Sveiki,
Atlikau savo avensiukui šį testą: http://prntscr.com/ljj52z (http://prntscr.com/ljj52z)
Jau pirmo punkto neišlaikė. Ir pasimečiau. Nemaniau kad gali sugest toks daiktas...
Taip pat ir šito pirma dalis: http://prntscr.com/ljj5y4 (http://prntscr.com/ljj5y4) Pas mane be įtampos iš viso neina prapūsti. O ne little difficulty...
Žinau kad pas mus forume yra žmonių prekiaujančių toyotos dalimis, tai sakau gal galėtų pagal tuos testus patikrnti tas detales jei turi? Įdomu kokie rezultatai, gal nupirkčiau jei kiti nei manp :D
Gauni EVAP klaidas? Antras daiktas deficitas :) šiaip pagal antro nuotrauka, tai pas mus šiek tiek jis kitoks ;)
Ne, klaidų negaunu. Bet bandau ieškot kodėl fuel trims tokie aukšti. Vakuumo nuotekių nerandu...
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 17, 2018, 18:59:21 PM
Ne, klaidų negaunu. Bet bandau ieškot kodėl fuel trims tokie aukšti. Vakuumo nuotekių nerandu...
Benzinu irgi tokie aukšti?
Na taip
Taip. Pabandymui ir kitą dėjau.
Na tada važiuojant reikia parametrus žiūrėti, gal kuro nedapila ;) o pas tave liesas kuras visame diapazone ar tik ant laisvų?
Mesk ta talpa su tuo voztuvu vapse, jie del ekologijos, gi mes lietuviai :D
Labiausiai ant laisvų. Esmė kad kol varklis nesušyla viskas ok. Jei būt su kuro padavimu kas tai dujom nebutu skirtumo sušilus ar ne. Dabar ir dujom ta tendencija yra.
Citata iš: deficky Įrašytas Lapkritis 17, 2018, 22:49:49 PM
Mesk ta talpa su tuo voztuvu vapse, jie del ekologijos, gi mes lietuviai :D
Ne taip paprasta, apsikakos klaidomis :) nebent kaip tikras lietuvis mėgsti su check engine degančiu važinėtis :D
slashasm gal gali kada prie progos pažiūrėti ką tavo MAF rodo esant laisvom apsukom, šiltam varikliui apie 90 laipsniu. IR kai viskas išjungta automobily. Visokie šildymai, net ir šviesos :) jei gali tam pačiam lange ir RPM primesk. bei engine load value :)
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 17, 2018, 22:58:26 PM
Labiausiai ant laisvų. Esmė kad kol varklis nesušyla viskas ok. Jei būt su kuro padavimu kas tai dujom nebutu skirtumo sušilus ar ne. Dabar ir dujom ta tendencija yra.
O tas kol sušila tai kiek laipsnių? Nes iki tam tikros temp juk default mapas veikia. Panašu į vakuumo nuotekį, bet sakai, kad tikrinai, kokiu būdu?
Jei su vakuumas Ok tada aš įtariu lambda zondus, jei ir ant dujų tas pats, jos nuo jų juk irgi įpurškimo laiką reguliuoja. Abu bank tokius pačius skaičius rodo?
Citata iš: slashas Įrašytas Lapkritis 18, 2018, 09:40:10 AM
O tas kol sušila tai kiek laipsnių? Nes iki tam tikros temp juk default mapas veikia. Panašu į vakuumo nuotekį, bet sakai, kad tikrinai, kokiu būdu?
Jei su vakuumas Ok tada aš įtariu lambda zondus, jei ir ant dujų tas pats, jos nuo jų juk irgi įpurškimo laiką reguliuoja. Abu bank tokius pačius skaičius rodo?
Na nuo 60 sakyčiau pamažu kilti pradeda. Lmbdos abu daugmaž vienodai rodo. Todėl ir trimai daug maž vienodi abiejų bankų. Todėl ir sunku patikėti, kad gali būti abu vienodai. Nebent pavargo vienodai.
Vacuumo ieškojau ir dujom ir dumais... Niekorimto nerandu... NEbent ten kur prieiti neimanoma...
Turiu itarimu gal kaip man taip su dujininku nepasiseke gal kolektoriaus tarpines senas sudejo ir ten kur.,.
Todel man labai idomu tavo MAF rodmenys visiškos ramybės busenoj :) Gal sulyginus matytųsi aiskus skirtumas ir tada arba dar karta mafa tikrint arba tikrai vakuumas. Bet esant apkrovoms ir apsukoms trimai taip pat ne kokie...
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 18, 2018, 09:50:23 AM
Na nuo 60 sakyčiau pamažu kilti pradeda. Lmbdos abu daugmaž vienodai rodo. Todėl ir trimai daug maž vienodi abiejų bankų. Todėl ir sunku patikėti, kad gali būti abu vienodai. Nebent pavargo vienodai.
Vacuumo ieškojau ir dujom ir dumais... Niekorimto nerandu... NEbent ten kur prieiti neimanoma...
Turiu itarimu gal kaip man taip su dujininku nepasiseke gal kolektoriaus tarpines senas sudejo ir ten kur.,.
Todel man labai idomu tavo MAF rodmenys visiškos ramybės busenoj :) Gal sulyginus matytųsi aiskus skirtumas ir tada arba dar karta mafa tikrint arba tikrai vakuumas. Bet esant apkrovoms ir apsukoms trimai taip pat ne kokie...
Niekas tau kolektoriaus nenuiminėjo, gręžia skyles su siurbliu ir tiek ;)
Nes jei nebūtų dujų, tai sakyčiau kuro trūkumas, bet jei su dujomis tas pats, tai tik lieka kažkas kas už kuro formavimą atsakingas, MAF ir lambdos.
Kiek tas liesas mišinys pas tave? Turi galimybę long term fuel trimų grafiką padaryti pagal apsukas ir apkrovą?
OMG. Darosi bloga jau nuo leituviškų metodų... Kol dujas tvarkiausi bendravau su vienu lenku dujininku. Tai jie ten viską normaliai daro, su jo pagalba savo dujas normaliai susitvarkiau, o pas mus... Pagal savo taisykles viską... Atstumai tarp purkštukų ir kolektoriaus bent kokie, kolektoriui irgi įgręš bent kur (bent toyotoj vietoj įgrežė džiaugiuosi)
Normaliai padaryt grafiko neturiu galimybės. Sukėlus apsukas šiek tiek sumažėja, bet neryškiai.
Kai jau pikas ~25%.
Ps.: ar bus galimybė nuimti MAF savo rodmenis tom sąlygom kaip rašiau, ar nesitikėt? ;)
Pss.: Gal yra forume meistras dirbantis ne lietuviškais metodais? :D
O kas blogai? Įsiurbimo kolektorius išimamas jei jau kitaip neina įgręžti teisingu kampu, kitais atvejais net pas lenkus tuos pačius gręžia su grąžtais kurie ir siurbia kartu, čia nieko blogo ;) aš asmeniškai, tik ir prašyčiau, kad gręžtų nei kolektorių imtų, nes visko būna, tas nuluš, anas, o čia tik skyles padaro ir tiek, krūva laiko ir darbo sutaupoma ;)
https://youtu.be/mb52M9EBCVE
Nesiginčysiu. Bet kiek mačiau foto kai deda į 1az-fse tai visur išimta.
Įsivaizdavau paprastą grąžtą ir dulkių siurblį :D
O yra ir sriegiklis su galimybe nusiurbt?:)
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 18, 2018, 19:59:55 PM
Nesiginčysiu. Bet kiek mačiau foto kai deda į 1az-fse tai visur išimta.
Įsivaizdavau paprastą grąžtą ir dulkių siurblį :D
O yra ir sriegiklis su galimybe nusiurbt?:)
Na aš kiek mačiau auto kur dėjo, tai niekas nesivargina, ypač pas FSE kolektorius gan sunkiai nusiima ;) FE gal ir išima, nes ten labai paprasta :)
Manau ir sriegimo momentui turi kaip šiukšles išsiurbti.
Pilnai tavim tikiu.
Dabar bandau prisiminti kaip ten pri4jimas prie tų grežimo skylių. Ir bent dabar taip atrodo, kad gal ir galima išgrežti neišimant, bet a ne lengviau išsiimt? :D
Juk ir priejimas prastas ir į sklendžių ašiukę nepataikyt reikia :D
Bet čia tik teoriniai pasvarstymai, tikrai dabar nepamenu kaip ten. Galbut net nuradžius viršų (benzo pompa ir kita) priejimas visai lengvas ir visai nereikia išimt.
Juolab kad tvarkydamas radau metalo drožlių, tai greičiausiai taip ir bus.
Na reik su kažkuo palygint MAF rodmenis, tada bus aišku ar su oru problema ar išmetimu :)
Moki MAF tikrinti? Antru bėgių gazas dugnas nuo kažkur 2300rpm iki redline, kad load 100% būtų ir pažiūrėk kiek g/s siurbia ;) tada padalink gramų skaičių iš 0.82 ir jie turį atitikti tavo AG, išbandyta ir tikrai metodas veikia.
Mano atveju 118~/0.8 = 144ag, kito auto 280g/s /0.82 = 341Ag kas panašu nes auto 350ag.
Dar į grafiką būtų gerai įmesti pompos parodymus ir purkštukų atsidarymo laiką. Prie apkrovos 13 slėgis pompos turį būti. O purkštukų nepamenu, reikia savo logus pažiūrėti.
Šiuo testu eliminuoji lambdas, nes open loop kai gazas dugnas, default mapas su daug kuro, kad detonacijos nepagautum.
:D
Girdėjau apie tą testą. Problema, kad pas mane automatas. Gazas dugnas reikš pirmą pavarą, o pirma pavara tokia ten ir apkrova. Ypač kai ir sankaba ne mechaninė :D
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 19, 2018, 11:01:59 AM
:D
Girdėjau apie tą testą. Problema, kad pas mane automatas. Gazas dugnas reikš pirmą pavarą, o pirma pavara tokia ten ir apkrova. Ypač kai ir sankaba ne mechaninė :D
Bus antra jei judesį bent 40km/h? Aplinkkelyje pavyks ir su automatu ;)
Čia ne kiek bėgis rūpi, o 100% apkrova.
Čia vaizdinių priemonių iš vakar.
http://prntscr.com/lk4yje (http://prntscr.com/lk4yje)
http://prntscr.com/lk4z0h (http://prntscr.com/lk4z0h)
http://prntscr.com/lk4z91 (http://prntscr.com/lk4z91)
gal pakomentuosi? Tik diagramos laužytos tai tiksliai nelabai matysis...
Tuo metu trimai apie +20-+25
Nieko blogo nesimato, mane labiau STFT ir LTFT domintų ir ne prie laisvų apsukų, nes įdomu ar prie apkrovos lean dingsta, tada būtų klasikinis vakuumo nuotėkis.
Nedingsta, nei prie apkrovų nei prie apsukų. Gal sumažėja kokiais iki 5 procentinių punktų, bet toli gražu iki gerų.
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 19, 2018, 14:44:42 PM
Nedingsta, nei prie apkrovų nei prie apsukų. Gal sumažėja kokiais iki 5 procentinių punktų, bet toli gražu iki gerų.
Na jei būtų taip tik su benzinu, sakyčiau kuro tiekimo bėdos, bet ir tai patikrinti galimą. Tad linkstu vis prie lambdų nes jos gan stipriai įtakoja kuro formavimą.
Laisvom: http://prntscr.com/lk97ii (http://prntscr.com/lk97ii)
Su apkrova: http://prntscr.com/lk96cd (http://prntscr.com/lk96cd)
Abarotai 4000: http://prntscr.com/lk982z (http://prntscr.com/lk982z)
PS. Lambdos ne gerokai įtakoja, o labai įtakoja :D
Aš irgi linkstu prie lambdų. Nes tarkim pavažiavus nukrinta (atvesta). Labiausiai sukyla burzginant ant laisvų.
Reiks vieną nupirkt lambdą pabandymui.
Nėra baisus skaičiai, bet B2 visur dominuoja ;)
Neprašauk su jungtimi, atrodo lambdos vienodos, bet jungtys skirtingos ;)
Bet jei nuimtum savom MAF duomenis ramybes busenoj vis tiek buciau dekingas:)
Prašom:
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181119/33f7ce0f586cdc5d6ac66976838432df.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181119/1c025c839809db7008616a9daaaeffee.jpg)
Dėkingas. Statau skardinę alaus.
Bet labai užpavydėjau gerų trimų, tai nebestatau :D
MAF kartais nenukrisdavo iki 1.9 ?
Bendru atveju duomenys identiški... Išskyrus trimus.
Iš to darau išvadas, kad lambdos meluoja. Nes jei MAF meluotų arba ateitų neapskaityto oro, tai MAF rodmenys skirtųsi.
Be to ir pas mane trimai skiriasi nuo temeratūros. Greičiausiai kol lambdos tik pasiekę darbine temperatūrą dar nieko, o kai pakaista labiau ir pradeda meluot.
Be to pusmetį važinėjau su iš viso prastai reguliuotom dujom, blogas mišinys galėjo sugadinti...
Na sukritikuokit, jei padariau blogas išvadas, kol neprisipirkau glėbio lambdų :D
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 19, 2018, 18:05:55 PM
Dėkingas. Statau skardinę alaus.
Bet labai užpavydėjau gerų trimų, tai nebestatau :D
MAF kartais nenukrisdavo iki 1.9 ?
Nukris jei bus 630-650 apsukų ;)
As tai abi lambdas pasikeitęs ir MAF nes vienas "herojus" su ausų krapštuku bandė valyti :D
Miesto kuro sąnaudos nepasikeitė, bet va užmiesčių 1 litru mažiau važiuoju, tai atsipirks "investicija" :)
Beja, koki irenginį ir programėlę diagnostikai naudoji?
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 19, 2018, 19:43:35 PM
Beja, koki irenginį ir programėlę diagnostikai naudoji?
Iphonui OBD Fusion jei kažko greitai reikia, jei rimčiau tai launch.
Tiesa, MAF parodymai esant laisvoms apsukoms nieko nesako apie MAF būklę, turėjęs n vagenų su mirusiomis arba pusiau mirusiais MAF ir esant laisvai eigai normaliai rodė, visas grožis esant apkrovai ;)
Žinau taip. Bet kadangi problema pas mane ir ant laisvų, tai...
Ps. Lamdas aišku denso dėjai?
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 20, 2018, 11:59:39 AM
Žinau taip. Bet kadangi problema pas mane ir ant laisvų, tai...
Ps. Lamdas aišku denso dėjai?
Taip iš autodoc berods dvi gavosi 80€ pigiau nei čia pirkti :)
Slashas, man dar labai įdomu kaip dabar tavo trimai atrodo ant idle, kai variklis šaltas:)
Aš tiesą sakant bandau suprast kaip tas variklis sugeba turėti tuos visus lean mode ir pan, su binariniu lamda zondu...