sveiki
Pastebejau kad sankaba 4 ir 5 begiu sukabina beveik pilnai atleidus pedala. 1 ir 2 gerai, o 3 siek tiek daugiau atleidus. Lyg ir neveda garsu jokiu.Ko gero sankaba eina i pabaiga. kiek dar galima tiketis nuvaziuot su tokia sankaba?
Sito modelio 1999m 1.8 benzinas 7A-FE sankabos nepasizymi tvirtumu ar ne?
aciu uz atsakymus
Aš saviškę keičiau prie 150 t. km, sankaba buvo visiškai nusidėvėjusi, bet viskas veikė. Greičių dėžę nuiminėjom nes išminant cypė išminamas guolis, išardžius pamatėm, kad sankabai ir diskatoriui jau buvo galas.
Kiek esu girdėjęs, sankabos 120-150 atlaiko, čia normalu, jei mažiau, reiškiasi apkrovos per didelės ar dragino ar kalnai, ar panašiai.
Patarčiau pasitikrinti skysčio lygį.
Patikrinsiu ryt. Tagi prabegus dabar 140kkm. Rida originali pagal serviso knyga. Ko gero galas sankabai. Koki sankabos gamintoja rekomenduotumet? nenoriu det 'made in china'.
nu nezinau, man kazkaip laiko ta sankaba....
Nezinau ka galeciau parekomenduot... Aisin turbut.. is vidutiniu
jo kaip fennix sako, Aisin, Valeo, paskui eina brangesnės/geresnės Saschs, Luk, Exedy.
p.s. kaip ir nėra made in china, nes yra made in Taiwan ir S.Korea ;)
Paziurejau skycio lygi viskas su juo gerai. Pilnas bakelis. Nusprendziau bandyt vaziuot pakol ta sankaba visai uzlinks. Gal pavyks dar 5kkm nuvaziuot.
o gal ir 50 k km :)
Citatafennix parašė:
nu nezinau, man kazkaip laiko ta sankaba....
Nezinau ka galeciau parekomenduot... Aisin turbut.. is vidutiniu
Kiek taviškė laiko?
nezinau, per 30 000 km dar nekeiciau ir nebuksuoja... ir apskritai jokiu problemu normaliai vaziuojant... labai jau minksta ir maloni vaziuot yra bet labai smirdet pradeda kai apkrovos duodi... Tai kazkaip speju kad 100- 150 000 bus jai... nes variklis dabar persoko 250 riba... O siaip vazineta kartais ir labai agresyviai :D
bet dabar ruosiu nauja varikli, tai bus ir nauja sankba
Mano peršoko 246 t km ir jau 100 t km kai aš ją turiu :)
Anksciau ar veliau ta sankaba keisti reikes. Teks keisti ir dirzeli ir stabdziu kalades taip pat. Pakol nepaseno sita tema prie to paties noriu paklaust. Kas nors gal girdejo apie Mikayo sankaba? Linkas http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Toyota_Avensis_1.8_1999/p/Car-Parts/car-transmission/Clutch-and-Associated-Parts/clutch-kit/?64182001J&1&f4fa18e8defe4168307d35b4cbb0e3ac00892189&CLUK Taip pat ateity reikes keisti stabdziu kalades ir pagrindini dirza. Gal kas dejo PAGID stabdziu kalades ar diskus? Kaip ilgai tarnauja? Dirzelio komplekta galvoju arba ContinenalContitech ar SKF? aciu uz atsakymus
Zinau kas restauruoja toyotu, sankabas (diskus,
diskatorius, smagracius, guolius).
Man net dave puse metu garantija ju tel
864794100
gal nevisai į temą, bet gal kas žinot už kiek šiais laikais servisai sankabos hidraulinį skystį keičia? vasarą pamiršau tai padaryti, o dabar jau nagams šalta, kad užsiimčiau. šalčiai prasidėjo, ir jau jaučiasi, kaip sankaba kieta darosi pašalus. spėju dėl kondensato, nes skysti nežinia kada keistas.
Sveiki, esu naujas forumo narys, pries 3 men nusipirkau toyota avensis d4d 2002 metu. Girdejau ta sankabos bauba ir 2 k uz jos remonta, o dabar man prasidejus paranoja kad ir pas mane kazkas negerai su ja. Begiai sunkiai jungiasi, bet tai galioja visiems. Tarsi jungiant kliutu svirtis uz kazko. Be to, pastebejau kad jungiant leciau jie geriau junginejasi. O gal mano itarimai netikslus ir cia tokai masinos natura?:)
CitataPN parašė:
Sveiki, esu naujas forumo narys, pries 3 men nusipirkau toyota avensis d4d 2002 metu. Girdejau ta sankabos bauba ir 2 k uz jos remonta, o dabar man prasidejus paranoja kad ir pas mane kazkas negerai su ja. Begiai sunkiai jungiasi, bet tai galioja visiems. Tarsi jungiant kliutu svirtis uz kazko. Be to, pastebejau kad jungiant leciau jie geriau junginejasi. O gal mano itarimai netikslus ir cia tokai masinos natura?:)
Gal , kad šalta, pas mane paskutiniu metu ir gi panašūs simptomai, tiesa mano benzininis.
Citatamind parašė:
Gal , kad šalta, pas mane paskutiniu metu ir gi panašūs simptomai, tiesa mano benzininis.
Net nzn labai ivairiai buna- kartais lengvai jungiasi, bet dazniausiai kazkas kliuva, gal nuorint reik pirma nes anksciau tas pasiteisino su kita masina. Tikiuosi ne sankaba nes kai cia paskaiciau sankabos gedimu simptomus, tai nera pas mane tokiu.
PN, tau tikrai ne smagratis apie kurį čia kalba... čia bus kitos bėdos, kaip tų sklankiojančių vamzdelių ir tokios įvorytės eina, net nežinau kaip jas vadina, va ten gali būt bėda, kai stringa.
Pas mane irgi tas pats, bet teisiog reikia ramiau jungti saibas. Pas mane sunkaiu jungiasi 1 ir 2, bet jei normaliai jungi su dviem pirstais, viskas kaip turi buti cia PN...
O to umunas, o toyotose yra sankabos skystis atskirai??? Nes niekur neradau atskiro bakelio, maniau, kad viskas eina ant stabdziu skyscio...
CitataHenris parašė:
Pas mane irgi tas pats, bet teisiog reikia ramiau jungti saibas. Pas mane sunkaiu jungiasi 1 ir 2, bet jei normaliai jungi su dviem pirstais, viskas kaip turi buti cia PN...
O to umunas, o toyotose yra sankabos skystis atskirai??? Nes niekur neradau atskiro bakelio, maniau, kad viskas eina ant stabdziu skyscio...
nu jai cia viskas normaliai tai nelb man patinka... noretus sklandesnio perjunginejimo nes vien mieste vazineju, o ypac vargina per kamscius
CitataHenris parašė:
Pas mane irgi tas pats, bet teisiog reikia ramiau jungti saibas. Pas mane sunkaiu jungiasi 1 ir 2, bet jei normaliai jungi su dviem pirstais, viskas kaip turi buti cia PN...
O to umunas, o toyotose yra sankabos skystis atskirai??? Nes niekur neradau atskiro bakelio, maniau, kad viskas eina ant stabdziu skyscio...
Carinoje atskirai. kaip kitose Toyotose, tai nežinau.
kas dėl sunkaus junginėjimosi, tai pas mane beveik neįmanoma įjungti 1 bėgio, jei mašina bent kiek rieda. pergazavimas nepadeda. galima tik švelniai atleidinėjant sankabą įgrūsti. aišku tas toks dantračių grybštelėjimas būna. labai nemalonu ir vengiu kiek galiu, bet nevisad pavyksta. jei mašina rieda bent 10-20kmh, pirmo bėgio įjungti nebeįmanoma.
Na tai gali buti ir kulisos issideveje taip vadinami "obuoliai" ten tokios ivores nukreipiancios kulysa kartais issidevi. Antras variantas - pavarges diskatorius. Jau rasiau kaip galima patikrinti ar cia diskatoriaus beda uzsukus (panaikinus) sankabos pedalo laisva eiga. Bet faktas jei sankaba griebia gerokai atledus pedala - pradeda vesti.
na jei vaziuoju 20 km/h pas mane irgi sunkiai pirma ikalsi, tam skirta 2 pavara, nes pirma skirta tik pajudejimui is vietos, ji net sinchrono neturi kaip ir galine.
Citataazart parašė:
Na tai gali buti ir kulisos issideveje taip vadinami "obuoliai" ten tokios ivores nukreipiancios kulysa kartais issidevi. Antras variantas - pavarges diskatorius. Jau rasiau kaip galima patikrinti ar cia diskatoriaus beda uzsukus (panaikinus) sankabos pedalo laisva eiga. Bet faktas jei sankaba griebia gerokai atledus pedala - pradeda vesti.
tos įvorės pas mane geros. tikrinau dar vasarą. jokio laisvumo nėra. šiaip pas mane susidaro toks įspūdis, kad jei mašinai riedant jungi pirmą, tai greičių dėžėje krumpliaračiai krumplių viršūnėmis susiremia, o atleidus sankabą šiek tiek prasisuka ir susikabina.
p.s. kur rašei apie tą laisvos eigos panaikinimą? šitoje temoj? nerandu kažkaip...
CitataHenris parašė:
na jei vaziuoju 20 km/h pas mane irgi sunkiai pirma ikalsi, tam skirta 2 pavara, nes pirma skirta tik pajudejimui is vietos, ji net sinchrono neturi kaip ir galine.
tai prie 20 kmh retai ir jungsi (nebent reikia kažkur užlįsti). bet bėda, kad jei tarkim vos vos riedi paskui kitą mašiną bebaigiančia sustoti prie šviesoforo ir žalia užsidega dar pilnai nesustojus, tai pirmo bėgio neįmesi. o antram jungti dar greitis irgi mažokas, nes tenka sankabą svilint. nėra normalios ribos kada gali pirmą ir kada antrą naudoti.
Nusipirkit benzinines ir neturėsit tokių problemų kada galima pirmą, kada antrą mesti. Bet kurią bet kada galiu įjungti, išskyrus atbulinę, kai važiuoju į priekį.
Citatahorn parašė:
Nusipirkit benzinines ir neturėsit tokių problemų kada galima pirmą, kada antrą mesti. Bet kurią bet kada galiu įjungti, išskyrus atbulinę, kai važiuoju į priekį.
:D :D :D
Nusipirkim dviracius gal tada nei sankabu nereikes remontuot, nieko ;]
CitataRenis parašė:
Nusipirkim dviracius gal tada nei sankabu nereikes remontuot, nieko ;]
nu, kaip dviratinikas galiu pasakyti, kad dviračius irgi tenka remontuoti ir kartais tas remontas net labiau užknisantis :D
nors čia tas bajeris su benzinine mašina man patiko. užskaitau :D
Citatahorn parašė:
Nusipirkit benzinines ir neturėsit tokių problemų kada galima pirmą, kada antrą mesti. Bet kurią bet kada galiu įjungti, išskyrus atbulinę, kai važiuoju į priekį.
jo užskaitau...
Sveiki.Gal kas gali patart kas yra del ko atliedus sankaba masinyte trukcioja.Gal tai jau sankabos gedimas.:(
pas mane irgi tas pats. Sakyciau variklio ir arba dezes pagalves susidevejusios. jei klystu pataisykit.
Citatahorn parašė:
Nusipirkit benzinines ir neturėsit tokių problemų kada galima pirmą, kada antrą mesti. Bet kurią bet kada galiu įjungti, išskyrus atbulinę, kai važiuoju į priekį.
tai,kad su benzinais,tamsta ir vaziuojam,bet problema yra....jungiant antra kada vos riedi negriebia iskart...masina taip pasipurtydama is leto tada tik isibegeja,na nebent neatleidi sankabos greitai,sukeli didesnes apsukas pagazuodamas,tada biski geriau pagriebia....gal vistik cia sankabos beda tame?o pirmos pavaros jungt kaiptai tokiu atveju nelabai normalu butu....na pvz pervaziuoji letai koki gulinti policininka....juk nejungsi vel 1 pavaros,vaziuoji toliau 2-tra,o masina negriebia.....tai vat tokios bedos...ir manau pas daugeli....
Citataandriuzz parašė:
pas mane irgi tas pats. Sakyciau variklio ir arba dezes pagalves susidevejusios. jei klystu pataisykit.
Cia geriausiu atveju, bet panasu kad ir smagracio paskutinioji arteja ;)
na gal kas pasikeite sankaba jau ir pasijaute kazkoks skirtumas kai prie mazo greicio imeti 2 pavara....gal geriau griebia jau?nes as kazkaip vis dvejoju del sankabos keitimo....aisku,kad jai liko jau ne kazin kiek,bet galeciau dar vaziuot,bet jeigu zinociau,kad pasitaisytu problema su tu 2 pavaros griebimu prie mazo greicio,tai keisciau iskart...siaip itariu,kad turetu padet sankabos keitimas,nes dabar kai labiau pasvilini,tai lyg ir pradeda vaziuot,o jei atleidi sankaba greit,tai variklis burbuliuot pradeda ir spausk ta gaza kiek nori,negriebia visai,tai tik po truputi kol tam tikra greiti ir apsukas pasiekia,tada pradeda jau begetis normaliai.....nu nezinau nezinau ka cia daryt....prateskit tema kasnors:)
Sveiki, pratesiu as, tik gal kiek ne i tema:) Ijungus 2 begi ir greiciau atleidus sankaba masina pradeda "jot". Negaliu pasakyt, kad ji nesibegeja, bet toks lagas ir kietokas sukabinimas gaunasi, tarsi beda kojose, o ne mechanikoje butu. Su aukstesniais begiais tai ivyksta reciau, bet perjungiant reikia priverstinai sklandziai elgtis, kadangi nei nemaloniu garsu, nei vibracijos, nei sankabos vedimo nera, tai tikuosi isbraukt perdavimo sistema is kaltinamuju saraso. Masina turiu tik pora savaiciu, tai pradejau nuo saliuros filtro keitimo, tai nieko nepakeite, bet bandydamas pragazuot ant laisvos pavaros pastebejau, kad visiskai nekyla apsukos :o taciau, nuspaudus pedala ir palaikius kokias 2 sekundes, variklis tarsi atbunda ir sukiai sukyla akimirksniu. Manau, kad butent del to masina ir joja jungiant 2-3 pavaras, bandziau "pravest" ant aukstesniu sukiu jungdamas begi, tuomet sukabinimas gaunasi visiskai sklandus. Taciau si apsuku duobe buna tik ijungus laisva, vaziuojant begiu i gaza variklis reaguoja visada, o tai jau glumina. Iskart nusitaikiau i gazo potenciometra, pasiemiau i viena ranka manuala, i kita testeri ir tikrinau ECU kontaktus - viskas idealu. Todel klausiu jusu, ar yra kam buve, kad ne iskart kyla apsukos paspaudus gazo pedala?
Avensis 81kW
Citataoscar666 parašė:
na gal kas pasikeite sankaba jau ir pasijaute kazkoks skirtumas kai prie mazo greicio imeti 2 pavara....gal geriau griebia jau?nes as kazkaip vis dvejoju del sankabos keitimo....aisku,kad jai liko jau ne kazin kiek,bet galeciau dar vaziuot,bet jeigu zinociau,kad pasitaisytu problema su tu 2 pavaros griebimu prie mazo greicio,tai keisciau iskart...siaip itariu,kad turetu padet sankabos keitimas,nes dabar kai labiau pasvilini,tai lyg ir pradeda vaziuot,o jei atleidi sankaba greit,tai variklis burbuliuot pradeda ir spausk ta gaza kiek nori,negriebia visai,tai tik po truputi kol tam tikra greiti ir apsukas pasiekia,tada pradeda jau begetis normaliai.....nu nezinau nezinau ka cia daryt....prateskit tema kasnors:)
nu ka zinau, as varyciau tavo vietoj i koki rekomenduotina servisa ar meistriuka, kuris galetu del kompetencijos tiksliau diagnozuot...
pirma mintis paskaicius paties posta - baigiasi sankaba, nebesukimba gerai sankabos mechanizmas. bet paskaicius dar karta nesu tikras, ar teisingai supratau tavo apibudinima.
Beje, atsiminiau toki bajeri su valdisku golfu - bet kuriam begyje padavus gazo kildavo apsukos net atleidus sankaba, todel reikejo labai negazuot. nuvazius i servisa paaiskejo, kad kazkuris riebokslis leidzia ir visa sankaba aptaskyta tepalu - del to sankaba ir nebesukibdavo
kazkokia nesamone kaip matau su tuo masinos "bukumu"...svarstau visaip...juk jeigu butu visiskai i pabaiga sankaba,tai ir greicio neimtu,pamenu turejau golfuka kuris daugiau 60 neisibegedavo,nes jau sankaba visiskai kaput buvo,o mano atveju masina begejasi gerai,greiti pasiekia auksta,tai cia dar kaip ir normalu butu...gal vistik problema kitur...kazkada dariau diagnostika variklio,tai sake viskas gerai,o kazkaip del to bukumo,tai aiskino,kad situose auto kazkokie vamzdeliai ilgesni kurie turi prisipildyt kazko tai:)na ir zodziu todel ta tikroji auto jega pasireiskia prie didesniu apsuku....nezinau kas ten per vamzdeliai ir kuo jjie ten turi uzsipildyt,man ten aukstom frazem meistras jau snekejo,bet zodziu pas kitas auto,kaip pvz vokiskas tie vamzdeliai trumpesni ir todel prie mazesniu apsuku jau pasireiskia galia....tai va dar kazkiek ziniu...gal kas supras labiau apie ka as cia porinu,tai paaiskins zmoniu kalba...:)
Gal neseniai keite pagrindini dirza ir degimas pabego.... Ne pagal metkes uzdejo ir pavelyvino degima ar paankstino. Bet kad skirtingai elgiasi stovint ir gazuojant ant laisuv ir isibegejant, tai nzn... Nes buna kai apsukos veluoja nuo gazo paspaudimo, kai degimas hrenovas. Beje jei masina "joja", tai reik ziuret kuro padavima, ismetima ar oro padavima, as bent jau cia ziureciau pirma. Dar gali buti baisesnis variantas, vsigi transmisijoj... Jei jauciasi jojimas tik ant kazkurio begio, gali buti tos pavaros krumpliaraciui nudroztas koks dantis, ir kaskart besisukant siuo atveju pagal tave 2 pavaros krumpliaraciui prasokant tam dantukui, gaunasi jojimas. Bet kazkaip nemanau, kad cia bus, nes tada ant laisvo begio priimtu apsukas, ir beje jei sankaba butu hana irgi ant laisvo priimtu apsukas. Cia visgi lieku prie variantu... Kazkas su degimo kampu, ipurskimas, EGR, turbo, o gal net ir oro srauto matuokle, bet nuo srauto matuokles turetu isirasyt klaida kompas... Su turbo gali buti sklendes problema kuri valdo turbos geometrija (man teip buvo, bet man sujodavo tik pries isisukant turbai, bet kuria pavara. Beje ir dabar kartais sujoja, kai ilgai masina nedirbus buna, isedi vaziuot, kei isibegji pirma karta buna susitampo, paskui gali vaizuot kiek nori, niekas nebesitampo. Tai nekreipiu demesio, nes, gal koks EGR ar ta pati sklende sunkiau sudirba, po ilgesnio pastovejimo...
Bet jei beda butu transmisijoje, tai manau, kad perjungimo svirtis turetu vibruot, ar bent koki pasalini garsa skleist sukabinimo metu... O tas jojimas vyksta taip: ijungus pavara masina tarsi stabdyt pradeda ir po keliu sekundziu sauna i prieki, aukstesnem pavarom tas jauciasi daug silpniau, bet jauciasi. Prie akseleratoriaus pedalo yra toks "pedal closed position switch", kuris, mano manymu, blokuoja potenciometro signala kelti apsukas, kol pedalas yra atleistas, tarsi saugiklis, jei pradetum nevaldomai begetis. Kadangi apacioj buna daug purvo ir dulkiu, manau, gal tas tas jungiklis cia koja kisa, jei ant jo prisirinko purvo ir spyruoklei reikia daugiau laiko atjungt ar sujungt grandine, todel tas kelias sekundes as ir negaunu traukos... reiks po darbo pakeliaklupsciaut truputi:)
Laukiu momento, kada jau reiktu atiduot meistram auto, kad tvarkytu, bet noriu paklausti jusu numones: ar cia buskuoja sankaba?
Situacija: is ryto kai auto pastovejus buna vaziuoji, isibegjimas norma, prvazinejus po miesta kokia 10km prasideda tokie dalykai, 3, 4 ir 5 pavarom vaziuoji tolygiai apsukos tarkim 1600rpm, tada nori staigiai isbeget, ir nuo 2000rpm matosi kaip apsukos pulsiuoja, gazo pedalas nuspaustas iki dugno, pulsiavimas apsuku baigiasi kai rodykle perlipa 2600rpm. Kodel suabejojau sankabos buksavimu, nes kiek ziurejau internete ir domejausi, tai kai sankaba praslista, tai uzmynus gaza, rpm susoka vos ne iki redline'o, o pas mane numynus gaza iki dugno tokie nezymus praslydimai gaunasi +- 500rpm.
Paskui trakima nebesimali po miesta pravaziuoji kazkiek autostradoj (sankaba nereikalinga) tada tokie prslidymai nebepastebimi...
Ar visgi cia jau gerai pakaitinta sankaba, ar gali buti ne su tuom susije reikalai (pvz automatu kartais dezes praslydima duoda), bet cia mechanine deze. Tai va kai isibegejant tos apsukos palaksto +- 500rpm ar visgi sankabos gedimas? (beje kad nelaikytumet manes visisku dunduku, ratai nepralista :) nemanau, kad su 2,0 D4D galima prasukt ratus 4 ir 5 pavarom :)
na mano kad ir senesnis auto bet varikliai mesiskiria. Čia gaunas dėl diskatoriaus, man taip ir buvo, kai užspaudi pulsuojančiai kyla apsukos, bet greitis didėjo netaip greitai kaip seniau. Kai keitėm, tai diskelis jau visas mėlynas buvo, nuo oerkaitimo.
CitataNNZ parašė:
na mano kad ir senesnis auto bet varikliai mesiskiria. Čia gaunas dėl diskatoriaus, man taip ir buvo, kai užspaudi pulsuojančiai kyla apsukos, bet greitis didėjo netaip greitai kaip seniau. Kai keitėm, tai diskelis jau visas mėlynas buvo, nuo oerkaitimo.
Pasikeiciau sankabos visa komplekta. Pirkau LUK firmos, nes buvo gera kaina. Galiu pasakyt kad ji "minkstesne" nei originali. Dalys pirktos anglijoje remontas lietuvoje. Lietuvoj meistrai sake kam tu keiti juk neveda. Sakau man rodos visiskai sudilus ir prades vesti veliau po kiek laiko. Originali sankaba buvo visiskai sudilus.
http://auto.plius.lt/skelbimas/autodalys/lengvuju-dalys/toyota-avensis/id-1868797
va pardavineja komplektus su VIENMASIU,
tik firma nezinau,
CitataBiskit parašė:
http://auto.plius.lt/skelbimas/autodalys/lengvuju-dalys/toyota-avensis/id-1868797
va pardavineja komplektus su VIENMASIU,
tik firma nezinau,
Cia baltarusas bando sankabas pardavinet. Anksciau su juo kalbejau per baltarusu foruma, ta tasyk man parase 81kW 1100lt, 85kW 1350lt - cia jau po 50lt daugiau :p ir i Druskininkus atveza. Gerai jau nepamenu, bet man rodos jis ten kazkokio briedo prirase, tipo lenkai vokieciams gamina :D ir apskritai kitu gamintoju vienmasiu sankabu analogai vienodi tiek 81 ir 85KW. Siuo atveju irgi manau tas pats, tik blefuoja ir nori is naujesniu masinu daugiau uzdirbti :D
sprendziau klausima kuria sankaba rinktis, LUK. Sachs ar Aisin...nesulaukiau kol patvirtino naryste, ir uzsakaiu Sachs. gal kas nors jau statet?
1998 2TD
ryte kai salta masina, tik uzvedus varikli esant laisvam begiui iminus sankabos pedala masina sujuda i prieki. speju nieko gero :)
beje, taip ir nesupratau kur pilasi sankabos skystis. pas mane dar ir cypia sankaba maigant.
Citataaudriukas777 parašė:
ryte kai salta masina, tik uzvedus varikli esant laisvam begiui iminus sankabos pedala masina sujuda i prieki. speju nieko gero :)
beje, taip ir nesupratau kur pilasi sankabos skystis. pas mane dar ir cypia sankaba maigant.
Cypia ne pati sankab, o jos viena iš dalių-išminamasis guolis. Jis pradeda cypti kai perkaista ir toliau cypia tik daugiau. Ant bėgių nepatariu automobilio palikti, kad ir laisvų, nes nuneš traukinys vieną kartą ;)
isminamasis guolis yra viduje? sutepti butu imanoma? kiek klausiausi, tai cypimas, girgzdejimas eina is vidaus, pakelus kapota girdisi.
Citataaudriukas777 parašė:
isminamasis guolis yra viduje? sutepti butu imanoma? kiek klausiausi, tai cypimas, girgzdejimas eina is vidaus, pakelus kapota girdisi.
sutept įmanom, bet kai tiek išardai jau geriau pakeist Kaip tik pasitikrinsi kokiam stovį sankaba.
o kaip sveikiau mechanizmams užvedant įspausti sankaba, ar ne? įspaudus lengviau sukti varikli, o kaip sveikiau sankabai, smagračiui?
Citataaudriukas777 parašė:
o kaip sveikiau mechanizmams užvedant įspausti sankaba, ar ne? įspaudus lengviau sukti varikli, o kaip sveikiau sankabai, smagračiui?
Tu pats atsakei kad lengviau sukti varikli, o beto daugelio auto neuzvesi neimines sankabos, nors cia daugiau del saugumo turbut. Smagraciui geriau kai iminta tiek uzvedant tiek gesinant.
isimi plaukiojancia ir dedi paprasta.isemiau,beliko ideti paprasta:)
Nusibaige ir mano smagratis, ant laisvu ir gaunant apkrova bilda.
Ar imanoma keisti tik smagrati ar reikia visa komplekta deti?
Kokios firmos imti? Kokie dar patarimai butu?
labas.jeiidomu yra paprastas smagratis 500.lt
CitataFUX parašė:
Nusibaige ir mano smagratis, ant laisvu ir gaunant apkrova bilda.
Ar imanoma keisti tik smagrati ar reikia visa komplekta deti?
Kokios firmos imti? Kokie dar patarimai butu?
jeigu smagratį keisi pats ir sankaba tvarkoje, tai kam ją keisti? Jei servize tai ekonomiškai pigiau pasikeisti visą komplektą(nebent sankaba labai geram stovyje), vistiek vienas išrinkimas-surinkimas.
Kokios firmos geriausia deti? Beje, ar vienos mases smagratis kokiu nors trukumu neturi? Nes jie lyg ir pigesni ir ilgiau tarnauja.
Prikeliu tema.
Vakar lekiant trasoj supratau kad nusimato islaidos. 5 pavara uzmynus stipriai pedala (siekiant aplenkti) apsukos sukilo staiga iki 3600+- RPM ir po biski leidos kol sukibo. Pirma mintis: 'pradejo buksuot sankaba'. Cia realiai sudiles sankabos diskas bus ar kokiu nors variantu kitokiu yra? Kas nors laisva ka nors paverzt gal imanoma ar tiesiog naujas komplektas nusimato? :) Isbandziau ir 4 pavara stipriai uzmint nuo 2000 rpm - tas pats.
Tikejausi kad neteks susidurt paciam, nes pakankamai saugau sankaba, bet laikas parode kad su auto buvo smagiai pasivazineta pries tai :]
pareguliuot, paverst nieko nebeiseis, teks turbut keisti.
Ir aš taip galvojau. Stipriai nespausiu nereiks keisti, nepajusiu buksavimo ir nekeisiu. Bet po kiek laiko jau ir aplenkt neįmanoma pasidarė. Teko keisti visą komplektą.
pensijiniu rezimu galima ilgai vaziuot su buksuojancia sankaba:)
O komplektas tai yra isminamasis guolis, sankabos diskas ir diskatorius? Ten kokios kainos ju dabar mazdaug padoresniu? Apie stukyte?
bendradarbis rudeni keite 1999 avensio ta lenkiska sankaba-su darbu kainavo 1500, su nuolaidom
Keičiau šį gruodį. AISIN . Senas irgi buvo Aisin. Su darbu gavosi beveik 700. Diskas, diskatorius ir guolis.
CitataRenis parašė:
O komplektas tai yra isminamasis guolis, sankabos diskas ir diskatorius? Ten kokios kainos ju dabar mazdaug padoresniu? Apie stukyte?
antram avensiui Aisin komplektas Tekstaroje apie 800 lt.
+ darbas atskirai
tai ar cia kainos taip pakrito, ar isdure mano bendradarbi. nes lyg sake 1150 pats komplektas ir 350 darbas. kazkur berods rugpjuti-rugseji tas buvo
Dekui, reikes pasiskaiciuot ir pasieieskot dar ;)
subirejo dvimasis smakratis,tai atsisiunciau is anglijos paprasta trumpiau visa komplekta su atsisiuntimu gavos 900 lt turiu garaza tai pasikeiciau pats.Kai vaziuoji tai neitarsi kad nedvimasis,stovint vibracija jauciasi,bet neant tiek kad ten veidrodeliai drebetu tik ant vairo
kuo pasireiske subyrejimas? kokie buvo simptomai pries pat pabaiga? Domintu sitie dalykai :)
Dekui
Sveiki. Turiu itarima kad ir mano toyotos smagratis baigdineja savo gyvenima, atsiranda bildejimai tai ant laisvu, tai vaziuojant, kartais pradingsta kokiam menesiui ir vel viskas is naujo. Pradejau ebay dairytis naujo komplekto, nes kainos zymiai mazesnes, tik iskilo klausimas del sankabos diametro, vienur pateikia 225mm kitur 230mm, kadangi perku is uzsienio nenoreciau prasaut, nes su grazinimu bus sudetinga. Gal zinote koks tas diametras turi but? Auto avensis 2001 d4d
subirejimas dvimasio kaip as supratau isardzius savo sankaba buna nebutinai vienodas visom masinom pas man jis buvo uzsiklinijes ji pajudint neejo visiskai.tai mano atveju jinai drebejo,stovint vietoj ar vaziuojant ir kuo toliau tuo baisiau.paskutiniu momentu bijojau kurt kad neluztu alkuninis argreiciu deze.reiskia kai uzsiklinijo issicentravo smakratis,todel stipriai drebejo.girdejau buna atveju kaispiruokles subira bet smakratis neuzsiklinija ir vibracijos kaip ir nesijaucia,bet dezej pradeda bildet,ois ebay as siunciausi tu kitokio ne neatsisiusi kaip http://goo.gl/0AZvN
Niekur taip neradau atsakymo, ar byra smagratis 2.2 motorams? Pilnas internetas apie 2.0 problemas, o 2.2 niekur neradau.
Citatabemsas parašė:
Niekur taip neradau atsakymo, ar byra smagratis 2.2 motorams? Pilnas interenetas apie 2.0 problemas, o 2.2 niekur neradau.
Visiems byra. Tik vieniems ankščiau, kitiems vėliau. Ir visai nesvarbu, ar tai VAG ar Toyota, tik Toyotai kainuoja 2x brangiau.
Citatabemsas parašė:
Niekur taip neradau atsakymo, ar byra smagratis 2.2 motorams? Pilnas internetas apie 2.0 problemas, o 2.2 niekur neradau.
byra ir 2,2 varikliams, tik jis brangesnis negu 2,0.
Del VAG tai zinau, kad byra. Bet vat 2.2 kazkaip neteko dar susidurti.
Todėl, kad bendroj sumoj 2,0 variklių daugiau (juos montavo, ne tik į Avensius, bet ir į Corolla, RAV ir kitus Toyotos modelius), gaminti pradėjo nuo 2000 m., kai pasirodė D4D varikliai, o 2,2 pasirodė nuo 2005 m. ir jų yra žymiai mažiau.