noreciau daugiau suzinoti apie naujos corolos privalumus ir trukumus
O kas tau atsakys, kai masina ka tik pasirode pardavime. Uz tokius pinigus pilna geresniu....i Toyota neziureciau....
Citata iš: balticam Įrašytas Gegužė 05, 2019, 16:49:21 PM
Uz tokius pinigus pilna geresniu....i Toyota neziureciau....
Labai idomu kas geresni hybrida gamina uz Toyota? :)
Citata iš: Venza Įrašytas Gegužė 05, 2019, 19:55:26 PM
Labai idomu kas geresni hybrida gamina uz Toyota? :)
Niekas. Bet ar verta 32k investuot? Juk imi nauja, o nauja bet kurios markes vaziuos be problemu. Jei sena ziuretum, tai patikimumas Toyotos aisku suteikia kazkokia garantija.
O siaip, Venza, tu gi gali gera amerikoniska su maza rida atvaryt, patvarkyt ir parduot uz puse tos kainos kur LT uz nauja praso. As manau, salone ziuret uz pilna kaina tik neismanelis ar neturintis kur pinigu det gali. Taciau jei pinigai ne problema, iskart Tesla Model 3 imi uz 60k ir megaujiesi vairavimu. Tikrai. Pats bandziau 2 menesius, tai is elektriomobiliu pats fainiausias. 600km su vienu ikrovimu, isibegeja iki 100km/h per 4s.
Tarp kitko, hybridas tik taksistui gali atnest naudos, o paprastam zmogeliui tik finansini minusa. O ir komforto atzvilgiu nieko blatno Toyotos kibiruose...
bet jei žmogus nori patarimo būtent apie konkretų modelį, vadinas jis nori tokio ir naujo, o ne mušto amerikono ar teslos. pirmas paties sakinys buvo į temą, o toliau jau išvedžiojimai. tad kam jie ......
Vyrukai as gyvenu Danijoj.Amerikonu ar is EU nera variantu,nes muitas nuo 110 iki 180procentu danijos rinkos vertes.ekologijos mokesciai nezmoniski.Dabar vazineju su avensiu verso dyzeliuku,esu patenkintas,bet kas pusmeti ekologijos mokestis beveik 600euru.nenoriu auto su mazu pvz.1,0 varikliu su turbina nes kazi ar 100000km atlaikys.vazineju kazdien i darba 150km.ne autostrada.nematau kito varianto tik hibrida.del to ir klausiu jusu patarimo.hibridui mokestis pusmeciui 67eurai pusmeciui
O tu uzmiesti ar cia paciam mieste ant kamsciu 150km vaziuoji?
Turejau progą iš arčiau susipažinti.Tipiška Toyota- tiesiog geras sedanas. Gal kiek vidaus medžiagos kokybiškesnės,kaip ir naujojo RAV.Bet asmeniškai aš nepirkčiau,nes tai sedanas- trūksta praktiškumo.
Citata iš: tokanza Įrašytas Gegužė 05, 2019, 22:15:22 PM
Vyrukai as gyvenu Danijoj.Amerikonu ar is EU nera variantu,nes muitas nuo 110 iki 180procentu danijos rinkos vertes.ekologijos mokesciai nezmoniski.Dabar vazineju su avensiu verso dyzeliuku,esu patenkintas,bet kas pusmeti ekologijos mokestis beveik 600euru.nenoriu auto su mazu pvz.1,0 varikliu su turbina nes kazi ar 100000km atlaikys.vazineju kazdien i darba 150km.ne autostrada.nematau kito varianto tik hibrida.del to ir klausiu jusu patarimo.hibridui mokestis pusmeciui 67eurai pusmeciui
Tai dar pasvarstyk plugin Priusą arba tiesiog Priusą.
Kaip bus su Corolla niekas dar nepapasakos - ieškok youtube, bet ten tik giria.
Dar reikia atkreiti dėmesį (ir čia kai kurie labai didelę audrą stiklinėje kelia dėl to), kad hibridinės Corollos turės GPF (kietųjų dalelių) filtrą.
As tavo vietoj pirkciau Plug -in bet koki, Toyota NE VIENINTELE masina!!! Neuzsiciklink ant jos!
Apie Corolla Hybrid tau niekas nieko nepasakys dabar-youtubej teisybes nerasi, ten viskas uz pinigus kalbama. As sau neisbandytos laiko masinos nerizikuociau pirkti.
Citata iš: xaudrius Įrašytas Gegužė 06, 2019, 08:35:45 AM
Turejau progą iš arčiau susipažinti.Tipiška Toyota- tiesiog geras sedanas. Gal kiek vidaus medžiagos kokybiškesnės,kaip ir naujojo RAV.Bet asmeniškai aš nepirkčiau,nes tai sedanas- trūksta praktiškumo.
tai yra sporttouring universalas..
del mazgu nezinau kiek ten jau kitaip bet nemanau kad radikaliai kazkas naujo ten yra nors visi raso kad naujos kartos hibridas, kazi kurioj vietoj ten
na as ta ir turiu omenye sporttourer-universala.vazineju uzmiestyje,bet greit nepaleksi,posukiai kalniukai ir siaip baudos dideles.PLUG-IN priusas tai vietos tikrai nedaug.na jei neuzsicikinu prie toyotos,tai ka vyrukai galetumet pasiulyt?KAINA corolos sport touring hybrido toli nemandriausios modifikacijos danijoj 47000euru iseina.va taip
corolla hibridas turintis du hibridinius variklius ir benzini 1.2 varikli. hibridas 1.8 tas pats kur ir priuse stovi o kitas galingesnis 2.0 litru naujas variklis.pakaba ch-ro tai kol kas su ja dideliu problemų nera.hibridine sistema ka 1.8 ka2.0 yra 4 kartos tai reiškia jog ekonomiška.ravai nauji kurie atvažiuoja aptarnavimus daryt kuro sanaudu viduskis 6.0 kažkas tokio.tai dabar skaičiuokit kiek ris corolla.ch-ro kuro sanaudos apie 5.0 5.5 kiek mačiau. liginant su dyzeliu tai kam tas dyzelis reikalingas?.Manau nieko ten baisaus nebus o jei kažkas ir išlis kas kartais būna tai turiesi gi trijų metu garantija.
O kaip tos 2l varikliai dabar tik i naujas montuot pradejo? O kaip suprast trys varikliai? Ka jos awd tipo?
Citata iš: deficky Įrašytas Gegužė 07, 2019, 08:41:39 AM
O kaip tos 2l varikliai dabar tik i naujas montuot pradejo? O kaip suprast trys varikliai? Ka jos awd tipo?
3 varikliai:
Benzas
Hibridas 1.8
Hibridas 2.0
Dyzelis - praeitis
Citata iš: Sonixas Įrašytas Gegužė 06, 2019, 23:18:34 PM
....corolla.ch-ro kuro sanaudos apie 5.0 5.5 kiek mačiau. liginant su dyzeliu tai kam tas dyzelis reikalingas?
Na 47k euru uz hybrida, o dyzelis per pus pigesnis. Va tau kam dyzelis reikalingas. Man hybridas nereikalingas visiskai, kai jau pirksiu , tai tik elektromobili. Kol kas Avensiu 2017 metu visiskai patenkintas, kuro sanaudos 4.9l/100km, jokiu didesniu apribojimu UK jiems nera, kelio mokestis (TAX) £140 metams. Mokejau £14200 uz nauja. Taip kad vairuok ir zvenk. Jei buciau pirkes pvz. Prius, buciau paklojes £29600, tai kam to reikia???
jei po miesta maliesi tai naudingas dalykas, umiesti as irgi nesuprantu kam perka zmones hibridus... matyt mados reikalas :)
Na,jeigu turi pinigu,perkiesi dvi masinas:miestui hybrida ir uzmiesciui dyzeli :D . Ypac Lietuvoj,kai uzmiestis koks 100km.
Kaip bebutu,teks susitaikyt,kad dyzelis jau mires reikalas visom prasmem.Elektromobilis manes kol kas irgi nevilioja,o hybridas tikrai geriausias pasirinkimas siuo laikotarpiu.Siuo metu keliu kraunama Prius Prime zmonai,tai galesiu papasakot kokie ispudziai su juo.
del dyzeliu galiu pasakyt tiek,cia normalaus gamintojo apie 2.0l kub. yra brangiau nei corola hibridas.ir rasot rinkciau kitoki varianta,bet nieko nepasiulot :).reikes gal dar pabandyt issinuomot kokiai savaitei pavazinet su corola ir bus matyt.kazin ar izoliacijos problema ar siektiek issprende
Citata iš: defricky Įrašytas Gegužė 07, 2019, 13:07:03 PM
jei po miesta maliesi tai naudingas dalykas, umiesti as irgi nesuprantu kam perka zmones hibridus... matyt mados reikalas :)
Uzmiesti vaziuojant 100km/h greiciu hibridas vartoja 4-4.2 l. Mieste tokiu sanaudu nepasiekiu.
uzmiesti visos siuolaikines valgo mazai, cia ne rodiklis. kam apsikraut bereikalingom technologijom uz kurias turi sumoket kai perki. cia kaip kazkas sake arba elektrine arba paprasta benza/dyzeli imi
pagal kaip kurių mastymą, neverta mokėti ir už smat tv ir už šiuolaikinį telefoną - juk rodo ir senas kineskopinis, o paskambint galima ir su philips diga.
žmogus neklausia pirkti ar ne, jis klausia apie privalumus/trūkumus. jei pats nepirksi, jam neįdomu - jis turi pirkimui galimybę, tai ir domina jį auto galimybės, o ne išvedžiojimai apie dyzelius ir kainą....
Citata iš: eceris Įrašytas Gegužė 08, 2019, 10:03:46 AM
pagal kaip kurių mastymą, neverta mokėti ir už smat tv ir už šiuolaikinį telefoną - juk rodo ir senas kineskopinis, o paskambint galima ir su philips diga.
žmogus neklausia pirkti ar ne, jis klausia apie privalumus/trūkumus. jei pats nepirksi, jam neįdomu - jis turi pirkimui galimybę, tai ir domina jį auto galimybės, o ne išvedžiojimai apie dyzelius ir kainą....
(y) (y) (y)
Susidūriau su "kam tau tas hibridas, kai ir dyzeliu gerai važiuoti galima" sindromu gretimoj diskusijoj. Aš auto rinkausi pagal kitus kriterijus. Pagrindinis - patikima technologija. Ir man ne taip rūpėjo keliais decibelais tylesnė CX5 ar koks dinamiškas Tiguanas ir ar jau galima pasitikėti DSG.
Labas,
Pats renkuosi tarp Camry ir Corollos. Test drive buvau su 1.8, bei 2.0 Corollos Hybridais. Jei turi konkreciu klausimu - drasiai klausk.
Test drive tau nieko nepasakys brolau. Išsinuomot porai savaičių, pavažinėti taip, kaip važinėji visada be taupymo ir tada jau gal pajausi ta masiniuka. Patariu bent 1000km numint įvairiais keliais. Kitu atveju - tik savęs apgaudinėjimas ir nusivylimas nusipirkus.
Pravaziavau apie 400km, manau patsbtas atstumas susidaryti nuomonei :)
Pravažiavau hibridine Corolla (universalas, su 1.8 varikliu) apie 260 km. Vilnius-Kaunas (ir atgal) + abiejuose miestuose pasimaliau gerokai.
Nieko blogo pasakyti tikrai negaliu. Kuro sanaudos (vidutinės) 4.8 l/100. Mano vairavimo stilius - ramus, nuolat naudoju greičio palaikymą.
Minusai:
- Prie 110-120 jau gerai girdisi vėjo triukšmas + triukšmas iš priekinių arkų. Iš galo triukšmo sėdint priekyje negirdėjau.
- Mašina gana kompaktiška (nors ir universalas), ne visoms šėimoms tiks.
- Multimedia iš Flasho (16GB) neskaito FLAC. MP3 pradeda groti, pažagsi ir sustoja arba peršoka į sekantį takelį. Muziką leidau tik per Bluetooth, tada ok.
- Navigacijos sistema - apgailėtina totaliai (kam aktualu). Kažką rodo, bet žemėlapis visada atsuktas į šiaurę. Negaišau ir neieškojau kažkokių nustatymų, naudojau Waze telefono ekrane.
Variklio "ūžimas" visai neįkyrus, tiek kiek reikia, viskas normos ribose.
Dėl lenkimo užmiestyje - tvarkingai važiuojant (saugiai, nesidrąskant) - pilnai pakanka galios normaliam lenkimui. Aš nežinau kokiom mašinom važinėja tie, kam šito automobilio "nepakanka".
Apskritai labai maloniai vairuojasi auto. Buvo žiauriai malonu. Pastebėjau, kad net prie 75km/h esant lygiam keliui, be įkalnės, jei akumas bent iki pusės įkrautas, mašina važiuoja tik elektra (važinėjau EKO režime). Nuolat jauti, kad auto bando EV režimą naudoti kuo dažniau.
Šitam forume nuolat anti-hibridistai bando hibridus lyginti su benzinais arba dyzeliais. Mano nuomone, hibridas tai labai atskiras segmentas ir lyginti reikia su kitais hibridais arba plugin-hibridais.
Citata iš: kixxoff Įrašytas Gegužė 27, 2019, 10:56:34 AM
Pravažiavau hibridine Corolla (universalas, su 1.8 varikliu) apie 260 km. Vilnius-Kaunas (ir atgal) + abiejuose miestuose pasimaliau gerokai.
Nieko blogo pasakyti tikrai negaliu. Kuro sanaudos (vidutinės) 4.8 l/100. Mano vairavimo stilius - ramus, nuolat naudoju greičio palaikymą.
Minusai:
- Prie 110-120 jau gerai girdisi vėjo triukšmas + triukšmas iš priekinių arkų. Iš galo triukšmo sėdint priekyje negirdėjau.
- Mašina gana kompaktiška (nors ir universalas), ne visoms šėimoms tiks.
- Multimedia iš Flasho (16GB) neskaito FLAC. MP3 pradeda groti, pažagsi ir sustoja arba peršoka į sekantį takelį. Muziką leidau tik per Bluetooth, tada ok.
- Navigacijos sistema - apgailėtina totaliai (kam aktualu). Kažką rodo, bet žemėlapis visada atsuktas į šiaurę. Negaišau ir neieškojau kažkokių nustatymų, naudojau Waze telefono ekrane.
Variklio "ūžimas" visai neįkyrus, tiek kiek reikia, viskas normos ribose.
Dėl lenkimo užmiestyje - tvarkingai važiuojant (saugiai, nesidrąskant) - pilnai pakanka galios normaliam lenkimui. Aš nežinau kokiom mašinom važinėja tie, kam šito automobilio "nepakanka".
Apskritai labai maloniai vairuojasi auto. Buvo žiauriai malonu. Pastebėjau, kad net prie 75km/h esant lygiam keliui, be įkalnės, jei akumas bent iki pusės įkrautas, mašina važiuoja tik elektra (važinėjau EKO režime). Nuolat jauti, kad auto bando EV režimą naudoti kuo dažniau.
Šitam forume nuolat anti-hibridistai bando hibridus lyginti su benzinais arba dyzeliais. Mano nuomone, hibridas tai labai atskiras segmentas ir lyginti reikia su kitais hibridais arba plugin-hibridais.
Na tai gerai, pamirstam visus benzus ir dyzelius. Tada Prius Hybrid cia tikrai laimi. Jau nekalbu apie Prius Plug-In. Tas is vis super taupus, man vazinejant Manchesteryje, vidutines kuro sanaudos - 1.85l/100km, nes daugumoje elektra vaziuoja, baterija per 2val pasikrauna ir vien elektra nuvaziuoja apie 70km.
Corolla man tikrai nepatiko. As cia vertinu ja kaip nauja hibridine masina. Nelyginu su 1 ar 2 klases Prius ar panasiai. Kaina nera adekvati kokybei. Be to ekonomija jos kaip hibrido-nekokia.
Citata iš: balticam Įrašytas Gegužė 27, 2019, 12:37:47 PM
Na tai gerai, pamirstam visus benzus ir dyzelius. Tada Prius Hybrid cia tikrai laimi. Jau nekalbu apie Prius Plug-In. Tas is vis super taupus, man vazinejant Manchesteryje, vidutines kuro sanaudos - 1.85l/100km, nes daugumoje elektra vaziuoja, baterija per 2val pasikrauna ir vien elektra nuvaziuoja apie 70km.
Corolla man tikrai nepatiko. As cia vertinu ja kaip nauja hibridine masina. Nelyginu su 1 ar 2 klases Prius ar panasiai. Kaina nera adekvati kokybei. Be to ekonomija jos kaip hibrido-nekokia.
Prius Plug-in pasiteisintų, jei yra galimybė jį ramiai palikti krovimui (namie). Priešingu atveju tai paprastas hibridas + miesto krovimo stotelių paieška ir su tuo susijusi logistika. Kad ekonomiškas - neabejoju.
Plug-in pagrindinis privalumas siuo metu nemokamas parkavimas :-)
Citata iš: Venza Įrašytas Gegužė 27, 2019, 13:45:32 PM
Plug-in pagrindinis privalumas siuo metu nemokamas parkavimas :-)
Čia kur tas nemokamas parkavimas plug-in hybridams?
Bent Vilniuje tai jau panaikinta.
Nevisi Vilniuje gyvena.Nezinau kaip Kaune ir Klaipedoj,bet Panevezyje tai galioja.
Citata iš: balticam Įrašytas Gegužė 27, 2019, 12:37:47 PM
Na tai gerai, pamirstam visus benzus ir dyzelius. Tada Prius Hybrid cia tikrai laimi. Jau nekalbu apie Prius Plug-In. Tas is vis super taupus, man vazinejant Manchesteryje, vidutines kuro sanaudos - 1.85l/100km, nes daugumoje elektra vaziuoja, baterija per 2val pasikrauna ir vien elektra nuvaziuoja apie 70km.
Corolla man tikrai nepatiko. As cia vertinu ja kaip nauja hibridine masina. Nelyginu su 1 ar 2 klases Prius ar panasiai. Kaina nera adekvati kokybei. Be to ekonomija jos kaip hibrido-nekokia.
Būtent. Man suskaičiavo galutinę pardavimo kainą Corolla chečbekui vidutiniškai pakomplektuotam. 24 šmotai. Aplamai Corollai palyginus ne daug jie numeta nuo kainyno. To tarpu Priusą su daugiau navarotų, sakė atvežtumėm už 25. Ir dar chečo hibrido bagažinė mažesnė nei Yaris, ar bent jau tokia pati. Nieko negaliu pasakyti apie lavonvežio bagažinę. Jos net nežiūrėjau, nes tas kėbulo tipas man neegzituoja. Tai jei Priuso išvaizda nebaido, juolab kad tai baisiai jo subinei Toyota padarė šiokią tokią plastinę operaciją, šiai dienai Prius geresnis pasirinkimas.
Prieš tai kažkas klausė dėl garso izoliacijos, tai dabartinę Corollą lyginant su Auris, skirtumas gana ženklus. Toks jausmas, kad Toyota pagaliau nusprendė kažką daryti ir su garsu.
tai 24 cia bazines vos ne sakai :D jei su navarotais siekia 30 ir daugiau uz hibrida 2l.. briedas, po metu uz puse kainos is skelbimu su maza ridai kaip min nusipirkt galesim :D
Citata iš: deficky Įrašytas Birželis 01, 2019, 13:12:43 PM
tai 24 cia bazines vos ne sakai :D jei su navarotais siekia 30 ir daugiau uz hibrida 2l.. briedas, po metu uz puse kainos is skelbimu su maza ridai kaip min nusipirkt galesim :D
Active plus hibrido gavau 24000 pasiulyma
Uz kokiu 20000 jau gali Prius Prime is Amerikos parsivezt ;)
Citata iš: Senis2 Įrašytas Birželis 05, 2019, 16:44:12 PM
Active plus hibrido gavau 24000 pasiulyma
Visai neblogai. Kuris kėbulas ir variklis?
Citata iš: kixxoff Įrašytas Birželis 06, 2019, 08:58:19 AM
Visai neblogai. Kuris kėbulas ir variklis?
checas, 1.8, nes universalo net neziurejau. mieste jis nereikalingas, o kelionem, nesvarbu koks kebulas, man ji netinkama. Gal su 2L varikliu trasoje kazkas kitaip, bet uz Corolla atiduoti tiek, kiek kainuoja Superbas ar kazakas panasaus - nesamone.
Kolegos, kiekvienas renkasi automobilį SAU. Ir ne visiems vieno ar kito žmogaus apsisprendimas atrodo racionalus, nes ne visi tą racionalumą supranta vienodai. Kažkam visiškai normalu vežtis daugiau ar mažiau daužtas mašinas iš JAV, kitam tos mašinos jau yra nepatikimos. Vienas skaičiuoja hibrido atsipirkima, kitam tas atsipirkimas nerūpi, nes vertina kitus kriterijus. Svarbiausia, nereikia viens kito įžeidinėti bandant įrodyti savo tiesą :)
As beveik 30 metu dirbu masinu remonto ir pardavimo srityje,taigi galiu pasakyt,kad lietuviai labai specifiniai pirkejai.Gali but tikras botanikas,bet apie automobilius jis "ismano" 10 kart geriau nei as.Man iki jo mokytis ir mokytis.Katais net nesuvokiu is kur jis semiasi tokios patirties?Gali jam patarinet draugiskai,gali argumentuotai,bet viskas kaip nuo zasies vanduo.Galu gale nusiperka visiska suda,bet tada sukandes dantis daro savaip ir vistiek neprisipazista klydes.
Citata iš: Venza Įrašytas Birželis 11, 2019, 21:14:17 PM
As beveik 30 metu dirbu masinu remonto ir pardavimo srityje,taigi galiu pasakyt,kad lietuviai labai specifiniai pirkejai.Gali but tikras botanikas,bet apie automobilius jis "ismano" 10 kart geriau nei as.Man iki jo mokytis ir mokytis.Katais net nesuvokiu is kur jis semiasi tokios patirties?Gali jam patarinet draugiskai,gali argumentuotai,bet viskas kaip nuo zasies vanduo.Galu gale nusiperka visiska suda,bet tada sukandes dantis daro savaip ir vistiek neprisipazista klydes.
Tipinis lietuvio budas; visada pats protingiausias, ismaniausias ir nepriimantis jokiu kitu nuomoniu ar pastabu. Yra isimciu, gaila mazai.
ej tai rezumuojant uzskaitom corolla ar ne :D
Citata iš: deficky Įrašytas Birželis 12, 2019, 11:46:44 AM
ej tai rezumuojant uzskaitom corolla ar ne :D
Man corolla (hibridas) patiko. Bet aš lyginčiau tik su kitais hibridais. Jei žmogui be skirtumo ar tai hibridas (hibridinė technologija su visais jos privalumais, už kurią kaip ir susimoki šiek tiek), ar benzas, tada, žinoma, galima rasti kitų variantų su geru kainos/kokybės santykiu.
Citata iš: Astuonkojis Įrašytas Birželis 10, 2019, 15:40:09 PM
Kartais kai paziuriu, tai kitu poziuris tiesiog stebina. Universalas mat mieste netinkamas... Corola netinka kelionems... Prisimenu vaikysteje vaziuodavom is vilniaus i klaipeda su zapu, greitis 80-90, 5 zmones plius tases. Be kondiskes aisku ir kitu privalumu. Bet vaziavom, dziaugiames viskas buvo ok, o cia mat hibridas su 1.8 netinkamas kelionem. O apie universala, tai is vis, reik parsivezti kazka dedi ir nesuki galvos. Reik vonia, lauko baldus, lova sofa, saldytuva ar dar padangas, ir tt. Nu aisku cia kiekvienas pagal savo skoni ir poreikius renkasi, tai kaip ir ok.
Asmeniškai man hibridas tik mieste, todel ir universalas nereikalingas, o šiaip. baldai vežiojami su busu. kas dėl kelionių, asmeniškai man, netinka nei viena Toyota ( kalbu tik apie benzus). 2 kartus bandžiau tai daryti ir daugiau to nebus. Su Corolla aplamai po 900km kelio nejaučiau nei kojyčių nei rankyčių. Kitas bandymas buvo su Avensis. Per Lietuvą ir Lenkiją dar kenteti galima, bet toliau, kai atobanas pradeda vingiuoti tai nx. Posukiuose greiti mazini iki 110, nes mašina svyra į išorę, persirikiuoji į dešinę juostą, o paskui kad išvažiuoti iš tos juostos, grūdi 4 pavarą, tas 1,8 variklis rėkia ir vis tiek nevažiuoja. Tagi asmeniškai man, bet kuri Toyota miestui ir atsipūtusiam važiavimui po Lietuvą arba teisiu autobahnu, kaip vln-klp. P.S. Abiejų rida iki 30 000.
Trumpas review apie naują corollą universalą 1.8 hibridas, pravažiavus 600km.
Labai smagus automobiliukas, vidurkį rodo 5.4L/100km (iš miesto nebuvo išvažiavus), bagažinėje vietos žymiai mažiau lyginant su avensiu.
Salone laikosi sintetikos kvapas, niekur nedingsta (salonas veliūras).
Traukos pakanka bet neaišku kaip ten su dideliais greičiais greitkely.
Bus daugiau ką papasakoti, parašysiu.
As taip pat danijoj gyvenu ir uzsisakem nauja corolla 1.8 hibrida universala, bandimui buvom gave 3d vazineti tai labai patiko, ir uzsisakem ,turetume ryt ar poryt gauti . Per bandymu dienas rode kad su litru 28km nuvaziuojama. O per diena nuvaziuodavau po ~100km .
Ir tiesa situ nauju korolu pliusas kad ant elektros net ir 110 o nuokalne nedidele ir 120 vazevau, prie 80-90km/h laisvai gali ant el vaziuot kol lygus kelias .
Pats serviso sefas turi rav4 hibrida , ir sake tikrai butu pirkes corolla jaigu butu buvus pries perkant rav4, sake labai geros masinos , ir kas jaucesi palyginus vazevime su prius ar auris o ypac yaris , tai zodziu su nei viena nesulyginsi, nevazevau tik su rav4 tai nezinau. O seip visada buvau nusistates labai stiprei pries hibridus, kol corollos neteko paaimt pabandymui.
P.s. kadangi zmona dirba toyotoje tai turejum geresniu salygu isbandimams .
griztant prie corolos, man asmeniskai, mazai vietos joje, bet cia jau ne hibrido tema. Jei leidzia finansai zvalgyciaus geriau i camry. Pats uzsakes esu rav4, bet jis atkeliauja tik gruodi. Per anksti dziaugtis nenoriu, kol neatkeliavo, nes bankas gali po pusmecio pakeist finansavimo salygas, bet rav4 uzsakiau butent del erdves ir provezos aukstesnes ir zinoma del galingesnio motoro. Bet kolega kai bande 2.0 hibrida corola, sake traukos atzvilgiu zymiai smagiau vaziuoja nei 1.8 h
Noriu pasidalint , tik pirmom kuro sanaudom Toyota corolla 1.8l touring sport. Taigi po pirmo pilno bako iki kito pilno bako padalinus km is L buvo sanaudos 4.03L
Vazinejema kiekviena d i darba ir is jo bendri km yra 84 , 18km mieste ,14km autostrada, likusieji uzmestis 52km.
Vairavimo stilius normalus, reikua apsilenki , yra galimybe tai bandai elekrtra isnaudot...
Katik vairavau supra nauja, taj net bloga nuo adrenalino, galvojau apsivemsiu , tokia savaitgalems noreciau jai kas kura piltu , tokia keisciau vietoj hibrido ----- kad butu i tema ,nors tik pasigyriau :D
Turiu Corolla Touring Sports 2.0 nuo liepos pradžios, pravažiuota jau virš 5000km, Luxury komplektacija, pusiau odinis salonas.
Nesigailiu :) ir pasirinkimas buvo Superb Combi ar Corolla ir pasirinkau Corolla ;)
2.0 180Ag tikrai ne senieji flegmiški hibridai. Nuo 1.8 skiriasi kaip diena ir naktis- naujos kartos hibridas, direct shift transmisija ir kt.