Sveiki,
važiuodamas autostrada susidūriau su problema.
Išsijungė autopilotas, dingo trauka (iki 90 km tik ir vsio), užsidegė trys gedimų lemputės VSC, TRC off ir dar viena (nežinau kaip į vardinti). Užvažiavau Klaipėdoje į "Soloriną". Patikrinę sakė, kad rado gedimą: katalizatoriaus pabaigą. Nuėmė klaidas. Sakė, kad reikia keisti, bet yra tik "Autotojoje". Paklausus kaina - šyptelėjo ir pasakė: ~3000. Apie alternatyva paklausus sakė, kad galima bandyti plauti, bet šansai 50/50. Þodžiu važiuoti nerekomenduojama, o iki Kauno galiu lėkti.
Vis tik nusprendžiau tęsti kelionę į Šventąją (su šeima važiuota kaip ne kaip).
Dabar gaunasi įdomiai. Pradedant važiuoti kaip ir traukia, bet vėliau vėl prasideda.. Autopilotas neveikia. Vėl užsidega minėtos lemputės.
Sekančią dieną nutariu važiuoti į Klaipėdą ir bandyti gal pjauti katalyzą. Problemą tebėra. Nuvažiavus meistras pažiūri ir sako, kad nesusidūręs su tokiu variantu: mato du katalyzus ir zondą tarp jų. Nenori rizikuoti, kad blogiau nepadarytu. Pasikonsultavus su dyzelistu nieko naujo nesužinau. Lieku be nieko. Į Šventąją parlekiu be trukdžių kaip ir (trauka yra). Vakar grįžau jau ir į Kauną. Jokių problemų su trauka, autopilotas funkcionuoja visą kelią, bet lemputės tebedega.
Kokie variantai ?
Kaip su katalyzu ? I modelis pjauna lauk ir tiek žinių kiek mačiau, o kaip su II versija ?
Nuresetink kompiuterį t.y. atjunk akumo klemą ir parūkęs vėl uždėk. čia ne vaistas, bet lemputės gal nustos degt, o gal ir liga dings. Jei ne, tai reiks rimtesnių "gydytojų " ;)paieškoti
kad tu katalizatoriai tai primą kart gridžiu, dar nežinau, kad kas būtų išpjovęs ir apgavęs lambda zondą pas II avensius. Reikia daugiau turbūt apskambinti variklsitų, gal kas nors bus susidūręs, viestiek Kauen tikrai nevienas yra.
Tai, o pakeisti katalyzą i sūkurinį rezonatorių galima II ?
Kiek ieškojęs info tai sako, kad bet kokiu atveju geriau katalyzas. Bet ar naudinga ji plauti ? Kaip minėjau "Solorinoje" tai vertina šiaip sau (nu kaip ir aišku kodėl taip sako). Ar kas bandęs plauti ? Ar ilgam padeda ?
O gal galima pakeisti katalizatorių universaliu ne iš "Autotojos" ?
turbut beda ne katalizatoriuje, o DPFe. Jis stovi pirmas ir tik po jo eina katalizatorius. DPF kainus buna siem dcatams apie 3000.. katalizas, kuri ispjovei, ne prie ko. Ir jo kaina tik keli simtai.
Tai aš nieko ir neišsipjoviau - nerizikavau. Todėl ir aiškinuosi čia.
Bet tai man sakė, kad katalyzas. Tai kaip čia dabar
Ka tik teiravausi Autotojoje katalyzo kainos... beveik 5000 Lt.
Tai ką dabar daryt ? :@
Citatadtinas parašė:
turbut beda ne katalizatoriuje, o DPFe. Jis stovi pirmas ir tik po jo eina katalizatorius. DPF kainus buna siem dcatams apie 3000.. katalizas, kuri ispjovei, ne prie ko. Ir jo kaina tik keli simtai.
O apie DPF nieko net nežino Autotojoje. Klausinėjo kas, kur...
Reikalai...
Bijau apsigauti. Kiek bandau dar aiškinti visur tai labai skirtingai šneka.
Autoringas sako bandysim pritaikyti universalų katalyzą.
Katalizator sako tokiam modeliui nieko neturi kaip tik rezonatorių statyti ir tai dar jei yra vakuuminių vamzdelių kažkokių tai tada reiks kompą apgaudinėti
O klubas tyli toliau... :(
CitataFenXas parašė:
Reikalai...
O klubas tyli toliau... :(
Klubas tyli, nes niekas nieko gero negali pasakyti....
Tokie jau tie dyzeliai, kol važiuoja, gerai, bet kai reikia remontuoti, tai geriau jų neturėti.
CitataPulkininkas parašė:
Klubas tyli, nes niekas nieko gero negali pasakyti....
Tokie jau tie dyzeliai, kol važiuoja, gerai, bet kai reikia remontuoti, tai geriau jų neturėti.
Čia ne dyzelinė problema šiuo atveju
nu tai iš klubo nieks nėra to daręs,tai tu būsi pirmas, tai ir pasidalinsi info.
CitataNNZ parašė:
nu tai iš klubo nieks nėra to daręs,tai tu būsi pirmas, tai ir pasidalinsi info.
Va tau ir pirk naujesnę mašiną :@
Antra diena kaip nebėra problemų. Ir lemputės nebedega...
Nagų nekišau. Duok Dieve...
Pasikartosiu, ne masinoje problema, musu Lt degaluose ir zinoma vaziavimo stiliuje. Vokieciuose tokia masina vaziuotu 10 metu be problemu, nes dyzelis normalus ir kataliza kaskarta praputi lekdamas autobanu... Lietuviam kaip tautai patys zinot, kad skirti Golfai BMW ir Audines :)
CitataHenris parašė:
Pasikartosiu, ne masinoje problema, musu Lt degaluose ir zinoma vaziavimo stiliuje. Vokieciuose tokia masina vaziuotu 10 metu be problemu, nes dyzelis normalus ir kataliza kaskarta praputi lekdamas autobanu... Lietuviam kaip tautai patys zinot, kad skirti Golfai BMW ir Audines :)
Nu tu čia man kaip skuduru per snukutį :o
Dar tik kiek daugiau nei mėn. turiu mašina iš Vokietijos kaip tik parvarytą. Nevažinėjam daug, pagrinde žmoną į darbą ir atgal (~15 km). Tik kad per atostogas ~1000 km apturėjom ir vsio.
kiek pamenu tai kazkada buvo diskutuota sia tema, pabandyk geriau paieskot, manau turetum kazka surasti, ir duok zinoti, kaip laikosi tavo auto:)
katalizatorius siaip pats turi prasivalyti, pabandyk autostradoj spustelt siek tiek smarkiau, isipyles geresnio kuro, sitoms toyotoms variklis automatiskai riebina misini, kad katalizatoriuj isdegintu visas susikaupusias medziagas. bet kazkaip abejoju ar su paciu katalizatoriumi problemos, manau su paciu zondu greiciau.
prie to pacio noriu paklausti d-cat turetoju pas mane tarp 1 ir 1.5 tukstancio apsuku motoriukas nerodo jokio noro suktis, atgija tik perlipus ta nelemta 1.5, labai nesmagi duobe, o kaip pas jus?
Citatagiedrukas parašė:
kiek pamenu tai kazkada buvo diskutuota sia tema, pabandyk geriau paieskot, manau turetum kazka surasti, ir duok zinoti, kaip laikosi tavo auto:)
Jau ieškojau, bet neradęs ko man reik ir užvedžiau naują temą
O žinių papildysiu jei kas kis ;)
Citataryckak parašė:
katalizatorius siaip pats turi prasivalyti, pabandyk autostradoj spustelt siek tiek smarkiau, isipyles geresnio kuro, sitoms toyotoms variklis automatiskai riebina misini, kad katalizatoriuj isdegintu visas susikaupusias medziagas. bet kazkaip abejoju ar su paciu katalizatoriumi problemos, manau su paciu zondu greiciau.
Ką reiškia geresnis kuras?
Šiaip autostradoj einant ~115 po gerų 2 val. ir dingo trauka. Kokiu čia reiktu lėkti ?
FenXas>> tikrinai interkūlerio šlangas ar nenusimovusios, ar netrūkusios?
115 km/h Tavo d-catui juokas, ne greitis. Sesta pavara jauciu net nera 2000 apsuku. Solorinoje sake, kad nesveika penkta sesta pavara laikyti greicio, kai apsukos ne daugiau 2000. Viena is pasekmiu kemsasi suodziu filtras. Jei nori, kad si masina vaziuotu, turi astriai vaziuoti. O ne zmonai i darba kaip pensininkui 15 km vaziuot... Prapusk Tu ja normaliai;)
Citatadtinas parašė:
115 km/h Tavo d-catui juokas, ne greitis. Sesta pavara jauciu net nera 2000 apsuku. Solorinoje sake, kad nesveika penkta sesta pavara laikyti greicio, kai apsukos ne daugiau 2000. Viena is pasekmiu kemsasi suodziu filtras. Jei nori, kad si masina vaziuotu, turi astriai vaziuoti. O ne zmonai i darba kaip pensininkui 15 km vaziuot... Prapusk Tu ja normaliai;)
+1 tikra teisybė toyotos neatsisako aukštų apsuką kart kartėm, kad išsivalyt visas šiukšles iš išmetimo sistemos.
...kaip ir kiekvienas dyzelis. FenXas, spustelt reiskia, bent jau 3500 aps/min palaikyti kelias minutes, cia daug svarbiau apsukos ne greitis
Dėkui dėjkui, reiks prapusti ;)
sveiki, man irgi pries dvi savaites atsirado tokia problema, nuvariau auto i Mototoja, kur nustate, kad uzsikimses vamzdelis einantis i slegio davikli pries katalizatoriu. per 2 apsilankymus ta vamzdeli ir katalizatoriu viduje (kur prisijungia vamzdelis) isvale, diagnostikos lemputes uzgeso. tikiuosiu daugiau su tuo problemu neturesiu :)
pas mane 2.0 d cat as ir varkstu su katalizatorium pirma reikia pravalyt vamzdeli kuris eina i slegio davikli. As ir buvau kaune toyotos centre man jie ten gryba pripjove zodziu nieko gero nepasake til lt nulupo vilniuja yra greas meistriukas viska supranta
tik nebandyk pjauti to katalizatoriuas nes turesi bedu visteik reikes nauja det man patare taip padaryt tai nauja uz 3000 lt pirkau ir patare is toyotos centro :@
Ta pati problema pas Mazda 6 dizeline 100kw versija. Katalizatorius atseit pats valosi, prasidegina. Bet kai auto vazineja trumpais atstumais ir su daug sustojimu (pvz. isskirtinai miestas) katalizatorius nespeja prasidegint ir su laiku uzsikemsa. Geriau tokiu atveju islekti i autostrada ir kokiu 4 begiu pavaziuoti apie 10/15 km laikant apie 2000-2500 aps/min. O del katalizatoriu - teisus jus. I avensiui jokiu liambdu nera nei pries nei po katalizo, todel drasiai pjaunama ir virinamas reznatorius. Pas naujesnius (ir ne tik pas toyota, taip pat mazda, mitsubishi) ta pati problema su pradeginimais katalizu ir liambdom. Kauno turguje kazkada minejo jog yra vaikinukai Kaune kurie is pagrindinio ECU ismeta ta pradeginimo programa apskritai kaip funkcija, tada pjauna katalizus ir apgauna tokiu budu -taciau tai nepatvirtinta versija, todel kol kas dar sunkiai sugalvoju kaip ta galima padaryti.
man ir fokusai su ta trauka, buna vaziuoji tolygiu greiciau tarkim 50, variklio garsas tik apsikeicia savaime ir traukti pradeda :D nelaxtau, tai nekreipiu demesio, bet biski nervina, ir kai nori aplenkti ka nors duodi gazo iki dugno masina toki kai priekaba prikabinta butu nenor svilpt prieki..:(
CitataTuziukas parašė:
man ir fokusai su ta trauka, buna vaziuoji tolygiu greiciau tarkim 50, variklio garsas tik apsikeicia savaime ir traukti pradeda :D nelaxtau, tai nekreipiu demesio, bet biski nervina, ir kai nori aplenkti ka nors duodi gazo iki dugno masina toki kai priekaba prikabinta butu nenor svilpt prieki..:(
laikyk apsukas apie 2k/min. ir tada nebus tokių dalykų ;)
Gal dar kas nespejo ispjaut ;) Radau, kad Autotojoje katalizatorius AVENSIS 97/10-03/01 vietoje 1240,- dabar tik 372,- kainuoja.
http://www.autotoja.lt/index.php?s_id=565&lang=lt
Na tai ar radot kas nors sprendimą su avensio II d-cat DPF filtru?