Sveiki Tautieciai.Siuo metu renkuosi pirkti nauja auto.Patinka Corolla Verso.Manau kad tai autostradinio zveriuko ir seimyninio miniveno derinys.Gal kas gali paporinti apie sio masiniuko minusus?Koki geriau dyzeli rinktis - 135 ar 177AG?Kuris varikliukas patikimesnis?Terra ar Luna komplektacija rinktis?Kiek gasdina turkiskas rinkimas,bet kur gyvenu jiems duoda penkiu metu garantija.Bukit zmogai,pasidalinkit skaudzia ir malonia patirtim.
Nu koks tau skirtumas kas ja rinko, tu manai kad jei Turkai surinks, tai-gaidys.... Juk toyotu gamyklose dirba ne sudarankiai, o aukstos kvalifikacijos inzinieriai.
O del komplektacijos, tai cia visiskai skirtingos jos, manau nera ko ir diskutuot, jei turi babkiu, imi aukstesne, jei ne....
Beje, pas verso Luna jau nebera. Yra terra, sol ir sol+.
Del AG, tai 177 viskai kitoks dizelius stovi, D-cat. Cia yra geris, bet jautrus labai kurui.
Sekmes pamastymuoseB)
Na,manau,gali buti skirtumas kur auto rinktas.Turejau Yaris Verso japonisko rinkimo tai trys metus droziau Lenkijos,Lietuvos,Europos keliais 150000 ir tik skyscius ir kaladeles keiciau(kai pirkau jis jau buvo nuvaziaves virs 100000) nors atrodo jisai kaip vezimaitis iki parduotuves nuvaziuoti.Tikrai nustebino savo patvarumu.
Civikai gaminti apie 95 metus Anglijoje kaip diena ir dangus skiriasi nuo surinktu Japonijoje.Kiek pasiskaitau Avensis surinktas Anglijoje irgi ne be trukumu.Pagal ADAC 3-5 metu senumo maziausiai gedimu turintys auto SUBARU ir MAZDA.Beveik visi siu firmu modeliai surenkami ir ivezami is Japonijos.Tai siek tiek faktu.
Kiek pasidomejau atstovybeje jau nei vienas lengvasis auto nesurinkinejamas Japonijoje.Islys Toyotai pro sona visuotine globalizacija ir sanaudu mazinimas.
Tai ,sakai,D-cat jautresnis kuro kokybei.Gal pakaks tada ir silpnesnio varikliuko.Ir eina jisai tik Premium komplektacijoje(brangiau bevei 3 tukstanciais euru).O kokios dar budingos siam 5-8 metu Versui ligos?
Gal kas susidure?
paskaityk cia http://www.toyota-russia.ru/phpBB2/viewforum.php?f=37&sid=22890badd80c0aa2da6ab891efb4ad9a
http://rapidshare.com/files/61982754/Toyota.Corolla.Verso.2004.SIL.part1.rar
http://rapidshare.com/files/61982981/Toyota.Corolla.Verso.2004.SIL.part2.rar
http://depositfiles.com/files/bx307v6q0
http://depositfiles.com/files/hrchh0rl5
http://depositfiles.com/files/1z1mk9cuu
http://depositfiles.com/files/onlvf0sg0
Mano seimynoje irgi zada atsirast Corola Verso kokiu 3 metu senumo. Zinau, kad dyzelio noriu ir vis labiau prie D-CAT linkstu. Tikrai butu idomu ir kitu patarimus isgirst.;)
as turiu versiuka siap tikrai smagus masiniukas, bet variklis d-4d kol kas jokiu bedu nera nors ir rida tik 40kkm, jei butu pasitaikes d-cat tikrai toki buciau emes.
D-CAT GERIS, vien sukimo momentas koks, ir 177AGB)
Bet:
1.Lietuvoje ju mazai dar veza
2.Jei reikes taisyti varikli(kas tiketina), tai galit ir :(
3.Kaina eina virs 50t. nes siuos variklius pradejo deti nuo 2006m.
P.s teko su D4d, ir su D-CAT pavaziuoti, nera ka lyginti.
Kodel manai, kad iskart tiketina taisyt D CAT variklius? Nejau jie nera tokie patikimi kaip D4D?
Na kad is karto nusipirkus taisyti reikes as kategoriskai neteigiu, bet tikimybe islieka nemaza.
1. Jie labai jautrus kuro kokybei
2. D-CAT dar vadinami kaip "zaliais", kadangi labai i ekologija didelis demesys buvo skirtas.
3. Jie pirmasis Toyotos experimentas, dar nera isbaigti iki galo.
4. Pries perkant verta pasidometi kiek kainuoja siurblio, purkstuku remontas:|
Juk "zalio" dyzelio nepirksi, tad manau del kuro kokybes nebus problemu... ;) Beje, tas pats dyzelis eina ir Lexus IS, ir Rav 4, ir avensis naujas su tuo paciu bus. Nei galia, nei kubatura pakeista, tai gal vykes jis modelis, kad nieko nekeicia?
Sveiki,
planuoju artimiausiu metu isigyti Toyota Corolla Verso, '06-'07 metu.
kas turite gal galit pasakyti ar yra kokiu jiem budingu gedimu? i ka labiausiai kreipti demesi apziurinejant?
kaip suprantu geriausia su 2.2 D4-D varikliu?
gal kas turite 1.8 benzina automata? kokie atsiliepimai?
pastaruosius kelis metus vairuoju automata, tai kazkaip pripratau kad nereik begiu metyt :)
Dekui.
GERIAUSIAS YRA D-4D 2 LTR 85KW, BET AS IMCIAU TIK D-CAT 130 KW TAI NERA STEBUKLAS, BET TARP GERU PATS LECIAUSIAS IRGI NEBLOGAI.
kodel manai kad geriausia 2 LTR 85KW? 2.2LTR 100KW variklis juk galingesnis su tom paciom kuro sanaudom, 6 pavaru deze, pradejo eit metais veliau
su benzininiai varikliais sitam modelyje niekas patities neturit?
Tuo paciu metu pazistamas paeme Corolla Verso D4D 100 kw, o as 130 kw D-CAT. Kai pasnekam, tai jis dabar gailisi, nes tada kainos skirtumas labai nezymus buvo. Siaip tai gana ir to 100 kw, juk cia dyzelis. Koki geresni varianta rasi, toki ir imk. Benzas man tai neimponuoja. Nelabai as randu ju privalumu lyginant su dyzeliu. Taciau cia tik mano nuomone. Gal kiti kitaip pasakys.
na bent jau auto.plius.lt pasirinkime D-CAT praktiskai nera :) dar pries savaitele berods kelis skelbimus maciau, o dabar tik vienas belikes o ir to kaina kur kas didesne nei noreciau moketi.
kiek uzkliunu uz atsiliepimu, tai nuomone labai nevienareiksmiska, vieni giria, kiti peikia (cia ne apie variklius, o apskritai Corolla Verso)
reikes jauciu nuvaziuot gyvai apziuret ir pravaziuot, kad susidaryt savaja siokia tokia :)
vistik isigijau D-CAT. Vidutiniu kuro sanaudu parodymai tik nelabai patiko, rode 11L/100km. Bet nunulinau, pasiziuresiu kas man gausis.
CitataDariusL parašė:
vistik isigijau D-CAT. Vidutiniu kuro sanaudu parodymai tik nelabai patiko, rode 11L/100km. Bet nunulinau, pasiziuresiu kas man gausis.
Pas mane irgi daug ryja tas d- cat verso jei padraskai tai ir 13ltr rodo vidurkis,jau pradedu gailetis savo pirkiniu geriau buciau benza automata pasirinkes
Citataaudrekas parašė:
CitataDariusL parašė:
vistik isigijau D-CAT. Vidutiniu kuro sanaudu parodymai tik nelabai patiko, rode 11L/100km. Bet nunulinau, pasiziuresiu kas man gausis.
Pas mane irgi daug ryja tas d- cat verso jei padraskai tai ir 13ltr rodo vidurkis,jau pradedu gailetis savo pirkiniu geriau buciau benza automata pasirinkes
as tai nesigailiu, tiesiog maniau jog bus labai ekonomiska, palyginus su iki ja vazinetu BMW 523i automatu, kuris ryja 15L/100KM mieste :)
pavazinejau uzmiestyje, net ir didesniais greiciaisi (120-150km/h) sanaudos gerokai nukrito, dabar 7.6L/100KM
graziai stabiliai begasi net ir iki 200km/h
jei neislis kokiu rimtu problemu, laikysiu jog pirkinys sekmingas :)
Kazkodel rodo pas mane kai vaziuoju 150km/h rodo 11,3 valgo, manau daugokai, nes turiu 120 landcruiser automatas ir valgo tiek pat.
dar noreciau paklaust kai pilna baka dyzelio uzpilat irgi rodo 500km range?
Citataaudrekas parašė:
Kažkodėl rodo pas mane kai važiuoju 150km/h rodo 11,3 valgo, manau daugokai, nes turiu 120 landcruiser automatas ir valgo tiek pat.
dar norečiau paklausti kai pilną baką dyzelio įpilat irgi rodo 500km range?
Su tais Range parodymais yra tikra nesąmonė. Nors mano Verso benzininis, bet rodo taip pat. Pripilu pilną baką (60 l), tai Range rodo 450- 480 km. Ir tai visiškai nepriklauso nuo kuro sąnaudų. Būna, kad užmiestyje nuvažiuoju 500 km, sąnaudos apie 7 l/100 km, prisipilu baką, tai pagal tokias sąnaudas Range turėtų rodyti apie 850 km, deja, vis tiek rodo tik kokius 480 km. Klausiau atstovybėje, man paaiškino, kad kai Range rodo nulį, galima nuvažiuoti dar 100 km., atseit rezervas. Gal taip ir yra, bet vis tiek nesąmonė.
Šiek tiek info dėl D4D 2.0 ir 2.2 variklių pasirinkimo.
Autobilde buvęs straipsnis apie Corolas Verso, kuriame nusimanantys žmonės sakė, jog tokio dydžio mašinai 2.0 variklios galios tikrai mažoka. Be to, nuo 2005 m. dyzelinis 2.0 variklis pakeistas į 2.2.
Aš turiu nusipirkęs su 2.2 varikliu ir galiu pasakyti iš praktikos, kad tas agregatas idealiai tinka Corolaai Verso - 100Kw (138AG) yra pats tas ir ramiam pasivažinėjimui mieste ir užmiestyje, kur kartais ir paspausti reikia, ir aplenkti lėčiau slenkantį. Didžiausios kuro sanaudos mieste buvo žiemą - vid. 9,2L/100km (ir tai, kai važinėjo žmona). Man vidutiniškai gaunasi mieste 7,5-8 L/100km. Užmiestyje, važiuojant 6 pavara, 3 asmenims, su 2 lagaminais 130-140km/h vidutiniškai sanaudos būna 5,2-6L/100 km. Ir kas maloniausia, kad lenkiant niekados nekilo mažiausios abejonės šia mašina ir niekad nepritrūko arklių (3k. tfu per kairį petį).
Šitų Corolų Verso specifinių ligų nežinau, nebent kaip ir visoms Toyotoms - silpna vieta yra sankaba.
Nieko prieš automatus neturiu, bet Toyotai su benzu automatu nenusisekė (pilnas internetas kmentarų ir apžvalgų apie tai).
Citatamuchio parašė:
Šiek tiek info dėl D4D 2.0 ir 2.2 variklių pasirinkimo.
Autobilde buvęs straipsnis apie Corolas Verso, kuriame nusimanantys žmonės sakė, jog tokio dydžio mašinai 2.0 variklios galios tikrai mažoka. Be to, nuo 2005 m. dyzelinis 2.0 variklis pakeistas į 2.2.
Aš turiu nusipirkęs su 2.2 varikliu ir galiu pasakyti iš praktikos, kad tas agregatas idealiai tinka Corolaai Verso - 100Kw (138AG) yra pats tas ir ramiam pasivažinėjimui mieste ir užmiestyje, kur kartais ir paspausti reikia, ir aplenkti lėčiau slenkantį. Didžiausios kuro sanaudos mieste buvo žiemą - vid. 9,2L/100km (ir tai, kai važinėjo žmona). Man vidutiniškai gaunasi mieste 7,5-8 L/100km. Užmiestyje, važiuojant 6 pavara, 3 asmenims, su 2 lagaminais 130-140km/h vidutiniškai sanaudos būna 5,2-6L/100 km. Ir kas maloniausia, kad lenkiant niekados nekilo mažiausios abejonės šia mašina ir niekad nepritrūko arklių (3k. tfu per kairį petį).
Šitų Corolų Verso specifinių ligų nežinau, nebent kaip ir visoms Toyotoms - silpna vieta yra sankaba.
Nieko prieš automatus neturiu, bet Toyotai su benzu automatu nenusisekė (pilnas internetas kmentarų ir apžvalgų apie tai).
Gal galetum nurodyti autobildo nr. kur apie corollas verso raso, ir siaip butu idomu daugiau pasiskaityti apie jas, imesk linkus kokius:)
Nelabai suprantu, kodėl skundžiatės sankabom? Kiek girdėjau jos atlaiko 120-150.000-lygiai tiek kiek ir kitų modelių ar gamintojų automobilių.
Citatahorn parašė:
Nelabai suprantu, kodėl skundžiatės sankabom? Kiek girdėjau jos atlaiko 120-150.000-lygiai tiek kiek ir kitų modelių ar gamintojų automobilių.
Cia greiciausiai turima mintyje smagratis,(isimtinai 2000-2007m. gamybos D4D Toyotu beda) o ne pats sankabos komplektas, kuris tikra tiesa, atlaiko kaip ir kitu automobiliu gamintoju iki 150tkm.
Bet skirtumas tik tas, kad smagrati pasikeisti kainuoja apie 3500lt, o sankaba 1500lt.:|
Citataguners parašė:
Gal galetum nurodyti autobildo nr. kur apie corollas verso raso, ir siaip butu idomu daugiau pasiskaityti apie jas, imesk linkus kokius:)
Nr. 12, 2010-06-05 -- 18
"Naudoti automobiliai: 13 vienatūrių"
Citataguners parašė:
Citatahorn parašė:
Nelabai suprantu, kodėl skundžiatės sankabom? Kiek girdėjau jos atlaiko 120-150.000-lygiai tiek kiek ir kitų modelių ar gamintojų automobilių.
Cia greiciausiai turima mintyje smagratis,(isimtinai 2000-2007m. gamybos D4D Toyotu beda) o ne pats sankabos komplektas, kuris tikra tiesa, atlaiko kaip ir kitu automobiliu gamintoju iki 150tkm.
Bet skirtumas tik tas, kad smagrati pasikeisti kainuoja apie 3500lt, o sankaba 1500lt.:|
Mda. Yra kas mano mintis perteikia geriau už mane :) Ačiū.
Švogeris ieško corollos verso po 2005 metų. D4D 2.0 arba D4D 2.2. Gal kas nors žinote gerą variantą?
Arba avensis II universalas.
O kaip šita? Man pasirodė simpatiška :)
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/toyota-corolla_verso/id-886320
Pats ka ieskojau auto buvau sito pasirinkimio kryzkelje. Kodel nusprendziau imti Avensis universala 2.0 D4D. Corrola Verso labiau padaryta i auksti, todel reiktu pagalvoti, ar vazines daugiau zmoniu, ar vezios daugiau daiktu? Jei prisikraus 4 ar 5 vaikus Verso geras vairiantas su 7 sedynem. Bet jei reikia gilesnes bagazines, ir siek tiek komfortabilesnio vaziavimo rekomenduociau Avensis. Nes Verso bagazine labiau i auksti o ne i gyli. Del variklio - irgi buvau susigundes 2,2 Dcat'u, nes uz 2,0 D4D 85kw jis valgo tik litru daugiau o galia apie 180 AG, bet pasidomejus kiek Lietuvoje vairuotojai turi problemu su ypac D cat varikliais, tai dabar dziaugiuosi, kad emiau paprasta 2.0 D4D varianta. Net sis forumas ziba tokiais postais kaip Dcat prapusta tarpine, Dcat katalizatoriaus problema, Dcat DPF filtras uzsikiso ir t.t. Dcat 2.2 varikliukui reikia duoti "prasibegiot", tai yra daugiau vazinet uzmiestyje ir didesniais greiciais, jei nori isnaudoti sio variklio pranasumus. Mieste visi ekologijos sumanymai siam varikliui susidevi greiciau, o kainos nezmoniskos. Dar savo vaidmeni prideda ir Lietuviskas kuras, nesvarbu is kokios deglines be pilsi. Is Vokieciu Dcat'ai pareina tvarkingi, nes ir kuro priedai kitokie ir greiciai kitokie, pas mus "katinelis" gali gali nudvest po 50kkm. Ir kaip minejau kazkodel per daug bedu su Dcat variklio galva, kodel taip, nzn.
Viskas priklauso nuo zmogaus poreikiu. Bet kokiu atveju, pasirinkimas bus geras nes visgi tai TOYOTA :)
Verso bagazine galima pasidaryti ir didele, jei suslankstysi 2 eiles sedynes(jas galima lankstyti atskirai, po viena). Del D-cat, tai brangi explotacija, vien DPF filtras 4000 pinigu kainuoja:o
Jei mieste dauguma trinsies, tai kam D4d pirkti, uztenka ir VVT-i. As vazineju su tokiu, ir labai patenkintas kuro sanaudom ir explotacijos islaidom:p
Citataguners parašė:
Jei mieste dauguma trinsies, tai kam D4d pirkti, uztenka ir VVT-i. As vazineju su tokiu, ir labai patenkintas kuro sanaudom ir explotacijos islaidom:p
O kodėl manai, kad mieste geriau, benzinas? Aš irgi turiu VVT-i, tačiau iki šiol dar nežinau ar gerai padariau, kad nepaėmiau D4D.
CitataPulkininkas parašė:
O kaip šita? Man pasirodė simpatiška :)
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/toyota-corolla_verso/id-886320
Nu ir pasiūlei. Nesinori labai stipriai kišenės draskyti. Reikia pigesnės.
Citataguners parašė:
Verso bagazine galima pasidaryti ir didele, jei suslankstysi 2 eiles sedynes(jas galima lankstyti atskirai, po viena). Del D-cat, tai brangi explotacija, vien DPF filtras 4000 pinigu kainuoja:o
Jei mieste dauguma trinsies, tai kam D4d pirkti, uztenka ir VVT-i. As vazineju su tokiu, ir labai patenkintas kuro sanaudom ir explotacijos islaidom:p
Bus važinėjama ir mieste ir užmiestyje. 50/50%
O kaip 2.2 D4D 100kW varikliukai?
Citatapauliusdd parašė:
Citataguners parašė:
Verso bagazine galima pasidaryti ir didele, jei suslankstysi 2 eiles sedynes(jas galima lankstyti atskirai, po viena). Del D-cat, tai brangi explotacija, vien DPF filtras 4000 pinigu kainuoja:o
Jei mieste dauguma trinsies, tai kam D4d pirkti, uztenka ir VVT-i. As vazineju su tokiu, ir labai patenkintas kuro sanaudom ir explotacijos islaidom:p
Bus važinėjama ir mieste ir užmiestyje. 50/50%
O kaip 2.2 D4D 100kW varikliukai?
Sitie geri varikliukai, jei pavyks rasti neuzdrozta, dziaugsis juo.
Dabar kodel geriau mieste benzinas, turejau kazkada DTI zafira, malonus vaziavimas, sukimo momentas, turbina, sanaudos, zodziu variklio dinamiskumas dziugino, bet ziema peciukas nespedavo isilti normaliai, nes vazinedavau trumpais atstumais mieste, kol saltas variklis garsiai "klaksi", daugiau prieziuros reikalauja(filtrai, pakaitinimo zvakes, akumas turi buti gero stovio). Be to, kad atsipirktu vazinejimas, per meus reikia nuvaziuoti nemaziau 15 000km.
Is vienos puses esi teisus, jei per metus neprasuki virs 20000km, neverta dyzelio pirkti. Bet del dyzelio isylimo ziema, tai Toyotos salona pasildo labai greitai, salta ziema, kad variklis ir saltas po 5 min pradeda pusti silta or i salona, bent jau pas mane. Aisku del sios priezastites pats variklis syla leciau, vel kerta per ekonomija :)
CitataHenris parašė:
Is vienos puses esi teisus, jei per metus neprasuki virs 20000km, neverta dyzelio pirkti. Bet del dyzelio isylimo ziema, tai Toyotos salona pasildo labai greitai, salta ziema, kad variklis ir saltas po 5 min pradeda pusti silta or i salona, bent jau pas mane. Aisku del sios priezastites pats variklis syla leciau, vel kerta per ekonomija :)
Bet kaip yra negera kuomet sąnaudos mieste 10 l/100 km, (kartais ir daugiau) o vienas litras - virš 4 Lt.
CitataNu ir pasiūlei. Nesinori labai stipriai kišenės draskyti. Reikia pigesnės.
Tai tada gal?
http://www.autopark.lt/lt/naudoti-automobiliai/toyota-corolla-verso-ow.html
As primeciau, kad jei mazai vaziuoji geriau benzas tik todel, kad dyzelio eksploatacija brangesne. Aisku jei i dyzeliuko remonta neteks sukisti ne lito, tada zymiai taupiau, nei su benzu. Prisiminkit, kad benza sutvarkyt dazniausia uztenka sitmu litu, dyzeliui daznai buna viskas jau tukstanciais :)
Nereikia iškart galvoti apie remontus. Juk ne 20 metų mašinos ieškau, kad nusipirkus pradėti pinigus merkti į mašinos remontą. Kita vertus, mašinos pirkimas yra loterija.
Dyzeliniai varikliai reikalauja daugiau priežiūros, jų remontas kainuoja brangiau. Be to, jie atsiperka tik tada, kai daug važinėjama. Jeigu žmogus per metus nuvažiuoja mažiau negu 30 000 km, didelės naudos iš automobilio su dyzeliniu varikliu jis gali ir nepajusti. Tai pasakytina ir apie galingus dyzelinus variklius. Jie sukurti ne ekonomijai, o maloniam, dinamiškam važiavimui, tad kuro sąnaudos tikrai bus didelės. Ieškantiems tikrai taupaus dyzelio meistrai pataria rinktis automobilį su 4 cilindrų, 1,6-2 l darbinio tūrio varikliais. Tiesa, priežiūra ir remontas bus brangesnis negu analogiško benzininio, taigi tai reikia įvertinti. Be to, jei jau nusprendėte pirkti automobilį su dyzeliniu varikliu, būtinai prieš tai apsilankykite specializuotame dyzelinių variklių servise ir pasiteiraukite apie to variklio ypatumus, jo kuro sistemos tipą, remonto išlaidas ir t. t. Jei nusipirksite automobilį su ,,padrožtu" varikliu, remontas gali kainuoti brangiau už patį automobilį.
Tai va butent, nebtinai perkant 3-4m senumo auto, reikia tiketis, kad jis bus idelios bukles. Niekada nezinai, kaip jis buvo eksploatuotas ir kaip nors kitaip pazeistas. Ir kalbam ne vien apie varikli. Dyzeliniui auto praktiskai visos eksploatacines medziagos brangesnes nei benzinui. Pradedant nuo filtru iki pakabos detaliu ir stabdziu kaladeliu. Tos pacios markes auto dyzelinis bus sunkesnis uz benzini. Detales kurios tiktu ir tam ir anam automobiliui, nebent apdaila ir salono elektronika, valytuvai, stiklai, faros. Daugiau prakitksai jie nieko bendro nebetures...
Nelabai suprantu, ar jūs man bandote įpiršti benziną ar dar kažką norite įrodyti, kad nusipirkus dyzelinę mašiną reikės remontuoti pakabą ir variklį?
Mes norim pateikti tau info, kad galetum greiciau apsispresti(gal ji bus naudinga).
Tikrai nebandau ipirst benzino, pats vazineju su dyzeliu. Su juo problemu dideliu kol kas neapturejau, bet papasakojau apie dyzelio ir benzo eksploatacijos skirtumus. Dabar ko gero imciau benzina, nes mano rida per metus apie 20000km. Pvz tepalu keitimas mano varikliui su filtru kainuoja apie 300Lt (ne atstovybeje). Teko keisti pakaitinimo zvakes, nes viena is ju buvo mirus, tai keiciau visas (nes ziema sunkiau kuresi) uz visas 4 sumokejau apie 200Lt (benzui pakeisti zvakes butu apie 60Lt. Tepalo filtras apie 60Lt, banzui butu apie 40Lt, na cia galiu vardint be pabaigos... Skaiciuoti ir rinktis teks vistiek paciam, mes tik suteikiam info...
Mes pasiemem D-CAT ir nei trupucio nesigailime. Mieste jis paima daugiau, bet isvaziavus i tolimesne kelione tai visai normaliai valgo. Galingesni varikli visada sunkiau uzdrozt. Ir gali drasiai vaziuot pilna auto dar kokia stogo bagazine uzsimetei ir nieko nesijaucia. Tikrai gera seimynine kelionine auto. B)
CitataMemelis parašė:
Mes pasiemem D-CAT ir nei trupucio nesigailime. Mieste jis paima daugiau, bet isvaziavus i tolimesne kelione tai visai normaliai valgo. Galingesni varikli visada sunkiau uzdrozt. Ir gali drasiai vaziuot pilna auto dar kokia stogo bagazine uzsimetei ir nieko nesijaucia. Tikrai gera seimynine kelionine auto. B)
Viena smulkmena pamirsai, kazkada gyreisi forume kad ja paemiai is salono.
Nu jo is salono ir as paimciau jei tureciau tiek pinigu, kad ir dcat. Kol garantija 100000Km, per ta laika gal spesi ir kataliza ir DPF pasikeist. Zinom dcat, smagiai vaziuoja ir kaip minejau nuo D4D sanaudos gal ant litro tesiskiria, o galia 180 AG. Bet Memelis, tai auto BUTENT kelionem. Katinukui reikia greicio, kad viskas neuzsikistu suodziais, tik eksploatacija turetu buti dar brangesne negu D4D, tai reiskia ZYMIAI brangesne nei VVTI :)
Citataguners parašė:
CitataMemelis parašė:
Mes pasiemem D-CAT ir nei trupucio nesigailime. Mieste jis paima daugiau, bet isvaziavus i tolimesne kelione tai visai normaliai valgo. Galingesni varikli visada sunkiau uzdrozt. Ir gali drasiai vaziuot pilna auto dar kokia stogo bagazine uzsimetei ir nieko nesijaucia. Tikrai gera seimynine kelionine auto. B)
Viena smulkmena pamirsai, kazkada gyreisi forume kad ja paemiai is salono.
Kai as tada emiau, tai nuolaida buvo apie 30 proc, tad naudotos nelabai apsimokejo pirkt. B) O skirtumas tarp D4D ir D CAT apie 4 tuks. litu buvo. Vienas pazistamas paeme paprasta, tai po siai dienai gailisi del D CAT. Savo Avensi dyzeliuka jau trecius metus varineju. Pravaziavau apie 80 tuks, tik stabdziu kaladels keiciau. Nors pamazu jauciu, kad sankaboje kazkas vyksta, greiciausiai smagrati teks keis...:(
Tai sankaba ir pabirs po 100000km kai garantinis nebegalios... Beje su savo meistru snekejau Klaipedoje, tai jau metus laiko vietoj dvieju masiu deda vienops mases smagrati, kaina trigubai mazesne ir jokio skirtumo, na nebent vedant ir uzgesinant varikli "kieciaiu" viskas vyksta, nes smagracio pagrindine funkcija sumazinti vibracija uzvedimo ir uzgesnimo metu (del komforto). Bet as tai spjaunu i toki komforta ir kai teks man keisti, tikrai vietoj 4000(dual mass flywheel + sankabos komplektas) renkuosi 1400Lt (paprastas smagratis ir sankabos komplektas firma Valeo)
reikia info. kazkur esu girdejes, jog i Toyota negalima pilti kitokio antifrizo, kaip tik raudona. nupirkes turiu bakeli zalio -35 C. kiek esu mates raudonas buna max -20 C. Kaip yra istikruju, gal galite pakomentuoti kas nors?
CitataHenris parašė:
Tai sankaba ir pabirs po 100000km kai garantinis nebegalios... Beje su savo meistru snekejau Klaipedoje, tai jau metus laiko vietoj dvieju masiu deda vienops mases smagrati, kaina trigubai mazesne ir jokio skirtumo, na nebent vedant ir uzgesinant varikli "kieciaiu" viskas vyksta, nes smagracio pagrindine funkcija sumazinti vibracija uzvedimo ir uzgesnimo metu (del komforto). Bet as tai spjaunu i toki komforta ir kai teks man keisti, tikrai vietoj 4000(dual mass flywheel + sankabos komplektas) renkuosi 1400Lt (paprastas smagratis ir sankabos komplektas firma Valeo)
Gal gali paklausti to meistro ar d4d 2,2 varikliam irgi galima uždėti paprasta smagratį. Jei ka nepamesk to meistro kontaktu nes gali prireikti ne vienam tokiu paslaugų.B)
Tas smagratis dar manau padeda prie bėgiu perjunginejimo, turėtu minkščiau persijungti.
Citatajurkas parašė:
reikia info. kazkur esu girdejes, jog i Toyota negalima pilti kitokio antifrizo, kaip tik raudona. nupirkes turiu bakeli zalio -35 C. kiek esu mates raudonas buna max -20 C. Kaip yra istikruju, gal galite pakomentuoti kas nors?
Taip, pilamas raudonas, bet ne tas Š..., kuri matei degalinese, jis gal i iki -20 C
As pirkau toki koncentrata, kuri net atskiedu per puse su vandeniu uzsala prie -37 C.
Paieskok rimtose parduotuvese, turetu buti, siaip patariu nepirkti jokios autochemijos vardu ELITE, jos pilna degalinese, bet nei ten antifrizas normalus, nei langu plovimo skystis.
http://www.happyauto.lt/oxid.php/sid/x/shp/oxbaseshop/cl/details/cnid/ot749eccc05555269.33672338/anid/65e490dd8dccb53e7.76228786/Au%F0inimo-skystis-G12-plus//changelang/2
Citatabladas parašė:
Citatajurkas parašė:
reikia info. kazkur esu girdejes, jog i Toyota negalima pilti kitokio antifrizo, kaip tik raudona. nupirkes turiu bakeli zalio -35 C. kiek esu mates raudonas buna max -20 C. Kaip yra istikruju, gal galite pakomentuoti kas nors?
Taip, pilamas raudonas, bet ne tas Š..., kuri matei degalinese, jis gal i iki -20 C
As pirkau toki koncentrata, kuri net atskiedu per puse su vandeniu uzsala prie -37 C.
Paieskok rimtose parduotuvese, turetu buti, siaip patariu nepirkti jokios autochemijos vardu ELITE, jos pilna degalinese, bet nei ten antifrizas normalus, nei langu plovimo skystis.
http://www.happyauto.lt/oxid.php/sid/x/shp/oxbaseshop/cl/details/cnid/ot749eccc05555269.33672338/anid/65e490dd8dccb53e7.76228786/Au%F0inimo-skystis-G12-plus//changelang/2
Argumentuok, kodel Elite blogas ausinimo skystis.
antifrizai buna triju rusiu, klasikiniai, su pusiau organiniais priedais ir su organiniais priedais. Ne lietuvos gamintojai tai ypatingai akcentuoja ne tik spalvomis bet ir isiskirinciais uzrasais ant bakeliu tokiais kaip semi-organic arba organic. Kadangi pagrinde antifrizai tik ir skiraisi priedais kurie nulemia antifrizo tarnavimo laika, tarkime klasikiniai antifrizai iki 40 000 km aba 1 metai tai organiniai iki 200 000 iki 3 ar netgi 5m.
Lietuvos gamintojai zaidzia tik spalvomis taip kad skaitykite ka perkate o ne tik i spalvas orentuokites jei mylite savo auto. Parduotuvese irgi turbut neperkate pigiausiu desreliu, nes juose nera mesos.
O as girdejau, kad kaip tik Elite (raudonas) is lietuvisku antifrizu vienas geresniu, be to ir kaina jo nepigi 5l.-42lt.
na niekas ir nesako kad elite (raudonas) blogas tik reikia skaityti sudeti, kad neapsigauti. Cia rasoma, kad sudeti geri priedai - ar taip yra is tiesu? .http://www.autochemija.lt/index.php?id=270&pid=676
Paprasciausia is to pigumo tiek sudo privezta ir prigaminta, kad tikrai atsirinkti kas yra kas norint ne pigaus, bet kokybisko produkto tikrai sunku.
Citatabladas parašė:
Citatajurkas parašė:
reikia info. kazkur esu girdejes, jog i Toyota negalima pilti kitokio antifrizo, kaip tik raudona. nupirkes turiu bakeli zalio -35 C. kiek esu mates raudonas buna max -20 C. Kaip yra istikruju, gal galite pakomentuoti kas nors?
Taip, pilamas raudonas, bet ne tas Š..., kuri matei degalinese, jis gal i iki -20 C
As pirkau toki koncentrata, kuri net atskiedu per puse su vandeniu uzsala prie -37 C.
Paieskok rimtose parduotuvese, turetu buti, siaip patariu nepirkti jokios autochemijos vardu ELITE, jos pilna degalinese, bet nei ten antifrizas normalus, nei langu plovimo skystis.
http://www.happyauto.lt/oxid.php/sid/x/shp/oxbaseshop/cl/details/cnid/ot749eccc05555269.33672338/anid/65e490dd8dccb53e7.76228786/Au%F0inimo-skystis-G12-plus//changelang/2
Aš taip pat naudoju koncentratą HEPU. Man labiau prie širdies vokiškas produktas. O lietuviai visada moka kopijuoti ir rašinėti ant etikečių.
Sveiki,
neseniai isigyjau Toyota Corolla Verso 2007m. 2,2D4D 100kw su olandiska instrukcija, todel noriu pasiteirauti keliu dalyku (paieskoje rasti deja nepavyko):
1. Automobilyje yra originalus CD magas (kaip suprantu su changeriu), taciau jis veikia tik uzvedus masina. Ar pas visus taip? nera galimybes klausyti kai masina neuzvesta? idejus kortele i lizda jis vistiek neveikia, arba kazko nemoku.
2. Del uzsivedimo: kokiu budu reikia pasildyti zvakes ziema pries uzvedant masina? Ikisus kortele bei nuspaudus sankaba - niekas skydelyje neuzsidega tol, kol nepaspaudi uzvedimo mygtuko - o tuomet gal per kokia sekunde ar dvi uzgesta lemputes ir masina iskart vedasi.
Aciu uz atsakymus
CitataGmc parašė:
Sveiki,
neseniai isigyjau Toyota Corolla Verso 2007m. 2,2D4D 100kw su olandiska instrukcija, todel noriu pasiteirauti keliu dalyku (paieskoje rasti deja nepavyko):
1. Automobilyje yra originalus CD magas (kaip suprantu su changeriu), taciau jis veikia tik uzvedus masina. Ar pas visus taip? nera galimybes klausyti kai masina neuzvesta? idejus kortele i lizda jis vistiek neveikia, arba kazko nemoku.
2. Del uzsivedimo: kokiu budu reikia pasildyti zvakes ziema pries uzvedant masina? Ikisus kortele bei nuspaudus sankaba - niekas skydelyje neuzsidega tol, kol nepaspaudi uzvedimo mygtuko - o tuomet gal per kokia sekunde ar dvi uzgesta lemputes ir masina iskart vedasi.
Aciu uz atsakymus
Del mago-įkišk raktą į spyną ir neišmynęs sankabos paspausk start mygtuką-viskas veiks,jei dar kartą paspausi,įsijungs degimas.Dėl žvakių-žiemą išmysi sankabą ir paspausi start,bet variklis nereaguos kurį laiką,kol pasišildys,kai pasišildys-užsives.
Sveikinu įsigijus gerą auto,kolega ;)
Citataxaudrius parašė:
CitataGmc parašė:
Sveiki,
neseniai isigyjau Toyota Corolla Verso 2007m. 2,2D4D 100kw su olandiska instrukcija, todel noriu pasiteirauti keliu dalyku (paieskoje rasti deja nepavyko):
1. Automobilyje yra originalus CD magas (kaip suprantu su changeriu), taciau jis veikia tik uzvedus masina. Ar pas visus taip? nera galimybes klausyti kai masina neuzvesta? idejus kortele i lizda jis vistiek neveikia, arba kazko nemoku.
2. Del uzsivedimo: kokiu budu reikia pasildyti zvakes ziema pries uzvedant masina? Ikisus kortele bei nuspaudus sankaba - niekas skydelyje neuzsidega tol, kol nepaspaudi uzvedimo mygtuko - o tuomet gal per kokia sekunde ar dvi uzgesta lemputes ir masina iskart vedasi.
Aciu uz atsakymus
Del mago-įkišk raktą į spyną ir neišmynęs sankabos paspausk start mygtuką-viskas veiks,jei dar kartą paspausi,įsijungs degimas.Dėl žvakių-žiemą išmysi sankabą ir paspausi start,bet variklis nereaguos kurį laiką,kol pasišildys,kai pasišildys-užsives.
Sveikinu įsigijus gerą auto,kolega ;)
Dekui uz greita atsakyma ir sveikinimus, tikiuosi, kad Toyota kokybe pasiteisins! Dar liko issiaiskinti kaip veikia (ar veikia) bluetoth hands free, bet tam turiu angliska instrukcija, tai pasibandysiu.
Turiu dar viena klausima - nenoriu kurti naujos temos, tai rasau cia.
Vakar pastebejau toki dalyka, kad pvz vaziuoji 2-u begiu ir stabdant varikliu (atleidziant gaza) tam tikra laiko tarpa ir vairuotojo puses priekio atsiranda toks "brrrrr" virbacinis garsas (atrodytu lyg ratas trintusi i plasmase). Aisku ratas niekur nesitrina, bet itariu kad galbut po kapotu kazkas pradeda liesti kokia plasmase ar pan? Gal kas buvot susidure? Beje jei tuo metu nuspaudi sankaba arba ijungi laisva - garso nera.
bent pas avensius ties 1500-1700 apsuku vibruoja oro filtro deze ir duoda ta garsa. Tas pats pas mane. Vasara nesigirdi. Tik ziema, kai plastmases sukieteja matyt..
na oro filtro deze taip pat, bet dar atkreipk ir i ortaki demesi ar nesiliecia kur prie kuzavo.
Uzkures varikli paspaudinek, palankstyk oro filtro deze ir ziurek ar neisgirsi to brrr.
Aciu uz pasiulymus, kaip tik parodziau meistrui ta garsa ir palikau masina servise - paziuresim ar kazka ras.
Sveiki. Įsigijau toyota corolla verso 2007 m. Ar jos turi laisvu ranku įranga ar reikia pirkti tiesog atskirai? 🙈😊
Citata iš: Vilmux Įrašytas Gruodis 06, 2021, 17:52:47 PM
Sveiki. Įsigijau toyota corolla verso 2007 m. Ar jos turi laisvu ranku įranga ar reikia pirkti tiesog atskirai? 🙈😊
Tai priklauso nuo komplektacijos. Jei tokia įranga yra, turi būti mygtukai ant vairo.