Taigi prieš kelias dienas nusipirkau Toyota. 2010 Avensis T27 1,8 benzinas, CVT dėžė.
Svarstau apie dėžės tepalų keitimą. Gal kam teko susidurti? Kur keisti? Kokia kaina?
Taip pat jau spėjau susidurti su įdomiu dalyku. Yra AUTO šviesų funkcija, tačiau dieną jos neveikia. Įsijungia tik vakare sutemus. Ar įmanoma kažkaip pakeisti, kad veiktų auto. Turiu omeny, kad nesvarbu ar šviesu ar ne užvedus variklį įsijungtų automatiškai, užgesinus - išsijungtų.
Ačiū už atsakymus.
As asmeniskai greiciu dezes tepalu nekeisciau, nebent per 300k pralekus. Apie sviesas tu turi omeny DRL, tai jei pas tave neimontuota tai ir nera kam veikt, o kad isijungia tik sutemus- viskas OK, taip ir turi buti.
Sako nekeicia tepalo dezems
galima padaryt jog uzkurus masina iskart uzsidegtu zinintai
Dekui uz atsakymus.
Turi omeny galima tai papildomai kazka reikia konstruot ar tiesiog pakeist nustatymus ar pan? :) :)
Citata iš: chektisaut Įrašytas Kovas 11, 2020, 21:17:36 PM
Dekui uz atsakymus.
Turi omeny galima tai papildomai kazka reikia konstruot ar tiesiog pakeist nustatymus ar pan? :) :)
su diagnostika pakeiciamas parametras ir viskas
Saulėta diena neisijungs vistiek
Cia kur taup įjungt galima?
blin dabar neatsimenu customize seting atrodo, prijunkes kompa prisiminciau.
Customizose tik daviklio jautrumas reguliuojasi
Citata iš: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Kovas 11, 2020, 22:18:36 PM
Customizose tik daviklio jautrumas reguliuojasi
taip ta zinau bet berots ir vienas profilis yra jog pastoviai dega.
Nu nemačiau tokio,įdomu būtų sužinoti
Citata iš: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Kovas 11, 2020, 22:23:40 PM
Nu nemačiau tokio,įdomu būtų sužinoti
kazkam ir reguliavau jautruma ir poto tik uzkurus iskart uzsidegdavo. na bet ta reiktu dar patikrint. gal kur ledai yra to jau nera. arba irgi nuo komplektacijos priklauso.
10metų be ledu bus
Citata iš: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Kovas 11, 2020, 22:34:37 PM
10metų be ledu bus
tai tada manau jog imanoma.na tegu zmogus atvaziuoja jei imanoma nemokamai padarysiu:D
o siaip jei ne nemokamai, kiek vidutiniskai kainuoja?
Citata iš: mantas32 Įrašytas Kovas 12, 2020, 12:28:29 PM
o siaip jei ne nemokamai, kiek vidutiniskai kainuoja?
dazniausiai buna taip jog zmogus nori pakeisti nustatymus diagnostikos metu tai nieko nekainuoja tik diagnostika
siaip pakeiskit temos pavadinima, nesuprantu kaip lempos susijusios su cvt deze
Klausimas del CVT eksplotacijos.
1. Galima rasti patarimu, kad P (park) padetis skirta tik parkavimui, perjungus į P padeti reikia uzgesinti varikli. O tai jeigu ryte, tarkime ziema uzkuri varikli ir nori pasildyti varikli kol nusivalai langus ir tt. Kokia padetis turetu buti?
2. Daug kur raso, kad nepradekite vaziuoti spausdami stabdziu pedala. Taciau juk tada ji startuoja gana greitai, o manevruojant aisktelese, kiemuose ar netgi tame paciame kastyje kai reikia letai metra ar kelis pajudeti tai tik su stabdziu pavyksta. Kaip tokioje situacijoje reiktu elgtis?
3. Ko dar negalima ar kaip tik reiki daryti eksplotuojant automobili su sia deze?
4. Daug info yra, kad svarbu sekti pvaru dezes tepala. O kaip ji patikrinti? Taip pat gal zinote kiek kainuoja mazdaug pakeisti CVT dezei tepalus. Gal kas keite Avensis 2011 1,8 vvti?
5. Ar butina palikti ant rankinio priparkavus auto ant P pavaros? Ir kada jungti ta elektrini rankini? Randu ibfo kad sustojus dar ant D pavarus jungti rankini, jungti P ir tada gesinti. Ar tikrai yra skirtumas?
Daugeliui turbut juokingi klausimai. Taciau manau vienoje vietoje sie atsakymai oraverstu ne vienam nevairavusiam auto su CVT.
Dekui uz atsakymus
CVT dezes exploatavimas nelabai kuo skiriasi nuo kitu automatu. P rezimas skirtas stovejimui, ilgesniam, jei sildai varikli ryte palieki ant P, siam rezime pavaru dezes alyva praktiskai nesyla, todel pirmas pajudejimas ypac saltu oru turi buti neagresyvus, kol isvazineji is aiksteles uztenka judet nespaudziant gazo, arba ji spaudziant minimaliai. Pirmas kilometras nekeliant aukstu sukiu, kad dezes alyva pasiltu. CVT dezes dazniausiai neturi tepalo matuoklio, taip kad lygi dezeje gali patikrint tik atsukes dezes varzta ipilimo, tai realiai gali tau lygi paziuret tik servise arba keiciant dezes tepala. Gamintojas numates, kad CVT dezei nereikia keisti tepalo lifetime, bet ar reikia ji keist ar ne sprendzia pats auto savininkas.
Jei statai auto kokioj ikalnej, tai kad nesigautu itempimo dezei, sustoji, laikai stabdi ijungi i P ir neatleides stabdziu pedalo ijungi stovejimo stabdi, tik tada atleidi stabdzio pedala.
SVARBIAUSIA: NEGALIMA BANDYTI IJUNGTI IS D i R ar P PAVARA NEISMYNUS STABDZIO PEDALO IR AUTOMOBILIUI JUDANT.
Citata iš: Henris Įrašytas Kovas 13, 2020, 09:19:38 AM
SVARBIAUSIA: NEGALIMA BANDYTI IJUNGTI IS D i R ar P PAVARA NEISMYNUS STABDZIO PEDALO IR AUTOMOBILIUI JUDANT.
Manau, kad neįmanoma važiuojant iš D įjungti R. Bet gal įmanoma iš D į N
O kas blogai is d I n? Pastoviai darau kolkas veikia viskas
o koks tikslas vaziuojant jungti i N, cia labiau skirta trumpam buksyravimui arba rankomis pastumdyt masina servise. Jei viskas veikia tvarkingai nera tikslo jungti i N pavara
Nu buna situaciju parieder reikia kur
jei riedi savo malonumui su N pavara ir dar didesniu greiciu, tai nei kuro sutaupai ir dar dezei kenki. Ir plius gali sukelt avarine situacija.
:bedantis: avarine situacija ir dezei kenki? Per mazai dezinfekcinio panaudojau matyt :D
N jungiu Kai matau kad raudonas peiwki uzsisege nes uzpipin laikyt stabdi nuspaudus ant d dar bobute sake kad it dezej geriau Stovet ant n nei ant d
gal tu pirma karta automata turi, nematau prasmes tau kazka aiskint jei prie sviesoforo tu kaskart i N isijungi :) buk bent jau supratingas ir neskiepyk siunnesamoniu kitiems
Čia panašiai kaip ankščiau su žiguliu vaziuodami neutrale imesdavo ir variklį užgesindavo nuo kalno😁
tai kam tokie perka automata apskritai :) Tegul dar isitaiso pseudo sankabos pedala, jei negali atprast saibas metyt :)
Citata iš: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Kovas 14, 2020, 19:14:45 PM
Čia panašiai kaip ankščiau su žiguliu vaziuodami neutrale imesdavo ir variklį užgesindavo nuo kalno😁
Na juokas juokais, bet as ir pats taip dariau su GAZ-24... Tarp kitko, dabar irgi ismetu begi nuo kalno(cia daugiau is iprocio nei del taupymo) , tik variklio jau negali gesint. Ekonomija yra; bandziau taip ismetinedamas vaziuot ir visada su begiu tuo paciu marsrutu ir panasiom oro salygom. Vaziuojant visada ijungtu begiu, minimum 1.4l/100km daugiau ima. Taigi, juoktis galima, bet nauda yra( jei visiskai biednas ir paskutinius centus skaiciuoji :) )
visu pirma diskutuojam ne apie mechanine deze, pasirodo yra tokiu kurie automatu vaziuoja kaip su mechanine :) Beje, kad ir su MT i laisva turetum issimest tik jau priespat sustojima arba visiskai sustojus, nes jei riedant laisva pavara atsiduri extra situacijoj, kada reikia greit sumanevruoti ir netiketai akseleruoti, prarandi laiko kol ikalsi reikiama begi. Ypac tai labai svarbu slidziame kelyje ar posukiuose. Todel ir egzaminuojant naujus vairuotojus yra rivotas laikas kiek gali buti ismynescsankaba vaziuojant.
As kalbejau apie begio ismetima prie sankrizos nu bet px :goodboy:
Ar jūs rimtai kalbate, kad Avensiui su CVT dėže tepalo nereikia keisti? (H-) kitame forumo poste sakoma visai priešingai :think:.
Citata iš: Onnri Įrašytas Birželis 24, 2020, 19:10:39 PM
Ar jūs rimtai kalbate, kad Avensiui su CVT dėže tepalo nereikia keisti? (H-) kitame forumo poste sakoma visai priešingai :think:.
Kuriame? Šiaip čia matyt amžinas klausimas.
cia kaip savininkui sauna i galva. Jei masina garantine tai tikrai niekas nelenda prie dezes, o kai virsija rida 150k km, tada ir sprendzia asmeniskai kiekvienas ar list prie tos dezes ar ne :)
Seku vieną kanalą kur USA Toyota atidirbęs technikas aiškino:
1. Gamintojas sako jog dėžei lifetaim'e ir tepalas nekeičiamas... bet jo nuomone... gamintojo lifetime - tai iki kol mašinai baigsis garantija... o toliau gamintojui dzin... užprogramuota, jog savininkas vėliau keičia dėžę nauja....
2. Šioms dėžėms rekomendavo keisti kas 96k km (arba 6 metai) ir būtinai į originalų Toyotinį CVT tepalą.
3. Jei dėžė nuvažiavus iki 96k km, keičiamas visas tepalas.
4. Jei dėžė nuvažiavus iki 160k km, keičiama pusė tepalo.... ir po kažkokio pravažiavimo (nebepamenu tiksliai, pvz 20k) darkart keičiamas visas tepalas.
3. Jei dėžė nuvažiavusi daugiau nei 160k km... jis tokios dėžės neapsiima prižiūrėti... savininkas informuojamas apie galimas problemas, ir pats sprendžia ar damušti tą dėžę, ar keisti dalimis ir laukti galimų bėdų.
Citata iš: Fantazijus Įrašytas Balandis 15, 2023, 22:41:23 PM
"Seku vieną kanalą kur USA Toyota atidirbęs technikas aiškino:"
Gal gali pasakyt kurioj amerikoniskoj Toyota stovi CVT deze?Kazkaip nesu susidures.
Jei cia kalbam apie Toyota mechanika Car care nut, tai as irgi ji pasiziuriu, bet kiek suprantu jis kalbejo ne apie cvt dezes o apie Toyota iprastus automatus su Torque converteriu (pusle) ir tie kilometrazai isvardinti ne km o myliom. Bet gal ne apie ta pati video kalbam, tai tada sunku komentuot kazka butu.
Taip, tas pats :)
Jo, su Myliom ten buvo... :-/ pertaisiau į km :D
Dėl CVT tepalo konkrečiai "How to maintain your Toyota Part 2 Engine coolant and Transmission fluid" nuo 9:47.
Kas 96 560 km arba 6 metai.
Dėl kilometražo pavėlavus - išsamiau kažkokiam kitam video buvo.
Nikas atitinkantis naudotoja 100% :D
Mano atvejis ir klausimas tuo pačiu.
Pirmau avensį su CVT prieš metus su 92k km. Pirmas savininkas automobilį pirko naują Lietuvoje, antras savininkas važiavo kiek daugiau nei metus su pratesta garabtijaDaug važiuoju, nebuvo kada keisti tepalo, prisiruošiau prie 109k km. Išpilant seną trūko 1.5l tepalo! Nesimato jokių nuotekio žymių. Tepalas buvo be drožlių bet degėsio kvapo, frikcionų turbūt. Po pakeitimo kažkiek švelniau pradėjo veikti, bet atsirado pašalinis trinties garsas staigiau iš vietos begėjantis, lyg kažkas trintūsi ir stabdant prieš sustojant kai ten hidrotransformatorius dirba savo darbą irgi ratlinimas/trintis. Dar kažkas užti pradėjo. Gal diržas, gal guoliai labiau (liga k114 p dėžės).
Klausimas kiek gali kainuoti ardymas/dalių keitimas - taisymas papraščiau rašant? Ar pigiau išeitų šrotinės ieškot? Nauja nors ir ji nesudėtinga bet kainuoja neadekvačiai.
kelintu metu Avensis? Jei nevirsyja 10 metu, rida 185k km kiek suprantu irgi nevirsyja, jei dezej tepalus keitri pas dyleri, tai manau turetu galioti 10 metu Toyota Relax garantija. CVT deze turetu dengt, aisku itariu, kad joe ten atsikalbines, reikia garantijos salygas dar pasitikslint, bet as bandyciau pirma per cia pramust. Ir keista, kad is dezes trukumas 1.5l , nes ir rida (jei tikra) tai 100k Toyotai dazniausiai nieko nereiskia.
17, bet nepratesiau garantijos, nes kai nupirkau po mėnesio ar dvieju tik pristatė šią paslaugą. Ir pasitikslinau, jau pas ankstesnį savininką buvo nebe garantija, o tiesiog aptarnaudavo atstovybėje. Kol kas važiuoju toliau, garsai yra, bet jau 9k km po keitimo nuvažiuota. Buvau ATservise pasikonsultuot. Nuteikė taip, kad arba važiuoti kol važiuoja nes nors ir girdi garsus, bet neišardę jie nenori spėlioti ir tada šrotinę dėti (apie 2k eu + darbai) arba jie bando dabar perrinkti (irgi mažiausiai 2-2,5k eur) ir tai nėra garantijos, kad visas dalis pakaitines pavyktų gauti. Buvo pas juos atvejis su RAV4, kai kugių guolių buvo tik rusyne pirkti, tai to pasekoje dėjo šrotinę dėžę.
nereikia jokiu pratestiniu garantiju, svarbu, kad atitiktu sias salygas: auto ne senesnis nei 10 metu nuo pirmos registracijos, rida ne didesne nei 185000km ir visi tech aptarnavimai laiku buvo atliekam Toyota atstovybeje. Jei sias salygas atitinka ir dezeje tepalas irgi keistas Toyota servisa. Vaziuoji tiesiai pas dyleri ir isreiski nusiskundimus.
Jei ir dezes tepala keitei ne Toyotoj, ijungi durniu ir nesakai, kad keitei, tiesiog is dezes girdimi itartini garsai. Man atrodo, kad ant dezes ipylimo ir isleidimo varztu jokiu gamykliniu zymu nera. Jei pati Toyota keite, tai kreipies be jokiu baimiu isvis.