gali buti: Offset Corolla 35...38 tai kaip tik turetu tikti butent vasariniu ratu isnesimas, o ne zieminiu. Gal kas ismano apie tai giliau?:(
Keleto mm ratlankio išnešimo pokytis ar padangų dydžio skirtumai negalėjo padaryti tokios įtakos. Pamastykim logiškai.
Viskas pasikeitė pakeitus ratus. Vadinasi, kaltos padangos, o ne kokie kiti faktoriai. Na nebebent sutapimas ir tuo pačiu metu dar kas sugedo (įdomu, ar vėl uždėjus žiemines a/m būtų stabilus?). Aš manau, kad čia viskas dėl padangų, gal yra kokių jose defektų, pabandyk pakaitalioti priekinius ratus su galiniais, ar jausi skirtumą?
Senais laikais stabilumas labai sumažėdavo, pavyzdžiui, ant priekinės ašies uždėjus radialines, o ant galinės diagonalines. Ar visos tavo padangos vienodos?
Aš ir manau kad tik padangos kaltos, anksčiau su kita auto yra taip buvę, pasikeičiau tada pirmą kart padangas, ir nesuprantu kas daros, pastoviai reikia "gaudyt" po kelią mašiną, nepamenu koks raštas jų buvo, tik kad papigiaiskos tai tikrai..
Na kaip cia pasakius, nuo padangu tikrai priklauso. Taciau ne faktas kad visos problemos ten. Nors is kitos puses paziurejus- pats pasikeiciau vasarinius ratus, jie siek tiek platesni. Ir slegis ryskiai didesnis. Taip vairas jaucia visus kelio nelygumus, masina noriai vaziuoja i vezias ar zemesni kelia ir panasiai. Bet ar tai tas pat vaiksciojimas po kelia? Man asmeniskai - privalumas jausti kelio danga
7J-perplatus corollai,iskart kitas turi buti isnesimas,kiek as turejau masinu,tai supratau,kad negalima deti bet kokiu ratlankiu-tik originalius,ar lietus,ar metalinius.Zinoma yra zmoniu,kuriu nejaudina tampymas ant kelio,arba jie pripranta.
Citatabakalaurass parašė:
Sveiki,
gal galite kas pakomentuoti (patarti). Kai ant Corollos uždėti žieminiai ratai su padangomis 185/60 R14 automobilis važiuoja gerai. Uždėjus vasarinius 195/50 R15 automobilis tampa labai nestabilus (reikia gaudyti ant kelio važiuojant ir 60 km/val). Vieni padangistai man pataria pabandyti ant tu pačiu disku dėti padangas ne 50 o 55 auksčio. Kaip manote ar masina taps stabilesne?:o
Kaip slėgis padangose?
Citatamind parašė:
Citatabakalaurass parašė:
Sveiki,
gal galite kas pakomentuoti (patarti). Kai ant Corollos uždėti žieminiai ratai su padangomis 185/60 R14 automobilis važiuoja gerai. Uždėjus vasarinius 195/50 R15 automobilis tampa labai nestabilus (reikia gaudyti ant kelio važiuojant ir 60 km/val). Vieni padangistai man pataria pabandyti ant tu pačiu disku dėti padangas ne 50 o 55 auksčio. Kaip manote ar masina taps stabilesne?:o
Kaip slėgis padangose?
Slegis visur tas pats po 2 BAR, dabar parejo 1 amortikas (isbego), treciadieni pasikeisiu gal dings ir vaiksciojimas ant kelio...
Citatabakalaurass parašė:
Citatamind parašė:
Citatabakalaurass parašė:
Sveiki,
gal galite kas pakomentuoti (patarti). Kai ant Corollos uždėti žieminiai ratai su padangomis 185/60 R14 automobilis važiuoja gerai. Uždėjus vasarinius 195/50 R15 automobilis tampa labai nestabilus (reikia gaudyti ant kelio važiuojant ir 60 km/val). Vieni padangistai man pataria pabandyti ant tu pačiu disku dėti padangas ne 50 o 55 auksčio. Kaip manote ar masina taps stabilesne?:o
Kaip slėgis padangose?
Slegis visur tas pats po 2 BAR, dabar parejo 1 amortikas (isbego), treciadieni pasikeisiu gal dings ir vaiksciojimas ant kelio...
Vasarai 2 mažoka, o kiek gamintojas rekomenduoja?
Na ant 60 ukscio padangu speju 2.2-2,4 rekomenduoja, ant 50 aukscio 2.4-2.6 speju turetu but, man asmeniskai 2.7 reikia