Kiek teko dometis dizeliniais auto, praktiskai visi auto prabege virs 150000km atvaziuoja su uzsikimsusiu katalizatoriumi, ir pasak servisu darbuotoju naudos is tokiu katalizatoriu jokios. Ar verta kankinti auto ir duoti papildoma apkrova turbinai ar geriau isoperuoti katalizatoriu, pakeitus ji sukuriniu rezonatoriumi skirtu turbodizeliniams auto? Ka manot?
priklauso kokiems priklausai, jei tiems kas rūšiuoja atliekas, neplauna auto prie vandens telkinių, susirenka šiukšles ir panašiai, tada dedies katalizą. Jei nesi toks, kaip aukščiau išvardinta, tai tada kam jis tau reikalingas... ;)
O galima sužinoti, kaip patikrino, kad užsikišęs katalyzas? Nes tokių meistrų kur ima bulgarkę į rankas katalizatoriui pjaut tik į boxą užvaziavus reik bijot kaip velnio ;)
Manot auto prabeges 150000-200000 km tures dar sviezia katalizatoriu :D
Citataazart parašė:
Manot auto prabeges 150000-200000 km tures dar sviezia katalizatoriu :D
Tiesiog kiek turejau dizeliniu auto, tiek vaziavau mesti lauk kataliza. Ir pakeitus ji sukuriniu rezonatoriumi tik teigiami rezultatai. Turbina isisuka zymiai lengviau, vaziuoja laisviau.
tai aišku išpjovus bus lengviau, kad ir naujas būtų įdėtas, vistiek su katalizų mažiau AG.
Citataazart parašė:
Tiesiog kiek turejau dizeliniu auto, tiek vaziavau mesti lauk kataliza. Ir pakeitus ji sukuriniu rezonatoriumi tik teigiami rezultatai. Turbina isisuka zymiai lengviau, vaziuoja laisviau.
Zinok nepatikesi, bet isemus visas sedynes, atsargini rata, vaistinele, islupus visas plastmases ir isemus visas kitas nereikalingas dalis, tokias kaip saugos pagalves, dirzai, vairo stiprintuvas, lempos, akumuliatorius, veidrodeliai, ir netgi stabdzius automobilis pradeda daug laisviau vaziuot, traukia taip kaip niekad iki tol nebuvo traukes.... Kaip sakant- tik teigiami rezultatai, ar visgi ne?
nu stabdzžius gal paliekam tik pakeičiam į neabs ;)
Citatafennix parašė:
Citataazart parašė:
Tiesiog kiek turejau dizeliniu auto, tiek vaziavau mesti lauk kataliza. Ir pakeitus ji sukuriniu rezonatoriumi tik teigiami rezultatai. Turbina isisuka zymiai lengviau, vaziuoja laisviau.
Zinok nepatikesi, bet isemus visas sedynes, atsargini rata, vaistinele, islupus visas plastmases ir isemus visas kitas nereikalingas dalis, tokias kaip saugos pagalves, dirzai, vairo stiprintuvas, lempos, akumuliatorius, veidrodeliai, ir netgi stabdzius automobilis pradeda daug laisviau vaziuot, traukia taip kaip niekad iki tol nebuvo traukes.... Kaip sakant- tik teigiami rezultatai, ar visgi ne?
Matyt kolega nevisai suprato mano komentaro. Trauka ar greitis ne pagrindiniai prioritetai. Pirmiausia man rupi islaikyti sveika motora ir kitus agregatus. Norejau pasakyti kad tokios ridos (150000-200000km) auto katalizatoriai neatlieka pilnai savo funkcijos ir duoda tik papildomu problemu bei apkrova turbinai. Uzsikimses katalizatorius gali duoti "abratke" ir slopinti turbinos isisukima. Kas savo ruozt pagreitina jos nusidevejima. Tad ar verta palikti sena katalizatoriu ir kankinti motora jei ismetimas funkcionuoja tik trecdaliu??;)
kol tech. apziura gali praeiti be katalizatoriaus ir jei tu zinai, kad jis uzsikimses ,tikrai bent jau as isimciau nes taip zalos agretams nepadarysi ,tik va gamtai bus sunkiau absorbuoti tavo skleidziaumus suodzius.;)
seno neverta jei prie žaliųjų priskiriamas pilietis kaip rašiau ankščiau dedies naują, jei ne dedies rezonatoriu
Na del sodziu labai abstrakciai pasakyta. Visos mano auto s isoperuotais katalizatoriais puikiusiai praeidavo TA CO2, CH testus. Duminumas del siu pakeitimu tikrai nepadideja, o vat del uzsikimsusio katalizatoriaus turbina pastoviai turi dirbti su padidinta apkrova, kas labai greit atsiliepia ant jos aseles.
tai dūminimas ir nepadidės, jis reikalingas suodžius ir monoksidams, bei ch sulaikyt. Taip ir be katalizatoriaus praeis technikinę, nes jei variklis tvarkingas neviršys nustatytų normųNorma nėra lygu žalioji gamta, neveltui pradėjo dėti ir sunkiųjų dalelių filtrus.
Tada is anksto atsiprasau visu zaliuju ir juos palaikancius B):D
Citataazart parašė:
Citatafennix parašė:
Citataazart parašė:
Tiesiog kiek turejau dizeliniu auto, tiek vaziavau mesti lauk kataliza. Ir pakeitus ji sukuriniu rezonatoriumi tik teigiami rezultatai. Turbina isisuka zymiai lengviau, vaziuoja laisviau.
Zinok nepatikesi, bet isemus visas sedynes, atsargini rata, vaistinele, islupus visas plastmases ir isemus visas kitas nereikalingas dalis, tokias kaip saugos pagalves, dirzai, vairo stiprintuvas, lempos, akumuliatorius, veidrodeliai, ir netgi stabdzius automobilis pradeda daug laisviau vaziuot, traukia taip kaip niekad iki tol nebuvo traukes.... Kaip sakant- tik teigiami rezultatai, ar visgi ne?
Matyt kolega nevisai suprato mano komentaro. Trauka ar greitis ne pagrindiniai prioritetai. Pirmiausia man rupi islaikyti sveika motora ir kitus agregatus. Norejau pasakyti kad tokios ridos (150000-200000km) auto katalizatoriai neatlieka pilnai savo funkcijos ir duoda tik papildomu problemu bei apkrova turbinai. Uzsikimses katalizatorius gali duoti "abratke" ir slopinti turbinos isisukima. Kas savo ruozt pagreitina jos nusidevejima. Tad ar verta palikti sena katalizatoriu ir kankinti motora jei ismetimas funkcionuoja tik trecdaliu??;)
Tai man atrodo kolega cia ir pats atsakete i savo klausima be to as ir susimasciau apie katalyzo isoperavima nes kaip tik vakar prasisuko 150 k
jei ismetimas funkcionuoja tik tredzdaliu, tai ji galima tvarkyt, o ne ispjaut esamas detales...Jas galima pakeist... jug jeigu vienas galinis ratas nestabdo- tai gal is vis isimkim galiniu ratu stabdzius- galiniai ratai stabdys tolygiai- net technikine neturetu prisikabint :D jug vienodai stabdo - po 0.
Fennix:
Man atrodo tu lygini skirtingus dalykus. Ar pasidomejai kiek kainuoja nauji katalizatoriai ir kur ju rasti nauju kai automobiliui 9 metai :D Todel kai ismetimas dirba trecdaliu, isoperuojama neveikianti dalis ir vietoje juos istatoma kita dalis (rezonatorius) kuris sudaro reikiama turbinai pasipriesinima.
Juk kai tau israuna danti, tu nereikalauji istatyti toki pati nauja, o protezuoji dirbtini danti. ;)
Vat ir su katalizatoriumi tas pats. Nors jei jis veikia puikiai - neverta jo mesti lauk.
p.s. asmeniskai is patirties susiduriau su tokiu atveju. Pirkau automobili Lancia Lybra 2.4 jtd 103kw dizeliuka. Pavazinejes nors tu ka jauciau kad trauka tikrai ne tokia kokia turetu buti. Ant duobes radome katalizatoriu, taciau susimastem del virinimo siuliu, kazkaip labai svieziai atrode. Ispjovem katalizo bakeli ir jo viduje radome tik metalines vielos gabala uzglusinta vamzdi ir vel susukta vielos gabala. Ir viskas tai buvo graziai uzvirinta ir uzmaskuota. Dar 1000km su tokiu ismetimu ir turbinai butu pipec. Ismetimo kaipo tokio nebuvo praktiskai visai. Visa abratke vare atgal i turbina. Vat tokie pas mus auto pardavejai, paskerdzia tuos katalizatorius dar ant tralu ir ten pat uzvirina pries pardavima. Tad po tokiu atveju visada stengiuosi pasirinkti mazesne blogybe - savarankiskai isoperuoti kataliza ir palengvinti variklio kvepavima. Galima aisku smerkti mane uz atseit gamtos tarsa siuo atveju, tad is anksto prisipazistu kaltas ir atsiprasau :D taciau turbut nepasikeisiu :D
Niekas nekaltins taves del tos tarsos... Tik ne visada reikia tokias ziaurias operacijas daryt...
na tik nepamirsk, kad ji galima parduoti uz nemazus pinigus, kadangi ploksteles katalizatoriuje yra padegtos platinos ir iridzio lydiniu kuriu deka ir yra oksiduojamos ismetamos dujos ko pasekoje padideja temperatura ir kitaip pasakius katalizaturius papildomai degina nesudegusias CO, CH, NO to pasekoje ir yra euro 2,3 normos, kolkas Lietuvoje yra vertinama pagal euro 1 normas todel ir nesvarbu kol kas, yra pas tave tas katalizatorius, ar ne.;).;)
Kazkada katalizatoriu supirkimo kainos sieke 300 lt/kg, pries metus pridaviau uz 130 lt/kg, idomu kokios dabar kainos svyruoja :|
nu nežinau, jei kažkas tau išpjovė katalyzą, tai nebūtina sekančioms mašinoms jo pjauti. Iš 8 mašinų tik pačiai pirmai išpjoviau, ten amžius buvo ir subyrėjęs. Katalyzas yra paskutinė vieta ieškoti slieku nesveikoj mašinoj ;)
Citatahorn parašė:
nu nežinau, jei kažkas tau išpjovė katalyzą, tai nebūtina sekančioms mašinoms jo pjauti. Iš 8 mašinų tik pačiai pirmai išpjoviau, ten amžius buvo ir subyrėjęs. Katalyzas yra paskutinė vieta ieškoti slieku nesveikoj mašinoj ;)
O prie ko cia kolega iterpe nesveika masina ir sliekus? Kol katalizatorius veikia ir atlieka 100% savo funkcija-jo pjauti mano manymu nereikia. Kalba apie tai kad reta mashina su didesne rida turi tvarkingai veikianti katalizatoriu, t.y. faktas. Jei jis pas jus veikia-valio! Bet dar karta pasikartosiu kad didesne dalis auto (su rida virs 150000km) vaziuoja su praktiskai savo tiesiogines funkcijos neatliekanciais katalizatoiais, vat ir viskas.
azart, o tu zinai, kaip paskui apgauti kompa isemus kataliza avensiui, nes liambda stovi po katalizo viena??? Jei zinai, tada pjauk ta kataliza ir mum papasakoka kaip apieti kompa, kad nemestu klaidu ir perduotu kompui protingus duomenis... Butu tau tada cia ne vienas dekingas manau... Ispjaut visada paprasta, bet kartais reik pagalvot apie pasekmes, kokios gali buti...
tai pas jį nestovi už katalizo, pas tave Henri II avensis o pas jį I.
aaaa, tada tegu pjauna, ko cia klausinet
azart, tai, kad dar neparašei, kaip nustatė, kad katalizatorius nudusęs? "Viena bobutė sakė" kas veikia po 150, o kas neveikia, mums netinka. Aš žinau, kaip patikrinti B)
Na senesni dizeliniai auto ir nesvajojo apie liambdazondus :D O del maniskio - jis dar veikiantis, net kvepia :D Taciau vis tiek kazkaip linkstu del jo pakeitimo rezonatoriumi, gal jei ne dabar tai ateityje tai tikrai. Tiesiog tai jau trecia commonrail'ine auto ir po siu proceduriu buvo jauciamas tik pagerejimas. Na kaip ir su recirkuliaciniu voztuvu (EGR)-jei jau jis bando streikuoti, iskart stengiuosi ji glusint, nes jokie valymai ir t.t. tikrai nepadeda. Na cia aisku mano nuomone ;)
kokia kaina naujo katalyzo, d4d 2.0 93 kw?
Citata iš: egdijus10 Įrašytas Rugsėjis 28, 2016, 19:24:57 PM
kokia kaina naujo katalyzo, d4d 2.0 93 kw?
jei neklystu originalas 1000 eur.
Jei pirmukas avensis nes cia pirmuku tema ne taip paprasta su tuo katalizatoriaus salinimu.Jis kiek maciau paa d4d stovi praktiskai kolektoriui.Nemazai reikalu ji isprasyt.O kad veikia 150k km nesamone.Mano rodo 300k ir dar neaisku kiek atsukta bet nera jokiu pozimiu,kad jis nedirbtu savo darbo ar butu uzkistas.Net kvapas dumu kitoks nei kitu dyzeliu,pvz vag.Audi uzkuri garaze tai gerkle grauzia,o cia nieko
T22 avensyj katatalizatorius tikrai ne ismetimo kolektoriuje, o po dugnu.
Garantuotas?
Taip. Nebent jie du yra
Kai keiciu tepalo filtra,visada atsuku ismetimo tuos du varztus su spyruoklem.Kitaip neuzkisu rankos.Atsukus matosi karalyzas vidui.Tai gal jie du yra.Ismetimo neardes,nezinau kas ten per bakelis,gal katalizas irgi
t22 avensyje katalizatoriaus bakelis yra po dugnu, mazdaug per viduri, gal trupui arciau variklio puses ;)
Kokią paskirtį atlieka katalizatoriaus keitiklis ? Ar teko jį keisti ar visai išimti ?