Sveiki,
Automobilis: Toyota corrola 2005 1.4 hecbekas, turiu toki klausimeli del duju irangos. Ar kas nors turi siam automobiliui idiegta duju iranga? Ar verta? Jei taip, kur geriausia tai atlieka? Kokios bedos gali kilti naudojant dujas? O gal isvis zmones nemontuoja i tokiu automobilius duju? Kokia Jusu nuomone siuo klausimu?
Laukiu visokiu nuomoniu, tai galbut man pades apsispresti, verta ar ne.
Is anksto dekoju,
Giedrius
Ar verta? Viskas priklauso nuo to kiek laiko su ja zadi vazinet. Pigiau- tikrai taip, Normali iranga atsiperka per 20 000 km. Kokios bus kainos po tiek laiko- visiskai neaisku.
Kur geriausiai tai atlieka? beprasmis klausimas. Nemanau kad yra zmoniu kurie isbande daugiau nei 2-3 montuotojus, ka jau kalbet apie visus.
Bedos? O kokios jos kyla naudojant automobili be duju? Gedimai tie patys,... Pigiau vazinet ir tiek. Papildomas svoris ir sumazinta vieta bagazineje, mini modifikacijos uzdegimo sistemoje- tai viskas kas gali kelt problemu. O jei protingai ir tvarkingai padaryta- tik pliusas.... ir aplinkai, ir varikliui, ir piniginei
siandien kreipiausi i dvi duju iranga montuojancias firmas, vieni sutiko iskarto, sako montuojam nors ir sia savaite.. (padaro dar 'nuolaida') ir t.t.
o kiti bande netgi atkalbeti nuo tokio sprendimo, ".. montuoti nerekomenduojame, nes susėda vožtuvų lizdai" ir sako variklis per 'menkas' dujinei irangai... Net nezinau ...
Dėl susėdimo, tai ir maniškei senutei vožtuvų lizdai sėda-bent jau taip visi dujininkai sako, nors pažįstamas apie 200.000 pramynė įsistatęs dujas į tiek pat pravažiavusią toyotą, na ir nei susėdo kas nei ką. Aš įsistačiau lašalinę vožtuvams tepti, nežinau ar iš tikro yra nauda, o gal tik paguoda, bet 60.000 su dujom atlaikė.
Vienas patarimas-žiūrėk, kad bagažinės pilnai neokupuotų, nes mažom mašinom būtent tai ir yra pagrindinis minusas.
Bet tai į tokią mašiną nepergalingu varikliu kaži koks biznis tos dujos, o ir bagažinės visai nebeliks. Negi ji taip daug ryja to kuro, nemanau kad tiek, kad per 20tkm atsipirktų, netgi dabartinėm kainom, kai daugiau kaip perpus dujos pigesnės. Pasiskaičiuok sąnaudas,ir kiek važiuoji, gal ir bus lengviau apsispręst. ;)
ten to skirtumo jauciasi, bet mazai ;)
Neseniai integravau BRC. Esu patenkintas. Corolla 2005 1,4. Rekomenduot galiu Kaune.
Tikrai kam tau tos dujos i 1.4 motora kiek jiau beryja ta tavo tojocike ? kazkaip nesamoningai skamba suprasciau 2.5 ar 3 ltr ar turbininis variantas butu kad bendzo daug o dabar ? tu pasiskaiciuok kada tau ji atsipirks ?
CitataCigarettman parašė:
Neseniai integravau BRC. Esu patenkintas. Corolla 2005 1,4. Rekomenduot galiu Kaune.
Sveiki.Noreciau suzinot irangos kaina ir kur statei ir as noreciau isidet:)
Jei duju iranga statyt tai tik rimta, turi butinai buti vadinama "lasaline" kurios spec skistis sutepa voztuvus siek tiek. Nes va sia savaite vienas pasiztamas irgi eme galva tvarkyt, masina prabegus vos 150000km ir visi voztuvai pasvile, viename cilindre ypac, pradejo jausti, kad motoras nebedirba lygiai ir duju pradejko ryt nesveikai. Dujos sausas produktas, benzas riebesnis del to sutepa voztovus. Arba jei dujine yranga be minetos lasalines, tada profilaktiskai kas kiek laiko turi pravazinet su benzo baku. Reikia is tikro skaiciuot, nes tokios dujines yrangos kainuoja apie 2500-3000lt. Paskaiciuot kiek nuvaziuoji i metus, ar apsimoka, nes dujos padidina tikmybe padidejusiam remontu kiekiui ir eksploatacijai. SUdedam kiek ismetam pinigu vaizuodami benzinu per metus ir sudedam kiek ismetam pingiu vaziuodami dujomis + iranga + prieziura... Tik tada priimti sprendima, o jei iseis taip, kad per metus sutaupysi simta litu, tai klausimas ar verta terliotis...
Zinoma lietuviai idomi tauta ir geriau jauciasi, kad tuo momentu vaziuoja pigiau, kad auto ryja maziau, bet kai zinai, kad ryja maziau, tada ir pili dazniau, nes reikia nereikia visur vaziuoji, ir ziurek, kad daugiau isleidi, nei, kad vazinetum su maziau ekonomiska masina, tada pasirinktum, ar iki parduotuves geriau nueti pestute ar vaziuot automobiliu...
Henri, ne visiskai teisus esi. Pvz as per metus pravaziavau 23 000 km, is ju virs 15 k su dujom, man ta iranga jau atsipirko, su voztuvais jokiu bedu nera nors ir lasalines nerasta. Kita vertus, kol variklis pasyala iki 32 laipsniu, tol dirba su benzu, Jei misinys riebesnis tai dar nereiskia kad geriau tepa. Tieaa- dujos sausas kuras, bet pvz as visa varikli galiu nusipirkt uz 500 lt, pasikeist galva per vakara ir sekminga vazinet toliau jei per klaida tie voztuvai susvils... Taciau pastebekim ir tai. kad dujos kur kas svaresnis kuras kuriame ner rugsciu. Del sios priezasties nesikisa katalizatoriai, susidaro maziau nuosedu ir maziau dega duslintuvas. Siaip dujomis maitinami varikliai maziau dyla ir tiesa pasakius remontu skaicius mazeja o ne dideja.... Bet as kalbu apie tvarkinga iranga ir tvarkinga automobili....
Na as dristu gincytis su tavimi, po 23000km nieko ir nepastebesi cia per menki atstumai. Kaip gali variklis ilgiau tarnauti ant duju, jei degimas kitoks, tas pats sausumas kuro nesvarbu ar variklis siltas ar saltas, kiek tu vazineji su varikliu kurio temp 32 laipsniai, vistiek didzioji dalis yra ant darbines temp. Gerai, kodel dujininkai ant ziemos keikiasi, kai pradeda saudyt, ir reikia daznaiu keist zvakes ir zvaklaidzius, lyg tai nekainuoja. As nesneku apie tai, kad variklio kaina 500lt ir ji be problemu gali pasikeisti, tada klausimas keik sutaupai?? Pasiklausk, pas bet koki varikliu specialista, kuris butu uz dujas i benzinini varikli?? Cia tik taupymo sumetimais, bet tikrai ne variklio tausojimas. Kitas klausimas, kuo geriau varikliui, jei po 150000km nusvile voztuvai, kur cia gerumas?? Kai benzinu varomas auto be kapitalkes turetu nuriedet apie 300000km. Juolab nuosedos benzinui nera jau tokios gadinancios mazgus kaip dyzelio, bet cia jau kita tema... Beje kaip pravaziavus su dujom 15000km gali duju iranga atsipirkti? Kokia jos kaina? Juolab kad su senesnem duju irangom duju ryja daugiau nei benzo, naujos tokiu minusu jau nebeturi, bet ju kaina zenkliai didesne... Beje kai forumuose atsiranda klausimai, trukcioja masina ar nedirba cilindras, antras klausimas eina: dujos?..
Tai kur cia problemu maziau?
Manau norint tureti su eksploatacija maziau rupesciu ir kad viskas butu aisku, reikia tureti paprasta benzinini auto su elementariu ipurksimu, nes dyzeliu diagnostikos irgi turi savo niuansu. Prisiminkim paprasta dalyka, kuo daugiau i auto papildomai ikista kazko, tuo didesne tikymbe kazkam gesti, nes tiesiog mazgu daugiau ir tikimybe remonto didesne, vienareikmsiskai...
as tai tikrai nedeciau i 1,4 varikliuka duju. tai ir tie patys duju dejikai idomiai pasiziuri i zmogu, kuris deda dujas, bet jiems kas, svarbu ideti, o atsipirkimas tolimas, o problemos artimos. O kad su dujomis varikliui geriau tai ce bajeris :) pvz auto is olandijos. Bet cia kiekvieno pasirinkimas.
CitataHenris parašė:
Na as dristu gincytis su tavimi, po 23000km nieko ir nepastebesi cia per menki atstumai. Kaip gali variklis ilgiau tarnauti ant duju, jei degimas kitoks, tas pats sausumas kuro nesvarbu ar variklis siltas ar saltas, kiek tu vazineji su varikliu kurio temp 32 laipsniai, vistiek didzioji dalis yra ant darbines temp. Gerai, kodel dujininkai ant ziemos keikiasi, kai pradeda saudyt, ir reikia daznaiu keist zvakes ir zvaklaidzius, lyg tai nekainuoja. As nesneku apie tai, kad variklio kaina 500lt ir ji be problemu gali pasikeisti, tada klausimas keik sutaupai?? Pasiklausk, pas bet koki varikliu specialista, kuris butu uz dujas i benzinini varikli?? Cia tik taupymo sumetimais, bet tikrai ne variklio tausojimas. Kitas klausimas, kuo geriau varikliui, jei po 150000km nusvile voztuvai, kur cia gerumas?? Kai benzinu varomas auto be kapitalkes turetu nuriedet apie 300000km. Juolab nuosedos benzinui nera jau tokios gadinancios mazgus kaip dyzelio, bet cia jau kita tema... Beje kaip pravaziavus su dujom 15000km gali duju iranga atsipirkti? Kokia jos kaina? Juolab kad su senesnem duju irangom duju ryja daugiau nei benzo, naujos tokiu minusu jau nebeturi, bet ju kaina zenkliai didesne... Beje kai forumuose atsiranda klausimai, trukcioja masina ar nedirba cilindras, antras klausimas eina: dujos?..
Tai kur cia problemu maziau?
Manau norint tureti su eksploatacija maziau rupesciu ir kad viskas butu aisku, reikia tureti paprasta benzinini auto su elementariu ipurksimu, nes dyzeliu diagnostikos irgi turi savo niuansu. Prisiminkim paprasta dalyka, kuo daugiau i auto papildomai ikista kazko, tuo didesne tikymbe kazkam gesti, nes tiesiog mazgu daugiau ir tikimybe remonto didesne, vienareikmsiskai...
Nu ka padarysi- ilgas quote, bet kol dar darbe sedziu ir turiu laiko- pradekim:
15 k km yra tikrai per menkas atstumas kad vertinti variklio nusidevejima.
Kuo blogai kitoks degimas? Taip, duju oktaninis skaicius 105, jos greiciau dega nei benzinas o del didesnio oktaninio skaiciaus ju detonacija sunkesne ir tuo paciu tikslesne todel reikia patikimesnes uzdegimo sistemos.
Cia is karto atsirando problemos su mirusiom zvakem pirktom uz 3 litus gariunuose, supuvusiais zvaklaidziais ir panasiai. isigijus tinkamas zvakes, sureguliavus tinkamai ju atstuma tarp kontaktu, pareguliavus uzdegimo laika pasalinami vieno cilindro neveikimo blogo dirbimo ir kitokie gedimai.
Saudymo problemos atsiranda saltu metu laiku kai idiotai megina uzsivest ant duju. Dujos- saltyje tampa skysciu, bent jau butanas ir jos negaruoja todel skyscio lieka tiekimo sistemoje ir is cia kyla visos bedos. Butent todel 4 stage irangoje kompas perjungia i dujas tik ausinimo skysciui pakaitus iki nustatytos temperaturos.
Kiek sutaupau? Manoji vidutiniskai srebia 8-9 benzo ir 10-11 duju. reiskia sutaupau mazdaug po 20 litu nuo 100 km. Duju iranga kainavo 1700 lt, iridines zvakes 160 lt.
As uz dujas i benzinini varikli, man to uztenka. Kai pradedi gilintis i variklio veikimo principus pastebi kad konstrukcija nepriestarauja veikimui su dujomis. As nekalbu apie senasias, lievas, ir prastai padarytas ar sureguliuotas irangas. Pavaziuok nesustodamas su dyzeliu prie 5000 rpm 1000 km, paziuresiu kas is variklio liks, tada as paklausiu ar sveika dyzelis dyzeliniam varikliui.
Per 150 000 km ir speju min 5 metu tu sutaupysi su dujomis 20 000 lt ir galesi nusipirkti nauja automobili butent is sutaupytu lesu, taip kad bus visiskai dzin nusvile voztuvai...
Dujomis varomi tvarkingi auto gali su mastanciais vairuotojais gali nuriedet 500 000 be kapitalkes. Ypac todel kad maziau rugsciu, nuosedu ir viso kito slamsto del kurio maziau uzsitersia tepalai ir juos galima reciau keist.
Dujomis varomi automobiliai maziau tersia gamta. Kodel tu pries gamtosauga?
Nezinau ar yra bent vienas automobilis kuris duju ryja maziau nei benzo. Vien del to kad dujos- liesesnis kuras, tai norint isskirt ta pacia energija reikia sudengint didesni ju turi, ty daugiau litru (tiesa svoris kilogramais gaunasi mazesnis). Atsizvelkim i tai kad automobilis pasunkeja, automatiskai sanaudos turetu buti didesnes
Ne visisai teisus esi del didesnio detaliu skaiciaus. Netgi zinodamas kad esant tarp zmoniu padideja tikimybe susirgt, tu neismeti zmonos ir vaiku is automobilio ka? Jug be salono kilimeliu auto ir lengvesnis ir maziau daliu jame ir ju keist neriks kas mazina islaidas. Juk del to tu ju neatsisakai? O kaip veidrodis kuris kabo pries nosi? Ismeskim ir magnetola- tai neretai pasitaikanti gaisro, akumuliatoriaus sedimo priezastis...
Remonto tikimybe padideja del tarpines tarp vairo ir sedynes kur kas daugiau nei del kokybiskai sumontuotos irangos.
Na kol kas uzteks
nepersu niekam duju, ir nekeikiu ju. Pats vazineju ir neturiu nusiskundimu. Tai yra laisvas zmogaus pasirinkimas mazinti islaidas.
Citatafennix parašė:
Henri, ne visiskai teisus esi. Pvz as per metus pravaziavau 23 000 km, is ju virs 15 k su dujom, man ta iranga jau atsipirko, su voztuvais jokiu bedu nera nors ir lasalines nerasta. Kita vertus, kol variklis pasyala iki 32 laipsniu, tol dirba su benzu, Jei misinys riebesnis tai dar nereiskia kad geriau tepa. Tieaa- dujos sausas kuras, bet pvz as visa varikli galiu nusipirkt uz 500 lt, pasikeist galva per vakara ir sekminga vazinet toliau jei per klaida tie voztuvai susvils... Taciau pastebekim ir tai. kad dujos kur kas svaresnis kuras kuriame ner rugsciu. Del sios priezasties nesikisa katalizatoriai, susidaro maziau nuosedu ir maziau dega duslintuvas. Siaip dujomis maitinami varikliai maziau dyla ir tiesa pasakius remontu skaicius mazeja o ne dideja.... Bet as kalbu apie tvarkinga iranga ir tvarkinga automobili....
fenix ir vėl kliedi-koks tau dujos sausas kuras? su kuo tepalo dėmes valai su dujom ar benzu?
Horn, sakydamas sausas- neturejau omeny nieko bendro su vandes kiekiu kure. Dujos sudarytos is dvieju medziagu- praktiskai neturi priemaisu. O benzina sudaro angliavandeniai su 6-11 anglies atomu prie kuriu priskiriama mazdaug po 1 vandenilio atoma dviems anglies atomams. Sis misinys turi didele sudeti su daug ivairiai reguojanciu medziagu kurios atskirtos nuo kitu teoriskai net galetu buti kieto pavidalo. Del to ir rbiebumas sio misinio didesnis. LPG dujos tai propano ir butano misinys ty 3 ir 4 eiles angliavandeniai
propanas c3h8
butanas c4h10
Beje, yra kur kas gersniu budu tepalui valyt nei benzinas ;)
fenix, matau išmanai chemiją šiek tiek, šaunuolis, bet benzinai yra išgaunami skirtingais būdais, todėl ir tie atomų skaičiai skiriasi ;) bet ne ten akmenėlį mečiau, o į pasakymą, kad dujos sausos, nes šiaip suspaustos dujos yra skystis :p O kadangi po reduktoriaus pašildytos jos patenka į variklį dujinės būsenos-tai ir yra privalumas, kadangi nenuplauna tepalo nuo cilindro sienelių.
Henriui:
ZIL'ai su dujomis daro dvigubą ridą iki kapitalinio, lyginant su vien benzu varomais-čia neoficiali info iš vienos Kauno įmonės. Mano įmonės carina prabėgo nuo buvusios ridos 170.000 km iki 490.000km su dujomis, kai šoferis nė karto nereguliavo vožtuvų, nors turėjo juos reguliuoti min 3 kartus. pvz viena mašina lietuvoj pravažiavo 400t, be to neaišku kiek iki tol buvo pravažiavus dujomis, nes pirkta 7m senumo, o odometras tik iki 100.000 rodo, o po to verčiasi. Sekantis dalykas-kai sakai, kad dėl dujų pradega vožtuvai, atsakyk, kodėl tada benzininiuose automobiliuose jie pradega?
Dabartinė mano carina jau 70.000 su dujom prabėgus, kol kas jokių blogų požymių ar bent jau tepalo suvartojimo nerasta, turint omenyje, kad kartais įsuku dugnais skydelyje rodyklę rpm, tiek kmh.
Pirmiausia, paskaitykit postus kuriuos raisua pries tai, nesu as nusiteikes pries geras dujines irangas, kuriosaprupina variklio galvos mechanines dalis reikalingu tepimu... Sisi gincas uzsisuko del to, kad fenix pradejo aiskinti, jog dujos geriau varikliui nei benzinas, nesu chemikas ir nesiruosiu aiskintis suskystintu duju sudeties... Elementarus dalykas, kodel tada deda lasalines i nauja dujine iranga??? Jei ju nereikia, tai kam deda??? Reiskia dujos per "sausas produktas visgi.. ar ne taaip?? Juolab kodel ta pati Toyota neleidzia gamykliniu dujomis varomu varikliu??? Juk ir neva jusu ekologija ir taupumas ir viskas idealiai... Visgi tikeciau gamintoju, kuris geriau zino uz jus visus, ka gali motoras ir koks maitinimas jam galimas ir t.t.
Pvz SAAb'o vienas is varikliu galimas anto gamintojo varyto or benzinu ir etanoliu, reiskia gamintojas tai numato ir atsako netgi garantiniame laikotarpyje uz galimus gedimus. Bet velgi nukrypstu nuo temos. Forumas prasidejo nuo to, kad zmogus renkasi dujine iranga... Ir as jam rekomendavau detis su lasaline, nes turiu jau keturis kolegas kuriem tarp 150000 ir 200000km dujine iranga sukepino voztuvus, iranga deta pries kelis metus uz 1000-1400 lt. Po to zmones apturi galvos skausma nes japonu varikliu ir ju daliu rasti sunkiau, nes visgi ne BMW ir ne Golfais vazinejam, kad pilna srotuose butu. Bet visgi lieku p[rie varianto, kad sveikiasia tai ,ka numato gamintojas. Beje Honda issileido serijine gamyba su vandeniliniais varikliais, o vandenilis dar didesni oktanini skaiciu turi, bet tokios masinos parduodamos tik japonijoje ir berods Flordije JAV, nes tik ten isvystita vandenilio koloneliu rinka. Va kai toyota isleis savo motora dujomis varoma... Valio, tada patikesiu visais sitais pezalais, kad dujos sveikiau nei benzas (benzininiam varikliui)
Beje kai minejau kuo daugiau papildomu mazgu tuo daugiau problemu, tai turejau omeni, ne tai kas priklauso pagal auto komplektacija... Prie ko cia kilimeliai ir veidrodeliai??? Isikirsk apie ka rasau... Beje prie ko parasymas vaziuok su dyzeliu 5000rpm ir kiek jis atlaikys??? Nelygink benzo rpm ir dyzelio, cia turetu buti aisku ir pradedanciam varuotojui, kad sukimo momentas dyzelio didesnis prie mazesniu apsuku, tavo pasiulymas dyzeliu vaziuot 5000rpm, tas pats kas su benzu pastoviai laikyt 7000rpm, cia ir durniui aisku kad tam duju nereikia, kad sudrozt motora, jei pastoviai tapke ant dugno...
Mane juokina tokia zmones kaip vienas is mano kolegu... Nuspirko masina uz 100 000Lt ir isidejo dujas :) Manau jei uz tokia suma perki masina, tai apie kazkoki taupuma net kalbos neturetu buti. AIsku po poros metu tos masinos verte rinkoje dabar 40000lt kaip matau labai jam atsipirks ta duju iranga muxaxaxax :)
Dujos nesveika. Pusbrolis isidejo previai dujas be papildomo tepalo ar kazko ten. Labai greit uzlinko. Ir problemu prisidare, kad butu benzu vazinejes be vargo uz tokia suma
Velnias kad isisiautem :D Beje, Toyota gamina automobilius su varikliais pritaikytais dujoms. Tai Corona ir Hiace, bei autobusa Coaster. Taip pat gamina daug intustrines technikos varomos LPG. Sveika, tam varikliui ar ne, koks skirtumas. Automobiliui vistiek nesveika jei kas nors su juo vaziuoja... Aisku jei perki automobili uz 100 k Lt ir dedi dujas, tai nelabai logiska. Jei neturi lesu kurui- pirk dyzeli ir viskas... Pasakynas kad isidedi dujas ir masina tuoj uzlinksta irgi sapno vertas. Nusipirkau Celica, variklis mirt pradejo po 3000 km. Be jokiu duju. Ir ka tu pasakysi....ant duju jis man jau pravaziavo daugiau nei ant benzo :)
Henri-kaip fenix ir minėjo, dujos dega aukštesnėje temperatūroje. Kadangi 1995m ir > toyotos varikliai ėjo be galvutėje esančių vožtuvų lizdų metalinių žiedų, kurie sumažina išsimalimą, o esant aukštesnei temp. metalas tampa dar labaiu plastiškas buvo sugalvota naudoti lašalines, kad jos papildomai teptų vožtuvų lizdus ir taip mažintų lizdų temperatūrą bei dėvėjimasi. Sekantis dalykas, kad blogai sureguliavus dujas, pvz jas užliesinus, degimo temperatūra GEROKAI padidėja, o tai irgi gali būti vožtuvų pradegimo priežastis. Taip, kad siūlyčiau pirma sužinoti ar žmogeliai kuriems pradegė vožtuvai pirma nesutaupė 20Lt ant dujų mišinio tinkamo sureguliavimo ir ar netaupė ant sąnaudų taip pat ;)
ne tik voztuvu pradegimo, bet ir detonacijos priezastis
as tai vienareiksmiskai i auto su 1,4 varikliu duju nedeciau
Viskas priklauso nuo zmogaus ir jo prioritetu. As i 7.4 litro varikli taipogi duju nedeciau...
CitataKesteliss parašė:
as tai vienareiksmiskai i auto su 1,4 varikliu duju nedeciau
aš jau seniai prietarų atsikračiau
Aš neseniai įsidėjau į 1.6 VVT-i, be abejo su lašeline. Važiuoja mašina normaliai. Per daugiau nei 4000 km jokių problemų neturėjau. Tik ar antrą kartą į tokį silpną variklį dėčiausi - nežinau. Priežastis - sąnaudos. Vidutinės benzo sąnaudos buvo apie 7 litrus, o dujų - 9. Kas procentiškai yra +30%. Aišku, vis tiek pigiau, bet atsipirkimas pailgėja. O kai dedi įrangą, tai montuotojai čiulba, kad padidėjimas būna iki 10 procentų... Trilitriniame variklyje gal ir taip :)
s-igi-s, su dujom taip jau yra, kad jei truputį nepataiko sureguliuoti, automobilis praranda trauką ir padidėja daugiau nei 10% sąnaudos. Tavo vietoj važiuočiau ir prašyčiau, kad reguliuotų dar kartą. pvz. Mano mašinos dujų sąnaudos 7,7-8,2l. Mano 2 buvę bendradarbiai važinėjo pradžioje su 13l sąnaudom, kol jų neįkalbėjau nuvažiuoti susireguliuoti, tada ir trauka atsirado ir sąnaudos 3l nukrito.
Bet tai kad pas mane tiesioginis įpurškimas, tai nelabai ką ten ir prireguliuosi.
Nu kaip tai nepareguliuosi, visas kompas pas tave stovi, kiekviena variklio suki skaiciuoja kaip ir nustato purkstuku atsidarymo laika milisekundemis bei apskaiciuoja ipurskiamu duju kieki miligramais... Visas degimo zemelapis yra konfiguruojamas... ka jau cia kalbet...
Su Carina E pravaziavau 160 k km.
Jokiu problemu nebuvo.
Iranga 2 kartos.
Kur galima butu ideti iranga i Picnic 2,0 Vilniuje?
BRC per didele kaina 2640 lt.
Man tinkama kaina max iki 2300.
Citatas-igi-s parašė:
Bet tai kad pas mane tiesioginis įpurškimas, tai nelabai ką ten ir prireguliuosi.
:D:D:D prajuokinai-tai kam tada kompas stovi? Į jį pasijungia servise su laidu ir gali reguliuoti, pradedant nuo purkštukų atsidarymo laiko, slėgio, mišinio, temperatūros ir t.t. Gal tu galvojai apie varžtus? :D:D:D
horn, pataisyk mane jei klystu, bet slegio reguliavimo kompe kazkaip neprisimenu. Yra tik "pressure" varztelis ant reduktoriaus.... Visa kita kaip ir valdoma kompo
Maniškei buvo sukėlę slėgį vieną kartą testui, tai tikrai žinau, kad kompas reguliuoja. Ten tų reguliavimų tiek daug prigalvota, kad galima žaisti ištisas valandas atsisėdus.
ant dyno ir ismetimo duju gali zaist savaite... kur jau valandas...
Mano geras draugas turi Ford Mondeo su duju iranga ir kompa reguliuoja pats prisijunges laptopa.
taigis, nusprendziau duju nesideti, manau, kad teisingai darau, aciu visiems uz nuomones!
Sveiki, parasykite kur dejote i Toyotas Vilniuje, kiek kainavo?
Nes ieskau irgi firmos kur isisdeti, aciu uz bet kokias nuomones.
Citatazally parašė:
Mano geras draugas turi Ford Mondeo su duju iranga ir kompa reguliuoja pats prisijunges laptopa.
visas įdomumas, kad kas kelis mėnesius išeina nauja programinė įranga, kurią perrašo nuvažiavus į servisą ir ten prisideda po kelis reguliavimo parametrus. Pradžioj kai stačiau dujas nebuvo pvz purkštukų atsidarymo trukmės reguliavimo.
Citatagintarsen parašė:
CitataCigarettman parašė:
Neseniai integravau BRC. Esu patenkintas. Corolla 2005 1,4. Rekomenduot galiu Kaune.
Sveiki.Noreciau suzinot irangos kaina ir kur statei ir as noreciau isidet:)
www.lauroma.lt
su elektroniniu FlashLube 3,2kLt . jokio diskomforto nejauciu.
P.S. reguliavimo darbus PRIVALO atlikti pats savininkas Romas.
P.P.S. kai dejau iranga, duju kaina buvo 1,92Lt.
Statyt patikimas dujas reikia ir nebus problemu, o visos tos baikos apie laikina auto tarnavima, eksploatojama su duju iranga yra kledesiai. Jei viksmas yra Vilniuje patarciau kreiptis i tikrus specialistus UAB Redagra Luksio g.-eje, ir kainas tikrai galima paderinti o ir savo darba ismano vyrai. Padarytu ta pacia diena, realiai darbas uztrunka 4 val.
Kiekvieno asmeninė nuomonė yra asmeninė. Aš, asmeniškai, nematau jokio skirtumo... Ir tikrai džiaugiuosi susimontavęs brangią, bet kokybišką dujinę įrangą. Aišku, galbūt nebūčiau pajutęs skirtumo, jei būčiau dėjęs pigesnę ir negaliu teigti, kad ji būtų prastesnės kokybės, bet čia jau buvo mano sprendimas. Nesu toks turtingas, kad pirkčiau pigią prekę. Þmogus, kuris šią temą užvedė, klausė patarimo. Aš - patariu, remdamasis asmenine patirtimi. Jei Tu patari lygiai taip pat - šaunu.
CitataKesteliss parašė:
as tai vienareiksmiskai i auto su 1,4 varikliu duju nedeciau
tai uz kiek galima dujas imest i 4cilindru auto?su flashlube.
Cigarettman nu ir šaunuolis, svarbu gerai važiuoja ;) O kiti vis taupo, taupo, per taupymus iki padpolino garažo nuvažiuoja, įmeta bilekaip dėvėtas įrangas, po to dujos blogis pasidaro :D
Dujas dėtis reikia jei pravažiuoji garantuotus 15t km per metus ir turi pakankamai vietos bagažinėje, o svarbiausia, kad meistrai būtų patikimi.