Sveiki,
Penktadienį mano Carina nusprendė pasiožiuoti. Ir taip pakankamai įdomiai. Visą dieną viskas buvo gerai, bet vakare, pakeliui į Vilnių stabtelėjau prisipūsti padangų, nes tokios minkštokos jau buvo. vėl pradėjęs važiuoti pamačiau, kad nuolat dega visos šios lemputės:
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg824.imageshack.us%2Fimg824%2F732%2Fdashi.th.jpg&hash=eece9bdee7c80cd19088213a2b585216f185a415) (http://img824.imageshack.us/i/dashi.jpg/)
1. Pirmoji viršuje lyg ir reiškia, kad kuro filtre yra vandens. Arba šiaip kažkas negerai su filtru. Ok, dieną prieš keičiau būtent kuro filtrą. Visgi netikiu, kad kažką blogai padariau, nes tiesiog nėra ką padaryti. Filtras Mann.
2. Antroji lyg ir reiškia, kad alyvos lygis nepakankamas. Šitą patikrinti labai lengva. Alyvos daugiau nei pusė normos tarp Min ir Max. Alyvos slėgio yra atskira lemputė ir ji nedega.
3. Trečioji reiškia, kad kažkas blogai su stabdžių sistema arba hidrauline sankaba. Su sankaba lyg ir viskas gerai, o štai su stabdžiais nelabai - jie kaista. Atrodo lyg kaladėlės neatšoktų nuo diskų. Ir taip su abiem priekiniais stabdžiais. Galiniai irgi šilti, bet ne iki tokio lygio. Ryt reikės mėginti ardyti priekinius cilindrus ir ieškoti sliekų juose. Bet jei abu ratai kaista, tai gal pagrindinio cilindro bėda?
4. Þinoma dega ir akumuliatoriaus lemputė. Tačiau akumuliatorius kraunamas. Tiesa, ar normalu, kad akumuliatoriaus įtampa 13V? o krovimo metu šokteli iki 14V? Taip pat variklio skyriuje esančioje saugiklių dėžutėje vos užkūrus variklį perdeginėja ALT SENCING saugiklis. Čia kartais bus ne Alternator sencing?
Kaip manot, verta pačiam sliekų ieškot, ar nesukant galvos geriau atiduot kam nors labiau išmanantiems?
p.s. man labai geras savaitgalis. LT prakišimas US irgi jo nepagerino.
Sveiki, gal ne kiek pabiro, o kiek nesusipratimas, jeigu trauka tokia pati ir t.t. Visų pirma, nuimk klėmus nuo akumuliatoriaus, palaikyk kokia 5min ir vėl uždėk, žiūrėk tada ką rodo.
CitataHDPaulius parašė:
Sveiki, gal ne kiek pabiro, o kiek nesusipratimas, jeigu trauka tokia pati ir t.t. Visų pirma, nuimk klėmus nuo akumuliatoriaus, palaikyk kokia 5min ir vėl uždėk, žiūrėk tada ką rodo.
bandžiau. tiesa, 5 min nelaikiau. gal kokias 30 sek. be to, dėl lempučių degimo tai gal ir padėtų, tačiau saugiklio perdeginėjimas ir kaistantys stabdžiai jau kitas reikalas. čia bijau nepadės.
žodžiu, ryt 11:30 atiduodu į servisą. kažkaip net nežinau kokios sąskaitos tikėtis :D
Siūlau iš padangų nuleisti orą iki to lygio koks buvo prieš gedimus. :D:D:D:D (J).
Citatapauliusdd parašė:
Siūlau iš padangų nuleisti orą iki to lygio koks buvo prieš gedimus. :D:D:D:D (J).
nu čia jau spyris gulinčiam į tarpukojį :D
nieko baisaus servize nuleis ora.:D:D:D:D
oro nuleidimo neužteko :D
jei kam įdomu, tai sutvarkė suportus. čia jau kaip ir akivaizdi bėda buvo. tiesa, kadangi abu ratai kaito, tai įtariau ir pagrindinį cilindrą. bet tas ok.
dėl elektros, tai kažkur rado laidus prasitrynusius į kėbulą. įtaria, kad seniai seniai (gal net prieš man ją nusiperkant) kažkas remontavo mašiną ir savo darbo iki galo nepadarė.
aišku dar ta pačia proga patikrino generatorių. tas veikia be priekaištų.
tai gerai kad tiek bedos o taip ir sudegti masina gali laidams uztrumpinus:p:p
Šiandien pradėjo ūžti vieno rato stabdžiai, po kiek laiko dingo visai. Nusigavau iki serviso, išardė, pasirodo kur po stabdžių keitimo būdavo trinties garsas ratuose, ten buvo blogai užfiksuotos stabdžių kaladėlės ir jos atsikratė, pasikreipė ir trynėsi į būgną. Tai va, sudegė kaladėlės, išsinėrė cilindriukas, dingo stabžiai. Teko pakeisti viską į naują. Štai tokia mano naujoji patirtis su vienu servisu į kurį paskutiniu metu važiuodavau. Tiesa pas tuos servisistus buvau prieš porą savaičių, keičiau traukutes ir klausiau dėl garso būgnuose, jie pasakė, kad greičiausiai būgnas kreivas. Pasirodo jų rankos buvo kreivos.
tokiais atvejais aš visada kartoju: reikia viska pačiam remontuotis, bent žinai ką ir kaip įdėjai :)
Gerai kai turi KUR remontuotis ;]] Lauke prie -15 vargu ar priremontuosi daugiabuciu kieme kokiam :D
Keičiau stabdžius žiemą, kaip ir dabar, nebuvo jokio noro pačiam tvarkytis, o be to vienas nenusiorinčiau ratų.
Citatahorn parašė:
Keičiau stabdžius žiemą, kaip ir dabar, nebuvo jokio noro pačiam tvarkytis, o be to vienas nenusiorinčiau ratų.
nusiorintum. aš visą sistemą atkalęs. tereikia skaidrios šlangutės, stiklainio ir tinkamai parinkto ilgio pagalio :D
Citataumunas parašė:
nusiorintum. aš visą sistemą atkalęs. tereikia skaidrios šlangutės, stiklainio ir tinkamai parinkto ilgio pagalio :D
... arba plytos...
CitataRenis parašė:
Gerai kai turi KUR remontuotis ;]] Lauke prie -15 vargu ar priremontuosi daugiabuciu kieme kokiam :D
kai lauke buvo -28, kieme keiciau amortikus... taip kad apie vargus arba tyliai arba nieko :D
Citatafennix parašė:
Citataumunas parašė:
nusiorintum. aš visą sistemą atkalęs. tereikia skaidrios šlangutės, stiklainio ir tinkamai parinkto ilgio pagalio :D
... arba plytos...
Man labai tiko kareiviškas kastuvėlis. :D Tiessa, či a"žiguliams" orinau.:)
Citatafennix parašė:
CitataRenis parašė:
Gerai kai turi KUR remontuotis ;]] Lauke prie -15 vargu ar priremontuosi daugiabuciu kieme kokiam :D
kai lauke buvo -28, kieme keiciau amortikus... taip kad apie vargus arba tyliai arba nieko :D
sunkiausia yra pradėti dirbti, paskui jau gali ir 38 būti, dirbant nesalta :)
Citatafennix parašė:
Citataumunas parašė:
nusiorintum. aš visą sistemą atkalęs. tereikia skaidrios šlangutės, stiklainio ir tinkamai parinkto ilgio pagalio :D
... arba plytos...
plytos svoris mažokas. atkelia. be to, nepatogu užpompuot.
Citataumunas parašė:
plytos svoris mažokas. atkelia. be to, nepatogu užpompuot.
Na man uzteko plytos, pumpuot irgi nepervargau pora kart koja paspaudi, plyta uzmeti... 5 kg, ne taip ir mazas svoris, man stabdziu skysti per visus suportus pravare be problemu :)
nu ok, seniai mano mašiniukas mane skriaudė, tai vat šį rudenį (kaip tik prieš technikinę) nusprendė vėl mane palinksminti. nujaučiu gan didelę bėdelę, bet gal ne ji.
situacija:
važiuoji, pvz, trečiu bėgiu ir neišmynęs sankabos staigiau švelniai spusteli stabdį. iš dešinio priekinio rato pasigirsta pakankamai garsus stuktelėjimas. tuomet staigiau spusteli gazą - vėl pasigirsta stuktelėjimas. galima ridėti laisva eiga su įjungtu bėgiu ir staigiau spustelėti gazą. irgi stuktelėjimo garsas. pajudant iš vietos ir po laisvo įjungus pirmą bėgį taip pat kartais tas stuktelėjimas jaučiasi.
pasikėliau mašiną ir pasukiojau ratą ranka (bėgis įjungtas). tiek kairiajame, tiek dešiniajame yra šiokia tokia eiga. manau ji turi būti? bet tik dešinįjį sukiojant tikrai gerai girdisi tas stuktelėjimas. kairiajame greičiau švelnus transmisijos dunksėjimas. tiesa, man jis irgi įtartinas, nors toks buvo nuo pat nusipirkimo.
gal kas susidūrė su panašiais simptomais?
šarnyras arba sailenblokas. Pas mane pakeitė kelias dalis, kol akivaizdžiai pamatė, kad šarnyras ir sailenblokas blogi, veltui priinvestavau pinigų.
pamegink stovint masinai ant laisvo begio lygioje vietoje pajudinti ratus pagal/pries laikrodzio rodykle rankomis,(tarsi noretum uz padangos paridenti automobili i prieki-atgal) jei jausis laisvumas(jausis laisvumas), tai bus galinis priekines sakes sailentblokas.
tai ne sailentblokas. su pakaba tai visiškai nesusiję. tai transmisijos bėda. tas trankymasis kažkur iš diferencialo eina.