Sveiki,
gal kas gali padeti kas gali buti. Toyota avensis 2016 2.0 dyzelis 170 000 km užmiesčiu daugiausia , pries pora dienu masina vaziuojant pradejo netraukti kokiai minutei paskui vel viskas gerai, vel tas pats po savaites. Prisijungus su techstream diagnostika rode koda virsuje kiek suprantu kad nepavyko regeneracija ir filtras galimai uzsikimses. Vaziavau kokia 30min 4 pavara laikydamas vir 2 tuks apsuku kad uzkaitinti dpf taip pat uzpyliau kuro sistemos valiklio, kol kas vaziuoja normaliai bet itariu kad dpf neregeneruoja nes diagnostika rodo gyvus parodymus:
Exhaust temperature B1S3 -40.00 C
DPF differential pressure -326.88 kPa
Temperatura - buti negali nes kiti sensoriai rodo normaliai o DPF spaudimas ir nesamones rodo uzvedus gazuojant for pakyla, norma turi buti nuo 0.5kPa.
Ar gali buti kad abu sensoriai kalti ir reikia keisti? ar cia kazkas kikas?
taigi viska turi diagnostika turi kazkiek ziniu irgi. tai kodel nepasiziuri kiek tas dpf uzsikises gi rodo programa.
Ziurejau ir kazkodel nerodo man to, pakeiciau sen,sensoriu DPF spaudimo ir vis vien parodymai tie patys.
Citata iš: Aurelijus Įrašytas Spalis 02, 2020, 11:29:58 AM
Ziurejau ir kazkodel nerodo man to, pakeiciau sen,sensoriu DPF spaudimo ir vis vien parodymai tie patys.
tai o laidus patikrinot pries keiciant davikli?
Veziau i diagnostika pas dyzeliu specialista tai patikrino visus daviklius veikia kaip turi buti. Isplove DPF nuemes su chemija tai regeneruoja gerai dabar ir masina atsigavo. Tik nezinau ar cia turi tai normalu. Per kompa nunulino DPF kad galvotu kad naujas tai po savaites as prisijungiau ir man rodo kad pilnai regeneravo 5 kartus o Number of Regeneration demads 67 kartai??? Kaip tai suprasti gal kas zino? ar tai normalu ar ne.
O kaip situacija su pakaitinimo žvakėm? Ar jos pakeistos? Kiek matau 1a ir 4a.
Ir ar buvote su dyzelistu nusieme egr, ar radote kokį užsikimšimą? Jei suodziai viskas ok, jei košė, tai nieko gero.
Dar klausimas kiek supili papildomai tepalo nuo aptarnavimo iki aptarnavimo?
Mintis būtų apjungti visas klaidas, nes viena gali įtakoti kitą, tad ant P1443 tikrai kaip pagrindinės nesikabinčiau.
Ir sprendimas ateičiai, dpf keitimas nauju, arba jo šalinimas.
Zvakes veikia gerai, buvom nueme DPF nes uzsikiso, praplovem. Viskas veike gerai kuri laika, bet dabar vel tas pats meta klaida ta pacia.
Tepalo ryja daug dapilti reikia apie 4 ltr kas 15000 km.
Taip pat buvo pakeistas erg pagal gamintojo atsaukima buvo koses daug.
Čia BMW N47 variklis?