Sveiki,
pastebėjau, kad mano avensis būdamas šaltas, akceleruojant truputį patrūkčioja... gal reikėtų kokią diagnostiką padaryti... gal koks lambda "nebeužuodžia" ar dar kas... kaži kur tokią procedūrą galima atlikt? Gal ir Panevėžyje yra žinovų?
2003, 2.0 ltr., benzas, wagon, 180 000.
Pas mane kai saltas, pvz antra ar pirma pavara riedant atleidus gaza biski tamposi, bet kazkaip nebekreipiu demesio nes tik siek tiek pasilus viskas buna ok. Speju egr bajeriai, saltos ismetamosios dujos gal jam nepatinka...
na jei be diagnostikos pigiausias variantas zvakes gal laikas keist cia aisku benzininiui varikliui.
kad jau patikrintos... meistras sakė galim tik prastesnes sudėt...:)
Jei nedega variklio lempute (chek engine) diagnostika nieko neparodys.Pravalyk gazo sklende bei MAF ir viskas bus ok.
na taip oro srauto matuokle MAF pabandyk pravalyt man atrodo tam yra kazkoks karbiuratoriams valyti purskiklis , o kiek km su zvakem nuvaziaves.
chmmm... pačiam? niekada to nedariusiam įmanoma?
nieko ten sudetingo, nusiperki balioneli to purskaliuko gaila nepamenu kaip vadinasi na vienu zodiu toks "acetono" pagrindu greit garuojantis ir degus ir i oro padavima ten stovi daviklis jis lengvai matosi isiardzius oro padavimo vamzdi, pries oro filtra i ta davikli purski kokius pora kartu. Aisku gal kiti turi savo technologijas ir jomis mielai pasidalins.
Panevezyje diagnostikas daro Berzu gatveje prie garazu, kur buvo vaistu sandelys. Priesais buvusi Juozapa.
Vilniuj butum diagnostika padaryciau tau pats.Bet ne cia beda pas pati.
Atsuki du varztelius ,kuriais prisuktas oro srauto matuoklis.Istrauki ji, pries tai reikia atjungti laidu jungti.Giliai daviklio korpuse randasi matavimo elementasTen ir reikia purksti "Carb cleaner" skystiNereikia persistengti purskiant.I vidu nieko nekisti ir skudureliu nevalyti-leisti nudziuti. Korpuso isoreje matysi temperaturos davikli.Ji irgi reikia nupurksti skysciu Rankomis neliesti.
Oro sklendes valymas: nuimsi gofra nuo droselio sklendes.Iskart pamatysi svaru ten ar ne.Reiktu pirstais praverti pacia sklende ir minkstu medvilniniu skudureliu, suvilgytu tuo paciu skysciu, nuvalyti nesvarumus.Purksti vidun geriau nereikia, nes visa purva nuplausi i isiurbimo kolektoriu.Visa si procedura paciam pades jei automobili netik moki vairuoti.
dėkui už išsamų aprašyma...:)
Diagnostika neblogai daro pajuostes plente prie vandentiekio, tik nevaziuok i aukstaiciu gtv. prie aibes pas ruseli,jis kai paregulioja, tai turesi dar daugiau problemu.
Gal kas gali man patarti,uzvedus auto, kol variklis saltas apsukos laikosi apie 2, kai truputi pasyla atsistato normalios.Kai pirkau ziema taip nebuvo,o atsilus oram saltam varikliui apsukos sukyla. Kazkaip keista.Kas galetu buti?
Citatavytautask parašė:
Diagnostika neblogai daro pajuostes plente prie vandentiekio, tik nevaziuok i aukstaiciu gtv. prie aibes pas ruseli,jis kai paregulioja, tai turesi dar daugiau problemu.
Gal kas gali man patarti,uzvedus auto, kol variklis saltas apsukos laikosi apie 2, kai truputi pasyla atsistato normalios.Kai pirkau ziema taip nebuvo,o atsilus oram saltam varikliui apsukos sukyla. Kazkaip keista.Kas galetu buti?
man rodos turi sukilt, kai salta..
Na chebra , nereikia diagnostikos daryt jei chekas nedega.Tik pinigu ismetimas i bala.
Citatazally parašė:
Na chebra , nereikia diagnostikos daryt jei chekas nedega.Tik pinigu ismetimas i bala.
ne visada tas checkas uzsidega.
Diagnostika nerodys, kad MAF ar oro filtras uzsiterse, kad zvakes nenormaliai veikia.Ji tik rodo, kad neveikia kazkoks daviklis, ko pasekoje ir atsiranda variklio parametru pakitimas.
bet kas gali atsakyti del ko gali sukilti apsukos kol saltas variklis,ko niekada nebuvo ziema.Man labai idomu del ko taip yra.Gal kas gali paaiskinti?
Citatavytautask parašė:
bet kas gali atsakyti del ko gali sukilti apsukos kol saltas variklis,ko niekada nebuvo ziema.Man labai idomu del ko taip yra.Gal kas gali paaiskinti?
Kaip supratau mūsų varikliai vienodi. Nežinau, kodėl taip tau nebūdavo žiemą, nes jeigu patikėti Tokvilos specialistais taip turėtų būti. Man būna panašiai ir žiemą ir dabar, kai užvedu visada apsukos būna 1800. Skirtumas tik toks, kad kai oras šiltesnis jos greičiau sumažėja. , Tokviloj man pasakė, kad žiemą, kai didesni šalčiai gali pakilti iki 2000 aps/min. Čia matyt tokie tojotų benzininiai varikliai.
aciu uz komentara.as taip pat maniau,gal ziema negirdedavau, nes persedau nuo masiniuko su kiaura dusliarka prie naujos ,todel negirdedavau variklio darbo,bet veliau jau pajutau kaip jis dirba.Ar neturi nusiskundimu del masiniuko?
Citatavytautask parašė:
Ar neturi nusiskundimu del masiniuko?
Turiu keturis nusiskundimus:
1. Važiuojant 110-120 km greičiu padidėja variklio gaudimas.
2. Benzo sanaudos mieste apie 10,5 l/100km, norėčiau, kad būtų mažiau. Užmiestyje tik apie 7, tai visai nieko.
3. Perdaug gerai girdisi viskas kas vyksta bagažinėje.
4. Kompiutrerio rodmenys, tai blogiau net už sėdmenis :)
O šiaip tai neblogas mašiniukas:)
chebryte vėl off topic varom, davai rišam, nes tema apie diagnostiką...
oki, tęsiam apie tą trūkčiojimą... nes gedimas nepašalintas... Atkreipiau dėmesį, kad tas patrūkčiojimas išryškėja esant drėgnam orui, pvz. dabar...:) nuvažiavau vakar i viena firmą, paaiškinau simptomus, tai meistras beveik neabejodamas pasakė, kad čia aukštos įtampos ritė arba žvakė...(nuspaudus akceleratorių pariebėja mišinys ir reikia didesnės įtampos žvakės kibirkščiai, tada "silpnoje" vietoje gali įvykti pramušimas) bet tiksliai pasakyti negalėjo, nes ritės yra keturios kaip ir žvakės... Na, logikos yra, bet... kadangi reiktu pirkti visas keturias rites, norėčiau atmesti kitas galimas priežastis...
oro srauto daviklis svarus... kokios dar mintys apie tai?
man irgi patrukcioja sakau gal egr butu ydomu klaidas pratestuoti ka parodytu..
CitataTuziukas parašė:
man irgi patrukcioja sakau gal egr butu ydomu klaidas pratestuoti ka parodytu..
pas tave dyzelis...:) ir nesu garantuotas, kad kompas rodys klaidas, jei nedega geltona lemputė...
Citatabarzda parašė:
CitataTuziukas parašė:
man irgi patrukcioja sakau gal egr butu ydomu klaidas pratestuoti ka parodytu..
pas tave dyzelis...:) ir nesu garantuotas, kad kompas rodys klaidas, jei nedega geltona lemputė...
pas mane irgi dyzelis ir irgi geltona check engine lempute nedege, bet kompas surado dvi klaidas susijusias su MAF ir EGR. isvalius MAF ir EGR ir istrynus klaidas, masinos trukciojimai baigesi, vel vaziuoja gerai.
jeigu pas tave barzda benzinas, tai gali trukcioti del blogu zvakiu laidu, gal pramusti, paziurek tamsoj, ar nekibirksciuoja, arba paciupinek su ranka, jei gausi elektros per nagus-tai laidus keisk
Bladai.... pas mane aukštos įtampos laidų nėra...:) "Babinos" tiesiai ant žvakių maunasi...
Citatabarzda parašė:
Bladai.... pas mane aukštos įtampos laidų nėra...:) "Babinos" tiesiai ant žvakių maunasi...
jo, blyn, o tai nebandei bent jau zvakiu pasikeisti, daug nekainuoja, o busi garantuotas kad zvakes OK
Citatabladas parašė:
Citatabarzda parašė:
Bladai.... pas mane aukštos įtampos laidų nėra...:) "Babinos" tiesiai ant žvakių maunasi...
jo, blyn, o tai nebandei bent jau zvakiu pasikeisti, daug nekainuoja, o busi garantuotas kad zvakes OK
na kaip čia pasakius... :) 4x45 Lt... NGK.... o ritės iš laužyno(2007m) 4x50 Lt... gal pradžiai bandysiu ieškot uždegimo sistemos diagnostikos...