Avensis II-T25, benzinas 1,8 ltr., 95 kW, rida (teorinė) 210 t. km. Pagazavus tuščia eiga arba važiuojant I ar II pavara išmetimo kolektoriaus zonoje pasigirsta švilpimas-žviegimas, ant aukštesnių pavarų to nesigirdi, bet ryškiai sumažėjusi trauka, įkalnėje variklis dusliai riaumoja, padidėję kuro sąnaudos. Ryja tepalą (iki 2 ltr. 1000 km), kad nedegtų "chekas" liamda zondui už katalizatoriaus įsuktas apgavikas. Ar tai požymiai, kad kemšasi katalizatorius ir prapūtinėja tarpinę tarp išmetimo kolektoriaus ir katalizatoriaus? Gal kas susidūrėte su tokia situacija. Pasidalinkite, prašau, patirtimi. Dėkoju.
Labai panasus pozymiai.Nakti pabandyk pavaziuot didesnem apsukom antra pavara ir atsidarius kapota turetum matyt iki raudonumo ikaitusi ismetimo kolektoriu.Tada tikrai katalizatoriaus beda.
Sveiki,
naktį didelėm apsukom nevažiavau ir kaitinti kolektorių iki raudonumo nerizikavau. Tiesiog automagistralėje penkta pavara užmyniau iki galo ir pabandžiau, kiek greitės. Greitėti nepradėjo, greičiau atvirkščiai. Tik variklis pradėjo sunkiai riaumoti. Tą patį pakartojau ketvirta pavara. Trauka visai priduso. Teko įjungus avarinį iš lėto atvažiuoti į servisą. Pakeitė katalizatorių. Trauka atsistatė, variklio riaumojimas ir pašaliniai garsai dingo, kuro sąnaudos grįžo į normą. Apetitas tepalui, deja, liko. Bet čia jau, matyt, bus tepalinių žiedų bėda.
Citata iš: sodininkas Įrašytas Liepa 21, 2020, 16:45:01 PM
Sveiki,
naktį didelėm apsukom nevažiavau ir kaitinti kolektorių iki raudonumo nerizikavau. Tiesiog automagistralėje penkta pavara užmyniau iki galo ir pabandžiau, kiek greitės. Greitėti nepradėjo, greičiau atvirkščiai. Tik variklis pradėjo sunkiai riaumoti. Tą patį pakartojau ketvirta pavara. Trauka visai priduso. Teko įjungus avarinį iš lėto atvažiuoti į servisą. Pakeitė katalizatorių. Trauka atsistatė, variklio riaumojimas ir pašaliniai garsai dingo, kuro sąnaudos grįžo į normą. Apetitas tepalui, deja, liko. Bet čia jau, matyt, bus tepalinių žiedų bėda.
kiek kainavo malonumas?
Citata iš: sodininkas Įrašytas Liepa 21, 2020, 16:45:01 PM
Apetitas tepalui, deja, liko. Bet čia jau, matyt, bus tepalinių žiedų bėda.
Kainavo sąlyginai nedaug. 280 Eur katalizatorius (aišku neoriginalas) su tarpine plius 80 Eur darbai. Viso 360 Eur. Tikėjausi, kad bus brangiau.
dimeksidu galima atplauti, bet reikia viska daryt su karstu varikliu, nes jei duosi dimeksidui atsalt motore, tai bus labanaktt, jis prie kambario temperaturos jau kristalizuojas.
sitas vyrukas zino ka daro https://www.youtube.com/watch?v=y93C2cHBf7g (https://www.youtube.com/watch?v=y93C2cHBf7g)
na arba su vandens garais irgi atkepina tepalinius ziedus, bet nelabai zinau technologijos, procesas irgi uztrunka irgi vos ne visa diena kartais, tik nereikia tiek tepalo pakeist kaip pirmu variantu :)
katalizatorių kainos:
pakaitalai https://www.autodoc.lt/search?keyword=171040d100 (https://www.autodoc.lt/search?keyword=171040d100)
originalas https://www.avkparts.lt/search/171040d100?fbclid=IwAR2Lg23mIUJge6DFgzgjIlhg0vNQX21V-eHNZLu_RqMFFL1aS2hkItic8is (https://www.avkparts.lt/search/171040d100?fbclid=IwAR2Lg23mIUJge6DFgzgjIlhg0vNQX21V-eHNZLu_RqMFFL1aS2hkItic8is)