Sveiki,
Jei galit pasakykit pirmine diagnozę, situacija tokia:
Užkūrus variklį, jaučiu tokį kaip kalenimą, negarsų, be virpesių, tikrai ne iš variklio, varikliukas dirba švariai. Kalenimas tas pradinsta išmynus sankabos pedalą, važiuojant ant laisvos pavaros nedideliu greičiu taip pat tas garsas yra, nuspaudus sankaba vėl pradingsta kuriam tai laikui. Vėliau vėl atsiranda. Važiavimo kokybei nekenkia, pati sankaba savo funkcija atlieka gerai, gal tik kiek jautresnė. Dėl jautrumo gal reikia priprasti, nes masiną įsigijau neseniai.
Klausimas būtų kuri sankabos komplekto dalis galėtų būti sugedus?
Masina bėgus 137 t ( tikiuos :o).
Kadangi dalys yra tik keturios, nera ka spelioti manau nusiteik ir ardyk sankaba gali buti su bet kuria problemos arba vaziuok kol prades rimciau barsketi jei nereikia niekur toli vaziuoti.
Smagratis čia ne prie ko? Tame ir bėda kad turiu ir tolimų kelionių. Kiek preliminari sankabos komplekto kaina?
Siaip is dideles bedos ir be sankabos gali parvaziuot. Kad ir is tolimos keliones. Bendradarbis is anglijos be sankabos parvaziavo... Aisku nenoriu prikarkset, bet geriau vazinet tvarkinga masina... o ne tvarkyt ja pakeliui
Citatafennix parašė:
Siaip is dideles bedos ir be sankabos gali parvaziuot. Kad ir is tolimos keliones. Bendradarbis is anglijos be sankabos parvaziavo... Aisku nenoriu prikarkset, bet geriau vazinet tvarkinga masina... o ne tvarkyt ja pakeliui
tai o kaip parvaziavo be sankabos?
Nematau problemos. Sedi ir vaziuoji. Uzsivedi ant pirmos pavaros, o paskui svarbiausia kad apsukos sutaptu su atitinkamos pavara vaziuojat tuo greiciu. Tada ir be sankabos pavaros persijungia.
na sankabos komplektas su isminamu guoliu manau apie kokius nuo 400 iki 500 lt turetu buti bet ir darbas manau panasiai kainuos.:(
O jei kurį tai laiką važinėsiu su tokia garsą skleidžiančią sankabą, ar nepakenks smagračiui? Šitas reikalas reikalauja kurkas daugiau investicijų.
jei braska vadinasi blogai, ar bus blogiau gali pabandyt pas bureja nueit:D
Supratau. Gal bus dar nuomonių
siaip tai dar ne faktas kad pas tave butent sankaba barska...
Nu aš dar įsivaizduoju, kad su pavarų dėže dar gali būti negerai kažkas.
pusašiai, granatos
Jei garsas digsta isminant sankaba greiciausia ir bus problema su sankaba. O kas konreciai tai tik isardzius suzinosi.
sankaba jungia dvi detales- alkunini velena ir greiciu deze, taip kad problema gali but ne tik sankaboje. Taigi visa sita "kera" reikia tikrint...
Gal tada kokį specilizuotą serviziuką rekomenduotumėte Vilniuje, ar gal varyti i Tokvila kad diagnozuotų bėdą ir tada ieškoti paprasto servizo? Šiaip tas garsas vakar pasižiūrėjau sklinda iš kairio rato pusės. Atsidarius kapota iš viršaus praktiškai to kalenimo nesigirdi.
Dėkui už patarimus.
Na kaip ir logiska butu, nes greiciu deze su sankaba butent ten ir stovi, pas D4D. Nuvarai pas paprastus garazinius meistrus prides prie ausies vamzdi, kita gala prie itartinu agregatu ir isgirs. Esu mates kaip taip tikrina vandens pompa berods :)
Vamzdis visagalis :)
geriau i garaza vaziuoti tikrinti, nes gal nieko nepaims uz patikrinima, o atstovai tikrai saves nenusiskriaus
Sveiki, dar karta.
Kiek issiklausinejau tai problema greiciausiai bus isminamasis guolis. Tai kolegos, rekomenduokit patikima serviza arba meistra Vilniuje.
Nezinau ar prie tos temos bus, bet susije su garsu :) Zodziu vaziuojant ant pavaros atleidus greicio pedala ir apsukos nukerenta kazkur apie 1300 pagarseja variklio darbas, bet tik trumpam,nes dar zemiau nukritus apsukom arba paspaudus greicio pedala vel normaliai dirba, kai salta isvis garsiai, maziau kai varikli pasiles. Tai dabar sakykit ar man vaidenasi ar cia taip visi dyzeliai dirba? :) kazkaip noretusi kad dirbtu tolygiai. Siaip daugiau jokiu simptomu nera, traukia gerai, niekas netrukcioja, ant laisvu irgi gerai dirba...
Citatalaurysas parašė:
Sveiki,
Jei galit pasakykit pirmine diagnozę, situacija tokia:
Užkūrus variklį, jaučiu tokį kaip kalenimą, negarsų, be virpesių, tikrai ne iš variklio, varikliukas dirba švariai. Kalenimas tas pradinsta išmynus sankabos pedalą, važiuojant ant laisvos pavaros nedideliu greičiu taip pat tas garsas yra, nuspaudus sankaba vėl pradingsta kuriam tai laikui. Vėliau vėl atsiranda. Važiavimo kokybei nekenkia, pati sankaba savo funkcija atlieka gerai, gal tik kiek jautresnė. Dėl jautrumo gal reikia priprasti, nes masiną įsigijau neseniai.
Klausimas būtų kuri sankabos komplekto dalis galėtų būti sugedus?
Masina bėgus 137 t ( tikiuos :o).
greiciu dezei amen o ne sankabai;)
Buvo nukelta greičių dėžė, patikrinta sankaba ir tt...paaiškėjo, kad kaltas smagratis, dėjau nenaują, kuriam laikui bėda buvo išsisprendusi, tačiau jaučiu kaip simptomai kartojasi, tik ne taip stipriai, tai nusprendziau vaziuoti, kol smagratis sudils, tada pirksiu nauja (truputi ne ten pataupiau). Beje tuo pačiu planavau pasikeisti ir sankabos komplekta, tai neskaitant Toyota salonų, sankabos nebuvo įmanoma įsigyti, nes tiediog neturi.
Tai niekam taip nesuplerpia atleidus greicio pedala?
Pas mane jauciasi silpana vibracija sankabos pedale atleidziant, bet garso jokio nera.
o niekam nebuna taip, kad uzvedus varikli ir atleidus sankaba masina kaip ir truputi rieda i prieki? pas mane parkinge grindys lygios, su isjungtu varikliu nei centimetro nejuda, o kai paleidi,tai gali biski traukt i prieki (tik nereikia suprast kad rauna is vietos ir t.t.:) pastebejau kai atsalo orai ir is ryto vedant variklis iskart pereina i 1200 rpm rezima. turejau kazkada panasu bajeri su Golfu 4, bet taip 3 metus ir atvazinejau kol pardaviau:)
dyzelis visada važiuoja, kai atleidi sankabą...
tai cia normalu??
Citatarusali parašė:
tai cia normalu??
taip 1-3 pavaros tai tikrai patraukia be gazo spaudimo, tik 1 pavara ir pajudėt gali be gazo tik atleidus sankabą.
pala,pala, bet as turiu omeny, kad rieda neijungus pavaros,tiesiog ijungtas variklis ant nejtralkes...
nu tai gal nuo drebėjimo pradėjo judėt :D o šiaip taip neturi būt jei tu įsitikinęs, kad dėl to rieda.
nu lyg tai isitikines, ir ant neutralios spaudziant sankabos pedala pradeda biski tyliau dirbti tas mazgas.. tai kas galetu buti to riedejimo priezastim??
na jei tikrai tau juda paleidus sankabą, tada sankabą reikia išrinkt ir žiūrėt, kas ten sudilę, kad neatmeta.
tai faktas kad isrinkus butu aiskiau:) bet jau taip nesinori... :(
o sankabos komplektas eina kartu su tuo gudriu smagraciu, ar tas nebutinai turi buti parejes??
šiuo atveju jis nebūtinai turi būt parėjęs, čia labiaus kažkas iš sankabos ar išminimo guolis ar diskatorius, o gali būt ir sankabos pgr. cilindras. Tai jei nenori nuiminėt tai taip ir turėsi važinėt, nebent kažkas atsiras su tokios bėdos sprendimu...
CitataZalias parašė:
Nezinau ar prie tos temos bus, bet susije su garsu :) Zodziu vaziuojant ant pavaros atleidus greicio pedala ir apsukos nukerenta kazkur apie 1300 pagarseja variklio darbas, bet tik trumpam,nes dar zemiau nukritus apsukom arba paspaudus greicio pedala vel normaliai dirba, kai salta isvis garsiai, maziau kai varikli pasiles. Tai dabar sakykit ar man vaidenasi ar cia taip visi dyzeliai dirba? :) kazkaip noretusi kad dirbtu tolygiai. Siaip daugiau jokiu simptomu nera, traukia gerai, niekas netrukcioja, ant laisvu irgi gerai dirba...
nu pas mane tai meistru pradine diagnoze: rezonuoja kazkokia detale, kazkas gali buti atsilaisvines arba blogai buvo priverzta kai tvarke galva. Tfu tfu, kad nieko rimciau jau galvojau kokiam purkstukui amen tik dabar kazkaip reiks surasti kas ten skleidzia ta garsa.
pasidalink bedom kai nustatysi ;) kazkur buvo rasyta kad oro filtro korpusas gali liestis i kebula...
Vakar pas save atradau, kad labai nemalonu rezonanso garsa skleide plasmasinis oro kanalo vamzdis kuris ieina y oro filtra. Laikinai vienkartiniu serveteliu uzkisau, o kai keisiu oro filtra reiks ko gero kokios izolkes pavyniot ir fsio :D.
Be to jis praeina vis saugikiu bloko ir kai ji pajudinau, pagaliau vel junginejant signalke sumirksi abu posukiai ;). (anksciau tik vienos puses sumirksedavo)